Het kan ook gewoon via de wireless router.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop het ook, ik wil er gewoon met m'n router op ...
Ziet er opzich wel echt uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo DS gaat waarschijjnlijk online via de revolution:
[afbeelding]
Klinkt goed en zeer makkelijk voor iedereen. Mensen die online willen zullen het waarschijnlijk een extra stimulans vinden om de console te kopenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo DS gaat waarschijjnlijk online via de revolution:
http://www.ds-gamer.nl/article/594p1.html
[afbeelding]
Makkelijk? Moeten we weer de portemonnee trekken om zo'n console te halen, om daarmee vervolgens online te gaan met een DS. Klantenbinding van de verkeerde soort zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klinkt goed en zeer makkelijk voor iedereen. Mensen die online willen zullen het waarschijnlijk een extra stimulans vinden om de console te kopen
WarioWare natuurlijk! Iedere DS-bezitter is het aan zichzelf verschuldigd om die te hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef GameMaster het volgende:
ik heb nu mario voor de ds ( al een tijdje ) ik d8t laat ik maar iets nieuw kopen , maar wat , ik d8t zelf aan polarium of moet ik w8ten tot de nieuwe games?
Iemand helpen , Pleas?
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlockedquote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef OnaNia het volgende:
[..]
WarioWare natuurlijk! Iedere DS-bezitter is het aan zichzelf verschuldigd om die te hebben.
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlocked
Wario Ware is het enige spel wat mij zo lang bezig kan houden. De mini spelletjes speel ik ook vaak opnieuw!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind Wario Ware best saai eigenlijk, na een paar uur spelen heb je al alle mannetjes geunlocked
Mijn vriendin speelt het wel redelijk wat, maar alleen om topscores te halen, dat is aan mij niet zo besteed eigenlijk. Speel liever een goede RPG of een goede platformerquote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.
volgens mij is er van de release in europa nog niks bekendquote:Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef Kontiki het volgende:
Leuk filmpje zeg, ik ga hem denk ik toch maar halen. Wanneer komt Nintendogs uit?
Ja, het spel komt hier wel gewoon uit, maar er is nog niks bekend over wanneer die uit komt......quote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Maar Amerika welEn op nintendo.nl stond laatst ook iets over Nintendogs.. dus ik ga ervan uit dat we em hier ook gewoon krijgen
veel is er niet op de e3 van nintendo, in iedergeval geen nieuwe gamecube enzo, zie http://www.tweakers.net/nieuws/37010quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik kan niet meer wachten op de E3Ach.. nog minder dan een maandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |