Maar dat is weer informatie waar geen zinvolle conclusie uit te trekken is.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Iets correcter: de kakkerlakken in Texas zijn banger voor lupa dan wij van de kakkerlakken in mallorca...![]()
Nooit gegeten. Gevoelsmatig lijkt het mij smerig, maar wetende wat er ongeveer in een sprinkhaan zit, lijkt het mij niet eens zo verkeerd. Al zou ik dan eerder gaan voor een sprinkhaan met een pittige saus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
Lekker,en een in chocolade gedoopte sprinkhaan
't is gewoon lekker krokant. Best erg ok, eigenlijk. Maar bij de koffie heb ik toch liever een chocosprinkhaan dan de hartige variant, hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Nooit gegeten. Gevoelsmatig lijkt het mij smerig, maar wetende wat er ongeveer in een sprinkhaan zit, lijkt het mij niet eens zo verkeerd. Al zou ik dan eerder gaan voor een sprinkhaan met een pittige saus.
Nee, dan zou je eerst moeten weten waarom die kakkerlakken in texas nu zo doodsbenauwd zijn voor LS.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is weer informatie waar geen zinvolle conclusie uit te trekken is.
Ik multi-task.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef SingleCoil het volgende:
...en een goede morgen ook aan jullie, lieve fokkertjes.
Wat ik nou niet snap he, dat is dat ik in weekeinde in de top-10 kan komen en door de week niet, dan sta ik op 155 enzo....maar dat A. en LS gewoon maar door kunnen gaan, hoeven jullie niet te werken of zo ? Ik bedoel, geen leven, ala, maar geen werk, dat is toch raar ?
Daar zit op zich ook wel iets in.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
't is gewoon lekker krokant. Best erg ok, eigenlijk. Maar bij de koffie heb ik toch liever een chocosprinkhaan dan de hartige variant, hoor
Korte antwoorden moet je gewoon uitsmeren tot lange antwoorden: Ja dusquote:Op donderdag 14 april 2005 10:30 schreef SingleCoil het volgende:
en je geeft veel korte antwoorden.
Lunchtime. Maar het staat verkeerd getikt.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef livEliveD het volgende:
Wat betekent trouwens "Luchtime" in je ondertitel?
Een leven heb ik wel, werken doe ik zelden. 7 Uur per week. Verder studeer ik, maar ik heb momenteel maar één dag per week college.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef SingleCoil het volgende:
...en een goede morgen ook aan jullie, lieve fokkertjes.
Wat ik nou niet snap he, dat is dat ik in weekeinde in de top-10 kan komen en door de week niet, dan sta ik op 155 enzo....maar dat A. en LS gewoon maar door kunnen gaan, hoeven jullie niet te werken of zo ? Ik bedoel, geen leven, ala, maar geen werk, dat is toch raar ?
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
aangepast !
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van háár natuurlijk. Ik wilde even etteren!![]()
Soms ben je gewoon een vieze vette trol livEliveD.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.
Je bent trouwens niet de enige die angst heeft om met mij in discussie te gaan heur![]()
![]()
Ja, echte koffie is alweer een tijdje terug in de LFC.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Koffie, anyone ?
Soms ben jij gewoon vies en vetquote:Op donderdag 14 april 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Soms ben je gewoon een vieze vette trol livEliveD.![]()
Liever niet, Doffy ? Iets anders dan ? Je bent homo, toch ?...kopje groene thee misschien ?quote:
HTML letters kunnen zo machtig zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 11:03 schreef SingleCoil het volgende:
En ook een domme trol. Je argumenteert zielig en verstopt je vlug als het de verkeerde kant uitdraait. Je ben het niet waard om in WFL te komen, eigenlijk. Ik zou dit niet eens moeten tikken, zo dom vind ik je. En dat achterlijke gerel van je altijd, dat hangt me ook al mijlenver de strot uit.
Ook een senseejootje, Liv ?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Soms ben jij gewoon vies en vet![]()
Waar trol ik dan?![]()
Ha! Dat mocht je willen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
Ah je hebt een relbui. Ik ben blij dat ik dat nooit heb.
Je bent trouwens niet de enige die angst heeft om met mij in discussie te gaan heur![]()
![]()
"Sorry, niet goed gelezen."quote:
Timeo Danaos et dona ferentesquote:Op donderdag 14 april 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
Ook een senseejootje, Liv ?
Ik dronk ooit 12-15 bakken per dag en toen ben ik, om tijd te winnen, de suiker en melk achterwege gaan laten. Nu lust ik niet anders meerquote:Op donderdag 14 april 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Niets erin, dank je, ik drink mijn koffie liefst gewoon zwart
Je kunt je mening verdedigen of je gaat keihard op je bek. Sorry voor jequote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen we schelden vandaag? Ik vind jullie allemaal zielige figuren zonder leven en ik heb een stinkende hekel aan jullie allemaal en, en, en, en! Bah!
Ik vind eigenlijk niet dat ik ergens 'keihard op mijn bek' ben gegaan, maar goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Je kunt je mening verdedigen of je gaat keihard op je bek. Sorry voor je![]()
Ok nu heb ik werk te doen en zal ik stoppen met trollen
Ik date niet met mensen die in TRU komen. Bovendien heb ik al een vriendje.quote:Daten?![]()
![]()
*knuf*?
Oh. Dan mag je wel schelden.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen we schelden vandaag? Ik vind jullie allemaal zielige figuren zonder leven en ik heb een stinkende hekel aan jullie allemaal en, en, en, en! Bah!
Wel voor mensen die komen slijmen met koffiequote:Op donderdag 14 april 2005 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, dat zegt weer een hoop over je, Liv. Ben je snel bang ?
Lieverd, niet zo happen want ik doe het eromquote:Op donderdag 14 april 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat ik ergens 'keihard op mijn bek' ben gegaan, maar goed.
Grappig dat eerst de Tru reden komt en dan de anderequote:Ik date niet met mensen die in TRU komen. Bovendien heb ik al een vriendje.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Liever niet, Doffy ? Iets anders dan ? Je bent homo, toch ?...kopje groene thee misschien ?
Dat weet ik!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
Lieverd, niet zo happen want ik doe het erom
Ik heb een vrije relatie.quote:Grappig dat eerst de Tru reden komt en dan de andere
Eh... Ja?quote:Maar niet iedereen in Tru is zweverig heur. Je hebt toch ook niet het beeld dat heel R&P aan het krassen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |