Mijn Europa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier is er alvast eentje:
[afbeelding]
Dat klinkt inderdaad veel persoonlijker, en maakt duidelijk dat het ook echt noodzakelijk was dat jij het onderzoek uitvoerde.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:30 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Klink:
In mijn <onderzoekt alles en behoudt het goede> methodiek viel mij anale sex bitter tegen.
Beter?
heb jij soms een quick-quote functie ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Link is niet leuk, dus doen we maar niet.
Zijn ze alleen dan niet erg onzeker?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wat jongens ontmaagd
Is toch wel geinig als je de eerste bent
GEwoon, in mijn geval in ieder geval, waren de jongens in kwestie heel lief, beetje verlegen, en dat vond ik wel geinigquote:
Het <smelt op je tong en niet in de hand> is letterlijk toegepast. Het gekleurde laagje suiker heeft een iets hogere smelt temp dan de temp van je tong, en daarom kun je er op zuigen, of kapot bijten.quote:
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb jij soms een quick-quote functie ofzo?
duidelijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het <smelt op je tong en niet in de hand> is letterlijk toegepast. Het gekleurde laagje suiker heeft een iets hogere smelt temp dan de temp van je tong, en daarom kun je er op zuigen, of kapot bijten.
dan heb ik hier misschien teveel downloads aanstaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.
Het enige verschil in reageren dat ik heb tov jou is dat ik tegelijkertijd met een quick-reply topics kan sluiten, sticky maken, verplaatsen of de titel wijzigen..
Wel een beetje, niet zo vreselijk, maar vooral liefquote:
Je zult verbaasd staan hoe en wat ze allemaal bij <Unilever> en uiteraard ook de concurrent (Nestlé) onderzoeken om de verkoop van etenswaren te stimuleren. Angstaanjagend af en toe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is precies de werking van een wetenschappelijke uitleg? Is dat wel goed onderzocht?
Als het forum bij jou traag is, ligt het denk ik inderdaad in je eigen verbinding.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik hier misschien teveel downloads aanstaan
Kunnen wij in geval van <hoge nood> ook dit soort rechten krijgen??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.
Het enige verschil in reageren dat ik heb tov jou is dat ik tegelijkertijd met een quick-reply topics kan sluiten, sticky maken, verplaatsen of de titel wijzigen..
Dat laatste is op zich wel een leuk feitje natuurlijk... Hmm..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel een beetje, niet zo vreselijk, maar vooral lief
En ik blijf natuurlijk in hun geheugen gegrift als ' de eerste'
Concreet echter, op welke basis werkt het? Dat is mij namelijk in het geheel niet duidelijk..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan hoe en wat ze allemaal bij <Unilever> en uiteraard ook de concurrent (Nestlé) onderzoeken om de verkoop van etenswaren te stimuleren. Angstaanjagend af en toe.
truste!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Het is mooi geweest. Een goede nacht.
Ik denk niet dat de donkerblauwen dat snel doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Kunnen wij in geval van <hoge nood> ook dit soort rechten krijgen??
Wij als, anale stimulantia zouden daar erg mee geholpen zijn
Slaap lekker SC!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik heb nog een erg leuk boek liggen...De Valse Dageraad, kent iemand dat, van Jan van Aken ?
Welterusten Lupa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Het is mooi geweest. Een goede nacht.
We schrijven het jaar 1065. Een oude monnik krabt in zijn cel een bijbel schoon, zoals hij, voor hij zal sterven, op het vrijgekomen perkament zijn levensverhaal kan vastleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik heb nog een erg leuk boek liggen...De Valse Dageraad, kent iemand dat, van Jan van Aken ?
Ik onthoud mijn dromen slechts zelden helaas. Meestal zijn ze nogal bizar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Welterusten Lupa!![]()
Droom je eik wel eens leuk?
Wat hadden de middeleeuwen wat de huidige tijd niet heeft? De middeleeuwen lijken mij ergens namelijk toch ook wel beklemmend..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Klinkt interessant!De Middeleeuwen zijn cool.
ik onthoud alleen saaie dromen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik onthoud mijn dromen slechts zelden helaas. Meestal zijn ze nogal bizar.
Slaap lekker!quote:Welterusten.
Ze zijn cool in de zin van 'historisch interessant'. Ik had niet graag willen leven toen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Wat hadden de middeleeuwen wat de huidige tijd niet heeft? De middeleeuwen lijken mij ergens namelijk toch ook wel beklemmend..
Ik ook. Hoewel verzopen misschien ook wel kan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zijn cool in de zin van 'historisch interessant'. Ik had niet graag willen leven toen.Ik zou wrs op een brandstapel terecht zijn gekomen.
Er zitten, noem het sensoren op je tong, die gevoelig zijn voor bepaalde smaken: bitter, zoet, zuur, zout , en nog een (het zijn er tegenwoordig vijf).quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Concreet echter, op welke basis werkt het? Dat is mij namelijk in het geheel niet duidelijk..
umami.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Er zitten, noem het sensoren op je tong, die gevoelig zijn voor bepaalde smaken: bitter, zoet, zuur, zout , en nog een (het zijn er tegenwoordig vijf).
Zou dit voor smeltende chocola dan ook gelden, doordat het smelt?quote:Men vindt iets <lekker>, aangenaam als die sensoren geprikkeld worden.
Een leuk vb is Ve-tsin, mono-natriumglutaminaat.
Dit prikkelt de zout sensor op je tong en heeft daarom als bijwerking dat je min of meer zoute groente aangenaam vindt.
En men maakt daarom gebruik van ve-tsin in voedingsproducten, om iets lekkerder te maken.
Ze noemen het smaakt-versterker.
Maar het is ve-tsin dat een deel van de zenuwen van je tong prikkelen.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:48 schreef Alicey het volgende:
Zou dit voor smeltende chocola dan ook gelden, doordat het smelt?
Dat geloof ik ook wel. Er wordt heel veel met het onderbewuste gedaan. Nieuwe auto's krijgen ook een geurtje dat uit een spuitbus komt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:53 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Maar het proces ken ik niet. Ik weet wel dat men bij bedrijven als Unilever, Procter en Gamble, Neslté daar serieus onderzoek naar gedaan wordt. Met proefpersonen en zo.
Dat merk je in Albert Heijn ook erg. Daar wordt heel erg veel met geur gewerkt heb ik de indruk..quote:Voor zover ik weet weet men nog niet zoveel af van de methodes die gebruikt worden om positief stimulerende signalen door te geven aan de hersenen die daarna zorgen voor het <aangename gevoel>.
en met muziek, plaatsing van producten (kijk maar bij de eieren, de goedkope kooieieren liggen onderop, de duurdere en ook diervriendelijkere liggen op ooghoogte), en natuurlijk de impulsschappen bij de kassa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Er wordt heel veel met het onderbewuste gedaan. Nieuwe auto's krijgen ook een geurtje dat uit een spuitbus komt.
[..]
Dat merk je in Albert Heijn ook erg. Daar wordt heel erg veel met geur gewerkt heb ik de indruk..
Natuurlijk, die dingen vind ik dan echter weer evident..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
en met muziek, plaatsing van producten (kijk maar bij de eieren, de goedkope kooieieren liggen onderop, de duurdere en ook diervriendelijkere liggen op ooghoogte), en natuurlijk de impulsschappen bij de kassa!
Truste!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Ikje is zo ook slapen.. Truste allemaal!
Je wordt altijd wel beinvloed. Op de markt worden producten ook op een bepaalde manier onder de aandacht gebracht. Ik denk dat wanneer je een beetje bewust bent dat er gemanipuleerd wordt, dat je al redelijk immuun bent voor het grootste deel er van.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Yosomite het volgende:
De manipulatie van de gewone mens is alom.En ik erger me er regelmatig aan.
Mijn boodschappen doe ik zoveel mogelijk op de markt.
In eerste instantie, omdat ik het leuk vind, contact heb met de kraamhouders.
Maar door zo'n opmerking van jou (23:57) denk ik snel: En dat zal ik ook blijven doen ook.
Want mijn vrije wil is mij heilig!
En dan komt weer een heel essentieel punt naar boven van deze fora in het algemeen:
De mens wordt bewust gemaakt van zijn omgeving.
door deze, soms niet bewuste opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |