Als ik me niet vergis moet je daar in het kanon (in zo'n stenen kubusachtig-iets) naar zo'n vliegend eilandje. Daar kun je een Mario cap vinden en dan moet je door de ringen heen vliegenquote:Hallo,
Ik ben nu bij Bombs Off battlefield bij de leven Mario Wings In The Sky ( Mario 64 DS )
Wat moet je daar doen??
Idd, ik wil er binnenkort wel mee bezig gaan hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Young_David het volgende:
We moeten toch eens aan de slag met een fantsoenlijke OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Dvdboxoffice heeft mijn games nog steeds niet geshipped. Straks heb ik een DS zonder games.
* RaymanNL checkt z'n mail!quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Is er hier iemand die de Rayman prijsvraag heeft gewonnen van de nintendo website?
de winnaars zouden nu ongeveer gemaild moeten zijn
of heeft er niemand meegedaan?
tvp
Dat wordt piemels tekenen met pictochat.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef koei het volgende:
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..
Maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik heb ook een ruime week op mn eerste DS game moeten wachten terwijl ik de DS al in mn bezit had..
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[cimg]http://home.kabelfoon.nl/~tvkester/dstopic.gif[/cimv]
Het is niet full screen omdat de schermen van de DS een ander formaat hebben dan de GBA (groter), anders wordt dit uitgerekt.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:49 schreef Hellrazor het volgende:
wat ik erg irritant vind is dat je bij een gba game geen full screen hebt![]()
mja in principe zou dat met een firmware upgrade verandert kunnen worden (tog)
maar hoe wil je dat gaan doen zonder datakabel dinges (wireless)
en als je een gba game speelt dat de a en b zijn omgedraaid
Ik vind GBA-games wel fijn spelen, stuk beter dan op de GBA(SP), vanwege de veel betere verlichting.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:02 schreef gamecube_master het volgende:
Mja, GBA games is niet zo fijn spelen op de DS
Het is ook maar een extra'tje
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:47 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Is het nou erg als ik zeg dat ik die knuffeltjes schattig vind?
Jah, NintendCats!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik wil NintenCats.
En Animal Crossing DS.
Dierenbeul!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
cathuntquote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
Nee, maar GTA speel je niet omdat je mensen wilt vermoorden maar omdat je gewoon lekker wilt gamen, mensen vermoorden is gewoon bijzaak. Dusssssss.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
niks dierenbeul , als je ff lekker losgaat in gta ofzo
dan ben je tog ook geen mordenaar
ik weet niet of je gta hebt gespeeld maar je moet wel degelijk mensen vermoordenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar GTA speel je niet omdat je mensen wilt vermoorden maar omdat je gewoon lekker wilt gamen, mensen vermoorden is gewoon bijzaak. Dusssssss.
ik haat katten....quote:
OMG, ik kan niet wachten! heb snowboard kids helemaal grijs gedraaid(bij wijze van) op de N64!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Eerste beeld van Snowboard Kids DS.
[afbeelding]
Link naar jeux-france.com.
Tja, ik kan weinig zeggen over een kleurloze, uitgerekte en wazig plaatje. Het ziet er wel grafisch verteerbaar uit...
Ik heb nog geen mening.. 1 screenshot zegt namelijk niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wow erg blauw dat snowboard kids!
lijkt me niet zo leuk eigenlijk
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind deze mooi als mijn eerste post in het nieuwe topic:
Najaaaaaaaaaaa WTF !quote:
quote:
*Meldtquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:57 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Kijkt er iemand eigenlijk nog iemand uit naar de release van Lost in Blue? Tof spel lijkt me datStaat samen met Kirby, AC, Nintendogs, FFIII enzovoort toch wel op mijn fictieve verlanglijstje
![]()
Another Code ziet er zeker goed uitquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Meldt
Ook Another Code lijkt me wel cool.
helaas, dat waren alleen de eerste DSsenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de Media Markt.
Gelukkig geen dode pixels. En dat onderste scherm hoort een beetje losjes aan te voelen toch?
En waar is mijn Metroid demo?
li-ion accuquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
helaas, dat waren alleen de eerste DSsen
-
Heeft de DS nou eigenlijk een accu? of moet je er batterijen in doen?
Ik ben ook verbaast moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Cheiron het volgende:
?! Serieus, hebben de nieuwe ds' en geen Metroid demo? Damn.. dat is wel bagger.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
En dat onderste scherm hoort een beetje losjes aan te voelen toch?
ik koop 'm toch pas als metroid prime hunters er isquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook verbaast moet ik zeggen
Hadden ze bij de Bart Smit toch gelijk met hun, nu tijdelijk een Metroid Demo hehe
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)quote:
Het onderste scherm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Hoe bedoel je? Het schermpje zelf, of de onderste helft van de DS? Bij mij wiebelt namelijk de bovenste helft (minimaal)
Oneensquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:18 schreef Ruzbeh het volgende:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3401
Pac 'N Roll.
Ziet er goed uit.
ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
oké ik ben er over uit, 6 mei ga ik yoshi's touch and go halen, Rayman: Hoodlums revenge kan nog wel ff wachten
maarrrr kirby weet zich er natuurlijk weer uit te redenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei die Kirby is niet blij!
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
De GB kon ook niet echt kleur laten zien hequote:Op zaterdag 16 april 2005 10:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
op mijn GB was kirby wit... ik vind wit veel leuker...
[afbeelding]
Het is alleen nog steeds niet bekend oftie nou naar de US komt geloof ik. Mocht ie na de E3 niet aangekondigd zijn voor de US of EU dan ga ik hem wel importeren ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
ReSpEC
Toch wil ik die elektro plankton wel eens gamen, ik denk dat ik hem wel haal.
de boxart is in kleurquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GB kon ook niet echt kleur laten zien he
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:46 schreef YourMaster het volgende:
Komt het in dat kirby spel tenminste nog 1 keer voor dat kirby een vijand opzuigt of het roze de enige overeenkomst met vorige delen?
ik laad em 1 a 2 keer per week op. Komt vooral omdat ik iedere dag 1 uur in de trein speel en vooral tijdens pauzes op school. Ook heeft mijn DS de gewoonte rond de klas te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hou van m'n ds
Hoevaak laden jullie hem per week op,
ik drie keer
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Jaaa ik heb Mario 64 DS. De minigames zijn heel tof
![]()
Wat een stumperd. Ik vind 'm juist behoorlijk mooi. Hij moet maar gewoon opletten en pics tjekken voordat hij gelijk als een kip zonder kop aankopen doet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Thomper het volgende:
Iemand die de witte DS heeft geimport is er niet ZO tevreden mee.
http://www.dsparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28903
Dat is best zonde...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Ach ja weet ik tenminste dat ie van mij is!
voorzichtig met iets van een reinigingsmiddel er overheen werkt ook niet? spiritus oid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn DS is ondertussen half blauw, ik wist niet dat ik een lekkende pen had vastgehouden dus alles zat onder....
Foto?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
M'n eigen scores verbreken verveelt nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
minigames zijn leuk ja, maar het gaat op het laatst vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |