Ik zou zeggen: vind het uit, ga ervoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik het gevoel iets te missen.
Hoe zal ik zijn in een relatie? Kan ik inderdaad mijn leven delen met iemand. Ga zo maar door.
Zou ik totaal niet op afknappen, al zouden ze in de dertig zijn. Het leert je creatief te zijn in sommige situaties . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
Overigens rommelde ik afgelopen zomer met een meisje van 28 en toen ik merkte dat ze thuis woonde (zou niet eens in me opkomen) was dat toch wel een hele grote afknapper.
Ja inderdaad dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. Wie en hoe ben ik in een relatie? Ben ik een geweldige vriend of juist helemaal niet? Daar baal ik van dat ik dat aspect van mezelf niet ken. Misschien suck ik wel als vriend, who knows...
Ik denk dat dat niet alleen van jezelf afhangt maar ook van je partner en de relatie die je hebt met die persoon. Het zal in elke relatie weer anders zijn. Dus ook als je een relatie hebt gehad weet je nog steeds het antwoord op die vraag niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik het gevoel iets te missen.
Hoe zal ik zijn in een relatie? Kan ik inderdaad mijn leven delen met iemand. Ga zo maar door.
Word je daar niet hopeloos onzeker van dan? Ik bedoel, misschien krijg je wel nooit een relatie, of is er iets mis met je... of denk je daar niet over na?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat bedoel ik dus.
Ik denk er weleens over na, maar het heeft geen zin om dat altijd te denken. In vlagen ben je er meer mee bezig of ben je er helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Word je daar niet hopeloos onzeker van dan? Ik bedoel, misschien krijg je wel nooit een relatie, of is er iets mis met je... of denk je daar niet over na?
Elke relatie is inderdaad anders, maar als je een relatie gehad hebt, heb je tenminste wel een idee en kan je van zaken die niet goed gingen in de eerdere relatie weer dingen leren.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen van jezelf afhangt maar ook van je partner en de relatie die je hebt met die persoon. Het zal in elke relatie weer anders zijn. Dus ook als je een relatie hebt gehad weet je nog steeds het antwoord op die vraag niet.
Niet van uitgaan dat je suckt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. Wie en hoe ben ik in een relatie? Ben ik een geweldige vriend of juist helemaal niet? Daar baal ik van dat ik dat aspect van mezelf niet ken. Misschien suck ik wel als vriend, who knows...
Opbeurende postquote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Word je daar niet hopeloos onzeker van dan? Ik bedoel, misschien krijg je wel nooit een relatie, of is er iets mis met je... of denk je daar niet over na?
Sabrina, ik heb dan wel eerder relaties gehad, waarvan één gewoon serieus en lang, maar zelfs ik weet dat nietquote:Op woensdag 13 april 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
Kan ik inderdaad mijn leven delen met iemand.
En als je er wel van uit gaat dat je suckt in een relatie kun je je misschien beter op mannen richten.quote:
Inderdaad, ik heb op dit gebied geen ervaring. Ik heb ook geen idee hoe het zal lopen als ik wel een relatie zou krijgen, maar dan heb je het iig wel meegemaakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die m'n eigenwaarde uit relaties haalt, maar het helpt wel om op dat gebied wat ervaring te hebben. Dat je in elk geval weet dat het niet daaraan ligt dat je nog single bent... en op een bepaald moment gaat het misschien tegen je werken als je altijd single geweest bent.
Ook gewoon blocken?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb m'n datelikething van zaterdag zojuist geblockt. Wat is het *gruwelijk* vervelend als mensen om een eerlijk antwoord vragen en daar vervolgens boos om worden.
Sterker nog. Ik wordt zojuist toegevoegd door een vriendin van haar die me op een uebervrouwelijke manier gaat lastig vallen. Vervelend.
Hoe ging die date eigenlijk of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb m'n datelikething van zaterdag zojuist geblockt. Wat is het *gruwelijk* vervelend als mensen om een eerlijk antwoord vragen en daar vervolgens boos om worden.
Sterker nog. Ik wordt zojuist toegevoegd door een vriendin van haar die me op een uebervrouwelijke manier gaat lastig vallen. Vervelend.
hoe heette dat mens?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef MouseOver het volgende:
Het was niet echt een date. Hing er een beetje tussenin. Wat gaan shoppen met als bedoeling elkaar beter te leren kennen. Ik vond het een aardige meid, maar zonder vonk. Als je in hokjes gaat denken is ze ook niet echt m'n type. Beetje een trancetypje. Aardig verder, daar niet van.
Nu leek het er sterk op dat zij wel meer wilde maar ik heb haar dus laten weten dat ik haar wel aardig vond maar meer niet en toen werd ze boos. Omdat het een beetje oeverloos gezeik leek te worden heb ik haar geblockt. Net weer geunblockt trouwens, want ik hou er niet van maar het was even genoeg.
En toen kwam die vriendin ineens m'n lijst binnenduikelen. Ze begon me eerst uit te horen, toen m'n antwoorden te bagataliseren en me er daarna op aan te vallen. Tss. En ze was kwaad dat ik zei dat we nogal verschillen en dat ik dat als waarschijnlijke oorzaak van het uitblijven van een vonk zag. Misschien is dat stukje eerlijkheid net wat veel. Anyway, een beetje incasseringsvermogen mag je toch ook wel verwachten.
Laten we het erop houden dat ik dit gedrag vrij standaard vind en ze er vast niet uniek in is.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoe heette dat mens?
komt me bekend voor namelijk
Als jij zelf niet 'sucked', doe je dat ook niet in een relatie. Je moet echt jezelf blijven binnen een relatie...iets wat ik altijd ben geweest en zeker niet ga veranderen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
burgerlijk, laatmaar, dat kan d'r niet zijn geweestquote:Op woensdag 13 april 2005 13:10 schreef MouseOver het volgende:
Eigenlijk kun je gewoon zeggen dat m'n eerste indruk is dat ze een beetje burgerlijk is en ik ben dat niet. En dat gaat heel moeilijk samen, dit onenigheidje is daar een mooi voorbeeld van.
Volgens mij ben je jezelf tijdens een relatie, dus zou je jezelf willen veranderen? Imho is een relatie een aanvulling (een welkome) op je leven, geen invuling. Je bent wie je bent, als een ander daar niet mee kan leven, jammer dan. Stel mijn vriendin zou totaal niet van reizen houden, dan zou ik toch gaan. Dan maar alleen op reis. Pech, maar ik ga mijzelf niet veranderen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Elke relatie is inderdaad anders, maar als je een relatie gehad hebt, heb je tenminste wel een idee en kan je van zaken die niet goed gingen in de eerdere relatie weer dingen leren.
Je hebt toch plezier gehad? Ik vind het altijd leuk om bij een meid die ik niet echt ken te kijken of ze leuk is of niet. Dat ze zo gaat zeuren ja, das natuurlijk minder.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:16 schreef MouseOver het volgende:
Dit akkefietje zorgt er wel voor dat ik er toch weer sterk over denk om m'n kieskeurigheid weer terug te schroeven naar het oude niveau. Of, als alternatief, me in dit soort situaties gewoon botter op te stellen, dan heb je die zeik ook niet.
Je bent 26, maar hoe oud was die date? Ze klinkt als een 16 jarig pubertje, met dr vriendin dr bij halen etc. Ik snap ook niet dat je je gevoelens uit via MSN en niet op dat moment. D'r blocken etc. klinkt wel erg kinderachtigquote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef MouseOver het volgende:
Het was niet echt een date. Hing er een beetje tussenin. Wat gaan shoppen met als bedoeling elkaar beter te leren kennen. Ik vond het een aardige meid, maar zonder vonk. Als je in hokjes gaat denken is ze ook niet echt m'n type. Beetje een trancetypje. Aardig verder, daar niet van.
Nu leek het er sterk op dat zij wel meer wilde maar ik heb haar dus laten weten dat ik haar wel aardig vond maar meer niet en toen werd ze boos. Omdat het een beetje oeverloos gezeik leek te worden heb ik haar geblockt. Net weer geunblockt trouwens, want ik hou er niet van maar het was even genoeg.
En toen kwam die vriendin ineens m'n lijst binnenduikelen. Ze begon me eerst uit te horen, toen m'n antwoorden te bagataliseren en me er daarna op aan te vallen. Tss. En ze was kwaad dat ik zei dat we nogal verschillen en dat ik dat als waarschijnlijke oorzaak van het uitblijven van een vonk zag. Misschien is dat stukje eerlijkheid net wat veel. Anyway, een beetje incasseringsvermogen mag je toch ook wel verwachten.
Natuurlijk ben ik mezelf in een toekomstige relatie, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben. Wat ik met die post bedoelde is dat er altijd dingen kunnen zijn in een relatie die als het uitgaat in een volgende relatie anders zou kunnen doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jezelf tijdens een relatie, dus zou je jezelf willen veranderen? Imho is een relatie een aanvulling (een welkome) op je leven, geen invuling. Je bent wie je bent, als een ander daar niet mee kan leven, jammer dan. Stel mijn vriendin zou totaal niet van reizen houden, dan zou ik toch gaan. Dan maar alleen op reis. Pech, maar ik ga mijzelf niet veranderen.
22.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je bent 26, maar hoe oud was die date? Ze klinkt als een 16 jarig pubertje, met dr vriendin dr bij halen etc. Ik snap ook niet dat je je gevoelens uit via MSN en niet op dat moment. D'r blocken etc. klinkt wel erg kinderachtig
Weet je meteen dat het nooit wat zal worden. Gooi dr uit je lijst, verwijder dr telefoonnr uit je mobiel en ga lekker je gang zonder haar. Lang leve single zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
22.
Blocken *is* ook kinderachtig, ik moest zoeken waar het knopje zat. Ik had er echt ff geen zin in.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
ik moest zoeken waar het knopje zat
Ik ben daar juist erg makkelijk in. Doet iemand irritant de hele tijd? *Block + Del en je hebt er geen last meer van.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
Sja blocken, iemand moet toch wel echt heel erg zouteloos zijn wil ik diegene blocken.
Ik ben een goedzakquote:Op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ben daar juist erg makkelijk in. Doet iemand irritant de hele tijd? *Block + Del en je hebt er geen last meer van.
Nu weet ik meteen weer waarom mn lijst zo klein is
Je bent waarschijnlijk een beetje te eerlijk tegen haar geweest! Vrouwen houden er nu eenmaal niet van als mannen ze plompverloren melden dat ze niet leuk zijn. Ook al weten ze zelf waarschijnlijk wel dat het toch niks gaat worden, toch moet je ze een beetje blijven flatterenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef MouseOver het volgende:
Ik had het van het andere geslacht af moeten kijken: het "ik zie je als een vriend, een broertje, en niet meer dan dat" was misschien best goed bruikbaar geweest
zelfs de ex die me flink bedonderd heeft staat nog niet geblokkeerd bij mijquote:Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
Sja blocken, iemand moet toch wel echt heel erg zouteloos zijn wil ik diegene blocken.
Ik vind het juist wel een pre dat ze gewoon eerlijk zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een beetje te eerlijk tegen haar geweest! Vrouwen houden er nu eenmaal niet van als mannen ze plompverloren melden dat ze niet leuk zijn. Ook al weten ze zelf waarschijnlijk wel dat het toch niks gaat worden, toch moet je ze een beetje blijven flatteren![]()
Wijze les van Thisbe![]()
Ik was even vergeten dat vrouwen niet kunnen relativerenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een beetje te eerlijk tegen haar geweest! Vrouwen houden er nu eenmaal niet van als mannen ze plompverloren melden dat ze niet leuk zijn. Ook al weten ze zelf waarschijnlijk wel dat het toch niks gaat worden, toch moet je ze een beetje blijven flatteren![]()
Niet luisteren, niet flatteren, genadeloos afstraffenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgende keer beterquote:Op woensdag 13 april 2005 13:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat vrouwen niet kunnen relativeren![]()
Maargoed, ik denk dat je gelijk hebt. Leermoment.
Nou, er liepen eigenlijk 2 dingen door elkaar, dus dan kan ik dit mooi bij de andere gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer beter(komt toch wel een volgende date?)
Waarom niet? Wil je nog gezellig blijven doen samen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zelfs de ex die me flink bedonderd heeft staat nog niet geblokkeerd bij mij
Altijd alle opties openhouden he?!?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, er liepen eigenlijk 2 dingen door elkaar, dus dan kan ik dit mooi bij de andere gebruiken![]()
ik ben allergisch voor rode rondjesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je nog gezellig blijven doen samen?
Sexrelatie dan niks voor jou?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Nice update phizzie
Daarnaast mis ik op het moment nog meer de seks dan de rest vd relatieff geen rekening houden met de ander is heerlijk, lekker doen en laten wat je wilt ook. Alleen jammer van de knuffels en de seks.
![]()
Misschien welquote:
Ik vind het niet iets voor mij, volgens mij ben ik een persoon die te snel meer gevoelens krijgt voor die ander en dat is juist iets wat je moet uitschakelen als je alleen voor een sexrelatie kiest.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien welAlleen om die te vinden is lastig en dan moet je echt duidelijke afspraken hebben dat áls 1 van de twee meer gevoelens krijgt...je ermee kapt.
En voor jou?
Woensdagmiddagmijmeringenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef phizzie het volgende:
Zo, er wordt flink door geklessebest hier in het forum! Dat was weer flink bijlezen sinds de vorige inlog.
Even kort samengevat: Ik ga dit jaar zeilen als vakantie. Mijn ouders hebben een boot gekocht, maar mijn moeder heeft een 'overgevoelig' evenwichtsorgaan en wordt van iedere kleine schommeling al zeeziek, mijn vader neemt nooit tijd ergens voor, dus ik heb denk ik een paar weken het rijk alleen. Erg leuk en ik neem af en toe wat vrienden mee, dat wisselt lekker door.
Overigens vind ik het geen probleem om op reis te zijn in mijn uppie. Echter doe je dan zoveel info op dat bijna niemand kan meekomen wat je allemaal gezien hebt. Ben zelf een type dat echt in allerlei dingen geinteresseerd is, dus de details vliegen je om de oren.
Verder denk ik dat je wel wat gemist hebt als je voor je 20e geen serieuze relatie hebt gehad, al is het maar om eenvoudigweg te kunnen relateren met anderen die over een ander in de mentale goot hebben gezeten. Het is een last, maar daarnaast ook een goede ervaring. Ook het hele experimenteren en het 'zandbak / speeltuin effect' valt weg op latere leeftijd, want dan heb je vaak wel wat te verliezen en lijden je prestaties er onder op je werk o.i.d..
Liefde, sex en de relatie 'an sich' zullen mijnsinziens nog veel heftiger zijn, omdat je weet wat je mooi en fijn vindt en beter jezelf kunt uiten hoe je iets beleeft. Dat zal op jongere leeftijd wel wat minder zijn gok ik.
Over het aangaan van relaties: Hoe later je het doet, hoe moeilijker het lijkt. Je denkt te moeten toegeven aan dingen waar je eigenlijk niet vanaf wilt zien. Als je je echter realiseert dat je over die minuscule dingen valt terwijl je hogere doel, het aangaan van een serieuze relatie, daarmee buitenspel komt te staan, wat vind je dan belangrijker?
Zo, dat zijn we maar weer even kwijt...
Dat dacht ik eerst ook, maar wat als je iemand tegenkomt die je wel seksueel interessant lijkt, maar qua relatie totaal niet? Dan moet het ook voor jou makkelijker zijn...of denk je dan alsnog gevoelens te krijgen?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets voor mij, volgens mij ben ik een persoon die te snel meer gevoelens krijgt voor die ander en dat is juist iets wat je moet uitschakelen als je alleen voor een sexrelatie kiest.
Soms wil ik wel dat ik daar makkelijker in ben, maar misschien aan de ene kant ook weer beter.
Ik denk dat het helaas veel te weinig voor komt, dat mensen serieus een sexrelatie met elkaar aangaan. In principe hoeft daar niets mis mee te zijn, zolang het van biede partijen een keuze is waar zij achter staan. Echter is het in onze (overigens zeer liberale) omgeving nog niet zo normaal als bijvoorbeeld bij de bonobo apen. Daar is onze sociale maatstaf nog te zeer voor verankerd.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar wat als je iemand tegenkomt die je wel seksueel interessant lijkt, maar qua relatie totaal niet? Dan moet het ook voor jou makkelijker zijn...of denk je dan alsnog gevoelens te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |