Ik ben ook verbaast moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Cheiron het volgende:
?! Serieus, hebben de nieuwe ds' en geen Metroid demo? Damn.. dat is wel bagger.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
En dat onderste scherm hoort een beetje losjes aan te voelen toch?
ik koop 'm toch pas als metroid prime hunters er isquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook verbaast moet ik zeggen
Hadden ze bij de Bart Smit toch gelijk met hun, nu tijdelijk een Metroid Demo hehe
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)quote:
Het onderste scherm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)
Oneensquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:18 schreef Ruzbeh het volgende:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3401
Pac 'N Roll.
Ziet er goed uit.
ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
oké ik ben er over uit, 6 mei ga ik yoshi's touch and go halen, Rayman: Hoodlums revenge kan nog wel ff wachten
maarrrr kirby weet zich er natuurlijk weer uit te redenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei die Kirby is niet blij!
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
De GB kon ook niet echt kleur laten zien hequote:Op zaterdag 16 april 2005 10:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...
[afbeelding]
Het is alleen nog steeds niet bekend oftie nou naar de US komt geloof ik. Mocht ie na de E3 niet aangekondigd zijn voor de US of EU dan ga ik hem wel importeren ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
ReSpEC
Toch wil ik die elektro plankton wel eens gamen, ik denk dat ik hem wel haal.
de boxart is in kleurquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GB kon ook niet echt kleur laten zien he
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
ik laad em 1 a 2 keer per week op. Komt vooral omdat ik iedere dag 1 uur in de trein speel en vooral tijdens pauzes op school. Ook heeft mijn DS de gewoonte rond de klas te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hou van m'n ds
Hoevaak laden jullie hem per week op,
ik drie keer
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Jaaa ik heb Mario 64 DS. De minigames zijn heel tof
![]()
Wat een stumperd. Ik vind 'm juist behoorlijk mooi. Hij moet maar gewoon opletten en pics tjekken voordat hij gelijk als een kip zonder kop aankopen doet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Thomper het volgende:
Iemand die de witte DS heeft geimport is er niet ZO tevreden mee.
http://www.dsparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28903
Dat is best zonde...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Ach ja weet ik tenminste dat ie van mij is!
voorzichtig met iets van een reinigingsmiddel er overheen werkt ook niet? spiritus oid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Foto?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
M'n eigen scores verbreken verveelt nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |