Dezequote:
Nee, en ook niet over de lekkere loodgieterquote:Op donderdag 14 april 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen Miss_Sly. Nog gedroomd over de tuinman van Desperate housewives?
Ps. Er zijn 3 topics open nu
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Haushofer het volgende:
Maar dan sluit ik een topic van Alicey....dat durf ik niet zo goed.
Op vakantie natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Waarom leven er kakkerlakken op Mallorca? Tis een eiland.
Bij gebrek aan inspiratie.quote:Waarom heeft de evolutie daar hetzelfde gecreëerd als op het vaste land?
Haushofer is bang van me!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonen [afbeelding]
Ah, mooizo.. Hoewel je volgens mij wel aardig wat nodig hebt eer je licht gaat geven, het lukt mij ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Best ok. Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Tis bedoeld als serieuze vraag heurquote:Op donderdag 14 april 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Op vakantie natuurlijk.
Bij gebrek aan inspiratie.
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijkquote:Op donderdag 14 april 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Niemand opent een topic, open ik er een, hebben we er opeens 3.
Ja wie nietquote:
Enkele verklaringen:quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Dat zal het zijn! Haus is bang dat ik hem dagvaard als hij mijn topics sluit.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja wie niet(Je bent ook nog mod op WGR waarvan vooral de R angstig maakt)
Geimporteerd?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Jullie waren traag.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijk
Is dat pijnlijk? En wat doen ze dan eigenlijk en wat heb je eraan?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Nee, dat is een OPG. Een rontgen-foto bij de tandarts is gewoon bijten op een stuk hard plastic en door je oor stralen ze dan een beetje.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Röntgen van je gebit is toch met zo'n apparaat dat om je heen gaat draaien waarbij je je gebit in iets vast moet bijten en je wat klemmen om je hoofd hebt zodat je niet echt kunt bewegen?
Tegenwoordig wordt dat allemaal digitaal opgeslagen.quote:Ik heb ergens nog zo'n foto liggen die ik 5 jaar geleden terug had moeten brengen.
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
1) Het is misschien niet altijd een eiland geweest.
Mmmm dat lijkt me niet. Eiland ligt niet echt naast de kustquote:2) Misschien zijn er wel kakkerlakjes door de wind meegevoerd naar het eiland.
Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.quote:3) Of via "toeristen".
Dat heb je als je een OP schrijft, mutsquote:
Hoe smaken die kakkerlakken nou?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.
Spinnen vind ik zelf niet echt eng, niet echt "fris", dat dan weer wel.. Vliegende insecten daar heb ik wel een soort van fobie voor.quote:Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.
Die beesten hebben me wel van me spinnenfobie afgeholpen want die zijn zo eng (en snel, en eng, en overal voor je gevoel, en eng, en je mag ze niet doodmaken, en eng) dat spinnen er bij in het niet vallen
10 HELE minuten?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat heb je als je een OP schrijft, muts
Daarnaast kunnen we toch wel 10 minuten zonder?
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.
[..]
Mmmm dat lijkt me niet. Eiland ligt niet echt naast de kust
[..]
Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.
Die beesten hebben me wel van me spinnenfobie afgeholpen want die zijn zo eng (en snel, en eng, en overal voor je gevoel, en eng, en je mag ze niet doodmaken, en eng) dat spinnen er bij in het niet vallen
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Haus is bang dat ik hem dagvaard als hij mijn topics sluit.
Wat dacht je van een wesp of een langpootmug?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnen
Er is geen dier dat enger is dan een spin![]()
Oiquote:
Dat is dus bij mij niet zo. Als je een spin neemt op de muur dan kan ik dat eng vinden. Echt angst voor een onverwachte beweging en dat ze vallen waarna ik ze uit het oog verlies. Bij eenzelfde vorm en grote maar dan als ze vleugels hebben dan vind ik het totaal niet erg want ze kunnen immers niet vallen (ze zouden wegvliegen) .quote:Spinnen vind ik zelf niet echt eng, niet echt "fris", dat dan weer wel.. Vliegende insecten daar heb ik wel een soort van fobie voor.
Neuh, komt niet eens in de buurtquote:Op donderdag 14 april 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat dacht je van een wesp of een langpootmug?
Exactquote:Op donderdag 14 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is een OPG. Een rontgen-foto bij de tandarts is gewoon bijten op een stuk hard plastic en door je oor stralen ze dan een beetje.
Ik heb het wel over kakkerlakken van 8 centimer lang. Die over je op 3 meter van je bank aan de boulevard ziet, je draait je hoofd om en 5 seconde later loopt ie over je rugquote:Op donderdag 14 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnen
Er is geen dier dat enger is dan een spin![]()
Echte duizendpoten hoop ik ook nooit in het wilde tegen te komenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Neuh, komt niet eens in de buurt
Ik heb echt een spinnenfobie
Daar zal ik nog van af moeten als ik bepaalde reizen wil maken
Point taken, I presume?quote:
Ik vind kakkerlakken niet leuk, zeker niet als ze wat groter worden, maar ik ben er niet bang van, hoogstens vies.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het wel over kakkerlakken van 8 centimer lang. Die over je op 3 meter van je bank aan de boulevard ziet, je draait je hoofd om en 5 seconde later loopt ie over je rug
Als ze tegen een hete lamp aanvliegen kunnen ze ook vallen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oi![]()
[..]
Dat is dus bij mij niet zo. Als je een spin neemt op de muur dan kan ik dat eng vinden. Echt angst voor een onverwachte beweging en dat ze vallen waarna ik ze uit het oog verlies. Bij eenzelfde vorm en grote maar dan als ze vleugels hebben dan vind ik het totaal niet erg want ze kunnen immers niet vallen (ze zouden wegvliegen) .
Is dat niet een vorm van genocide?quote:Nu is dit 1:100 vergeleken met die kakkerlakken op Mallorca, die je alleen s'avonds op straat zie heur maar ze kunnen je wel bijhouden ook al loop je redelijk door. Verbazingwekkend snel. Hopelijk vinden we een middel om ze allemaal dood te maken de komende 10 jaar
duizendpoten zijn toch niet zo eng?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Echte duizendpoten hoop ik ook nooit in het wilde tegen te komen(ik moet maar geen mooie tuinman worden in een exotisch oord
)
Je hebt hele gevaarlijk duizendpoten, erg giftig enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
duizendpoten zijn toch niet zo eng?
Mjah die zijn inderdaad niet echt snugger. Die lui proberen je zelfs een hypotheek te blijven verkopen als je je financiele situatie uitlegt.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Reya het volgende:
Ik doe mezelf nog eens iets aan door de stupiditeit van die lui die proberen je over de telefoon een hypotheek aan te smeren
Lupa!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen!
In Texas zitten kakkerlakken van zeker een centimeter of tien. Ik vind ze niet eng, ze rennen héél hard weg als je eraan komt.
Ja, maar je hebt ook hele gevaarlijke spinnen en muggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt hele gevaarlijk duizendpoten, erg giftig enzo
Van die grote wel. Hoe die pootjes bewegenquote:
Iets correcter: de kakkerlakken in Texas zijn banger voor lupa dan wij van de kakkerlakken in mallorca...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa!
Zie je wel, kakkerlakken zijn banger van ons dan wij van hen.
Maar dat is weer informatie waar geen zinvolle conclusie uit te trekken is.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Iets correcter: de kakkerlakken in Texas zijn banger voor lupa dan wij van de kakkerlakken in mallorca...![]()
Nooit gegeten. Gevoelsmatig lijkt het mij smerig, maar wetende wat er ongeveer in een sprinkhaan zit, lijkt het mij niet eens zo verkeerd. Al zou ik dan eerder gaan voor een sprinkhaan met een pittige saus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
Lekker,en een in chocolade gedoopte sprinkhaan
't is gewoon lekker krokant. Best erg ok, eigenlijk. Maar bij de koffie heb ik toch liever een chocosprinkhaan dan de hartige variant, hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Nooit gegeten. Gevoelsmatig lijkt het mij smerig, maar wetende wat er ongeveer in een sprinkhaan zit, lijkt het mij niet eens zo verkeerd. Al zou ik dan eerder gaan voor een sprinkhaan met een pittige saus.
Nee, dan zou je eerst moeten weten waarom die kakkerlakken in texas nu zo doodsbenauwd zijn voor LS.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is weer informatie waar geen zinvolle conclusie uit te trekken is.
Ik multi-task.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef SingleCoil het volgende:
...en een goede morgen ook aan jullie, lieve fokkertjes.
Wat ik nou niet snap he, dat is dat ik in weekeinde in de top-10 kan komen en door de week niet, dan sta ik op 155 enzo....maar dat A. en LS gewoon maar door kunnen gaan, hoeven jullie niet te werken of zo ? Ik bedoel, geen leven, ala, maar geen werk, dat is toch raar ?
Daar zit op zich ook wel iets in.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
't is gewoon lekker krokant. Best erg ok, eigenlijk. Maar bij de koffie heb ik toch liever een chocosprinkhaan dan de hartige variant, hoor
Korte antwoorden moet je gewoon uitsmeren tot lange antwoorden: Ja dusquote:Op donderdag 14 april 2005 10:30 schreef SingleCoil het volgende:
en je geeft veel korte antwoorden.
Lunchtime. Maar het staat verkeerd getikt.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef livEliveD het volgende:
Wat betekent trouwens "Luchtime" in je ondertitel?
Een leven heb ik wel, werken doe ik zelden. 7 Uur per week. Verder studeer ik, maar ik heb momenteel maar één dag per week college.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef SingleCoil het volgende:
...en een goede morgen ook aan jullie, lieve fokkertjes.
Wat ik nou niet snap he, dat is dat ik in weekeinde in de top-10 kan komen en door de week niet, dan sta ik op 155 enzo....maar dat A. en LS gewoon maar door kunnen gaan, hoeven jullie niet te werken of zo ? Ik bedoel, geen leven, ala, maar geen werk, dat is toch raar ?
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
aangepast !
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van háár natuurlijk. Ik wilde even etteren!![]()
Soms ben je gewoon een vieze vette trol livEliveD.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.
Je bent trouwens niet de enige die angst heeft om met mij in discussie te gaan heur![]()
![]()
Ja, echte koffie is alweer een tijdje terug in de LFC.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Koffie, anyone ?
Soms ben jij gewoon vies en vetquote:Op donderdag 14 april 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Soms ben je gewoon een vieze vette trol livEliveD.![]()
Liever niet, Doffy ? Iets anders dan ? Je bent homo, toch ?...kopje groene thee misschien ?quote:
HTML letters kunnen zo machtig zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef SingleCoil het volgende:
En ook een domme trol. Je argumenteert zielig en verstopt je vlug als het de verkeerde kant uitdraait. Je ben het niet waard om in WFL te komen, eigenlijk. Ik zou dit niet eens moeten tikken, zo dom vind ik je. En dat achterlijke gerel van je altijd, dat hangt me ook al mijlenver de strot uit.
Ook een senseejootje, Liv ?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Soms ben jij gewoon vies en vet![]()
Waar trol ik dan?![]()
Ha! Dat mocht je willen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.
Je bent trouwens niet de enige die angst heeft om met mij in discussie te gaan heur![]()
![]()
"Sorry, niet goed gelezen."quote:
Timeo Danaos et dona ferentesquote:Op donderdag 14 april 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
Ook een senseejootje, Liv ?
Ik dronk ooit 12-15 bakken per dag en toen ben ik, om tijd te winnen, de suiker en melk achterwege gaan laten. Nu lust ik niet anders meerquote:Op donderdag 14 april 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Niets erin, dank je, ik drink mijn koffie liefst gewoon zwart
Je kunt je mening verdedigen of je gaat keihard op je bek. Sorry voor jequote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen we schelden vandaag? Ik vind jullie allemaal zielige figuren zonder leven en ik heb een stinkende hekel aan jullie allemaal en, en, en, en! Bah!
Ik vind eigenlijk niet dat ik ergens 'keihard op mijn bek' ben gegaan, maar goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Je kunt je mening verdedigen of je gaat keihard op je bek. Sorry voor je![]()
Ok nu heb ik werk te doen en zal ik stoppen met trollen
Ik date niet met mensen die in TRU komen. Bovendien heb ik al een vriendje.quote:Daten?![]()
![]()
*knuf*?
Oh. Dan mag je wel schelden.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen we schelden vandaag? Ik vind jullie allemaal zielige figuren zonder leven en ik heb een stinkende hekel aan jullie allemaal en, en, en, en! Bah!
Wel voor mensen die komen slijmen met koffiequote:Op donderdag 14 april 2005 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, dat zegt weer een hoop over je, Liv. Ben je snel bang ?
Lieverd, niet zo happen want ik doe het eromquote:Op donderdag 14 april 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat ik ergens 'keihard op mijn bek' ben gegaan, maar goed.
Grappig dat eerst de Tru reden komt en dan de anderequote:Ik date niet met mensen die in TRU komen. Bovendien heb ik al een vriendje.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Liever niet, Doffy ? Iets anders dan ? Je bent homo, toch ?...kopje groene thee misschien ?
Dat weet ik!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
Lieverd, niet zo happen want ik doe het erom
Ik heb een vrije relatie.quote:Grappig dat eerst de Tru reden komt en dan de andere
Eh... Ja?quote:Maar niet iedereen in Tru is zweverig heur. Je hebt toch ook niet het beeld dat heel R&P aan het krassen is?
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet overal maar wel op veel plekken idd. Eerlijk gezegd heb ik er vaak zelfs lol inquote:
En dan moet ik zeker onder de biechtstoel?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet overal maar wel op veel plekken idd. Eerlijk gezegd heb ik er vaak zelfs lol in
Mag ik op de biechtstoel? Heb je een paar uur?![]()
Ohquote:
Eehhhh daar denk ik nog even over naquote:Op donderdag 14 april 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
En dan moet ik zeker onder de biechtstoel?
Misschien niet allemaal kras- en snijwerk, maar wel allemaal gezeik en gezeur over emoties en gezeik en gezeur over dingen waar mensen eigenlijk toch maar niks aan willen doen. Mensen in R&P willen zich alleen maar bevestigd zien, als je er zegt dat iemand eens moet ophouden met zeiken en zichzelf een schop onder de kont moeten geven heb je een ban aan je broek. Dat geknuf en gekroel en mekaar bevestigen en overtreffen in zieligheid spreekt mij niet zo aan. En dan heb ik het nog netjes gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef livEliveD het volgende:
Oh
Klopt niet heurOf je moet van een onderzoek met een stam uit Peru afweten
![]()
Mag ik zelf weten hoe ik mijn Lupje (spreek uit: Loepje) noem, dank u feestelijk?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Luupje vind ik liever klinken dan Lupje.
Nee, spellingsregels enzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik zelf weten hoe ik mijn Lupje (spreek uit: Loepje) noem, dank u feestelijk?
Vandaag...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry hoor jongens, ik ben een beetje nasty vandaag.
Ik merk het.. Ik zal verder hier niet zeggen wat ik er precies over denk trouwens.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry hoor jongens, ik ben een beetje nasty vandaag.
Ik vind jou lief.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar Luupje was juist zo mooi.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben Lupje! Niet Loepje, niet Luupje, gewoon Lupje!
Je kunt er ook flapje van maken. Dat klinkt ook leuk.quote:
Jammer...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Ik merk het.. Ik zal verder hier niet zeggen wat ik er precies over denk trouwens.
Je hebt wel gelijk. In R&P zit men graag over elkaar heen te kwijlen, vieze gewoonte.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien niet allemaal kras- en snijwerk, maar wel allemaal gezeik en gezeur over emoties en gezeik en gezeur over dingen waar mensen eigenlijk toch maar niks aan willen doen. Mensen in R&P willen zich alleen maar bevestigd zien, als je er zegt dat iemand eens moet ophouden met zeiken en zichzelf een schop onder de kont moeten geven heb je een ban aan je broek. Dat geknuf en gekroel en mekaar bevestigen en overtreffen in zieligheid spreekt mij niet zo aan. En dan heb ik het nog netjes gezegd.
Precies Lupjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben Lupje! Niet Loepje, niet Luupje, gewoon Lupje!
Nee, hoor, maar ik hoef het niet te lezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Ben het niet helemaal eens met het idee over R&P.
Er worden veel trieste topics geopend, maar het is niet alleen geknuffel hoor. En ik kan me best voorstellen dat mensen in sommige situaties dat stukje forum gebruiken om iets van zich af te schrijven. Niet per se iets mis mee, in mijn ogen.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer...Dat is nou juist mijn beloning.
Dat je vindt dat ik me vreselijk loop aan te stellen en gigantisch overdrijf.quote:
Neuh, het kan soms wel wat therapeutisch werken. Maar er wordt vaak wel een bepaald antwoord verwacht. Zoals die gast die een topic opende omdat zn vriendin geneeskunde wou studeren, en hij wou dat ze mee ging helpen in de winkel....:') Dat vraagt nou eenmaal om bepaalde reacties, in mijn ogen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Ben het niet helemaal eens met het idee over R&P.
Er worden veel trieste topics geopend, maar het is niet alleen geknuffel hoor. En ik kan me best voorstellen dat mensen in sommige situaties dat stukje forum gebruiken om iets van zich af te schrijven. Niet per se iets mis mee, in mijn ogen.
Nee, maar als je toch niet leest, weet je toch ook niet of het allemaal zielig en gekwijl is?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar ik hoef het niet te lezen.
Daarin verschillen vrouwen ook van mannen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat je vindt dat ik me vreselijk loop aan te stellen en gigantisch overdrijf.
Je hebt groot gelijk!Het is mijn hobby! Maar ik ben 't nu wel weer kwijt hoor.
![]()
![]()
Omdat ik het eerst wel las maar algauw tot de conclusie kwam dat...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
Nee, maar als je toch niet leest, weet je toch ook niet of het allemaal zielig en gekwijl is?
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarin verschillen vrouwen ook van mannen.![]()
Ben ik mooi?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, zoeken naar bevestiging doet men ook bij anderen, nietwaar ?
Dat is niet het enige hoor, ik heb er van genoten.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat je vindt dat ik me vreselijk loop aan te stellen en gigantisch overdrijf.
Je hebt groot gelijk!Het is mijn hobby! Maar ik ben 't nu wel weer kwijt hoor.
![]()
![]()
Plaats es een foto in je fotoboekquote:
Op welk gebied? (Ik snap niet welk gebied je nu precies bedoeltquote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daarin verschillen vrouwen ook van mannen.![]()
Zeker. Zoals ik zeg, er worden best trieste topics geopend. Daarin reageer ik dan ook niet eens, trouwens. Vind het verspilling van mijn tijd om zo iemand te gaan vertellen dat het niet zo werkt; bovendien wil hij dat inderdaad toch niet horenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, het kan soms wel wat therapeutisch werken. Maar er wordt vaak wel een bepaald antwoord verwacht. Zoals die gast die een topic opende omdat zn vriendin geneeskunde wou studeren, en hij wou dat ze mee ging helpen in de winkel....:') Dat vraagt nou eenmaal om bepaalde reacties, in mijn ogen.
Plaats een foto idd.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben ik mooi?
Windt het je op als ik dat doe?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet het enige hoor, ik heb er van genoten.
Hahaha nee zover niet, maar ik vind het wel iets hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Windt het je op als ik dat doe?![]()
Vaak is het probleem dat de topic starter niets aan zijn problemen wil doen, maar alleen zielig gevonden wil worden..quote:Op donderdag 14 april 2005 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is echter neit zo dat je niet mag zeggen dat iemand zich niet aan moet stellen, flinker moet worden of realistisch moet worden. Er wordt echt niet alleen geknuffeld
En er zitten soms ook erg leuke topics tussen, zeker het lezen waard
You took the words right out of my mouth. Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Vaak is het probleem dat de topic starter niets aan zijn problemen wil doen, maar alleen zielig gevonden wil worden..
en dus krijgt ie een schop onder zijn kontquote:Op donderdag 14 april 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vaak is het probleem dat de topic starter niets aan zijn problemen wil doen, maar alleen zielig gevonden wil worden..
Vrouwen maken vaak meer stennis dan mannen. Vrouwen vergeten ook veel minder. Ik kan me herinneren dat ik es in de kroeg zat, en dat 2 kerels naast me elkaar compleet verrot sloegen. En 20 minuten daarna met elkaar een biertje zaten te drinken.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welk gebied? (Ik snap niet welk gebied je nu precies bedoelt).
Ik zou me geen zorgen makenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb geen foto's, ja eentje die ik al eerder hier geplakt heb, maar die is vet oud:
[afbeelding]
Ik weet niet of dat helemaal waar is.. Stennis maken heb ik zelf een hekel aan, maar bepaalde dingen vergeet ik inderdaad niet snel.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrouwen maken vaak meer stennis dan mannen. Vrouwen vergeten ook veel minder. Ik kan me herinneren dat ik es in de kroeg zat, en dat 2 kerels naast me elkaar compleet verrot sloegen. En 20 minuten daarna met elkaar een biertje zaten te drinken.
Dit vind ik interessant. Met uilskuiken wordt gedoeld op een dommige actie, maar uilen worden juist gezien als erg wijze dieren. Weet iemand hoe dat zit?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bewijs het eens, Godslasteraar. Dit is trouwens overduidelijk weer een lokkertje voor mij, jij uilskuiken.
Behoorlijk. Maar een beetje veralgemeniserend kun je dit wel stellen, denk ik. Vrouwen zijn vaak wat geniepiger dan mannen als het om ruzies ed gaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal waar is.. Stennis maken heb ik zelf een hekel aan, maar bepaalde dingen vergeet ik inderdaad niet snel.
Die kerels waren waarschijnlijk dronken.
Mja, maar een uilskuiken is nog jong en naief.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik interessant. Met uilskuiken wordt gedoeld op een dommige actie, maar uilen worden juist gezien als erg wijze dieren. Weet iemand hoe dat zit?
Ik denk wel dat dit waar is. Het heeft misschien echter ook er mee te maken dat vrouwen doorgaans minder aggressief zijn, en daardoor opkroppen. Dat kan dan later weer terug komen..quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar een beetje veralgemeniserend kun je dit wel stellen, denk ik. Vrouwen zijn vaak wat geniepiger dan mannen als het om ruzies ed gaat.
Ik ook op mannen hoor.quote:Maar verder ben ik gek op vrouwen, hoor
Nouja, een kalf zou dan toch nog dommer moeten zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, maar een uilskuiken is nog jong en naief.
Hear, hear!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien niet allemaal kras- en snijwerk, maar wel allemaal gezeik en gezeur over emoties en gezeik en gezeur over dingen waar mensen eigenlijk toch maar niks aan willen doen. Mensen in R&P willen zich alleen maar bevestigd zien, als je er zegt dat iemand eens moet ophouden met zeiken en zichzelf een schop onder de kont moeten geven heb je een ban aan je broek. Dat geknuf en gekroel en mekaar bevestigen en overtreffen in zieligheid spreekt mij niet zo aan. En dan heb ik het nog netjes gezegd.
Ik vind mezelf best mooi.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef SingleCoil het volgende:
Lupa, je bent net zo mooi als je wenst uit te stralen. Mooi zijn is een houding. Ik ken prachtige oude mannen en vrouwen en lelijke jonge fotomodellen, het is niet alleen hoe je lijf is maar ook hoe je het draagt.
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Zou je met zo'n 250 posts per dag in de top 10 staan, denk het wel he ?
Waarschijnlijk niet. Denk ik, hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef SingleCoil het volgende:
Weet Voltaire dat nou zeker ?
Op geocities sites staan ook de meest wilde verhalen met zogenaamd 'wetenschappelijk bewijs'. Ze worden over het algemeen dus niet gezien als betrouwbaar maar in truth wel vaak aangehaald.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volg ik niet helemaal...? Dit is gewoon een persoonlijke site van iemand die toevallig gehost wordt door Geocities.
Ik nog nooit. Zeker niet toen de ouders van AMD 16 jaar terug besloten om te neukenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb wel eens op 10 gestaan, afgelopen zondag geloof ik. Wie heeft er hier wel eens op 1 gestaan ?
Op een niet-jomanda-wijze is uitstraling dat wat jij ontvangt als extra boven op wat je ziet en hoort. Als ik een presentatie geef probeer ik zekerheid en deskundigheid uit te stralen, dan neem ik mij in gedachten hoe een zeker en deskundig mens op je overkomt en imiteer dat. Als ik op het podium sta voor een optreden met de band probeer ik emotie en technische begaafdheid uit te stralen, dat is volledig anders. Als ik met een vrouw in bed lig probeer ik brute zwoele sexuele begeerte uit te stralen...als mijn piemel me daarbij niet in de steek laat kan dat zeer overtuigend werken.quote:
Anders dan knap zijn. Uitstraling is...iets waar je direct verliefd op kunt worden, ergens. Moeilijk in woorden te vangen. Bij de user verkiezingen vond ik de lach van Loxician (ofzo, laatste paar foto's) uitstraling hebben bv. Ik vind haar nu niet direct knapquote:
Fuck het gemiddelde. Alsof iemand je na 10 jaar daarom nog kent? Een enkel getal in een database ergens.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:52 schreef SingleCoil het volgende:
Teveel woorden voor 1 post, slecht voor het gemiddelde.
ga je weer rellen ? leuk !quote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fuck het gemiddelde. Alsof iemand je na 10 jaar daarom nog kent? Een enkel getal in een database ergens.
Deze site is zeer verantwoord. Uitgebreide bronverwijzingen, literatuurlijst en alles. Het is de best gedocumenteerde persoonlijke pagina over religie die ik ken.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
Op geocities sites staan ook de meest wilde verhalen met zogenaamd 'wetenschappelijk bewijs'. Ze worden over het algemeen dus niet gezien als betrouwbaar maar in truth wel vaak aangehaald.
Logician bedoel je.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Anders dan knap zijn. Uitstraling is...iets waar je direct verliefd op kunt worden, ergens. Moeilijk in woorden te vangen. Bij de user verkiezingen vond ik de lach van Loxician (ofzo, laatste paar foto's) uitstraling hebben bv. Ik vind haar nu niet direct knap
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef SingleCoil het volgende:
ga je weer rellen ? leuk !
Ja diequote:
Ik zal dat binnenkort eens beoordelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre je onbewust iets kunt uitstralen en/of uitstraalt. Ik houd mij niet veel bezig met mijn uitstraling, maar het lijkt mij weer sterk om te veronderstelling dat ik in het geheel neits uitstraal.
Oh jee, je komt met een stapel beoordelingsformulieren aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort eens beoordelen.
Uiteraard, dat doe ik altijd bij een eerste ontmoeting, vooral om te bepalen of iemand wel geschikt is om te worden toegevoegd aan mijn vriendenkring. Een soort ballotage zeg maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef Alicey het volgende:
Oh jee, je komt met een stapel beoordelingsformulieren aan?
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uiteraard, dat doe ik altijd bij een eerste ontmoeting, vooral om te bepalen of iemand wel geschikt is om te worden toegevoegd aan mijn vriendenkring. Een soort ballotage zeg maar.
Uitstraling is, nu ik er langer over nadenk, inderdaad het non-verbale gedeelte van onze communicatie. Je kunt er zaken mee benadrukken of juist onzeker maken. Iemand die in zijn verbale communicatie dingen uit die door zijn uitstraling worden tegengesproken indentificeren we direct als 'onbetrouwnbaar'. Je hebt dat wel eens, dan denk je, ja dat zeg je wel, maar ik geloof het niet, ik weet niet waarom...tien tegen een dat de non-verbale communicatie niet in orde was.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre je onbewust iets kunt uitstralen en/of uitstraalt. Ik houd mij niet veel bezig met mijn uitstraling, maar het lijkt mij weer sterk om te veronderstelling dat ik in het geheel neits uitstraal.
Door hoepeltjes springen enzo!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?
Uiteraard. Zo worden al mijn vrienden in staat geacht om hun voeten in hun nek te leggen en het puntje van hun neus aan te raken met hun tong.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?
Tegelijkertijd neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo worden al mijn vrienden in staat geacht om hun voeten in hun nek te leggen en het puntje van hun neus aan te raken met hun tong.
Dit is ook een instrument waarmee je mensen enorm kunt manipuleren. Als je veel kennis hebt over lichaamstaal en je eigen lichaamstaal goed beheerst, kun je mensen van alles laten geloven.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:07 schreef SingleCoil het volgende:
Je hebt dat wel eens, dan denk je, ja dat zeg je wel, maar ik geloof het niet, ik weet niet waarom...tien tegen een dat de non-verbale communicatie niet in orde was.
Hooguit tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is ook een instrument waarmee je mensen enorm kunt manipuleren. Als je veel kennis hebt over lichaamstaal en je eigen lichaamstaal goed beheerst, kun je mensen van alles laten geloven.
Succes livEliveD!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Jullie hebben rust. Ik ben tot vanavond weg
Er gebeurt toch niks nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Reya het volgende:
Het lukt me geenszins meer om het masturbatietopic bij te houden![]()
Nu is toch je grote kans om bij te geraken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Reya het volgende:
Het lukt me geenszins meer om het masturbatietopic bij te houden![]()
Mea culpa.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Reya het volgende:
Nee, maar sinds pakweg vanochtend elf uur is er welhaast een heel topic doorheen gejaagd. Zelfs de LFC gaat nog langzamer![]()
De LFC gaat meestal langzamer wanneer andere topics hard gaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Reya het volgende:
Nee, maar sinds pakweg vanochtend elf uur is er welhaast een heel topic doorheen gejaagd. Zelfs de LFC gaat nog langzamer![]()
Valt een lineair verband aan te tonen?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
De LFC gaat meestal langzamer wanneer andere topics hard gaan.
Geen idee, ik voer geen echte analyses uit op posts.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt een lineair verband aan te tonen?
Lineair niet, lijkt me, maar een correlatie zou moeten lukken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Valt een lineair verband aan te tonen?
Mijn papa heet Cor, dus mijn mama heeft een correlatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:53 schreef Doffy het volgende:
Lineair niet, lijkt me, maar een correlatie zou moeten lukken.
Dat je natuurkunde gaat studerenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga van nasty naar debiel vandaag, waar moet dat eindigen?
Een paar spuitjes om rustig te worden en dan in zo'n mooie witte jas?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga van nasty naar debiel vandaag, waar moet dat eindigen?
Welke ontwikkelingen heb jij doorgemaakt van nasty naar debiel, Haus?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat je natuurkunde gaat studeren
Rustig ben ik inmiddels weer.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Een paar spuitjes om rustig te worden en dan in zo'n mooie witte jas?
Dan is alleen nog maar een witte jas nodig.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Rustig ben ik inmiddels weer.
Is het een vorm van rellen? Bij jou merk ik namelijk toch wel een bepaalde vorm van frustratie die redelijk "echt" op mij overkomt. Misschien is het iets dat je gewoon tegen beter weten in doet. Dat heb ik ook wel eens. Rare wezens zijn we toch.quote:Ik zat mij af te vragen waarom ik me steeds weer laat verleiden tot rellen en waarom ik er zo in opga. Blijkbaar vind ik het echt leuk. Ik krijg er ook een soort adrenaline-rush van. De een gaat bungee-jumpen, ik ga rellen.Ik ga ook echt houden van mijn relpartner, misschien een variant op het Stockholmcomplex?
Ja, ik maak me ook wel čcht kwaad. En toch haal ik er blijkbaar iets uit, anders zou ik het niet doen. Het is niet alleen maar tegen beter weten in, want ik laat ook vaak genoeg relkansen liggen omdat ik er op dat moment geen zin in heb. Het is wel zo dat ik er soms te ver in ga en mezelf dan niet meer helemaal onder controle heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Is het een vorm van rellen? Bij jou merk ik namelijk toch wel een bepaalde vorm van frustratie die redelijk "echt" op mij overkomt. Misschien is het iets dat je gewoon tegen beter weten in doet. Dat heb ik ook wel eens. Rare wezens zijn we toch.
Is het misschien een mogelijke uitlaatklep? Helpt het (mogelijk later) om alles op een rijtje te krijgen? Leer je je eigen grenzen beter kennen? Is het een vorm van iets opzoeken waarvan je weet dat je het niet bestrijden kunt?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik maak me ook wel čcht kwaad. En toch haal ik er blijkbaar iets uit, anders zou ik het niet doen. Het is niet alleen maar tegen beter weten in, want ik laat ook vaak genoeg relkansen liggen omdat ik er op dat moment geen zin in heb. Het is wel zo dat ik er soms te ver in ga en mezelf dan niet meer helemaal onder controle heb.Maar op de een of andere manier kick ik er toch op.
Je bent niet de eerste die ik tegenkom op internet die zoiets heeft, en vreemd genoeg waren het elke keer vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik maak me ook wel čcht kwaad. En toch haal ik er blijkbaar iets uit, anders zou ik het niet doen. Het is niet alleen maar tegen beter weten in, want ik laat ook vaak genoeg relkansen liggen omdat ik er op dat moment geen zin in heb. Het is wel zo dat ik er soms te ver in ga en mezelf dan niet meer helemaal onder controle heb.Maar op de een of andere manier kick ik er toch op.
Het zou een vorm van masochisme kunnen zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die ik tegenkom op internet die zoiets heeft, en vreemd genoeg waren het elke keer vrouwen![]()
Ik geloof dat ik het toch vooral als een spelletje zie, maar dan wel een spelletje waarin ik slecht tegen mijn verlies kan. In het echte leven lok ik ook graag felle discussies uit door controversiële uitspraken te doen of door radicaal in te gaan tegen iets wat een ander zegt. Gelukkig zijn er in mijn omgeving een paar mensen van wie ik altijd win.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Is het misschien een mogelijke uitlaatklep? Helpt het (mogelijk later) om alles op een rijtje te krijgen? Leer je je eigen grenzen beter kennen? Is het een vorm van iets opzoeken waarvan je weet dat je het niet bestrijden kunt?
Hm...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:23 schreef Reya het volgende:
Je bent niet de eerste die ik tegenkom op internet die zoiets heeft, en vreemd genoeg waren het elke keer vrouwen![]()
Gaat het je om de kick van het winnen? Zoals ik je reactie begreep ga je namelijk ook bewust dat soort discussies aan terwijl je weet dat je je gelijk niet gaat "halen".. ?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het toch vooral als een spelletje zie, maar dan wel een spelletje waarin ik slecht tegen mijn verlies kan. In het echte leven lok ik ook graag felle discussies uit door controversiële uitspraken te doen of door radicaal in te gaan tegen iets wat een ander zegt. Gelukkig zijn er in mijn omgeving een paar mensen van wie ik altijd win.
Het zou ook een vorm van onzekerheid kunnen zijn, maar bij Lupa betwijfel ik dat dat de reden is..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het wel kicken als ik win ja (triest, er staat niet eens iets op het spelquote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Gaat het je om de kick van het winnen? Zoals ik je reactie begreep ga je namelijk ook bewust dat soort discussies aan terwijl je weet dat je je gelijk niet gaat "halen".. ?
Ik denk het niet, ik ben eerder wat te zeker van mezelf soms...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Het zou ook een vorm van onzekerheid kunnen zijn, maar bij Lupa betwijfel ik dat dat de reden is..
Prestatiedrang op zich zelf hoeft niet verkeerd te zijn.. Ik denk niet dat het slecht is voor je.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het wel kicken als ik win ja (triest, er staat niet eens iets op het spel)
Weet je dit echter ook van te voren en weet je dat je daar op aan stuurt, of begin je met de hoop dat het daar niet naar toe gaat?quote:-
, maar het spel zelf (proberen de ander klem te lullen) is ook interessant, al word ik er soms wel wat frusty van. Het is een beetje als met gaming: ik vind het geweldig om te doen, maar ik wind me wel vreselijk op terwijl ik het doe. Terwijl ik in een niet-rellerige discussie juist heel rustig blijf en mijn best doe om met goede, rationele argumenten te komen. Wat ik in een rellerige discussie ook wel probeer, maar dan is mijn blik soms zo vertroebeld dat het een beetje de mist ingaat.
Nee, ik stuur er zeker niet op aan, ik baal als een stekker als dat gebeurt. Het is pure ontoerekeningsvatbaarheid.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Weet je dit echter ook van te voren en weet je dat je daar op aan stuurt, of begin je met de hoop dat het daar niet naar toe gaat?
Maar weet je het van te voren dat het die kant kan opgaan, of verrast dat je steeds weer?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik stuur er zeker niet op aan, ik baal als een stekker als dat gebeurt. Het is pure ontoerekeningsvatbaarheid.
Ik ben me ervan bewust dat het kan gebeuren, maar ik neem mij telkens voor dat ik het ditmaal niet láát gebeuren. Ik ben alleen wat hardleers.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Maar weet je het van te voren dat het die kant kan opgaan, of verrast dat je steeds weer?
Ok.. Je drang om door te gaan is groter dan je verstand dat zegt dat je moet stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat het kan gebeuren, maar ik neem mij telkens voor dat ik het ditmaal niet láát gebeuren. Ik ben alleen wat hardleers.Verrassen doet het me niet.
Dat is iets wat ik vaak zie bij je inderdaad.quote:Volgens mij is het gewoon een kwestie van mijn verlies niet willen toegeven.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
Ok.. Je drang om door te gaan is groter dan je verstand dat zegt dat je moet stoppen.
quote:Dat is iets wat ik vaak zie bij je inderdaad.
Toch heeft het wel iets speciaals.. Met de strijd doorgaan terwijl die al verloren is..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik weet het. Ik ben net Hitler in zijn bunker die niet-bestaande legers richting de Geallieerden stuurt.
Heroīsch? Of gewoon dom?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Toch heeft het wel iets speciaals.. Met de strijd doorgaan terwijl die al verloren is..
De combinatie maakt het misschien juist fantastisch.. Ook omdat het dom vaak slechts op het ene geval slaat..quote:
Ik denk dat je Hitler moeilijk domheid kunt verwijten...Misschien was hij wel geen geniaal tacticus, maar de mens die de gave bezit de toekomst te kunnen inzien bestaat simpelweg niet. Bovendien is het slechts gissen naar de effecten die het langzaam instorten van een rijk dat jij opgebouwd hebt zien worden en hebt zien glorieren met je geest doet. Zoiets zou misschien wel menigeen tot krankzinnigheid drijven.quote:
Met andere woorden: het is me vergeven?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:01 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat je Hitler moeilijk domheid kunt verwijten...Misschien was hij wel geen geniaal tacticus, maar de mens die de gave bezit de toekomst te kunnen inzien bestaat simpelweg niet. Bovendien is het slechts gissen naar de effecten die het langzaam instorten van een rijk dat jij opgebouwd hebt zien worden en hebt zien glorieren met je geest doet. Zoiets zou misschien wel menigeen tot krankzinnigheid drijven.
Jahoor, Hitler deed immers hetzelfdequote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met andere woorden: het is me vergeven?
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef Doffy het volgende:
Het is me het mutsen-topic wel weer, zeg![]()
Virtueel theeleutenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef Doffy het volgende:
Het is me het mutsen-topic wel weer, zeg![]()
Tegen dit gemuts valt weinig concreets in te brengenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
Die klachten komt het mannelijk volk hier wel vaker mee, maar zelf initiatief tonen ho maar.
Mannen... Uiteindelijk heb je er gewoon drie keer niks aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Blijkbaar ziet men niet dat er serieuze wetenschap bedreven wordt.
Of je moet alles willen blijven uitleggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen... Uiteindelijk heb je er gewoon drie keer niks aan.
Ok, ik liegquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
En let nu op : Nu de mannen zich er mee gaan bemoeien gaat het nergens meer over, terwijl we even daarvoor nog druk wetenschappelijk in de weer waren.
Vrouwen en wetenschap..... Noether? Meer kan ik er niet echt bedenken.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
En let nu op : Nu de mannen zich er mee gaan bemoeien gaat het nergens meer over, terwijl we even daarvoor nog druk wetenschappelijk in de weer waren.
Weet je zeker dat dat niet door een disfunctie in je hersenen komt?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrouwen en wetenschap..... Noether? Meer kan ik er niet echt bedenken.
![]()
Wat is de relevantie van dat laatste?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Haushofer het volgende:
Ok, en Curie. Maar die was getrouwd met een natuurkundige.
Dat had ze nooit zelf kunnen bedenken. Ze was immers een vrouw.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van dat laatste?
Kom op meiden, rustig aan. Die ene keer dat Haus een meisje ziet, wil ie er vast niet door gelynched worden. Gun 'm ook z'n pleziertjes!quote:
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen![]()
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat had ze nooit zelf kunnen bedenken. Ze was immers een vrouw.
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Doffy het volgende:
Kom op meiden, rustig aan. Die ene keer dat Haus een meisje ziet, wil ie er vast niet door gelynched worden. Gun 'm ook z'n pleziertjes!
Dat is een andere conclusie die je er ook uit kunt afleiden inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.
Mag ik niet gematigd masochistisch zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.
Een uitdaging voor jequote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.
Ehm.. Een beetje bloeden is niet erg, maar een hersenschudding vind ik toch iets te ver gaan.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.
Yeuh.quote:We gaan Haus lynchen!!!
Kinderen maken enzo, de overbevolking een handje helpen...quote:Reya
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen .
Mja, daar zit ik idd ook een beetje mee...quote:Alicey
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.
Zachtjes beginnen?quote:
Voor kinderen maken is altijd ook nog een man nodig hoor.quote:Kinderen maken enzo, de overbevolking een handje helpen...
Gewoon proberen te verbergen dat je een natuurkundige bent.quote:Mja, daar zit ik idd ook een beetje mee...
Nee. Da's net zoiets als 'een beetje zwanger' zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Mag ik niet gematigd masochistisch zijn?
Dick Scheringa is een eikel, maar daar kunnen die voetballers ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
Van de Dick Scheringa Bank! Vuile bloedzuigers ! Weg met AZ ! Tegen wie moeten ze, dan ben ik voor de tegenpartij !
Waarop baseer je die vergelijking nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Da's net zoiets als 'een beetje zwanger' zijn.
als je op het toilet zit blijf je wat langer zitten dan nodig ?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Toch komt mijn masochistische aanleg maar in zeer beperkte buien op...
Je bent weer eens te serieus.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
Waarop baseer je die vergelijking nu?
Een zwangerschap is er of niet, terwijl masochisme gradaties kent.
Een zwangerschap is tijdelijk, terwijl masochisme over het algemeen permanent is.
Om maar wat verschillen te noemen.
Dat ook. Maar dat is geen masochisme, meer een soort van group hug met mijn body...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je op het toilet zit blijf je wat langer zitten dan nodig ?
Jij begon!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent weer eens te serieus.
En verder?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa Alicey aan haar trekt en in gezicht krabt.
Welnee, ik laat het gewoon lekker over me heen komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, dat zat er aan te komen...
*CAT FIGHT ! CAT FIGHT !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |