Zo hebben wij altijd zo'n uitstapje in de herfst. Leuk om te zien dat de mannen die al jarenlang een vriendin hebben het vaak het bontst maken op die trip.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen. En zodat zij die wel een relatie hebben in de zomervakantie met hun vriendin op vakantie kunnen.
En je merkt het toch elke keer weer. Iedereen die die zomer een relatie heeft en evt. met zijn vriendin op vakantie is geweest die zegt: het was wel leuk, maar... wel anders leuk. Ik heb met haar dit en dat gezien, en zus en zo gedaan....
...terwijl ik met jullie van 't voorjaar gewoon vet hard heb gelachen![]()
Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
Och, ik heb een paar eeuwige vrijgezellen in mijn vriendenkring waar ik mezelf prima een week of langer mee kan vermaken, zonder kansloos op vrouwenjacht te gaan.
Wij gaan idd wel 1x per jaar, begin februari een weekend een huisje huren om dan sinterklaas te vieren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen.
Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Is hij getrouwd geweest ???quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:02 schreef nozem het volgende:
BHFH is getrouwd geweest en jij hebt gezoend, vuile slet!![]()
Ik had het over vakanties met een groep vrijgezelle mannen, niet over blonde vrouwen die alleen naar Italië gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaal.
Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.
Het is een troebel verhaal. Hij had wat met een vrouwtje uit Thailand ofzo, die hem naderhand al zijn geld af heeft getroggeld. Maar ik denk nog steeds dat BHFH het best bewaarde geheim van FOK! is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is hij getrouwd geweest ???
Zeg me asjeblieft dat je een geintje maakt . . .
Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.
Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?
Ik bedoel, als er in ons groepje 4 van de 6 een relatie hebben en 1 ervan half een ontluikende relatie heeft, dan voelt die 6e persoon zich vaak ook niet zo geroepen om in het wilde weg vrouwen te gaan versieren... de groepsdynamiek is dan gewoon anders.
En bij alleen maar vrijgezellen speelt volgens mij vaak de "ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, maar ik wil iig niet afgaan voor mijn vrienden"-mentaliteit. Met als gevolg dat er niks gebeurt, terwijl iedereen respect zou hebben voor diegene die wel op zijn bek zou durven gaan...
Ik bedank ook feestelijk voor deze vakantieoorden, die tijd ligt letterlijk achter me... en ver ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:
Maar zoals ik al zei, je zult me nu niet meer op Rhodos of Kos vinden. De testosteron druipt daar uit de kroegen en hotels..
Dat komt me redelijk bekend voor, zij het dat ik tegenwoordig niet vaak meer uitga. Maar die onverschilligheid van hem kan schijn zijn, kan best dat hij er binnenshuids wel mee zit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..
Ieder z'n meug.. ik ga hem niet bekritiseren.
Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..
Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.
Redelijk. Met het vliegtuig ben ik al een paar jaar niet meer geweest, dus heb ik die rompslomp van "met wie moet ik nou weer" ook niet. Wel verblijf ik samen met een maat van me in het zomerhuisje van z'n ouders voor een week of wat langer, da's wel leuk en heb er ook altijd zin in . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?
Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen of ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
Toscane lijkt me wel wat, Zuid Frankrijk ook wel maar in je ééntje ga je niet zo snel daarheen . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf.
Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.![]()
Ik ken zelf ook zo iemand en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat je echt geen zin zou hebben in een goede pot sex of een leuke relatie - iig, ik vind het realistischer om aan te nemen dat hij zich ervoor schaamt geen vrouwen aan te trekken en daarom tegenover zijn vrienden het beeld projecteert van "ik heb het niet nodig".quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..
Goh... daar zal hij vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf.
Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.
Maar het hele sfeertje eromheen... alles wat je op TV ziet is gewoon waar..
Yep, ik krijg bij die vriend van mij ook niet de indruk dat ie het erg vind. Hooguit dat de groep uit elkaar is gevallen, volgens mij is ie soms wel eenzaam, hij is ook de enige die nog thuis woont. Hij gaat nu veel met zn voetbalvrienden om. Dat thuiswonen kan niet gezond zijn. Niet op je 25e.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.
Hij vindt het allemaal wel best, en zoniet, dan speelt ie het verdomd goed.
Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:
Hij vindt het allemaal wel best, en zoniet, dan speelt ie het verdomd goed.
Hij trekt wel eens vrouwen aan, niet minder dan de meeste mannen, hij doet er alleen niks mee..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik ken zelf ook zo iemand en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat je echt geen zin zou hebben in een goede pot sex of een leuke relatie - iig, ik vind het realistischer om aan te nemen dat hij zich ervoor schaamt geen vrouwen aan te trekken en daarom tegenover zijn vrienden het beeld projecteert van "ik heb het niet nodig".
[..]
Goh... daar zal hij vrolijk van worden![]()
En of!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:
Goh... daar zal hij vrolijk van worden![]()
Ik praat er wel over, mijn vrienden verdienen het om te weten hoe ik denk. Er zijn er zelfs die hier ook meelezen. En dat vind ik niet erg. Want als ze weten hoe je denkt en voelt kunnen ze daar rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.
Ik zal daar nooit over praten. Mocht ik daadwerkelijk nooit een vriendin krijgen dan ik neem mijn geheim dat ik dat heel erg vind mee mijn graf in.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik praat er wel over, mijn vrienden verdienen het om te weten hoe ik denk. Er zijn er zelfs die hier ook meelezen. En dat vind ik niet erg. Want als ze weten hoe je denkt en voelt kunnen ze daar rekening mee houden.
Het moet allereerst heel erg klikken voor ik met iemand het bed induik, op fysiek en mentaal vlak. Daarbij komt nog dat zodra ik weet dat zij andere gevoelens bij een keertje sexen heeft dan ik (verliefdheid, hoop op meer etc..) ik er niet aan begin, been there, done that en het leverde behoorlijk veel shit op.. ("Ja maar waarom ging je dan wel met me naar bed?"...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.
Eh... ok. Ik moet er iig niet aan denken dat mijn vriendin net zo verlekkerd naar sommige andere vrouwen zou kijken als dat ik doe... Weet niet waarom; zolang het voor haar bij mannen blijft kan ik er mee omgaan, maar anders wordt het me te ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En of!
Er is meer tussen hetero en aard'![]()
Plato jongen, je ziet er goed uit zeg je, je bent slim en zit er later financieel warmpjes bij..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal daar nooit over praten. Mocht ik daadwerkelijk nooit een vriendin krijgen dan ik neem mijn geheim dat ik dat heel erg vind mee mijn graf in.
Gevalletje van overmacht. Maar wel een gevalletje met enorme gevolgen. Ik doe wat ik kan, goddammit, ik doe meer dan ik kan. En nog steeds stoot ik keer op keer op keer op keer mn kop. Wat doe ik fout? Ik hoor van iedereen 'je ziet er leuk uit', ik ben sociaal, heb heel veel (bezette) vrouwelijke vriendinnen, kan met iedereen opschieten, en vooral met vrouwen. Waar de fuck gaat het fout?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal daar nooit over praten. Mocht ik daadwerkelijk nooit een vriendin krijgen dan ik neem mijn geheim dat ik dat heel erg vind mee mijn graf in.
Rationeel gezien zie ik dat ook zo, maar ik moet eerst maar eens het bewijs daarvan zien. Soms geloof ik er niet meer in, maar soms ook wel. De laatste tijd gaat het redelijk goed met me en durf ik er weer in te geloven, maar dat kan morgen anders zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Plato jongen, je ziet er goed uit zeg je, je bent slim en zit er later financieel warmpjes bij..
Het moet wel heel raar lopen wanneer jij geen leuke vrouw vindt.
Goed even heel simpel gesteld. Als je moest kiezen tussen:quote:Op woensdag 13 april 2005 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rationeel gezien zie ik dat ook zo, maar ik moet eerst maar eens het bewijs daarvan zien. Soms geloof ik er niet meer in, maar soms ook wel. De laatste tijd gaat het redelijk goed met me en durf ik er weer in te geloven, maar dat kan morgen anders zijn.
Maar voordat ik er financieel warmpjes bijzit zijn we een jaar of tien verder en dan kom ik in de categorie gescheiden vrouwen met kinderen terecht en daar pas ik voor.
Maar goed, zo ver is het nog lanng niet en de kans dat het voor die tijd goed komt is rationeel gezien groot. Nu maar eens het bewijs( liefst zo snel mogelijk
).
Dat weet ik inderdaad niet. Maar stel dat dat dan mijn eerste vriendin zou zijn, dan zou ik toch het gevoel hebben dat ze een papa met een goedgevulde portemonnee voor haar kinders zoekt. Dat zou ik denk ik toch niet willen. Ik zou het namelijk erg verdacht vinden als ik tot die tijd niet aantrekkelijk zou zijn en dan ineens wel. Zou me toch aan het denken zitten. Bovendien wil ik eerst nog samen reizen etc. (zeg maar de dingen die voor stelletjes heel normaal zijn en dan heb ik het niet over de bezoekjes aan haar moeder) en daar kan ik geen kinderen bij gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Goed even heel simpel gesteld. Als je moest kiezen tussen:
Oud worden samen met een gescheiden vrouw en haar en later ook jouw kinderen, aangenomen dat je gewoon harstikke verliefd op die vrouw bent.
of
Oud worden zonder partner
Zou je dan echt voor dat laatste kiezen?
Binnen een paar jaar, dat gaat je lukken. Och.. we zijn er allebei even ver vanaf op het moment.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, alleen oud worden lijkt me afschuwelijk, maar toch zou het een moeilijke keuze zijn. Maar zo ver mag het helemaal niet komen, het moet gewoon binnen een paar jaar veranderen.![]()
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Goed, we zijn beiden late studenten, vrijgezel en er is op dit moment geen kandidate. Maar jij hebt natuurlijk wel een bepaalde voorsprong die je meer zekerheid geeft denk ik. Als jij een leuk meisje ontmoet zou je een poging wagen, terwijl dat bij mij te bezien valt.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar, dat gaat je lukken. Och.. we zijn er allebei even ver vanaf op het moment.
Ondanks het feit dat ik meer ervaring heb, onze huidige situatie is exact hetzelde.
Och, ik ben vaak ook zo passief als de pest en ik ben 'kieskeurig' (daar begon dit hele gezeik toch mee?) en ik ontbeer ook een beetje die scoringsdrang. Ik kan af en toe echt genieten van complete 'baltsdansen' die er in de kroeg op worden gevoerd zonder dat ik zelf enige drang voel om mijn trucendoos voor de dag te halen.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Goed, we zijn beiden late studenten, vrijgezel en er is op dit moment geen kandidate. Maar jij hebt natuurlijk wel een bepaalde voorsprong die je meer zekerheid geeft denk ik. Als jij een leuk meisje ontmoet zou je een poging wagen, terwijl dat bij mij te bezien valt.
Maar goed, dit wordt een eeuwige discussie zo, maar ik durf te wedden dat jij eerder een vriendin hebt dan ik.![]()
Kieskeurig is inderdaad een punt. Een vriendin krijgen is immers voor bijna niemand een probleem, maar een leuke vriendin krijgen helaas wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, ik ben vaak ook zo passief als de pest en ik ben 'kieskeurig' (daar begon dit hele gezeik toch mee?)
Ik denk niet dat het zo heel erg veel met het standaard antwoord te maken heeft dat vrouwen een "echte man" zoeken. Volgens mij zijn softe kerels gewoon veel voorspelbaarder dan hufters (die immers af en toe ook wel vriendelijk kunnen zijn) en houdt dat het een beetje spannend.quote:Waarom is het zo dat je als man je als een complete idioot (lees kl**tzak) moet gedragen om snel aan een vrouw te komen, en heeft juist het tegenovergestelde: aardig zijn, attent zijn en klaar staan in de moeilijke uren het 'je bent als een broer voor me' effect, wat uitloopt op een langdurige frustratie. Of zoals in Sex and the city termen te spreken: Somebody who buys you nice gifts, and a hot and steamy fuckbuddy'. M.a.w.: waarom is het gedrag wat je verwacht dat een vrouw wil zien, juist dat wat geen vrouwen oplevert?
Ook zoiets ja . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 01:17 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk niet dat het zo heel erg veel met het standaard antwoord te maken heeft dat vrouwen een "echte man" zoeken. Volgens mij zijn softe kerels gewoon veel voorspelbaarder dan hufters (die immers af en toe ook wel vriendelijk kunnen zijn) en houdt dat het een beetje spannend.
Om het met een cliché af te doen:quote:Op woensdag 13 april 2005 01:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook zoiets ja . . .![]()
Ik heb het idee dat ik het maar moet laten en het gewoon bij één houden, want om in allerlei bochten te gaan wringen heb ik totaal geen zin in. Dan maar liever alleen . . .
herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik praat er ook niet over, behalve hier dan, maar heb je zelf niet zoiets dat ze waarschijnlijk wel weten dat je al eeuwig vrijgezel bent? Ik praat hier eigenlijk nooit met mijn ouders over, maar ik weet zeker dat ze wel weten dat ik nog nooit een vriendje hebt gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.
Die dingen die je nu opnoemt kan ik bijna dromen, ze zeggen bijna altijd hetzelfde. Leuk, lief, aardig, humoristisch en ga zo maar door, alleen is het toch niet genoeg of zo. Dus stoot ik mijn kop ook elke keer en zou ik ook niet weten waar het fout gaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gevalletje van overmacht. Maar wel een gevalletje met enorme gevolgen. Ik doe wat ik kan, goddammit, ik doe meer dan ik kan. En nog steeds stoot ik keer op keer op keer op keer mn kop. Wat doe ik fout? Ik hoor van iedereen 'je ziet er leuk uit', ik ben sociaal, heb heel veel (bezette) vrouwelijke vriendinnen, kan met iedereen opschieten, en vooral met vrouwen. Waar de fuck gaat het fout?
Zal ik maar als enigste vrouw reageren? Ik heb geen idee hoe ik dat zou vinden, maar het gaat toch om de jongen en niet zijn ouders?quote:Op woensdag 13 april 2005 00:12 schreef nozem het volgende:
Overigens wat betreft dat thuiswonen als je rond de 30 of ouder bent. Met alle respect voor RealZeus, maar ik denk dat dat je kansen sowieso tot bijna 0 reduceert.
Welke vrouw wil er nu een allang volwassen vent die nog bij zijn ouders woont?
Vrouwen?
Dat zeggen ze je alleen maar om je geen schop na te geven, wat ze in principe daarmee gevoelsmatig juist doen. Ze vinden je gewoon wel aardig, maar je maakt in dat opzicht geen enkele indruk. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan je houding, presentatie en aura van onzekerheid. Als je op die punten niet best scoort, heb je weinig kans iemand aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
Die dingen die je nu opnoemt kan ik bijna dromen, ze zeggen bijna altijd hetzelfde. Leuk, lief, aardig, humoristisch en ga zo maar door, alleen is het toch niet genoeg of zo. Dus stoot ik mijn kop ook elke keer en zou ik ook niet weten waar het fout gaat.
Ik woon inmiddels na 3 jaar kamers ook weer thuis for the time being. Op deze manier kan ik het nodige geld sparen om wellicht een huis te kopen of in elk geval mijn eigen spulletjes. Ik denk dat je altijd op jezelf moet hebben gewoond voor je met iemand gaat samenwonen, maar goed dat is mijn idee van zelfstandigheid.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
Over dat thuiswonen kan ik ook nog wel opmerking maken. Waarom zou dat een meisje afstoten
Je weet niet wat de achterliggende reden is dat iemand nog thuiswoont.
Bij mij is het er 2 keer bijna van gekomen dat ik ging samenwonen en dan ga je niet zelf op zoek naar een huis. Vandaar dat ik met mijn 23 jaar ook nog steeds (of moet ik zeggen: weer) thuiswoon
Het is toch wel drastisch dat het belangrijkste punt pas na 13 delen komtquote:Op woensdag 13 april 2005 08:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik weet gewoon dat het net als bij mij en die andere jongens puur aan jezelf ligt. We nemen te weinig actie, stappen niet op vrouwen af. Tja, en als je dan ook nog eens een keer niet van kroegen en discotheken houdt dan houdt het snel op. Dus moet ik een andere manier zien te vinden. Ik weet in ieder geval wel dat NIETS doen zoals enkele jongens hier doen helemaal niet werkt. Ik heb ook altijd de hoop gehad dat het vanzelf zou komen maar dat komt het niet. Of je moet net als Pheno verschrikkelijk veel geluk hebben.
Mensen die zich net bezig houden met vrouwen versieren willen altijd de trucs en technieken leren maar daar gaat het helemaal niet om. 90 % is innergame, de rest is techniek.
Daar heb je gelijk in, het is zo makkelijk om deze standaard dingen te zeggen i.p.v. wat anders.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze je alleen maar om je geen schop na te geven, wat ze in principe daarmee gevoelsmatig juist doen. Ze vinden je gewoon wel aardig, maar je maakt in dat opzicht geen enkele indruk. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan je houding, presentatie en aura van onzekerheid. Als je op die punten niet best scoort, heb je weinig kans iemand aan de haak te slaan.
[..]
Je hoeft ook niet bij elkaar af te spreken om elkaar beter te leren kennen lijkt mij.quote:Ik woon inmiddels na 3 jaar kamers ook weer thuis for the time being. Op deze manier kan ik het nodige geld sparen om wellicht een huis te kopen of in elk geval mijn eigen spulletjes. Ik denk dat je altijd op jezelf moet hebben gewoond voor je met iemand gaat samenwonen, maar goed dat is mijn idee van zelfstandigheid.
Ik vind het toch wel een afknapper. Ik wil een meisje eerst leren kennen en niet meteen bij pa en ma op bezoek. Als ze nog thuiswoont ontkom je daar toch niet aan en je mist natuurlijk ook een deel gezamenlijke privacy bij je ouders. Ik kan me voorstellen dat een meisje daar bij mij ook zo over denkt. In zekere zin voel ik me er ook onprettig bij dat ik weer thuis woon en ga dat niet de daken schreeuwen, ik ben echter wel snel van plan een plekje voor mezelf te vinden.
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
En ik ben gewoon blij dat een bepaalde Amerikaan heel veel voor me gedaan heeft met zijn producten. Heeft me zeker geholpen.
Wat was de stelling?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Om even over de stelling door te gaan...ik ga deze zomervakantie weer voor het eerst single op vakantie na 2001Kzat altijd al tijdens veel meiden aan te spreken, maar nooit vreemdgegaan. Nu nog tikkeltje extra doen en ik heb een leuke tijd
Ik ga met 3 vrienden met de auto richting zuid-frankrijk trouwens.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?
Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen of ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
De 'zonnige' kant van het single zijn.
Daarom heb ik gisteravond even een opruimslotje op het topic gezet.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Overigens...als dit weer zo'n franse discussie met slowchat, flamen, etc. wordt...ben ik hier weg
Nee, dat werd in het topic over thuiswonende studenten ook keer op keer gezegd en natuurlijk is het zo dat er allerlei redenen kunnen zijn, maar OVER HET ALGEMEEN zijn het toch wel bepaalde types die op hun vijfentwintigste nog thuiswonen en dat zijn OVER HET ALGEMEEN niet de types waar ik op val.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
Over dat thuiswonen kan ik ook nog wel opmerking maken. Waarom zou dat een meisje afstoten
Je weet niet wat de achterliggende reden is dat iemand nog thuiswoont.
Ok dus daarom ben ik vrijgezel. Blij dat ik eindelijk een reden hebt.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:26 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, dat werd in het topic over thuiswonende studenten ook keer op keer gezegd en natuurlijk is het zo dat er allerlei redenen kunnen zijn, maar OVER HET ALGEMEEN zijn het toch wel bepaalde types die op hun vijfentwintigste nog thuiswonen en dat zijn OVER HET ALGEMEEN niet de types waar ik op val.
Vooroordelen, ja, zal best, maar wel vooroordelen die vermoedelijk veel mensen zullen hebben, dus ik denk dat het zeker niet in je voordeel werkt.
Ben pas 23 dus ik heb nog 2 jaarquote:Op woensdag 13 april 2005 09:26 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, dat werd in het topic over thuiswonende studenten ook keer op keer gezegd en natuurlijk is het zo dat er allerlei redenen kunnen zijn, maar OVER HET ALGEMEEN zijn het toch wel bepaalde types die op hun vijfentwintigste nog thuiswonen en dat zijn OVER HET ALGEMEEN niet de types waar ik op val.
Vooroordelen, ja, zal best, maar wel vooroordelen die vermoedelijk veel mensen zullen hebben, dus ik denk dat het zeker niet in je voordeel werkt.
Ik denk niet dat je het daar op kunt gooien.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die onwijze moederskindjes zijn ja
Dan regelen de types waar ik op val een kamer in een studentenhuis of woongroep, of logeren tijdelijk bij vriendenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
Ik bedoelde ook alleen te zeggen dat je niet gelijk een vooroordeel moet hebben. De huizenmarkt is nou momenteel ok niet echt denderend en als je bv hebt samengewoont en je kan niet direct een huis vinden.....
Ik denk dat op het moment er meer mensen zijn die slim bij hun ouders gaan wonen om beter te kunnen sparen voor een onmogelijke huizenmarkt. Bij een studentenhuis, woongroep of vrienden ben je nog afhankelijk van vaak (ligt aan welke stad je dan woont natuurlijk) en kun je minder sparen.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan regelen de types waar ik op val een kamer in een studentenhuis of woongroep, of logeren tijdelijk bij vrienden
Als ik eerlijk ben denk ik dat je bij deel 300 nog steeds hier postquote:Op woensdag 13 april 2005 09:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan regelen de types waar ik op val een kamer in een studentenhuis of woongroep, of logeren tijdelijk bij vrienden
Jaja, laten we niet de hele discussie uit dat thuiswonerstopic hier weer gaan herhalen, ik zeg alleen dat IK een andere instelling heb en over het algemeen niet val op mensen die bij hun ouders aankloppen omdat dat financieel handiger of om welke andere reden dan ook praktischer is, of omdat ze moederskindjes zijn, of om welke reden dan ook. Ik heb eigenlijk helemaal geen thuiswoners in mijn vriendenkring en dat is omdat dat over het algemeen toch hele andere types zijn dan ik. En als ik op mannen val, zijn dat over het algemeen toch mannen waar ik ook vrienden mee zou kunnen worden, mensen waar ik mee op 1 lijn zit. Met thuiswoners zit ik over het algemeen gewoon veel minder op 1 lijn, dus is de kans dat ik ze aantrekkelijk vind ook kleiner.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat op het moment er meer mensen zijn die slim bij hun ouders gaan wonen om beter te kunnen sparen voor een onmogelijke huizenmarkt. Bij een studentenhuis, woongroep of vrienden ben je nog afhankelijk van vaak (ligt aan welke stad je dan woont natuurlijk) en kun je minder sparen.
Daarnaast moet je ook met anderen samenleven en ik denk dat er toch wel wat studenten zijn die echt behoefte hebben aan hun eigen plekje(zeker als ze wel op kamers hebben gezeten) en geen zin meer hebben te leven in de zooi van anderen. Het is dus een kwestie van zelfstandigheid, althans voor mij, om nu weer bij mijn ouders te wonen hoe paradoxaal dat ook klinkt.
In dat opzicht val je dus op mijquote:Op woensdag 13 april 2005 09:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat je je aangevallen/gefrustreerd voelt en dat lijkt me niet nodig. Als jij post dat je over het algemeen op blonde dames valt voel ik me ook niet geneigd in de verdediging te gaan schieten. Kortom, relax, manquote:Op woensdag 13 april 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat je bij deel 300 nog steeds hier post
Je hebt een hoop vooroordelen die geen hout snijden. Ga jij maar lekker pseudo-zelfstandig ouwehoeren met je woonstichting etc, maar met een beetje mazzel heb ik over een jaar of anderhalf mijn eigen ingerichte toko. Bovendien geld voor mij dat het ook redelijk noodgedwongen was. Misschien is het een idee niet zo vooringenomen te zijn over mensen Thaleia. Ik val geenszins op onzelfstandige, sparende, thuiswonende mensen, maar gezien de huizenmarkt is dat een veel wijzer besluit dan die pseudo-zelfstandigheid van jou en je vrienden.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:44 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jaja, laten we niet de hele discussie uit dat thuiswonerstopic hier weer gaan herhalen, ik zeg alleen dat IK een andere instelling heb en over het algemeen niet val op mensen die bij hun ouders aankloppen omdat dat financieel handiger of om welke andere reden dan ook praktischer is, of omdat ze moederskindjes zijn, of om welke reden dan ook. Ik heb eigenlijk helemaal geen thuiswoners in mijn vriendenkring en dat is omdat dat over het algemeen toch hele andere types zijn dan ik. En als ik op mannen val, zijn dat over het algemeen toch mannen waar ik ook vrienden mee zou kunnen worden, mensen waar ik mee op 1 lijn zit. Met thuiswoners zit ik over het algemeen gewoon veel minder op 1 lijn, dus is de kans dat ik ze aantrekkelijk vind ook kleiner.
En ik zei dat ik dacht dat meer mensen er zo over denken, maar goed, dat zijn natuurlijk ook weer de mensen die ik ken en waar ik mee omga. Misschien dat er inderdaad wel heel veel thuiswonende, sparende mensen zijn die ook vallen op iemand die een soortgelijke instelling heeft en dus juist wel op thuiswoners vallen.
wat is soitquote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef nozem het volgende:
Face it: Als je 23 bent en je bent aan het sparen voor een huisje, soit. Maar als je achter in de 20 bent, je al lang en breed klaar bent met je studie en nog bij paps en mams woont terwijl je (ja, zelfs met de krappe woningmarkt..) al lang iets voor jezelf had kunnen vinden ben je in mijn ogen gewoon een nietsnut.
haha nee ik voel me niet aangevallen maar wel aangesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat je je aangevallen/gefrustreerd voelt en dat lijkt me niet nodig. Als jij post dat je over het algemeen op blonde dames valt voel ik me ook niet geneigd in de verdediging te gaan schieten. Kortom, relax, man
Oeioeioeioeioei wat blijkt dit onderwerp toch altijd gevoelig te liggen!quote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Tranceptor het volgende:
Je hebt een hoop vooroordelen die geen hout snijden. Ga jij maar lekker pseudo-zelfstandig ouwehoeren met je woonstichting etc, maar met een beetje mazzel heb ik over een jaar of anderhalf mijn eigen ingerichte toko. Bovendien geld voor mij dat het ook redelijk noodgedwongen was. Misschien is het een idee niet zo vooringenomen te zijn over mensen Thaleia. Ik val geenszins op onzelfstandige, sparende, thuiswonende mensen, maar gezien de huizenmarkt is dat een veel wijzer besluit dan die pseudo-zelfstandigheid van jou en je vrienden.
Ik probeer je enkel een beetje verstand bij te brengen, geen wonder dat je single bent met zo'n vooringenomen houding over dit onderwerp. Zo'n houding zal je vast op andere gebieden ook etaleren wat geen aantrekkelijk iets is.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Oeioeioeioeioei wat blijkt dit onderwerp toch altijd gevoelig te liggen!
Nouja, ik zit zelf niet te wachten op een herhaling van het vorige topic over dit onderwerp, dus ik ga weer aan het werk en kom wel weer eens langs als de verhitte geesten wat zijn afgekoeld, als anderen hier wel weer in herhaling willen vallen mogen ze van mij van harte hun gang gaan
vind ik ookquote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Tjonge wat een gezeur over dat thuiswonen of niet. Ik vind dat Tranceptor een punt heeft daarin ja je hoort het goed
Daar kan ik niks over zeggen, want ik ben zelf geen manquote:Op woensdag 13 april 2005 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
stelling:
Vrouwen vinden zichzelf minder vaak lelijk en zijn zelfverzekerder over hun uiterlijk als mannen
hmm das misschien inderdaad ook weer waar.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat zelfs de mooiste vrouwen IETS hebben waar ze mega onzeker over zijn in hun uiterlijk.
En je had het nog zo beloofd...quote:Op woensdag 13 april 2005 10:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, dat voornemen om vroeg m'n bed in te duiken heb ik niet gerealiseerd. Maar goed, wel gezellig, en ik functioneer nog redelijk.
Thaleia neemt een vooringenomen positie in, dat is geen onderbouwde mening, dat is van niks weten en maar voor je uitblaten. Er zijn vele redenen waarom mensen nu langer thuiswonen, twee overduidelijke zijn het moeizaam aan werk komen voor hoogopgeleiden ( en dus geen inkomenszekerheid) en de heel erg ongunstige woningmarkt. Daarnaast ben ik het met haar eens dat zelfstandig wonen goed is voor je ontwikkeling, maar haar houding is er eerder 1 van negativiteit (afkeer en nie goed genoeg vinden) dan van stimulans en begrip (positief). Dat is nu jammer!quote:Op woensdag 13 april 2005 10:14 schreef WeirdMicky het volgende:
*Zucht
Als iedereen zich continue aangevallen voelt door een mening van een ander, dan komt dit topic nooit goed. Het lijkt wel alsof de singles toch vaak meer onzeker zijn dan ze willen toegeven en als er een soort van zwakte naar boven komt, deze direct als onwaar wordt beschouwd.
Iedereen heeft oordelen of een visie van iemand die een potentiële partner is. Als Thaleia daar een oordeel over heeft is dat háár oordeel (die ik overigens niet zo gek vind) maar ook daar zijn altijd uitzonderingen op te vinden.
Als ik zeg dat ik op blonde vrouwen val, betekent dat niet dat er nooit een brunette zou zijn waar ik een relatie mee zou kunnen krijgen. Sterker nog, ik had 2 en een half jaar met een meisje die brunette was, een andere studie deed en een tegenovergestelde politieke voorkeur had.
Maar goed, ik laat dit topic even achterwege en ik kijk het even aan. Jammer.
Behalve dat deze stelling natuurlijk onwaar is, heeft dit ook vrij weinig (understatement) te maken met single zijn dunkt me. Daarnaast zijn hokjes geesten waarin nu gepraat wordt (mannen vs vrouwen) eigenlijk nooit kloppend, want generalisaties heb je niks aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
Dus misschien moet ik de stelling wijzigen in:
Vrouwen stralen meer zelfverzekerdheid uit over hun uiterlijk dan mannen
(ookal zijn ze het dus niet )
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Behalve dat deze stelling natuurlijk onwaar is, heeft dit ook vrij weinig (understatement) te maken met single zijn dunkt me. Daarnaast zijn hokjes geesten waarin nu gepraat wordt (mannen vs vrouwen) eigenlijk nooit kloppend, want generalisaties heb je niks aan.
Ik denk dat ze wel gelijk heeft het is gewoon apart als je nog thuis woont op je 25e. En daarmee bedoel ik niet te zeggen dat het fout is maar ik merk wel dat vrouwen het prettig vinden als je iets voor jezelf hebt. Het is gewoon een teken dat je zelfstandig kan leven. Dit hoeft dus niet te betekenen dat je niet zelfstandig bent als je nog thuis woont..quote:Op woensdag 13 april 2005 10:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Thaleia neemt een vooringenomen positie in, dat is geen onderbouwde mening, dat is van niks weten en maar voor je uitblaten. Er zijn vele redenen waarom mensen nu langer thuiswonen, twee overduidelijke zijn het moeizaam aan werk komen voor hoogopgeleiden ( en dus geen inkomenszekerheid) en de heel erg ongunstige woningmarkt. Daarnaast ben ik het met haar eens dat zelfstandig wonen goed is voor je ontwikkeling, maar haar houding is er eerder 1 van negativiteit (afkeer en nie goed genoeg vinden) dan van stimulans en begrip (positief). Dat is nu jammer!
Ik zou daar ook op afknappen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
Overigens rommelde ik afgelopen zomer met een meisje van 28 en toen ik merkte dat ze thuis woonde (zou niet eens in me opkomen) was dat toch wel een hele grote afknapper.
*herkent*quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel gelijk heeft het is gewoon apart als je nog thuis woont op je 25e. En daarmee bedoel ik niet te zeggen dat het fout is maar ik merk wel dat vrouwen het prettig vinden als je iets voor jezelf hebt. Het is gewoon een teken dat je zelfstandig kan leven. Dit hoeft dus niet te betekenen dat je niet zelfstandig bent als je nog thuis woont..
Overigens vind ik wel dat je als student iig een periode op jezelf gewoond moet hebben omdat dit toch een hele andere ervaring is dan wanneer je dat doet als je een volledig betaalde baan hebt.
Ook vind ik (maar das misschien heel persoonlijk) dat als je in een gehucht woont het misschien een goed id is om naar de 'grote'stad te verhuizen.
Overigens rommelde ik afgelopen zomer met een meisje van 28 en toen ik merkte dat ze thuis woonde (zou niet eens in me opkomen) was dat toch wel een hele grote afknapper.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:04 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik wel dat je als student iig een periode op jezelf gewoond moet hebben omdat dit toch een hele andere ervaring is dan wanneer je dat doet als je een volledig betaalde baan hebt.
Ook vind ik (maar das misschien heel persoonlijk) dat als je in een gehucht woont het misschien een goed id is om naar de 'grote'stad te verhuizen.
Afgezien daarvan: ik snap niet dat iemand op zijn 28e nog bij zijn ouders in huis wil wonen. Goed, misschien weet je niet beter als je altijd bij je ouders gewoond hebt, maar desondanks lijkt het mij dat je toch een gebrek aan vrijheid zal voelen. Bovendien leidt het onvermijdelijk tot ruzies denk ik. Ik merk namelijk al als ik rond de kerst een week bij mijn ouders ben dat ik me na een paar dagen ga irriteren en blij ben als ik naar huis ga. Ik zou er dan ook echt niet aan moeten denken om bij mijn ouders te wonen. Maar aangezien die in een deel van het land wonen waar ik nooit meer zal gaan wonen zal dat ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou daar ook op afknappen.
Natuurlijk zijn er verzachtende omstandigheden te bedenken, maar alleen de idee al dat je niet bij diegene kunt slapen zonder bij het ontbijt met pa en/of ma te worden geconfronteerd... Nee, die tijd ligt achter me.
Niet helemaal een goede vergelijking, want je bent aan je eigen territorium gewend.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan: ik snap niet dat iemand op zijn 28e nog bij zijn ouders in huis wil wonen. Goed, misschien weet je niet beter als je altijd bij je ouders gewoond hebt, maar desondanks lijkt het mij dat je toch een gebrek aan vrijheid zal voelen. Bovendien leidt het onvermijdelijk tot ruzies denk ik. Ik merk namelijk al als ik rond de kerst een week bij mijn ouders ben dat ik me na een paar dagen ga irriteren en blij ben als ik naar huis ga. Ik zou er dan ook echt niet aan moeten denken om bij mijn ouders te wonen. Maar aangezien die in een deel van het land wonen waar ik nooit meer zal gaan wonen zal dat ook niet meer gebeuren.![]()
Ja precies maar ik herken wat Plato zegt hoor. Ik heb het ook heel erg, van die irritatiemomenten. Gelukkig ben ik veel 's avonds weg of boven achter de computer tegen dus veel zie ik ze niet, dus in zekere zin trek ik nog immer mijn eigen plan.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet helemaal een goede vergelijking, want je bent aan je eigen territorium gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |