Jij hebt echt de vreemdste avatar die ik kenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef mikando18 het volgende:
http://www.konami.jp/gs/game/goegoe/ds/image/goemon.wmv Filmpje van Goemon die hier waarschijnlijk niet uitkomt maar die wel laat zien op wat voor manieren de touchscreen gebruikt kan worden.
quote:Op zondag 24 april 2005 04:10 schreef Carterman het volgende:
Ik blijf erbij dat er een find it applicatie moet komen voor de DS, photo play achtige games dus...Electroplancton is overigens wel een must have, maar hoe koel zou het zijn om even relaxed een potje te mahjonggen op de DS.
is er al iets bekend over de release dan?quote:Op zondag 24 april 2005 13:02 schreef rikstok het volgende:
Ultimate Brain Games wordt gaaf, het gaafste is nog wel dat het online gaat:D Online dammen, schaken, zeeslag noem maar op:P Wordt gaaf:D
Volgens IGN 19 Juli, 2005 in de VS.quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
is er al iets bekend over de release dan?
Even kijken hoor... Advance Wars 3: Battle for Omega Land, Age of Empires II: The Age of Kings, Animal Crossing to Go!, Another Code, Baten Kaitos DS, Bomberman DS, Castlevania: Dawn of Sorrow, Dragon Quest Slime Morimori 2, Egg Monster Heroes, Europa Universalis II, Final Fantasy III, Final Fantasy Crystal Chronicles, GoldenEye: Rogue Agent, James Bond 007: From Russia with Love, Katamari Damacy DS, Kirby: Canvas Curse, Lost in Blue, Mario Kart DS, Megaman Battle Network, Meteos, Metroid Prime: Hunters, Mobile Suit Gundam SEED, Nanostray, Need for Speed Most Wanted, Need for Speed Underground 2, Pac n' Roll, Pac-Pix, Phoenix Wright: Ace Attorney, Pokémon Diamond, Pokémon Pearl, Prince of Persia: Warrior Within, SD Gundam G Generation DS, Secret of Mana series, Shogun Warrior: Real Time Conflict, SnowBoard Kids, Sonic DS, SSX4, Super Mario 64 DSquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Ze moeten met een lading interessante games komen ipv organisers, bordspelletjes, scheeuwtegenjedsspelletjes etc.
Het lijkt een beetje dood te bloeden op deze manier
als het spel daadwerkelijk op die datum uikomt, zal de ds ook op die datum online gaan, of er voorquote:Op zondag 24 april 2005 13:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens IGN 19 Juli, 2005 in de VS.
Online details van Ultimate Brain Games worden bekend gemaakt op de E3. Net zoals alle andere (mogelijk online) spellen.
Ja, leuk maar op het moment is het aanbod eigenlijk dramatischquote:
Nou, ga er maar van uit dat de DS heel snel na de E3 online gaat. Ik gok zelf dat de DS eerder dan 19 juli online is.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
als het spel daadwerkelijk op die datum uikomt, zal de ds ook op die datum online gaan, of er voor
Daarom heb ik ook (nog) geen DS op het moment.quote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, leuk maar op het moment is het aanbod eigenlijk dramatisch
Staan echt leuke verhalen op z'n blog hiero :quote:a quick intro to nintendogs
I recently received my copy of Nintendogs: Shiba and Friends a couple of days ago, and decided to start my new life as a novice trainer in the world of doghood. The pup of my choice was of course, the Shiba...I think.
For the last two days I've been manhandled by various lines of japanese text, all of which is of course unreadable for us importers. Let me make this clear: This game is NOT import friendly.
Ik hoop dat de meeste game snel uitkomenquote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Even kijken hoor... Advance Wars 3: Battle for Omega Land, Age of Empires II: The Age of Kings, Animal Crossing to Go!, Another Code, Baten Kaitos DS, Bomberman DS, Castlevania: Dawn of Sorrow, Dragon Quest Slime Morimori 2, Egg Monster Heroes, Europa Universalis II, Final Fantasy III, Final Fantasy Crystal Chronicles, GoldenEye: Rogue Agent, James Bond 007: From Russia with Love, Katamari Damacy DS, Kirby: Canvas Curse, Lost in Blue, Mario Kart DS, Megaman Battle Network, Meteos, Metroid Prime: Hunters, Mobile Suit Gundam SEED, Nanostray, Need for Speed Most Wanted, Need for Speed Underground 2, Pac n' Roll, Pac-Pix, Phoenix Wright: Ace Attorney, Pokémon Diamond, Pokémon Pearl, Prince of Persia: Warrior Within, SD Gundam G Generation DS, Secret of Mana series, Shogun Warrior: Real Time Conflict, SnowBoard Kids, Age of Empires II:DS, SSX4, Super Mario 64 DS
, Super Mario Bros DS, Super Princess Peach, The Legend of Zelda: Four Swords Adventures DS, The Sims 2, Viewtiful Joe Scratch!, Xenosaga DS, Zoo Tycoon...
Nou, ik durf wel stiekem een vergelijking te trekken naar de PS2. Veel mensen kopen een ps2 voor de games maar 3-6 maanden later doet hij alleen nog maar dienst als dvd speler. Het kan best zijn dat het met de psp ook zo gaat, maar goed daar komen vanzelf wel cijfers over (aantal games per handheld).quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt door bijna iedereen de PSP gezien als een game machine, de muziek en video extras zijn gewoon leuke extras (die ze niet gebruiken).
Portable videospelers zijn niet bepaald populair, maar opzich wel stoer. Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen regelmatig een filmpje kijken op hun PSP, een DVDtje kijken op de bank is heel wat anders dan video tjekken op een kleine scherm. En als muziekspeler is een handheld sowieso onpraktisch (een DS al helemaal), door de grootte.quote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik durf wel stiekem een vergelijking te trekken naar de PS2. Veel mensen kopen een ps2 voor de games maar 3-6 maanden later doet hij alleen nog maar dienst als dvd speler. Het kan best zijn dat het met de psp ook zo gaat, maar goed daar komen vanzelf wel cijfers over (aantal games per handheld).
Ja, maar ja je koopt een PSP en je hebt hem toch dus dan gebruik je hem maar. De ps2 is als dvd speler ook niet alles, maar ja hij staat er toch. Dat is zeg maar mijn redenatiequote:Op zondag 24 april 2005 22:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Portable videospelers zijn niet bepaald populair, maar opzich wel stoer. Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen regelmatig een filmpje kijken op hun PSP, een DVDtje kijken op de bank is heel wat anders dan video tjekken op een kleine scherm. En als muziekspeler is een handheld sowieso onpraktisch (een DS al helemaal), door de grootte.
Gebruik raketten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb hem ook al weken geleden gehaald bij Replay.nl
Hoe kan je trouwens bij de Metroid Prime Demo die andere Samus verslaan? Ik heb haar wel 100x geraakt maar er gebeurt gewoon niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |