Veel is er niet op de E3 van Nintendo? Als je even kijkt op e3expo.com zie je dat ze een aardig grote plekje hebben ingehuurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:30 schreef harlingen het volgende:
[..]
veel is er niet op de e3 van nintendo, in iedergeval geen nieuwe gamecube enzo, zie http://www.tweakers.net/nieuws/37010
30 voor toys hale,quote:Op donderdag 21 april 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Alle mannetjes wel ja, maar dan begint het eigenlijk pas. Dan moet je namelijk nog alle toys unlocken, en daar ben je zeker wel een paar weken zoet mee. Ik vind WarioWare een van de leukste en verslavendste spellen die er zijn.
Prima site inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
Al dit heb ik van de supercoole site 4 color rebellion
ennsh =quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef YourMaster het volgende:
Zelda is nou niet echt een spel wat van mij persé online zou moeten.
De nieuwe MMORPG: World of Zeldaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef YourMaster het volgende:
Zelda is nou niet echt een spel wat van mij persé online zou moeten.
Ik hoor juist van mensen van 4 Swords online helemaal de bomb zou zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
Idd liever een goede singleplayer zelda. Multiplayer zelda kan me echt totaal niet boeien!
Wie heeft er nou een hekel aan honden??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef speknek het volgende:
Ik heb een schijthekel aan honden, maar dat Nintendogs ziet er inderdaad best wel cool uit. Typisch zoiets waar zo'n handheld heel geschikt voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |