Dit vind ik toch wel een heel vreemde stelling.. Ik heb nooit de indruk gehad dat mannen die mij omhelzen allemaal aan sex denken. Heb je een reden om te denken dat dit voor de meeste mannen geldt?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef Speth het volgende:
Ik - en de meeste mannen vermoed ik - zouden een vrouw niet kunnen omhelzen zonder daarbij aan sex te denken
Een geocities sitequote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er bestaan geen betrouwbare buitenbijbelse bronnen aangaande Jezus. http://www.geocities.com/paulntobin/sources.html
Volg ik niet helemaal...? Dit is gewoon een persoonlijke site van iemand die toevallig gehost wordt door Geocities.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef livEliveD het volgende:
Een geocities siteJij zou het goed doen in truth
Dezelfde discussie zo vaak met vrienden gehad... Het is gewoon voor de meeste mannen zo. Bij homo's ligt het wellicht anders.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel vreemde stelling.. Ik heb nooit de indruk gehad dat mannen die mij omhelzen allemaal aan sex denken. Heb je een reden om te denken dat dit voor de meeste mannen geldt?
En zo ja, ben ik dan weer de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel vreemde stelling.. Ik heb nooit de indruk gehad dat mannen die mij omhelzen allemaal aan sex denken. Heb je een reden om te denken dat dit voor de meeste mannen geldt?
Nou, misschien heb jij een ongewoon door seks geobsedeerde vriendenkring, want ik ken genoeg mannen voor wie dit niet geldt en die geen homoseksueel zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef Speth het volgende:
Dezelfde discussie zo vaak met vrienden gehad... Het is gewoon voor de meeste mannen zo. Bij homo's ligt het wellicht anders.
Ga ik soms met de verkeerde mannen om dan? De mannen waar ik het over het zijn heterosexueel overigens.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Dezelfde discussie zo vaak met vrienden gehad... Het is gewoon voor de meeste mannen zo. Bij homo's ligt het wellicht anders.
Inmiddels ongeveer de twaalfde in dit topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:38 schreef pfaf het volgende:
En zo ja, ben ik dan weer de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt?
Maar homo's zijn dan ook weer geen echte mannenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat volgens jou geen echte mannen? Ik ken toch wel aardig wat homo's die echt man zijn (Erg jammer dus dat zij homo zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar homo's zijn dan ook weer geen echte mannen.
Knipoog Alicey, knipoog.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat volgens jou geen echte mannen? Ik ken toch wel aardig wat homo's die echt man zijn (Erg jammer dus dat zij homo zijn.)
Heb je de ';)' gezienquote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat volgens jou geen echte mannen? Ik ken toch wel aardig wat homo's die echt man zijn (Erg jammer dus dat zij homo zijn.)
Homo'squote:Op donderdag 14 april 2005 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
Maar homo's zijn dan ook weer geen echte mannen.
Dat doe je graag hè?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik ga eens een keer weer ergens serieus op in terwijl dat niet zou moeten.
LOL Hoezo vooroordeel?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Hebben homo's de evolutie overleeft omdat ze over het algemeen knapper zijn dan hetero's (verzorgder althans)? Misschien off-topic maar ergens een aardige vraag
Dat zou natuurlijk kunnen maar ik hoor het toch wel vaak. Zowel van homo's als van hetero's. Beter figuur. Eerder operaties aan het uiterlijk. Vlottere kleren. etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Hoezo vooroordeel?
Zou zomaar kunnenquote:Nou, misschien heb jij een ongewoon door seks geobsedeerde vriendenkring
Dat is imo niet een exclusief homo-iets. Een man kan er ook verzorgd uit zien om meiden te regelen.quote:Hebben homo's de evolutie overleeft omdat ze over het algemeen knapper zijn dan hetero's (verzorgder althans)?
Dat geldt voor een bepaalde groep homo's, maar het is niet een algemeen kenmerk van De Homo. En je hebt tegenwoordig ook nog de Metroseksueel.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:58 schreef livEliveD het volgende:
Dat zou natuurlijk kunnen maar ik hoor het toch wel vaak. Zowel van homo's als van hetero's. Beter figuur. Eerder operaties aan het uiterlijk. Vlottere kleren. etc.
Een man die er verzorgd uitziet, is toch gewoon homoquote:Op donderdag 14 april 2005 13:58 schreef Speth het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[..]
Dat is imo niet een exclusief homo-iets. Een man kan er ook verzorgd uit zien om meiden te regelen.
Jij wilde bewijs van Fuifduif zijn bewering. Die geef ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
In je eerste topic staat letterlijk dat hetn iet wil zeggen dat alle vrouwen dan maar biseksueel zijn.
Je tweede topic heeft er niet echt iets mee te maken; dat gaat wel over opwinding, maar niet over sex met andere vrouwen, maar juist sex voor de voortplanting
Als ik thuis World of Warcraft zit te spelen zit ik in een oud wit tshirt met vet haar.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een man die er verzorgd uitziet, is toch gewoon homo'Gewone' heteroseksuele mannen geven toch niet om hoe ze eruit zien? Dan zijn ze toch niet echt mannelijk, net zomin als wanneer ze een andere man omhelzen?
De kans is dus groot dat jij het soort kerel bent dat als hij eenmaal een vrouw heeft, voor de TV gaat liggen om een flinke bierbuik te kweken en totaal onaantrekkelijk te worden.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Speth het volgende:
Als ik de stad in ga trek ik een Abercrombie & Fitch polo aan, doe ik m'n haar en loop ik er wel verzorgd bij. Reden: meiden. Niet omdat het mijzelf nou zo bijster veel uitmaakt.
dude.. je bent homofoob...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Sommige mannen niet, maar dat is dan meestal ook in een andere context (sport, sterk gevoel van "verbroedering"). Overigens hoef ik persoonlijk in de kleedkamer van de Aclo (studentensport iets) ook geen naakte gast te zien. Vaak zijn het ook de wat gay aandoende dudes die dat doen.
Nee, maar allemaal wel meer homo dan ik. Je mag het homofobie noemen, maar ik hoef gewoon geen naakte gast te zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef nappel het volgende:
[..]
dude.. je bent homofoob...
(of homofiel, maar je durft er niet mee geconfronteerd te worden)
![]()
Zoveel mannen zien elkaar zo vaak naakt, en die zijn echt niet (allemaal) homo..
Teamsport is behoorlijk normaal hoor in Nederland, net als saunabezoek en in enkele gevallen nudistenaangelegenheden.. allemaal homo's??
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De kans is dus groot dat jij het soort kerel bent dat als hij eenmaal een vrouw heeft, voor de TV gaat liggen om een flinke bierbuik te kweken en totaal onaantrekkelijk te worden.
Mannen spreken onderling een andere taal dan ze met vrouwen doenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ècht niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Godslasteraar het volgende:
ik dacht dat vrouwen daar het patent op hebben
![]()
* mompelt iets over Peggy en Al
Mannen zijn doorgaans toch slecht in het verbergen van sexuele gedachten, en toch zie ik die niet ...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mannen spreken onderling een andere taal dan ze met vrouwen doenwij medemannen zijn beter geïnformeerd.
"Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?"quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
Mannen zijn doorgaans toch slecht in het verbergen van sexuele gedachten, en toch zie ik die niet ...
De echte smeerlappen kunnen hun seksuele gedachtes heel goed verbergen hoor! als ze dat willen tenminste. Beschouw het als een strategische omtrekkende manoeuvre om het doelwit met een onverwachte aktie te overrompelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans toch slecht in het verbergen van sexuele gedachten, en toch zie ik die niet ...
Na een omhelzing kan ik dus van alles verwachten?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De echte smeerlappen kunnen hun seksuele gedachtes heel goed verbergen hoor! als ze dat willen tenminste. Beschouw het als een strategische omtrekkende manoeuvre om het doelwit met een onverwachte aktie te overrompelen.
Van mánnen kun je alles verwachten.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Na een omhelzing kan ik dus van alles verwachten?
Je zou zones kunnen invoeren waar je kunt liggen..quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als man kun je het nog vrij eenvoudig doen zoals tegen een boom plassen. Ikzelf kan niet staand onaneren, ik moet er bij liggen. Dat is lastig op straat.
Ik denk van wel. Het heeft ook veel met lichaamsbouw te maken denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef SingleCoil het volgende:
Ik onaneer het liefst staand. Is dit geslachts-bepaald ?
Dat zou toch wat wezen, als men ook al onaneerders gaat discrimineren.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Een wet ter bevordering is nog een stap te ver. Een goed begin zou een wet zijn die maatregelen stelt om te voorkomen dat onaneerders gediscrimineerd worden.
In sommige opzichten verschillen man en vrouw hier wezenlijk. Tegelijkertijd kan ik fysiek ook prima liggend onaneren maar ik vind staand toch prettiger. Maar wellicht is het voor vrouwen staand wat lastiger.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Het heeft ook veel met lichaamsbouw te maken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |