Ken ik al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
Zie ook dat ze the Pianist binnenkort uitzenden, als je die nog niet gezien hebt golfer, echt een aanrader om te zien prachtige film
Whehe.. Snowfeverquote:
Sterkte morgen clauwheeequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook maar zo richting bedje gaat..en dan hoopt dat het een 'mooi' afscheid gaat worden morgen...
Trusten Hoolies
En ik duik erachteraan....of er bovenop..quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook maar zo richting bedje gaat..en dan hoopt dat het een 'mooi' afscheid gaat worden morgen...
Trusten Hoolies
Ja, denk dat ik daar maar even langs fiets, even wat eerder weg van huis, en eenmalig gebruikenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef pascalheister het volgende:
die kun je toch gewoon kopen bij de kruidvat of zoiets dergelijks?
Hoezo? Is ie dan een groot konijn, die Flappie?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Noemde SCH jou een klein konijntje?
jaloers dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Noemde SCH jou een klein konijntje?
Ow ja, nog 3 mensen wakker dus laten we Boez even ignorenquote:
Schopt, slaat en haalt de zweep erover.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
schop me es naar bed, ik moet er om een uur of 10 uit ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |