abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26194286
Sja blocken, iemand moet toch wel echt heel erg zouteloos zijn wil ik diegene blocken.
  woensdag 13 april 2005 @ 13:34:27 #277
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26194294
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
ik moest zoeken waar het knopje zat
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 13 april 2005 @ 13:35:43 #278
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26194332
Ik had het van het andere geslacht af moeten kijken: het "ik zie je als een vriend, een broertje, en niet meer dan dat" was misschien best goed bruikbaar geweest
Vampire Romance O+
pi_26194360
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
Sja blocken, iemand moet toch wel echt heel erg zouteloos zijn wil ik diegene blocken.
Ik ben daar juist erg makkelijk in. Doet iemand irritant de hele tijd? *Block + Del en je hebt er geen last meer van.

Nu weet ik meteen weer waarom mn lijst zo klein is
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26194368
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik ben daar juist erg makkelijk in. Doet iemand irritant de hele tijd? *Block + Del en je hebt er geen last meer van.

Nu weet ik meteen weer waarom mn lijst zo klein is
Ik ben een goedzak
  woensdag 13 april 2005 @ 13:41:02 #281
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26194489
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben een goedzak
, laten we het daar maar op houden
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26194500
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef MouseOver het volgende:
Ik had het van het andere geslacht af moeten kijken: het "ik zie je als een vriend, een broertje, en niet meer dan dat" was misschien best goed bruikbaar geweest
Je bent waarschijnlijk een beetje te eerlijk tegen haar geweest! Vrouwen houden er nu eenmaal niet van als mannen ze plompverloren melden dat ze niet leuk zijn. Ook al weten ze zelf waarschijnlijk wel dat het toch niks gaat worden, toch moet je ze een beetje blijven flatteren
Wijze les van Thisbe
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26194510
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben een goedzak
Als je maar niet te goed bent.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 13 april 2005 @ 13:41:52 #284
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26194518
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
zelfs de ex die me flink bedonderd heeft staat nog niet geblokkeerd bij mij
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26194538
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk een beetje te eerlijk tegen haar geweest! Vrouwen houden er nu eenmaal niet van als mannen ze plompverloren melden dat ze niet leuk zijn. Ook al weten ze zelf waarschijnlijk wel dat het toch niks gaat worden, toch moet je ze een beetje blijven flatteren
Wijze les van Thisbe
Ik vind het juist wel een pre dat ze gewoon eerlijk zijn.
  woensdag 13 april 2005 @ 13:43:34 #286
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26194570
quote:

[..]

Wijze les van Thisbe
Ik was even vergeten dat vrouwen niet kunnen relativeren

Maargoed, ik denk dat je gelijk hebt. Leermoment.
Vampire Romance O+
pi_26194585
quote:

[..]

Wijze les van Thisbe
Niet luisteren, niet flatteren, genadeloos afstraffen

Ik ben een goedzak op MSN, laat ik het zo zeggen. Ik zie het nut niet van iemand blocken tenzij ze heel vervelend zijn. Als ik ze niet wil spreken dan spreek ik ze toch niet?
pi_26194586
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:43 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat vrouwen niet kunnen relativeren

Maargoed, ik denk dat je gelijk hebt. Leermoment.
Volgende keer beter (komt toch wel een volgende date?)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 13 april 2005 @ 13:46:04 #289
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26194634
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Volgende keer beter (komt toch wel een volgende date?)
Nou, er liepen eigenlijk 2 dingen door elkaar, dus dan kan ik dit mooi bij de andere gebruiken
Vampire Romance O+
pi_26194672
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zelfs de ex die me flink bedonderd heeft staat nog niet geblokkeerd bij mij
Waarom niet? Wil je nog gezellig blijven doen samen?
pi_26194780
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nou, er liepen eigenlijk 2 dingen door elkaar, dus dan kan ik dit mooi bij de andere gebruiken
Altijd alle opties openhouden he?!?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 13 april 2005 @ 13:55:01 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26194892
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Waarom niet? Wil je nog gezellig blijven doen samen?
ik ben allergisch voor rode rondjes
nee kweenie, ik heb duidelijk gezegd dat ik d'r niet meer hoef te spreken en zolang ze dat niet doet ga ik ook niet de blokkeerfunctie knop zoeken (tis gewoon luiheid dus )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 april 2005 @ 14:46:10 #293
48440 phizzie
{phízzzae}
pi_26196203
Zo, er wordt flink door geklessebest hier in het forum! Dat was weer flink bijlezen sinds de vorige inlog.
Even kort samengevat: Ik ga dit jaar zeilen als vakantie. Mijn ouders hebben een boot gekocht, maar mijn moeder heeft een 'overgevoelig' evenwichtsorgaan en wordt van iedere kleine schommeling al zeeziek, mijn vader neemt nooit tijd ergens voor, dus ik heb denk ik een paar weken het rijk alleen. Erg leuk en ik neem af en toe wat vrienden mee, dat wisselt lekker door.
Overigens vind ik het geen probleem om op reis te zijn in mijn uppie. Echter doe je dan zoveel info op dat bijna niemand kan meekomen wat je allemaal gezien hebt. Ben zelf een type dat echt in allerlei dingen geinteresseerd is, dus de details vliegen je om de oren.
Verder denk ik dat je wel wat gemist hebt als je voor je 20e geen serieuze relatie hebt gehad, al is het maar om eenvoudigweg te kunnen relateren met anderen die over een ander in de mentale goot hebben gezeten. Het is een last, maar daarnaast ook een goede ervaring. Ook het hele experimenteren en het 'zandbak / speeltuin effect' valt weg op latere leeftijd, want dan heb je vaak wel wat te verliezen en lijden je prestaties er onder op je werk o.i.d..
Liefde, sex en de relatie 'an sich' zullen mijnsinziens nog veel heftiger zijn, omdat je weet wat je mooi en fijn vindt en beter jezelf kunt uiten hoe je iets beleeft. Dat zal op jongere leeftijd wel wat minder zijn gok ik.
Over het aangaan van relaties: Hoe later je het doet, hoe moeilijker het lijkt. Je denkt te moeten toegeven aan dingen waar je eigenlijk niet vanaf wilt zien. Als je je echter realiseert dat je over die minuscule dingen valt terwijl je hogere doel, het aangaan van een serieuze relatie, daarmee buitenspel komt te staan, wat vind je dan belangrijker?
Zo, dat zijn we maar weer even kwijt...
zo gezegd, zo gedaan
pi_26196765
Nice update phizzie

Daarnaast mis ik op het moment nog meer de seks dan de rest vd relatie ff geen rekening houden met de ander is heerlijk, lekker doen en laten wat je wilt ook. Alleen jammer van de knuffels en de seks.
pi_26196870
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Nice update phizzie

Daarnaast mis ik op het moment nog meer de seks dan de rest vd relatie ff geen rekening houden met de ander is heerlijk, lekker doen en laten wat je wilt ook. Alleen jammer van de knuffels en de seks.
Sexrelatie dan niks voor jou?
pi_26197013
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Sexrelatie dan niks voor jou?
Misschien wel Alleen om die te vinden is lastig en dan moet je echt duidelijke afspraken hebben dat áls 1 van de twee meer gevoelens krijgt...je ermee kapt.

En voor jou?
pi_26197093
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Misschien wel Alleen om die te vinden is lastig en dan moet je echt duidelijke afspraken hebben dat áls 1 van de twee meer gevoelens krijgt...je ermee kapt.

En voor jou?
Ik vind het niet iets voor mij, volgens mij ben ik een persoon die te snel meer gevoelens krijgt voor die ander en dat is juist iets wat je moet uitschakelen als je alleen voor een sexrelatie kiest.
Soms wil ik wel dat ik daar makkelijker in ben, maar misschien aan de ene kant ook weer beter.
  woensdag 13 april 2005 @ 15:23:18 #298
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26197177
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef phizzie het volgende:
Zo, er wordt flink door geklessebest hier in het forum! Dat was weer flink bijlezen sinds de vorige inlog.
Even kort samengevat: Ik ga dit jaar zeilen als vakantie. Mijn ouders hebben een boot gekocht, maar mijn moeder heeft een 'overgevoelig' evenwichtsorgaan en wordt van iedere kleine schommeling al zeeziek, mijn vader neemt nooit tijd ergens voor, dus ik heb denk ik een paar weken het rijk alleen. Erg leuk en ik neem af en toe wat vrienden mee, dat wisselt lekker door.
Overigens vind ik het geen probleem om op reis te zijn in mijn uppie. Echter doe je dan zoveel info op dat bijna niemand kan meekomen wat je allemaal gezien hebt. Ben zelf een type dat echt in allerlei dingen geinteresseerd is, dus de details vliegen je om de oren.
Verder denk ik dat je wel wat gemist hebt als je voor je 20e geen serieuze relatie hebt gehad, al is het maar om eenvoudigweg te kunnen relateren met anderen die over een ander in de mentale goot hebben gezeten. Het is een last, maar daarnaast ook een goede ervaring. Ook het hele experimenteren en het 'zandbak / speeltuin effect' valt weg op latere leeftijd, want dan heb je vaak wel wat te verliezen en lijden je prestaties er onder op je werk o.i.d..
Liefde, sex en de relatie 'an sich' zullen mijnsinziens nog veel heftiger zijn, omdat je weet wat je mooi en fijn vindt en beter jezelf kunt uiten hoe je iets beleeft. Dat zal op jongere leeftijd wel wat minder zijn gok ik.
Over het aangaan van relaties: Hoe later je het doet, hoe moeilijker het lijkt. Je denkt te moeten toegeven aan dingen waar je eigenlijk niet vanaf wilt zien. Als je je echter realiseert dat je over die minuscule dingen valt terwijl je hogere doel, het aangaan van een serieuze relatie, daarmee buitenspel komt te staan, wat vind je dan belangrijker?
Zo, dat zijn we maar weer even kwijt...
Woensdagmiddagmijmeringen
Vampire Romance O+
pi_26197248
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik vind het niet iets voor mij, volgens mij ben ik een persoon die te snel meer gevoelens krijgt voor die ander en dat is juist iets wat je moet uitschakelen als je alleen voor een sexrelatie kiest.
Soms wil ik wel dat ik daar makkelijker in ben, maar misschien aan de ene kant ook weer beter.
Dat dacht ik eerst ook, maar wat als je iemand tegenkomt die je wel seksueel interessant lijkt, maar qua relatie totaal niet? Dan moet het ook voor jou makkelijker zijn...of denk je dan alsnog gevoelens te krijgen?
  woensdag 13 april 2005 @ 15:30:54 #300
48440 phizzie
{phízzzae}
pi_26197398
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar wat als je iemand tegenkomt die je wel seksueel interessant lijkt, maar qua relatie totaal niet? Dan moet het ook voor jou makkelijker zijn...of denk je dan alsnog gevoelens te krijgen?
Ik denk dat het helaas veel te weinig voor komt, dat mensen serieus een sexrelatie met elkaar aangaan. In principe hoeft daar niets mis mee te zijn, zolang het van biede partijen een keuze is waar zij achter staan. Echter is het in onze (overigens zeer liberale) omgeving nog niet zo normaal als bijvoorbeeld bij de bonobo apen. Daar is onze sociale maatstaf nog te zeer voor verankerd.
Je moet je ook gaan afvragen of daardoor de sex naarmate de sexrelatie vordert nog wel leuk is, het 'echte' gevoel is er niet bij, en om dan alleen maar de pure lust te bevredigen? Ik denk niet dat ik daarvoor zou gaan, al is het een keertje een week of twee wel leuk denk ik. Het moet alleen niet echt een 'tjoo, ik ben ff naar <naam>, want het is donderdag, dus ik ben over een paar uurtjes weer terug en zie je dan in de kroeg.'
zo gezegd, zo gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')