Vrouwen maken vaak meer stennis dan mannen. Vrouwen vergeten ook veel minder. Ik kan me herinneren dat ik es in de kroeg zat, en dat 2 kerels naast me elkaar compleet verrot sloegen. En 20 minuten daarna met elkaar een biertje zaten te drinken.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welk gebied? (Ik snap niet welk gebied je nu precies bedoelt).
Ik zou me geen zorgen makenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb geen foto's, ja eentje die ik al eerder hier geplakt heb, maar die is vet oud:
[afbeelding]
Ik weet niet of dat helemaal waar is.. Stennis maken heb ik zelf een hekel aan, maar bepaalde dingen vergeet ik inderdaad niet snel.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrouwen maken vaak meer stennis dan mannen. Vrouwen vergeten ook veel minder. Ik kan me herinneren dat ik es in de kroeg zat, en dat 2 kerels naast me elkaar compleet verrot sloegen. En 20 minuten daarna met elkaar een biertje zaten te drinken.
Dit vind ik interessant. Met uilskuiken wordt gedoeld op een dommige actie, maar uilen worden juist gezien als erg wijze dieren. Weet iemand hoe dat zit?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bewijs het eens, Godslasteraar. Dit is trouwens overduidelijk weer een lokkertje voor mij, jij uilskuiken.
Behoorlijk. Maar een beetje veralgemeniserend kun je dit wel stellen, denk ik. Vrouwen zijn vaak wat geniepiger dan mannen als het om ruzies ed gaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal waar is.. Stennis maken heb ik zelf een hekel aan, maar bepaalde dingen vergeet ik inderdaad niet snel.
Die kerels waren waarschijnlijk dronken.
Mja, maar een uilskuiken is nog jong en naief.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik interessant. Met uilskuiken wordt gedoeld op een dommige actie, maar uilen worden juist gezien als erg wijze dieren. Weet iemand hoe dat zit?
Ik denk wel dat dit waar is. Het heeft misschien echter ook er mee te maken dat vrouwen doorgaans minder aggressief zijn, en daardoor opkroppen. Dat kan dan later weer terug komen..quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar een beetje veralgemeniserend kun je dit wel stellen, denk ik. Vrouwen zijn vaak wat geniepiger dan mannen als het om ruzies ed gaat.
Ik ook op mannen hoor.quote:Maar verder ben ik gek op vrouwen, hoor
Nouja, een kalf zou dan toch nog dommer moeten zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, maar een uilskuiken is nog jong en naief.
Hear, hear!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien niet allemaal kras- en snijwerk, maar wel allemaal gezeik en gezeur over emoties en gezeik en gezeur over dingen waar mensen eigenlijk toch maar niks aan willen doen. Mensen in R&P willen zich alleen maar bevestigd zien, als je er zegt dat iemand eens moet ophouden met zeiken en zichzelf een schop onder de kont moeten geven heb je een ban aan je broek. Dat geknuf en gekroel en mekaar bevestigen en overtreffen in zieligheid spreekt mij niet zo aan. En dan heb ik het nog netjes gezegd.
Ik vind mezelf best mooi.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef SingleCoil het volgende:
Lupa, je bent net zo mooi als je wenst uit te stralen. Mooi zijn is een houding. Ik ken prachtige oude mannen en vrouwen en lelijke jonge fotomodellen, het is niet alleen hoe je lijf is maar ook hoe je het draagt.
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Zou je met zo'n 250 posts per dag in de top 10 staan, denk het wel he ?
Waarschijnlijk niet. Denk ik, hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef SingleCoil het volgende:
Weet Voltaire dat nou zeker ?
Op geocities sites staan ook de meest wilde verhalen met zogenaamd 'wetenschappelijk bewijs'. Ze worden over het algemeen dus niet gezien als betrouwbaar maar in truth wel vaak aangehaald.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volg ik niet helemaal...? Dit is gewoon een persoonlijke site van iemand die toevallig gehost wordt door Geocities.
Ik nog nooit. Zeker niet toen de ouders van AMD 16 jaar terug besloten om te neukenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb wel eens op 10 gestaan, afgelopen zondag geloof ik. Wie heeft er hier wel eens op 1 gestaan ?
Op een niet-jomanda-wijze is uitstraling dat wat jij ontvangt als extra boven op wat je ziet en hoort. Als ik een presentatie geef probeer ik zekerheid en deskundigheid uit te stralen, dan neem ik mij in gedachten hoe een zeker en deskundig mens op je overkomt en imiteer dat. Als ik op het podium sta voor een optreden met de band probeer ik emotie en technische begaafdheid uit te stralen, dat is volledig anders. Als ik met een vrouw in bed lig probeer ik brute zwoele sexuele begeerte uit te stralen...als mijn piemel me daarbij niet in de steek laat kan dat zeer overtuigend werken.quote:
Anders dan knap zijn. Uitstraling is...iets waar je direct verliefd op kunt worden, ergens. Moeilijk in woorden te vangen. Bij de user verkiezingen vond ik de lach van Loxician (ofzo, laatste paar foto's) uitstraling hebben bv. Ik vind haar nu niet direct knapquote:
Fuck het gemiddelde. Alsof iemand je na 10 jaar daarom nog kent? Een enkel getal in een database ergens.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:52 schreef SingleCoil het volgende:
Teveel woorden voor 1 post, slecht voor het gemiddelde.
ga je weer rellen ? leuk !quote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fuck het gemiddelde. Alsof iemand je na 10 jaar daarom nog kent? Een enkel getal in een database ergens.
Deze site is zeer verantwoord. Uitgebreide bronverwijzingen, literatuurlijst en alles. Het is de best gedocumenteerde persoonlijke pagina over religie die ik ken.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef livEliveD het volgende:
Op geocities sites staan ook de meest wilde verhalen met zogenaamd 'wetenschappelijk bewijs'. Ze worden over het algemeen dus niet gezien als betrouwbaar maar in truth wel vaak aangehaald.
Logician bedoel je.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Anders dan knap zijn. Uitstraling is...iets waar je direct verliefd op kunt worden, ergens. Moeilijk in woorden te vangen. Bij de user verkiezingen vond ik de lach van Loxician (ofzo, laatste paar foto's) uitstraling hebben bv. Ik vind haar nu niet direct knap
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef SingleCoil het volgende:
ga je weer rellen ? leuk !
Ja diequote:
Ik zal dat binnenkort eens beoordelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre je onbewust iets kunt uitstralen en/of uitstraalt. Ik houd mij niet veel bezig met mijn uitstraling, maar het lijkt mij weer sterk om te veronderstelling dat ik in het geheel neits uitstraal.
Oh jee, je komt met een stapel beoordelingsformulieren aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort eens beoordelen.
Uiteraard, dat doe ik altijd bij een eerste ontmoeting, vooral om te bepalen of iemand wel geschikt is om te worden toegevoegd aan mijn vriendenkring. Een soort ballotage zeg maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef Alicey het volgende:
Oh jee, je komt met een stapel beoordelingsformulieren aan?
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uiteraard, dat doe ik altijd bij een eerste ontmoeting, vooral om te bepalen of iemand wel geschikt is om te worden toegevoegd aan mijn vriendenkring. Een soort ballotage zeg maar.
Uitstraling is, nu ik er langer over nadenk, inderdaad het non-verbale gedeelte van onze communicatie. Je kunt er zaken mee benadrukken of juist onzeker maken. Iemand die in zijn verbale communicatie dingen uit die door zijn uitstraling worden tegengesproken indentificeren we direct als 'onbetrouwnbaar'. Je hebt dat wel eens, dan denk je, ja dat zeg je wel, maar ik geloof het niet, ik weet niet waarom...tien tegen een dat de non-verbale communicatie niet in orde was.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre je onbewust iets kunt uitstralen en/of uitstraalt. Ik houd mij niet veel bezig met mijn uitstraling, maar het lijkt mij weer sterk om te veronderstelling dat ik in het geheel neits uitstraal.
Door hoepeltjes springen enzo!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?
Uiteraard. Zo worden al mijn vrienden in staat geacht om hun voeten in hun nek te leggen en het puntje van hun neus aan te raken met hun tong.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
Wordt er ook nog getest of ik bepaalde kunstjes goed doe?
Tegelijkertijd neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo worden al mijn vrienden in staat geacht om hun voeten in hun nek te leggen en het puntje van hun neus aan te raken met hun tong.
Dit is ook een instrument waarmee je mensen enorm kunt manipuleren. Als je veel kennis hebt over lichaamstaal en je eigen lichaamstaal goed beheerst, kun je mensen van alles laten geloven.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:07 schreef SingleCoil het volgende:
Je hebt dat wel eens, dan denk je, ja dat zeg je wel, maar ik geloof het niet, ik weet niet waarom...tien tegen een dat de non-verbale communicatie niet in orde was.
Hooguit tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is ook een instrument waarmee je mensen enorm kunt manipuleren. Als je veel kennis hebt over lichaamstaal en je eigen lichaamstaal goed beheerst, kun je mensen van alles laten geloven.
Succes livEliveD!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
Jullie hebben rust. Ik ben tot vanavond weg
Er gebeurt toch niks nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Reya het volgende:
Het lukt me geenszins meer om het masturbatietopic bij te houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |