Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
Jazekerquote:In het vorige topic vroeg SCH:
Zijn jullie volgend weekend in Groningen?
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terug![]()
Appelsientje: ik had mezelf even vrijaf gegeven
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie datquote:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!
Dat wisten we jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie dat
Iedereen geeft zichzelf vrijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje ik had mezelf ook even vrijaf gegevenThuiswerken rules
Dat is toch geen keuzequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wisten we ja
Maar ik zit er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
precies...dit is pas echte mannen praatquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
Maar ik zitwe zitten er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
Ja, Groningen is nu aan de beurtquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoi meekijker!
Het begint hier nu te onweren![]()
Het Lek is gevonden.quote:
Ik zit om half 6 thuis, net als nuquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Noca ik sta om half 6 op het station.... meeten?
Euh, wat kunnen we verwachten dan..ikke niet echt van onweer houden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Groningen is nu aan de beurt
Vrij pittige onweersbui zo te zien!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh, wat kunnen we verwachten dan..ikke niet echt van onweer houden...![]()
Mjah..blegh..de lucht heeft een hele rare kleur ook..maarre..duurt dit lang? Nee he? Hoop ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrij pittige onweersbui zo te zien!
Nee hoor, is zo voorbij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah..blegh..de lucht heeft een hele rare kleur ook..maarre..duurt dit lang? Nee he? Hoop ik
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee hoor, is zo voorbij waarschijnlijk.
[me=Vom sluit een tuinslang aan op een tap met bijna leeg vat en spuit CM wegquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:07 schreef Cart_man het volgende:
Pre-party![]()
Ik houd wel van een ouderwetse 'barfight'
* Cart_man] neemt barkruk in de hand.[/me]
Ik heb het in het restaurant waar ik werk wel eens gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed weggespoten Vom, doe je dat vaker?
Kssst, de post moet rondgebracht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben niet weg te slaan hier.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben niet weg te slaan hier.
Jij zit altijd in een kroeg dus zo raar is dat nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef Vom het volgende:
*present!
niemand die dit topic even naar boven kan schoppenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:49 schreef superjoden het volgende:
Kan het topic even niet vinden maar heeft iemand al het nieuwe blad Johan gelezen en is het wat?
Ik ga zo naar een andere kroegquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zit altijd in een kroeg dus zo raar is dat niet
Dit Topic ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
niemand die dit topic even naar boven kan schoppen![]()
quote:
Sorry Mich, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Tong moet de vragen van de kidsclub beantwoorden!!
http://google.fok.nl/quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
dank je, zoekoptie van fok doet het niet
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
dank je, zoekoptie van fok doet het niet
Heel erg goed,quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt je werk bos?
Dat werkt een stuk sneller, dan de manier die ik net omschreefquote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat werkt een stuk sneller, dan de manier die ik net omschreef
dank je
Ajax werd toen in eerste instantie zelfs tot twee seizoenen uitsluiting veroordeeld, in hoger beroep werd dat één jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax werd met staafincident voor één seizoen uitgesloten, Internazionale gooit 100 fakkels en moet 4 thuiswedstrijden zonder publiek spelen en 200.000 Euro boete, ik vind het dus een straf van niets...
belachelijke straf, zie je ook hoe de uefa in elkaar steektquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax werd met staafincident voor één seizoen uitgesloten, Internazionale gooit 100 fakkels en moet 4 thuiswedstrijden zonder publiek spelen en 200.000 Euro boete, ik vind het dus een straf van niets...
Zijn het er veel ?quote:
Rond 8 uur zijn we er goed?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgenavond feest, dan vieren we de verjaardag van mijn vriendin alvast.
Dat moet blijken.quote:
Die witte zijn het lekkerst.quote:
Hehe, dan mag jij die.quote:
Niet in de gewone winkels maar wel in the Dutch Store, wel iets duurderquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, dan mag jij die.
Hebben ze dat daar ook, borrelnootjes?
Ingevuldquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:22 schreef AirRaid het volgende:
Tong de ACFU Kids club wacht op je
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Bedankt Tong - ik was het glad vergeten.
Had net The Alarm herontdekt, maar even op pauze.
Wat grappig zeg, ze hebben bijna alles! Zelfs 'Albert Heijn koffie'. Pquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:47 schreef popolon het volgende:
Deze winkel zit vlakbij, toch grappig.
http://www.thedutchstore.com
En ja, 't is duurder dan in Nederland
Maarten van Rossum is briljant als spreker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.
En geen traantje weggepinkt
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maarten van Rossum is briljant als spreker.
Spitsvondig, prachtige woordkeuzes, prima zinsopbouw, snedig en met zeer veel cynisme en humor altijd.
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat grappig zeg, ze hebben bijna alles! Zelfs 'Albert Heijn koffie'. P
En de wereld beroemde starbucks dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]ja.
Koffie is hier niet te pruimen, of ze kunnen geen koffie zetten.
Allebei eigenlijk
Ja dat vinden Amerikanen geweldig, ik vind 't maar matig.quote:
En toch ben ik al jaren een beetje flieft op die man... maar gelukkig ruik ik hem nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.
Rare lui de Amerikanenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
Zag ooit een reportage over een basketbalspeler van Meppel. Die vroeg zich af voordat ie naar europa ging of ze hier wel tandpasta hebben.
Een vriend die in Brazilie woont en even in Nederland is belde, maar niks gemist dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.
En geen traantje weggepinkt
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.
Nee, geen legendarische uitzending.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend die in Brazilie woont en even in Nederland is belde, maar niks gemist dus.
* SCH zet the Alarm weer op 10
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Rare lui de Amerikanen
Er zit ook standaard fluor in het drinkwater.
Smaakt best hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je kan nooit even lekker waterdrinken
In beeld graagquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
Vertel eens iets over je verloofde popo
Leuk, lief, mooi en rijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
Vertel eens iets over je verloofde popo
32.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Hoe oud is ze, wat doet ze, hoe wonen jullie, hoe vaak hebben jullie seks, wat kookt ze voor je?
Kon ik dat maar zeggenquote:
Dat je kan koken, bedoel je?quote:
Duhquote:
Ja eerlijk toch?quote:
quote:
Ach, ik lijk toch al op Paul de Leeuw.quote:Ik weet niet of je van donkere kindjes houdt want dat is (helaas) toch nog steeds 't meest waarmee ze te maken krijgt.
Dat zien we over een paar jaar wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik lijk toch al op Paul de Leeuw.
Ga je met haar nog kindjes maken?
Cool. Doe je er wel genoeg porto op?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:30 schreef popolon het volgende:
Ik stuur een leuk ventje van drie met een geweldig afro kapsel op, volgende week heb je je eigen kindje.
quote:
Moeilijke keuzesquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat gaan jullie kijken Tong en SCH, Het gevoel van het levenslied of Gewoon Jan Smit?
Ach je moet maar zo denken, tentamens niet gehaald=langer over je studie doen=langer van het studentleven genietenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
Owhja, en tentamens niet gehaald.
quote:Team captains Paul Merton and Ian Hislop return for a new series of the topical news quiz, with Germaine Greer, broadcaster Danny Baker, and returning guest host Jeremy Clarkson. Strong language.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Het meisje is vanavond naar dansles, kijken of ze nog reageert als ze terugkomt.
Het is vast zo'n bReEzaH schletje, hangt nu waarschijnlijk weer met haar tong in de mond van een of andere achmed.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef HassieBassie het volgende:
Even offtopic: ben je echt een vrouw? Ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was
Dat haal je vanavond dus nog wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Nog 880 posts en Tong heeft de 100.000 gehaald
Het zit er dik inquote:
Hij was weer leuk jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
Lost was weer leuk. Met een Oasis-lijntje erin.
*Zet biertje neer voor appelsientje..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond...
pff vergadering gehad... duurt allemaal zo lang.....
biertje lekker..
*in 1x achter over slaat*quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:43 schreef Noca het volgende:
[..]
*Zet biertje neer voor appelsientje..
SCH
wahahahaquote:Ik heb nog een tip voordat ik ga stoppen met naar dat zielige gemekker van je te luisteren, blijf lekker achter je PC zitten en MSN-relaties opbouwen, buiten in de grote mensen wereld zou je wel eens iemand tegen kunnen komen die niet zo lief tegen je is ! Sterkte !
zo'n bekende popcorn topicquote:
Hey bos ik heb jou helemaal niet meer gesproken na de wedstrijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad een geweldig topic
hahaha je had het gelezen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Van de laatste 8 reacties zijn er 6 van Sien. Je kunt meer dan 1 regel in een post typen hoor!
Zo loop je weer veel verder op me uit.
why ???quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Hoerenkankercholeratering.
* JaWi waarschijnlijk einde studie![]()
![]()
Een tentamen voor in de herhaling op 2 tiende verneukt en zo waarschijnlijk te weinig punten, mits wonder. Laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
Jeetje JaWi, hoe dat zo opeens?
*chocoladetering aangeeft* how come?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
![]()
What's up man?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
![]()
Wel na 2 herkansingen. Daar denken die rukkers van de examencommissie anders overquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
What's up man?
Dat niet gehaalde tentamen is toch niet zo erg?
edit: je schreef net hierboven iets meer uitleg.
Gelukkig zonder msn-relatiequote:
Was 't nog voor je P ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel na 2 herkansingen. Daar denken die rukkers van de examencommissie anders over.
Danke ff kijkenquote:
dammm das vervelendquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel na 2 herkansingen. Daar denken die rukkers van de examencommissie anders over.
Oei das kut...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sien inderdaad op het perronquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Bluezz???
Bedrijfswetenschappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Balen Jawi, welke opleiding doe je eigenlijk?
Neuh. Is niet zo met Bachelor-Master. Zit in 2e jaar en was 1e jaarsvak.quote:
Je hebt er volgens mij niet overheen gelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey bos ik heb jou helemaal niet meer gesproken na de wedstrijdof heb er overheen gelezen..
jij kan alles goed zien daar... jij zat aan de kant waar de doelpunten viel![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
"Mag ik gevoegelijk aannemen dat je een meid van 30 bent"
Tja![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sien inderdaad op het perron
Maar ik had je mannetje ook wel willen ontmeeten hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]
"Mag ik gevoegelijk aannemen dat je een meid van 30 bent"
Tja![]()
Moet het eerste jaar ook binnen anderhalf jaar gehaald zijn ofzo? Flink kloten iig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bedrijfswetenschappen.
[..]
Neuh. Is niet zo met Bachelor-Master. Zit in 2e jaar en was 1e jaarsvak.
Shit ik heb zijn foto hier nog :quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Ik zal maar niet schrijven daar dat ik je vorige week nog bij een ballet-uitvoering in je tutu het zwanenmeer heb zien dansen als ballerina?
Sien ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sien inderdaad op het perron
Maar ik had je mannetje ook wel willen ontmeeten hoor
wahahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit ik heb zijn foto hier nog :
[afbeelding]
Ja zoiets. Ofzo. Kutzooi.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet het eerste jaar ook binnen anderhalf jaar gehaald zijn ofzo? Flink kloten iig.
Jij zou op het station van utreg staan vanmiddag na je werk, en ik ook dus ik had het over half 6 maar door te snel lezen (want meelezers op mijn werk) en snel wegklikken dacht ik dat Noca dat zeiquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sien ?
van appelsien ?
of hoor ik de klok luiden maar heb geen idee waar de klepel hang![]()
Dat is nooit verkeerd om wat levenservaring op te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Misschien dan toch maar een paar maandjes naar het buitenland...
Ik speelde al langer met het idee. En nu lijkt er tijd voor te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd om wat levenservaring op te doen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij niet overheen gelezen.
Ja, ik kon het van mijn plaats heel erg goed volgen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit ik heb zijn foto hier nog :
[afbeelding]
ooooo op die manierquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij zou op het station van utreg staan vanmiddag na je werk, en ik ook dus ik had het over half 6 maar door te snel lezen (want meelezers op mijn werk) en snel wegklikken dacht ik dat Noca dat zei
En wat komt er op de puntjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Over 5 jaar denk je met trots aan deze avond terug Jawi. "Als ik toen niet........."
Ja, hallo, ben je Remi?quote:
Je gaat je wild afreageren met flinke orgiën tijdens de afwezigheid van je ouders?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef JaWi het volgende:
Ideale timing van mijn ouders om dinsdag 10 dagen op vakantie te gaan![]()
.
Niet altijd zo projecteren, ouwe manquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat je wild afreageren met flinke orgiën tijdens de afwezigheid van je ouders?
Aan de overkant zie je het inderdaad veel minder. Maar ik had het ook niet meer hoor, gelukkig viel het goed uit en was de ontlading geweldig,quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik iets minder... maar dat was ook niet zo erg
want ik had het al niet meer ......
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat je wild afreageren met flinke orgiën tijdens de afwezigheid van je ouders?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je dan niks zelf? Logisch dat je je tentamens niet haalt![]()
3X in de week trein van Maastricht naar Haarlem 17.30 spoor 7.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooo op die manier![]()
kom je dan vaker op Utrecht ? rond dat tijdstip?
Tip: let op een propje met pumps, dat is bloessiequote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
3X in de week trein van Maastricht naar Haarlem 17.30 spoor 7.
Meeten?
Die had ik ook altijd. Tussen Den Bosch en Duivendrecht. Zo'n hele lange trein altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meeten?
Stevige timberlands met latex handschoentjes toch, ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Tip: let op een propje met pumps, dat is bloessie
kan je een goed verhaal verzinnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef JaWi het volgende:
Ideale timing van mijn ouders om dinsdag 10 dagen op vakantie te gaan![]()
.
10 dagen kan je er een heel boek over schrijvenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kan je een goed verhaal verzinnen
ff denken, dat moet wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meeten?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb m'n fotoboek ff voor je geupdate
Ik wist dat een dame het zou raden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:32 schreef SCH het volgende:
Kees Schilperoort toch?
Je wist het helemaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist het ook
Je moest het geluid raden toen toch of de stem
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Noca is best een lekker ding zeg,
Neequote:is hij te huur?
Nog van voor de tijd van de meesten hier het zaterdagavond TV-programma van hem: "Het gulden schot"quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist het ook
Je moest het geluid raden toen toch of de stem
wat voor film?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:44 schreef Blumchen het volgende:
Zo, net filmpje gekekenIk ga maar eens vroeg in bed
ik had het tegen bos, tong en sientje die gingen slapenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
Welterusten allemaal, behalve pascal.
en toch heb je het verprutstquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had het tegen bos, tong en sientje die gingen slapen
bekijk het maar ouwe zakquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
en toch heb je het verprutst
ga het maar weer goedmaken![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Trustenkusjes voor iedereen of je nou naar bed gaat of niet
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nog even de nachtfilm op Ned3 bekijken in het kader van cultureel bijblijven en ons Frans weer oppoetsen. als we vroeg naar bed gaan liggen we daar ook maar een beetje stom te liggen.
7,4 op imdb, ook maar eens kijken danquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nog even de nachtfilm op Ned3 bekijken in het kader van cultureel bijblijven en ons Frans weer oppoetsen.
Pas nou maar op dat ik hier niet uitwijd over jouw liefdesleven met N.quote:
Ken ik al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
Zie ook dat ze the Pianist binnenkort uitzenden, als je die nog niet gezien hebt golfer, echt een aanrader om te zien prachtige film
Whehe.. Snowfeverquote:
Sterkte morgen clauwheeequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook maar zo richting bedje gaat..en dan hoopt dat het een 'mooi' afscheid gaat worden morgen...
Trusten Hoolies
En ik duik erachteraan....of er bovenop..quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook maar zo richting bedje gaat..en dan hoopt dat het een 'mooi' afscheid gaat worden morgen...
Trusten Hoolies
Ja, denk dat ik daar maar even langs fiets, even wat eerder weg van huis, en eenmalig gebruikenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef pascalheister het volgende:
die kun je toch gewoon kopen bij de kruidvat of zoiets dergelijks?
Hoezo? Is ie dan een groot konijn, die Flappie?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Noemde SCH jou een klein konijntje?
jaloers dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Noemde SCH jou een klein konijntje?
Ow ja, nog 3 mensen wakker dus laten we Boez even ignorenquote:
Schopt, slaat en haalt de zweep erover.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
schop me es naar bed, ik moet er om een uur of 10 uit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |