Als ik me niet vergis moet je daar in het kanon (in zo'n stenen kubusachtig-iets) naar zo'n vliegend eilandje. Daar kun je een Mario cap vinden en dan moet je door de ringen heen vliegenquote:Hallo,
Ik ben nu bij Bombs Off battlefield bij de leven Mario Wings In The Sky ( Mario 64 DS )
Wat moet je daar doen??
Idd, ik wil er binnenkort wel mee bezig gaan hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Young_David het volgende:
We moeten toch eens aan de slag met een fantsoenlijke OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Dvdboxoffice heeft mijn games nog steeds niet geshipped. Straks heb ik een DS zonder games.
* RaymanNL checkt z'n mail!quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Is er hier iemand die de Rayman prijsvraag heeft gewonnen van de nintendo website?
de winnaars zouden nu ongeveer gemaild moeten zijn
of heeft er niemand meegedaan?
tvp
Dat wordt piemels tekenen met pictochat.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef koei het volgende:
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..
Maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik heb ook een ruime week op mn eerste DS game moeten wachten terwijl ik de DS al in mn bezit had..
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[cimg]http://home.kabelfoon.nl/~tvkester/dstopic.gif[/cimv]
Het is niet full screen omdat de schermen van de DS een ander formaat hebben dan de GBA (groter), anders wordt dit uitgerekt.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:49 schreef Hellrazor het volgende:
wat ik erg irritant vind is dat je bij een gba game geen full screen hebt![]()
mja in principe zou dat met een firmware upgrade verandert kunnen worden (tog)
maar hoe wil je dat gaan doen zonder datakabel dinges (wireless)
en als je een gba game speelt dat de a en b zijn omgedraaid
Ik vind GBA-games wel fijn spelen, stuk beter dan op de GBA(SP), vanwege de veel betere verlichting.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:02 schreef gamecube_master het volgende:
Mja, GBA games is niet zo fijn spelen op de DS
Het is ook maar een extra'tje
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:47 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Is het nou erg als ik zeg dat ik die knuffeltjes schattig vind?
Jah, NintendCats!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik wil NintenCats.
En Animal Crossing DS.
Dierenbeul!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
cathuntquote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
Nee, maar GTA speel je niet omdat je mensen wilt vermoorden maar omdat je gewoon lekker wilt gamen, mensen vermoorden is gewoon bijzaak. Dusssssss.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
niks dierenbeul , als je ff lekker losgaat in gta ofzo
dan ben je tog ook geen mordenaar
ik weet niet of je gta hebt gespeeld maar je moet wel degelijk mensen vermoordenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar GTA speel je niet omdat je mensen wilt vermoorden maar omdat je gewoon lekker wilt gamen, mensen vermoorden is gewoon bijzaak. Dusssssss.
ik haat katten....quote:
OMG, ik kan niet wachten! heb snowboard kids helemaal grijs gedraaid(bij wijze van) op de N64!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Eerste beeld van Snowboard Kids DS.
[afbeelding]
Link naar jeux-france.com.
Tja, ik kan weinig zeggen over een kleurloze, uitgerekte en wazig plaatje. Het ziet er wel grafisch verteerbaar uit...
Ik heb nog geen mening.. 1 screenshot zegt namelijk niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wow erg blauw dat snowboard kids!
lijkt me niet zo leuk eigenlijk
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind deze mooi als mijn eerste post in het nieuwe topic:
Najaaaaaaaaaaa WTF !quote:
quote:
*Meldtquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:57 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Kijkt er iemand eigenlijk nog iemand uit naar de release van Lost in Blue? Tof spel lijkt me datStaat samen met Kirby, AC, Nintendogs, FFIII enzovoort toch wel op mijn fictieve verlanglijstje
![]()
Another Code ziet er zeker goed uitquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Meldt
Ook Another Code lijkt me wel cool.
helaas, dat waren alleen de eerste DSsenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de Media Markt.
Gelukkig geen dode pixels. En dat onderste scherm hoort een beetje losjes aan te voelen toch?
En waar is mijn Metroid demo?
li-ion accuquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
helaas, dat waren alleen de eerste DSsen
-
Heeft de DS nou eigenlijk een accu? of moet je er batterijen in doen?
Ik ben ook verbaast moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Cheiron het volgende:
?! Serieus, hebben de nieuwe ds' en geen Metroid demo? Damn.. dat is wel bagger.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
En dat onderste scherm hoort een beetje losjes aan te voelen toch?
ik koop 'm toch pas als metroid prime hunters er isquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook verbaast moet ik zeggen
Hadden ze bij de Bart Smit toch gelijk met hun, nu tijdelijk een Metroid Demo hehe
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)quote:
Het onderste scherm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)
Oneensquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:18 schreef Ruzbeh het volgende:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3401
Pac 'N Roll.
Ziet er goed uit.
ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
oké ik ben er over uit, 6 mei ga ik yoshi's touch and go halen, Rayman: Hoodlums revenge kan nog wel ff wachten
maarrrr kirby weet zich er natuurlijk weer uit te redenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei die Kirby is niet blij!
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
De GB kon ook niet echt kleur laten zien hequote:Op zaterdag 16 april 2005 10:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...
[afbeelding]
Het is alleen nog steeds niet bekend oftie nou naar de US komt geloof ik. Mocht ie na de E3 niet aangekondigd zijn voor de US of EU dan ga ik hem wel importeren ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
ReSpEC
Toch wil ik die elektro plankton wel eens gamen, ik denk dat ik hem wel haal.
de boxart is in kleurquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GB kon ook niet echt kleur laten zien he
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
ik laad em 1 a 2 keer per week op. Komt vooral omdat ik iedere dag 1 uur in de trein speel en vooral tijdens pauzes op school. Ook heeft mijn DS de gewoonte rond de klas te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hou van m'n ds
Hoevaak laden jullie hem per week op,
ik drie keer
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Jaaa ik heb Mario 64 DS. De minigames zijn heel tof
![]()
Wat een stumperd. Ik vind 'm juist behoorlijk mooi. Hij moet maar gewoon opletten en pics tjekken voordat hij gelijk als een kip zonder kop aankopen doet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Thomper het volgende:
Iemand die de witte DS heeft geimport is er niet ZO tevreden mee.
http://www.dsparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28903
Dat is best zonde...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Ach ja weet ik tenminste dat ie van mij is!
voorzichtig met iets van een reinigingsmiddel er overheen werkt ook niet? spiritus oid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Foto?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
M'n eigen scores verbreken verveelt nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelen
Ik heb het er inmiddels grotendeels afgekregen met wasbenzine, het is nog vaagjes te zien.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ultimate card games en Brain games online.
Zie foto:
[afbeelding]
Daar zie je 2 icoontjes onderaan, om te chatten en daar rechts ook nog een smiley. Daarboven zie je "#### players online". Wie weet wordt het nog eens wat.
quote:Taken from the People (UK sunday newspaper)
"A NEW Gameboy toy is leaving kids prey to cunning paedophiles, The People can reveal. A chatroom feature on the top-selling Nintendo DS could easily be used by perverts to "groom" victims. The computer game allows youngsters to strike up conversations with each other similar to those on internet chatrooms. But unlike the internet, the DS chat facility is unsupervised and leaves NO evidence of users once the gadget is switched off. This allows perverts to contact children with complete anonyminty and no fear of being traced. Nintendo, which sold 87,000 of the 99 pound consoles at its launch weekend last month, warns of the danger in its instruction book. The guide advises; "Children should be warned about recieving messages from, or communicating with, strangers." John Carr, an expert on internet sex predators, said: "Paedophiles who spend their lives looking for methods to gain contact with children will know about the Nintendo DS. "They are very adept at getting children to disclose personal information." A Nintendo spokesman said: "A warning and detailed privacy information are clearly highlighted in the instruction booklet."
en de rest van dat klotespel zuigt .....quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Jaaa ik heb Mario 64 DS. De minigames zijn heel tof
![]()
De camera is idd niet het sterkste punt, maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 18 april 2005 05:37 schreef dontcare het volgende:
[..]
en de rest van dat klotespel zuigt .....
zelfs tombraider had nog beter camera controls ....
bronquote:Zoals jullie weten komt de E3 er al weer bijna aan, en volgens het bedrijf CVG word het voor Nintendo de beste E3 ooit, namelijk omdat de Revolution daar voor het eerst te zien zal zijn, en omdat er veel spellen en proggrama's voor de DS te zien zullen zijn.
Het bedrijf is erg close met Nintendo en heeft ook laten weten dat de DS op de E3 On-line zal zijn. Ook zullen er meer dan 7 On-line DS spellen te spelen zijn op de E3.
Volgens het bedrijf zullen er ook veel nieuwe Pokémon spellen te spelen zijn, en een van die spellen zou volgens CVG ook On-line gaan. De kans dat Pokémon Diamond/Pearl On-line gaat word dus steeds groter.
Ook heeft Nintendo Super Smash Bros. Advance voor de GBA aangekondigt. Deze zullen ze ook laten zien op de E3. Ook zal het DS programma Organizer Plus speelbaar zijn.
Whehe, wat overdreven.. echt weer die Brittenquote:
Ik ben benieuwd naar THQ. Een paar maanden terug dat bericht dat ze rechten van Nintendo hadden gekregen om Mario/Link/Samus en co. te gebruiken, nou, daar komen vast wat leuke games uit.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 07:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De camera is idd niet het sterkste punt, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Nieuwsberichtje:
[..]
bron
Organizer plus klinkt wel heel tof. Maar 7 online spellen klinkt natuurlijk nog beter, zeker als één daarvan pokémon Diamond/Pearl heet.
Grapje zeker?quote:Op maandag 18 april 2005 17:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar THQ. Een paar maanden terug dat bericht dat ze rechten van Nintendo hadden gekregen om Mario/Link/Samus en co. te gebruiken, nou, daar komen vast wat leuke games uit.
Nope, geen grapje. Zal eens zoeken of ik een bron kan vinden, was een paar maanden terug en eigenlijk nergens gemerkt/gepost.quote:
Bronquote:On January 25, 2005, Nintendo of America Inc. ("Nintendo") and THQ Inc. ("Registrant") entered into a Confidential License Agreement for the Nintendo DS handheld platform. The agreement grants the Registrant the right to use certain of Nintendo's intellectual property to develop, publish and distribute video games for the Nintendo DS handheld platform until January 25, 2008 in all countries in the Western Hemisphere (including possessions and territories) in accordance with the terms of the agreement. Nintendo charges the Registrant certain amounts under its current pricing schedule, which prices includes including manufacturing as well as a royalty for the use of Nintendo's intellectual property. Nintendo has the right to approve each game, including the game's packaging, all printed materials distributed with the game and all marketing materials.
Hmm, ze lenen wel vaker hun franchises uit maar aan THQ was wel de laatste aan wie ik dacht dat ze dat zouden doen. Ben wel benieuwd van welke franchise ze een spel van maken, Ping Pals is tot nu toe het slechtste DS spel dus het begint al niet echt lekker.quote:
En ook nog nieuwe beelden van de RTS Shogun Warrior: Real-Time Conflict.quote:IGN: Last year's The Urbz was essentially what we call a "GBA Plus" game: a GBA game ported and updated with touch screen function. Is this going to be the case with the sequel?
EA Maxis: Not in the slightest! The Sims 2 for the NDS is a totally unique experience incorporating Real-time 3D, the Real Time Clock, true Touch screen activities, and even use of the microphone!
IGN: What are some of the gameplay differences we can expect between last year's and this year's game?
EA Maxis: The Sims 2 for the NDS has returned closer to the roots of the popular PC title. For starters, the world is fully rendered 3D. In addition, the game is a truly open-ended Sims experience which focuses on customizable gameplay rather than a linear, story-based mission structure. The Sims 2 for NDS also features a bevy of touch-screen based activities scattered throughout the game that enable users to completely customize their world and gameplay experience.
IGN: How will wireless support come into play with The Sims 2?
EA Maxis: Since the custom music and paintings are key to the player's success in The Sims 2 NDS, trading unique creations and head-to-head mini-games are the wireless focus of the The Sims 2 for the NDS. The user can create original artwork for the gallery and music that will play in the lounge and hotel rooms that you will want to trade with other players. These items can then be utilized throughout the game world as the patrons of the lounge and the hotel will have opinions about your creations.
IGN: Any potential of having online support in the Nintendo DS version?
EA Maxis: We are in discussions for this.
IGN: Will the GBA game interact with the DS game if both cartridges are plugged into the handheld system?
EA Maxis: This is a very interesting feature, and we are actively researching the capabilities of the dual pack link; however, no final decision has yet to be determined.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Is iedereen hier ook dood?
Eerste beelden van The Sims 2 @ IGN.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Interview:
[..]
En ook nog nieuwe beelden van de RTS Shogun Warrior: Real-Time Conflict.
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3409
Ziet er allemaal goed uit.
http://ds.ign.com/articles/605/605166p1.htmlquote:This morning, we confirmed with Telegames that both Ultimate Brain Games and Ultimate Card Games will both feature online support.
Nou, deze vind ik eigenlijk niet zo mooi, het ziet er uit als plasticquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauwe DS voor Amerika
[afbeelding]
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=3992
Inderdaad. Deze (standaard kleur) ziet er ook uit als plastic.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Nou, deze vind ik eigenlijk niet zo mooi, het ziet er uit als plastic![]()
Misschien dat het anders is als ik hem in het echt zie..
iddquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:41 schreef Frankeinstein het volgende:
is ie niet van plastic dan?
want ? heb ik totaal geen zin in , spel zuigt .quote:Op maandag 18 april 2005 07:35 schreef Hellrazor het volgende:
ga leren spelen man!
duidelijk dat je het nog moet lerenquote:Op woensdag 20 april 2005 04:21 schreef dontcare het volgende:
[..]
want ? heb ik totaal geen zin in , spel zuigt .
was even vergeten dat ik dat ook al vond op de N64
staat btw te koop nu in V&A ....
Geen FF tacticsquote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Mr.Happ-E het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4010
Handig, zo'n lijstje
20 is wel aardig maar toch, er zijn er al zoveel klonen die je gratis op internet kan spelen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:18 schreef OnaNia het volgende:
Koopjestip: Zoo Keeper kost nu 19,99 bij Nedgame
Mogelijk, maar ook wel logisch. Beide apparaten ondersteunen Wifi. Dus ze kunnen net zo goed met elkander communiseren. Als de Revo als hub word gebruikt voor de NDS is een beetje onlogisch. Wel zou het logisch zijn als je demo's kunt downen op je Revo en deze daarvan kunt draaien op je DS.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Nep.
Het kan ook gewoon via de wireless router.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop het ook, ik wil er gewoon met m'n router op ...
Ziet er opzich wel echt uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo DS gaat waarschijjnlijk online via de revolution:
[afbeelding]
Klinkt goed en zeer makkelijk voor iedereen. Mensen die online willen zullen het waarschijnlijk een extra stimulans vinden om de console te kopenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo DS gaat waarschijjnlijk online via de revolution:
http://www.ds-gamer.nl/article/594p1.html
[afbeelding]
Makkelijk? Moeten we weer de portemonnee trekken om zo'n console te halen, om daarmee vervolgens online te gaan met een DS. Klantenbinding van de verkeerde soort zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klinkt goed en zeer makkelijk voor iedereen. Mensen die online willen zullen het waarschijnlijk een extra stimulans vinden om de console te kopen
WarioWare natuurlijk! Iedere DS-bezitter is het aan zichzelf verschuldigd om die te hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef GameMaster het volgende:
ik heb nu mario voor de ds ( al een tijdje ) ik d8t laat ik maar iets nieuw kopen , maar wat , ik d8t zelf aan polarium of moet ik w8ten tot de nieuwe games?
Iemand helpen , Pleas?
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlockedquote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef OnaNia het volgende:
[..]
WarioWare natuurlijk! Iedere DS-bezitter is het aan zichzelf verschuldigd om die te hebben.
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlocked
Wario Ware is het enige spel wat mij zo lang bezig kan houden. De mini spelletjes speel ik ook vaak opnieuw!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlocked
Mijn vriendin speelt het wel redelijk wat, maar alleen om topscores te halen, dat is aan mij niet zo besteed eigenlijk. Speel liever een goede RPG of een goede platformerquote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.
volgens mij is er van de release in europa nog niks bekendquote:Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef Kontiki het volgende:
Leuk filmpje zeg, ik ga hem denk ik toch maar halen. Wanneer komt Nintendogs uit?
Ja, het spel komt hier wel gewoon uit, maar er is nog niks bekend over wanneer die uit komt......quote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Maar Amerika welEn op nintendo.nl stond laatst ook iets over Nintendogs.. dus ik ga ervan uit dat we em hier ook gewoon krijgen
veel is er niet op de e3 van nintendo, in iedergeval geen nieuwe gamecube enzo, zie http://www.tweakers.net/nieuws/37010quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik kan niet meer wachten op de E3Ach.. nog minder dan een maandje
Veel is er niet op de E3 van Nintendo? Als je even kijkt op e3expo.com zie je dat ze een aardig grote plekje hebben ingehuurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:30 schreef harlingen het volgende:
[..]
veel is er niet op de e3 van nintendo, in iedergeval geen nieuwe gamecube enzo, zie http://www.tweakers.net/nieuws/37010
30 voor toys hale,quote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.
Prima site inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
Al dit heb ik van de supercoole site 4 color rebellion
ennsh =quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef YourMaster het volgende:
Zelda is nou niet echt een spel wat van mij persé online zou moeten.
De nieuwe MMORPG: World of Zeldaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef YourMaster het volgende:
Zelda is nou niet echt een spel wat van mij persé online zou moeten.
Ik hoor juist van mensen van 4 Swords online helemaal de bomb zou zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
Idd liever een goede singleplayer zelda. Multiplayer zelda kan me echt totaal niet boeien!
Wie heeft er nou een hekel aan honden??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef speknek het volgende:
Ik heb een schijthekel aan honden, maar dat Nintendogs ziet er inderdaad best wel cool uit. Typisch zoiets waar zo'n handheld heel geschikt voor is.
Ik geloof dat zuiderpark computers dat ook wel doet http://zuiderpark-computers.nl/quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke Nederlandse (eventueel online) shops verkopen ook geimporteerde games? Ik ken alleen nedgame.com
Dat spel is een directe port van de GBA versie, maar dan heel klein beetje 3D af en toe...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef mikando18 het volgende:
May the star wars ep 3 ds trailer be with you
Vind de 3d levels er wel aardig uitzien, lekker vloeiend.
Dat lijkt me nou dus echt zo'n triest kut spel hequote:Op donderdag 21 april 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuw Nintendogs filmpje
Dat spel is zoooo cool![]()
Je kunt in dat spel gewoon de Martin Gaus uithangen
Nintendogs is een must-have, lieverd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:06 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou dus echt zo'n triest kut spel he. Beetje een hond petten enzo op je ds, koop een tamagotchi ofzo
.
Precies!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendogs is een must-have, lieverd.![]()
Ja, en ook omdat er ongeveer 900,000 meer DSen zijn dan PSPs in Japan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef BMH het volgende:
Wel opmerkend dat je altijd wel een NDS titel in de software top 10 ziet, maar haast nooit geen PSP titel.. Misschien komt dit door het grotere aanbod games van de PSP?
Vooral omdat de PSP ook andere dingen kan dan games draaien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, en ook omdat er ongeveer 900,000 meer DSen zijn dan PSPs in Japan.
Volgens mij wordt door bijna iedereen de PSP gezien als een game machine, de muziek en video extras zijn gewoon leuke extras (die ze niet gebruiken).quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral omdat de PSP ook andere dingen kan dan games draaien.
Zoals jij het stelt zouden er juist meer PSP games in die lijst moeten staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef BMH het volgende:
Wel opmerkend dat je altijd wel een NDS titel in de software top 10 ziet, maar haast nooit geen PSP titel.. Misschien komt dit door het grotere aanbod games van de PSP?
Tuurlijk niet, de verkopen worden immers uitgespreid over meer titels waardoor er niet één een hoog genoeg aantal voor de top 10 verkoopt. Volgens zijn theorie dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt zouden er juist meer PSP games in die lijst moeten staan.
Goddamn. Kirby deed een maand over 108,000 units en Nintendogs haalt bijna 80,000 units op dag 1!!quote:All three versions of Nintendogs were, ahem, un-leashed in Japan yesterday, and sales were anything but slim. The Shiba & Friends version was the most popular, picking up 34,000 sales, while Dachs & Friends dug up a respectable 25,000. The Chihuahua version pulled in 19,000 (possibly because of no Taco Bell restaurants in Japan). In all, nearly 80,000 units went to pet-less apartment dwellers who now have a cute little companion.
Ben ook wel benieuwd naar de cijfers van de Roze en Babyblauwe DSquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendogs verkoopt megasterk.
[..]
Goddamn. Kirby deed een maand over 108,000 units en Nintendogs haalt bijna 80,000 units op dag 1!!
Jij begrijpt Japans?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef rikstok het volgende:
Shiba & Friends heb ik besteld via http://www.zuiderpark-computers.nl, chille shit..
Nou nee. Als er meer keuze uit games is, is de verspreiding van het aantal verkochte games groter en de getallen dus lager.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt zouden er juist meer PSP games in die lijst moeten staan.
Ik ga het spel ook halen. Iktwijfelde eerst een beetje om Wario Ware te halen ipv yoshi, maar Roy heeft me omgepraatquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi bevat dus geen storyline, maar is de levelgenerator willekeurig genoeg om voortdurend orignele en uitdagende levels te maken? Ofwel, heeft het spel wel een goede houdbaarheid?
Ik zit er nu toch weer over te denken om deze game wel te halen namelijk
De generator is wel willekeurig maar sommige elementen blijven hetzelfde. D.w.z. na 1500 yards zal je altijd langs een soort grot lopen, hoewel deze grot qua inhoud per 'run' verschilt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Yoshi bevat dus geen storyline, maar is de levelgenerator willekeurig genoeg om voortdurend orignele en uitdagende levels te maken? Ofwel, heeft het spel wel een goede houdbaarheid?
Ik zit er nu toch weer over te denken om deze game wel te halen namelijk
Jij hebt echt de vreemdste avatar die ik kenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef mikando18 het volgende:
http://www.konami.jp/gs/game/goegoe/ds/image/goemon.wmv Filmpje van Goemon die hier waarschijnlijk niet uitkomt maar die wel laat zien op wat voor manieren de touchscreen gebruikt kan worden.
quote:Op zondag 24 april 2005 04:10 schreef Carterman het volgende:
Ik blijf erbij dat er een find it applicatie moet komen voor de DS, photo play achtige games dus...Electroplancton is overigens wel een must have, maar hoe koel zou het zijn om even relaxed een potje te mahjonggen op de DS.
is er al iets bekend over de release dan?quote:Op zondag 24 april 2005 13:02 schreef rikstok het volgende:
Ultimate Brain Games wordt gaaf, het gaafste is nog wel dat het online gaat:D Online dammen, schaken, zeeslag noem maar op:P Wordt gaaf:D
Volgens IGN 19 Juli, 2005 in de VS.quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
is er al iets bekend over de release dan?
Even kijken hoor... Advance Wars 3: Battle for Omega Land, Age of Empires II: The Age of Kings, Animal Crossing to Go!, Another Code, Baten Kaitos DS, Bomberman DS, Castlevania: Dawn of Sorrow, Dragon Quest Slime Morimori 2, Egg Monster Heroes, Europa Universalis II, Final Fantasy III, Final Fantasy Crystal Chronicles, GoldenEye: Rogue Agent, James Bond 007: From Russia with Love, Katamari Damacy DS, Kirby: Canvas Curse, Lost in Blue, Mario Kart DS, Megaman Battle Network, Meteos, Metroid Prime: Hunters, Mobile Suit Gundam SEED, Nanostray, Need for Speed Most Wanted, Need for Speed Underground 2, Pac n' Roll, Pac-Pix, Phoenix Wright: Ace Attorney, Pokémon Diamond, Pokémon Pearl, Prince of Persia: Warrior Within, SD Gundam G Generation DS, Secret of Mana series, Shogun Warrior: Real Time Conflict, SnowBoard Kids, Sonic DS, SSX4, Super Mario 64 DSquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Ze moeten met een lading interessante games komen ipv organisers, bordspelletjes, scheeuwtegenjedsspelletjes etc.
Het lijkt een beetje dood te bloeden op deze manier
als het spel daadwerkelijk op die datum uikomt, zal de ds ook op die datum online gaan, of er voorquote:Op zondag 24 april 2005 13:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens IGN 19 Juli, 2005 in de VS.
Online details van Ultimate Brain Games worden bekend gemaakt op de E3. Net zoals alle andere (mogelijk online) spellen.
Ja, leuk maar op het moment is het aanbod eigenlijk dramatischquote:
Nou, ga er maar van uit dat de DS heel snel na de E3 online gaat. Ik gok zelf dat de DS eerder dan 19 juli online is.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
als het spel daadwerkelijk op die datum uikomt, zal de ds ook op die datum online gaan, of er voor
Daarom heb ik ook (nog) geen DS op het moment.quote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, leuk maar op het moment is het aanbod eigenlijk dramatisch
Staan echt leuke verhalen op z'n blog hiero :quote:a quick intro to nintendogs
I recently received my copy of Nintendogs: Shiba and Friends a couple of days ago, and decided to start my new life as a novice trainer in the world of doghood. The pup of my choice was of course, the Shiba...I think.
For the last two days I've been manhandled by various lines of japanese text, all of which is of course unreadable for us importers. Let me make this clear: This game is NOT import friendly.
Ik hoop dat de meeste game snel uitkomenquote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Even kijken hoor... Advance Wars 3: Battle for Omega Land, Age of Empires II: The Age of Kings, Animal Crossing to Go!, Another Code, Baten Kaitos DS, Bomberman DS, Castlevania: Dawn of Sorrow, Dragon Quest Slime Morimori 2, Egg Monster Heroes, Europa Universalis II, Final Fantasy III, Final Fantasy Crystal Chronicles, GoldenEye: Rogue Agent, James Bond 007: From Russia with Love, Katamari Damacy DS, Kirby: Canvas Curse, Lost in Blue, Mario Kart DS, Megaman Battle Network, Meteos, Metroid Prime: Hunters, Mobile Suit Gundam SEED, Nanostray, Need for Speed Most Wanted, Need for Speed Underground 2, Pac n' Roll, Pac-Pix, Phoenix Wright: Ace Attorney, Pokémon Diamond, Pokémon Pearl, Prince of Persia: Warrior Within, SD Gundam G Generation DS, Secret of Mana series, Shogun Warrior: Real Time Conflict, SnowBoard Kids, Age of Empires II:DS, SSX4, Super Mario 64 DS
, Super Mario Bros DS, Super Princess Peach, The Legend of Zelda: Four Swords Adventures DS, The Sims 2, Viewtiful Joe Scratch!, Xenosaga DS, Zoo Tycoon...
Nou, ik durf wel stiekem een vergelijking te trekken naar de PS2. Veel mensen kopen een ps2 voor de games maar 3-6 maanden later doet hij alleen nog maar dienst als dvd speler. Het kan best zijn dat het met de psp ook zo gaat, maar goed daar komen vanzelf wel cijfers over (aantal games per handheld).quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt door bijna iedereen de PSP gezien als een game machine, de muziek en video extras zijn gewoon leuke extras (die ze niet gebruiken).
Portable videospelers zijn niet bepaald populair, maar opzich wel stoer. Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen regelmatig een filmpje kijken op hun PSP, een DVDtje kijken op de bank is heel wat anders dan video tjekken op een kleine scherm. En als muziekspeler is een handheld sowieso onpraktisch (een DS al helemaal), door de grootte.quote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik durf wel stiekem een vergelijking te trekken naar de PS2. Veel mensen kopen een ps2 voor de games maar 3-6 maanden later doet hij alleen nog maar dienst als dvd speler. Het kan best zijn dat het met de psp ook zo gaat, maar goed daar komen vanzelf wel cijfers over (aantal games per handheld).
Ja, maar ja je koopt een PSP en je hebt hem toch dus dan gebruik je hem maar. De ps2 is als dvd speler ook niet alles, maar ja hij staat er toch. Dat is zeg maar mijn redenatiequote:Op zondag 24 april 2005 22:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Portable videospelers zijn niet bepaald populair, maar opzich wel stoer. Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen regelmatig een filmpje kijken op hun PSP, een DVDtje kijken op de bank is heel wat anders dan video tjekken op een kleine scherm. En als muziekspeler is een handheld sowieso onpraktisch (een DS al helemaal), door de grootte.
Gebruik raketten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb hem ook al weken geleden gehaald bij Replay.nl
Hoe kan je trouwens bij de Metroid Prime Demo die andere Samus verslaan? Ik heb haar wel 100x geraakt maar er gebeurt gewoon niks.
Bron: Nintendo Europaquote:Persbericht - 25 April 2005 - Gamers van alle leeftijden kunnen een grandioze tijd tegemoet zien! De line-up voor het tweede kwartaal van 2005 is versterkt met nog meer fantastische games voor de Nintendo DS! Het even schattige als innovatieve PAC-PIX tekent voor een release op 20 mei. Het supersnelle Ridge Racer DS scheurt naar de Nintendo DS op 3 juni, terwijl het mysterieuze avonturenspel Another Code: Two Memories op 24 juni wordt gelanceerd. Al deze games zullen volgen op het unieke Yoshi Touch & Go, dat op 6 mei 2005 wordt gelanceerd.
Another Code: Two Memories - 24 juni
Another Code: Two Memories gebruikt de unieke functies van de Nintendo DS, waaronder het Touch Screen en de microfoon, om spelers één van de meest aangrijpende avonturen ooit te laten beleven! In Another Code: Two Memories nemen spelers de rol aan van Ashley, een jong meisje dat een uitnodiging krijgt om haar doodgewaande vader te ontmoeten op een mysterieus eiland. Als ze is gearriveerd, blijkt haar vader echter nergens te bekennen en begint Ashley te vermoeden dat er iets mis is. Terwijl spelers samen met Ashley het eiland afspeuren naar haar vader, gebeuren er steeds meer vreemde dingen, waardoor de speler betrokken raakt bij een sinister complot.
Met een meeslepende verhaallijn en briljant opgezette puzzels is dit een must-have voor elke avontuurlijk aangelegde gamer.
Ongelooflijk, ik had echt nooit verwacht dat dit spel naar Europa zou komen. Top, Nintendo!quote:
Wel dat het zou komen, alleen niet zo snelquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:04 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ongelooflijk, ik had echt nooit verwacht dat dit spel naar Europa zou komen. Top, Nintendo!
Das lullig!quote:Op maandag 25 april 2005 16:03 schreef basalphenaar het volgende:
Nou lekker is dit allemaal weer.
Ik heb mijn DS nu een maand, maar er zit stof onder het bovenste scherm. En ik heb er echt wel voorzichtig mee gedaan, ben altijd verschrikkelijk zuinig op dit soort apparaten. Nu ben ik eerst zaterdag naar E-plaza geweest, maar die kunnen mij er niet verder mee helpen. Zij hebben een nummer van Nintendo gegeven, en dat heb ik net gebeld. Ik heb mijn verhaal verteld, en vervolgens werd ik erg onaardig behandeld. Het ging ongeveer zo: "Ja hoor eens, dat ligt toch echt aan jezelf, jij zal er waarschijnlijk niet goed mee omgaan! Stof onder je scherm, hoe krijg je dat nou voor elkaar? Dat gebeurt echt niet zomaar hoor! Wij leveren echt geen producten waar stof onder het scherm zit hoor!" Nou wel dus, want het zat er in het begin ook al onder, en het is steeds erger geworden. Ik vraag me nu een beetje af wat ik moet doen, want ik wil wel een DS zonder stof onder het bovenste scherm!
Ik ben trouwens niet de enige, kijk hier maar eens: http://www.dsparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28627
Ocarina of Time - Van Gamespot en IGN ook een 10, van Famitsu ook en van mij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef OnaNia het volgende:
Nintendogs is pas het vijfde spel dat een perfecte score krijgt van Famitsu. De andere waren:
Ocarina of Time (Nintendo 64)
Vagrant Story (PlayStation)
Soul Calibur (DreamCast)
The Wind Waker (GameCube)
Tsja.. bron? En hoe hoog is hoog? Maar goed, die 40/40 is wel een erg goed teken. Must-have voor mikj dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef mikando18 het volgende:
De Famitsu gaf Pokemon dash ook een hoog cijfer dus ik wacht wel even op de echte reviews.
Pokemon Dash (NDS, Nintendo): 8 / 7 / 8 / 8 - (31/40)quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tsja.. bron? En hoe hoog is hoog? Maar goed, die 40/40 is wel een erg goed teken. Must-have voor mikj dus.
Mja.. scheelt toch erg veel met 4 keer een 10. Bovendien, dat kan nog altijd aan de Japanners liggen.. maar goed, tsja. Ik gok toch dat Nintendogs wel goed zal zijn. 4 maal een 10 geef je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Pokemon Dash (NDS, Nintendo): 8 / 7 / 8 / 8 - (31/40)
Beetje erg hoog inderdaad...
Hecht jij waarde aan het oordeel van IGN?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendogs.
Ik ben cautiously optimistic. Nu maar hopen dat Gamespot en IGN ook een beetje hoge ratings geven.
dimension plus , alleen in doetinchem en in groningenquote:Op zondag 24 april 2005 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke winkel is dat? Een grote landelijke keten hopelijk, dan hebben ze het hier misschien ook
Als je nagaat dat het een nieuwe franchise is en dat de userbase van de ds nog niet zo heel groot is is het wel een record ja, volgens mij heeft Nintendogs zelfs nog meer verkocht dan de hele top tien van vorige week samenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
327.000 KEER!??! In 5 dagen!???!!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dat toch een record?
quote:DS games dominating Japanese sales charts
1 PS2 Romanshingsagarminstorelsong Square Enix RPG 2005/4/21
2 NDS NARUTO-Naltor strongest ninja large concentration 3 For DS Tommy ACT 2005/4/21
3 NDS Nintendogs brushwood & friends Nintendo SLG 2005/4/21
4 NDS Nintendogs Ducks & friends Nintendo SLG 2005/4/21
5 NDS Nintendogs chihuahua & friends Nintendo SLG 2005/4/21
6 PS2 Live 2005 of baseball Namco SPT 2005/4/21
7 GC Tracks of Faiaremubrem Honoo Nintendo SLG 2005/4/20
8 GBA Lock man 0 4 Capcom ACT 2005/4/21
9 PSP Shutoko Battle Vigour SPT 2005/4/21
10 PSP The derby time Sony computer entertainment SLG 2005/4/21
11 PS2 DEMENTO Capcom ACT 2005/4/21
12 GBA Masterpiece Era. Do your best, and the princess Goemon 1.2 going and Maggines. Konami ACT 2005/4/21
13 GBA Monument of great detective Conan daybreak Bump Wrest AVG 2005/4/21
14 NDS Touch. Carbi Nintendo ACT 2005/3/24
15 NDS Touched Madoinwario Nintendo ETC 2004/12/2
16 PS2 War during ..Gundam.. one-mobile soldier year Bandai STG 2005/4/7
17 PS2 Heaven Hazhazsacai III NAMIDA Hudson RPG 2005/4/14
18 PS2 Professional baseball spirits 2 Konami SPT 2005/4/7
19 NDS Super Mario 64 DS Nintendo ACT 2004/12/2
20 PS2 Eight world soccer winning eleven Raivueaevorution Konami SPT 2005/3/24
?quote:Touch. Carbi Nintendo
?quote:Touched Madoinwario
?quote:Nintendogs Ducks & friends
Heb je die dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
In de Edge van deze maand staat trouwens een geweldige column over de DS, en waarom deze eigenlijk een beter apparaat is dan de PSP.
Ducks and Friends, de jachtuitbreidingquote:
1 PS2 Romanshingsagarminstorelsong Square Enix RPG 2005/4/21quote:
Het is geen beter apparaatquote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
en waarom deze eigenlijk een beter apparaat is dan de PSP.
Inderdaad, mensen met een goede smaak vinden de DS beter, en mensen zonder verstand de PSPquote:Op woensdag 27 april 2005 10:24 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Het is geen beter apparaatKwestie van smaak.
Hmm kmoet de Edge nog even halen binnenkort, maar zou je het toevallig nog even in willen scannen?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
In de Edge van deze maand staat trouwens een geweldige column over de DS, en waarom deze eigenlijk een beter apparaat is dan de PSP.
Oeps, niet echt opgelet bij 't kopieren.quote:
17, 18, 19 meiquote:Op woensdag 27 april 2005 13:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Moeilijk te geloven dat we over 2 maand Another Code kunnen spelenIk kijk ernaar uit!
Wanneer is de precieze datum van de E3 ook weer?
Dat komt omdat japanners wel een hond willen maar geen tijd/geld/ruimte hebben, vandaar ook al die robot honden enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:30 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Als je nagaat dat het een nieuwe franchise is en dat de userbase van de ds nog niet zo heel groot is is het wel een record ja, volgens mij heeft Nintendogs zelfs nog meer verkocht dan de hele top tien van vorige week samen![]()
Zijn er beelden vrijgegeven van Splinter Cell 3 dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef BMH het volgende:
Na het zien van die Goldeneye beelden (brak spel overigens) ziet de toekomst van Splinter cell 3 voor de NDS er roodkleurig uit!
Nog niet. Ik hoop gewoon dat chaos theory voor de NDS een online multiplayer modie heeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zijn er beelden vrijgegeven van Splinter Cell 3 dan?
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog niet. Ik hoop gewoon dat chaos theory voor de NDS een online multiplayer modie heeft.
Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kunquote:Op woensdag 27 april 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog niet. Ik hoop gewoon dat chaos theory voor de NDS een online multiplayer modie heeft.
Public hotspots, lieverd, public hotspots.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |