quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Rare lui de Amerikanen
Er zit ook standaard fluor in het drinkwater.
Smaakt best hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je kan nooit even lekker waterdrinken
In beeld graagquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
Vertel eens iets over je verloofde popo
Leuk, lief, mooi en rijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
Vertel eens iets over je verloofde popo
32.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Hoe oud is ze, wat doet ze, hoe wonen jullie, hoe vaak hebben jullie seks, wat kookt ze voor je?
Kon ik dat maar zeggenquote:
Dat je kan koken, bedoel je?quote:
Duhquote:
Ja eerlijk toch?quote:
quote:
Ach, ik lijk toch al op Paul de Leeuw.quote:Ik weet niet of je van donkere kindjes houdt want dat is (helaas) toch nog steeds 't meest waarmee ze te maken krijgt.
Dat zien we over een paar jaar wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik lijk toch al op Paul de Leeuw.
Ga je met haar nog kindjes maken?
Cool. Doe je er wel genoeg porto op?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:30 schreef popolon het volgende:
Ik stuur een leuk ventje van drie met een geweldig afro kapsel op, volgende week heb je je eigen kindje.
quote:
Moeilijke keuzesquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat gaan jullie kijken Tong en SCH, Het gevoel van het levenslied of Gewoon Jan Smit?
Ach je moet maar zo denken, tentamens niet gehaald=langer over je studie doen=langer van het studentleven genietenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
Owhja, en tentamens niet gehaald.
quote:Team captains Paul Merton and Ian Hislop return for a new series of the topical news quiz, with Germaine Greer, broadcaster Danny Baker, and returning guest host Jeremy Clarkson. Strong language.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Het meisje is vanavond naar dansles, kijken of ze nog reageert als ze terugkomt.
Het is vast zo'n bReEzaH schletje, hangt nu waarschijnlijk weer met haar tong in de mond van een of andere achmed.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef HassieBassie het volgende:
Even offtopic: ben je echt een vrouw? Ik heb altijd gedacht dat je een irritante homo was
Dat haal je vanavond dus nog wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Nog 880 posts en Tong heeft de 100.000 gehaald
Het zit er dik inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |