Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
Jazekerquote:In het vorige topic vroeg SCH:
Zijn jullie volgend weekend in Groningen?
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terug![]()
Appelsientje: ik had mezelf even vrijaf gegeven
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie datquote:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!
Dat wisten we jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie dat
Iedereen geeft zichzelf vrijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje ik had mezelf ook even vrijaf gegevenThuiswerken rules
Dat is toch geen keuzequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wisten we ja
Maar ik zit er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
precies...dit is pas echte mannen praatquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
Maar ik zitwe zitten er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
Ja, Groningen is nu aan de beurtquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoi meekijker!
Het begint hier nu te onweren![]()
Het Lek is gevonden.quote:
Ik zit om half 6 thuis, net als nuquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Noca ik sta om half 6 op het station.... meeten?
Euh, wat kunnen we verwachten dan..ikke niet echt van onweer houden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Groningen is nu aan de beurt
Vrij pittige onweersbui zo te zien!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh, wat kunnen we verwachten dan..ikke niet echt van onweer houden...![]()
Mjah..blegh..de lucht heeft een hele rare kleur ook..maarre..duurt dit lang? Nee he? Hoop ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrij pittige onweersbui zo te zien!
Nee hoor, is zo voorbij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah..blegh..de lucht heeft een hele rare kleur ook..maarre..duurt dit lang? Nee he? Hoop ik
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee hoor, is zo voorbij waarschijnlijk.
[me=Vom sluit een tuinslang aan op een tap met bijna leeg vat en spuit CM wegquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:07 schreef Cart_man het volgende:
Pre-party![]()
Ik houd wel van een ouderwetse 'barfight'
* Cart_man] neemt barkruk in de hand.[/me]
Ik heb het in het restaurant waar ik werk wel eens gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed weggespoten Vom, doe je dat vaker?
Kssst, de post moet rondgebracht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben niet weg te slaan hier.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben niet weg te slaan hier.
Jij zit altijd in een kroeg dus zo raar is dat nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef Vom het volgende:
*present!
niemand die dit topic even naar boven kan schoppenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:49 schreef superjoden het volgende:
Kan het topic even niet vinden maar heeft iemand al het nieuwe blad Johan gelezen en is het wat?
Ik ga zo naar een andere kroegquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zit altijd in een kroeg dus zo raar is dat niet
Dit Topic ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
niemand die dit topic even naar boven kan schoppen![]()
quote:
Sorry Mich, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Tong moet de vragen van de kidsclub beantwoorden!!
http://google.fok.nl/quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
dank je, zoekoptie van fok doet het niet
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
dank je, zoekoptie van fok doet het niet
Heel erg goed,quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt je werk bos?
Dat werkt een stuk sneller, dan de manier die ik net omschreefquote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat werkt een stuk sneller, dan de manier die ik net omschreef
dank je
Ajax werd toen in eerste instantie zelfs tot twee seizoenen uitsluiting veroordeeld, in hoger beroep werd dat één jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax werd met staafincident voor één seizoen uitgesloten, Internazionale gooit 100 fakkels en moet 4 thuiswedstrijden zonder publiek spelen en 200.000 Euro boete, ik vind het dus een straf van niets...
belachelijke straf, zie je ook hoe de uefa in elkaar steektquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax werd met staafincident voor één seizoen uitgesloten, Internazionale gooit 100 fakkels en moet 4 thuiswedstrijden zonder publiek spelen en 200.000 Euro boete, ik vind het dus een straf van niets...
Zijn het er veel ?quote:
Rond 8 uur zijn we er goed?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgenavond feest, dan vieren we de verjaardag van mijn vriendin alvast.
Dat moet blijken.quote:
Die witte zijn het lekkerst.quote:
Hehe, dan mag jij die.quote:
Niet in de gewone winkels maar wel in the Dutch Store, wel iets duurderquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, dan mag jij die.
Hebben ze dat daar ook, borrelnootjes?
Ingevuldquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:22 schreef AirRaid het volgende:
Tong de ACFU Kids club wacht op je
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Bedankt Tong - ik was het glad vergeten.
Had net The Alarm herontdekt, maar even op pauze.
Wat grappig zeg, ze hebben bijna alles! Zelfs 'Albert Heijn koffie'. Pquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:47 schreef popolon het volgende:
Deze winkel zit vlakbij, toch grappig.
http://www.thedutchstore.com
En ja, 't is duurder dan in Nederland
Maarten van Rossum is briljant als spreker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.
En geen traantje weggepinkt
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maarten van Rossum is briljant als spreker.
Spitsvondig, prachtige woordkeuzes, prima zinsopbouw, snedig en met zeer veel cynisme en humor altijd.
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat grappig zeg, ze hebben bijna alles! Zelfs 'Albert Heijn koffie'. P
En de wereld beroemde starbucks dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]ja.
Koffie is hier niet te pruimen, of ze kunnen geen koffie zetten.
Allebei eigenlijk
Ja dat vinden Amerikanen geweldig, ik vind 't maar matig.quote:
En toch ben ik al jaren een beetje flieft op die man... maar gelukkig ruik ik hem nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.
Rare lui de Amerikanenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
Zag ooit een reportage over een basketbalspeler van Meppel. Die vroeg zich af voordat ie naar europa ging of ze hier wel tandpasta hebben.
Een vriend die in Brazilie woont en even in Nederland is belde, maar niks gemist dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje tegenvallend, alleen van Rossum was wel leuk.Ik word moe dat Famke weer zo serieus gaat ziten doen.
En geen traantje weggepinkt
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er eens college van gehad. De lichaamsgeur die die man verspreidt laten alle interessante dingen verdwijnen. Vandaar dat hij op tv wel een succes is.
Nee, geen legendarische uitzending.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend die in Brazilie woont en even in Nederland is belde, maar niks gemist dus.
* SCH zet the Alarm weer op 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |