Ok, ik liegquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
En let nu op : Nu de mannen zich er mee gaan bemoeien gaat het nergens meer over, terwijl we even daarvoor nog druk wetenschappelijk in de weer waren.
Vrouwen en wetenschap..... Noether? Meer kan ik er niet echt bedenken.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
En let nu op : Nu de mannen zich er mee gaan bemoeien gaat het nergens meer over, terwijl we even daarvoor nog druk wetenschappelijk in de weer waren.
Weet je zeker dat dat niet door een disfunctie in je hersenen komt?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrouwen en wetenschap..... Noether? Meer kan ik er niet echt bedenken.
![]()
Wat is de relevantie van dat laatste?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Haushofer het volgende:
Ok, en Curie. Maar die was getrouwd met een natuurkundige.
Dat had ze nooit zelf kunnen bedenken. Ze was immers een vrouw.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van dat laatste?
Kom op meiden, rustig aan. Die ene keer dat Haus een meisje ziet, wil ie er vast niet door gelynched worden. Gun 'm ook z'n pleziertjes!quote:
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen![]()
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat had ze nooit zelf kunnen bedenken. Ze was immers een vrouw.
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Doffy het volgende:
Kom op meiden, rustig aan. Die ene keer dat Haus een meisje ziet, wil ie er vast niet door gelynched worden. Gun 'm ook z'n pleziertjes!
Dat is een andere conclusie die je er ook uit kunt afleiden inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.
Mag ik niet gematigd masochistisch zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.
Een uitdaging voor jequote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haus had geloof ik eerst nog het een en ander tegenover mij te vereffenen op de volgende meet.. Haus werkt echter niet met touw, ketting en zweep, maar begint meteen met slingers.
Ehm.. Een beetje bloeden is niet erg, maar een hersenschudding vind ik toch iets te ver gaan.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je hebt masochistische neigingen of je hebt ze niet. Verder niet zeuren.
Yeuh.quote:We gaan Haus lynchen!!!
Kinderen maken enzo, de overbevolking een handje helpen...quote:Reya
Je kunt ook zeggen dat vrouwen met nuttiger dingen bezig zijn dan met de twaalfde dimensie of het zwaartekrachtveld tussen Jupiter en zijn manen .
Mja, daar zit ik idd ook een beetje mee...quote:Alicey
Inderdaad, hoe kom je er op om te trouwen met een natuurkundige.
Zachtjes beginnen?quote:
Voor kinderen maken is altijd ook nog een man nodig hoor.quote:Kinderen maken enzo, de overbevolking een handje helpen...
Gewoon proberen te verbergen dat je een natuurkundige bent.quote:Mja, daar zit ik idd ook een beetje mee...
Nee. Da's net zoiets als 'een beetje zwanger' zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Mag ik niet gematigd masochistisch zijn?
Dick Scheringa is een eikel, maar daar kunnen die voetballers ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
Van de Dick Scheringa Bank! Vuile bloedzuigers ! Weg met AZ ! Tegen wie moeten ze, dan ben ik voor de tegenpartij !
Waarop baseer je die vergelijking nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Da's net zoiets als 'een beetje zwanger' zijn.
als je op het toilet zit blijf je wat langer zitten dan nodig ?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Toch komt mijn masochistische aanleg maar in zeer beperkte buien op...
Je bent weer eens te serieus.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
Waarop baseer je die vergelijking nu?
Een zwangerschap is er of niet, terwijl masochisme gradaties kent.
Een zwangerschap is tijdelijk, terwijl masochisme over het algemeen permanent is.
Om maar wat verschillen te noemen.
Dat ook. Maar dat is geen masochisme, meer een soort van group hug met mijn body...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je op het toilet zit blijf je wat langer zitten dan nodig ?
Jij begon!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent weer eens te serieus.
En verder?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa Alicey aan haar trekt en in gezicht krabt.
Welnee, ik laat het gewoon lekker over me heen komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, dat zat er aan te komen...
*CAT FIGHT ! CAT FIGHT !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |