Hij was weer leuk jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
Lost was weer leuk. Met een Oasis-lijntje erin.
*Zet biertje neer voor appelsientje..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond...
pff vergadering gehad... duurt allemaal zo lang.....
biertje lekker..
*in 1x achter over slaat*quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:43 schreef Noca het volgende:
[..]
*Zet biertje neer voor appelsientje..
SCH
wahahahaquote:Ik heb nog een tip voordat ik ga stoppen met naar dat zielige gemekker van je te luisteren, blijf lekker achter je PC zitten en MSN-relaties opbouwen, buiten in de grote mensen wereld zou je wel eens iemand tegen kunnen komen die niet zo lief tegen je is ! Sterkte !
zo'n bekende popcorn topicquote:
Hey bos ik heb jou helemaal niet meer gesproken na de wedstrijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad een geweldig topic
hahaha je had het gelezen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Van de laatste 8 reacties zijn er 6 van Sien. Je kunt meer dan 1 regel in een post typen hoor!
Zo loop je weer veel verder op me uit.
why ???quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Hoerenkankercholeratering.
* JaWi waarschijnlijk einde studie![]()
![]()
Een tentamen voor in de herhaling op 2 tiende verneukt en zo waarschijnlijk te weinig punten, mits wonder. Laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
Jeetje JaWi, hoe dat zo opeens?
*chocoladetering aangeeft* how come?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Hoerenkankercholeratering.
* JaWi waarschijnlijk einde studie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |