Nope. Mijn "oude vrienden" wonen praktisch allemaal samen en gaan derhalve met hun vriendin op vakantie. Bovendien ben ik nog maar dusdanig weinig in dat deel van het land dat mijn contacten enigzins verwaterd zijn. Mijn Leidse kennissen gaan of te wel ook met hun partner op vakantie, of ze gaan niet, of ze gaan naar familie in het buitenland.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef Copycat het volgende:
Zie mezelf ook niet zo snel een groepsreis maken. Dan trek ik liever alleen mijn plan.
Heb wel als voordeel dat een aantal vrienden van me in het buitenland wonen, dat maakt het wel erg makkelijk om alleen op vakantie te gaan.
Maar jij hebt geen vrienden waarmee je op vakantie kunt?
Ik schat zo in dat 96% van de users hier die mening deelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:41 schreef QyRoZ het volgende:
En met de stelling ben ik het oneens, daar komen alleen maar hele wanhopige mensen op af. Het gaat niet werken. Daarom is het ook opgedoekt.
Ik heb een (vroege) vakantie geplanned staan met een grote groep naar Barcelona, maar ik ben bang dat die vanwege werk niet door zal kunnen gaan. Geen vakantie dus dit jaar als ik pech heb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat 96% van de users hier die mening deelt.
Dus... wat doe jij deze singlevakantie?
Lijkt me idd zinloos en bovendien weten users die zich tot elkaar aangetrokken voelen elkaar vast wel te vinden via msn etc.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom werken sites als relatieplanet dan wel en waarom wil het hier niet? Misschien omdat het toch teveel een community is?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook bij dat soort sites is de man/vrouw-verdeling scheef. Vrouwen schijnen ongeveer tien keer zo veel reacties als mannen te ontvangen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar waarom werken sites als relatieplanet dan wel en waarom wil het hier niet? Misschien omdat het toch teveel een community is?
Ideaal voor de vrouwen, die kunnen kiezen. Zijn mannen dan vaker echt op zoek dan vrouwen? Of zijn er meer mannen in nederland dan vrouwen? Of ligt dat alleen aan internet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook bij dat soort sites is de man/vrouw-verdeling scheef. Vrouwen schijnen ongeveer tien keer zo veel reacties als mannen te ontvangen.
Ik denk het laatste, want juist onder hoog opgeleide vrouwen schijnen relatief veel singles te zitten. Jammer dat ik dat in de praktijk niet merk, maar goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ideaal voor de vrouwen, die kunnen kiezen. Zijn mannen dan vaker echt op zoek dan vrouwen? Of zijn er meer mannen in nederland dan vrouwen? Of ligt dat alleen aan internet?
Volgens mij moet ik me meer onder hoogopgeleide vrouwen gaan begeven. Maar goed, die zitten niet in deze uithoek van het land.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, want juist onder hoog opgeleide vrouwen schijnen relatief veel singles te zitten. Jammer dat ik dat in de praktijk niet merk, maar goed.
Hoewel ik twee weken vrij heb genomen heb ik geen concrete plannen om weg te gaan van de zomer. Dus waarschijnlijk wordt dat gewoon thuis zitten, af en toe bij vrienden langs en zo. En als het weer het toelaat misschien een keer hier naar het strand of zo, misschien in de zomer toch eens proberen meer voordeel te trekken uit het feit dat ik in Zandvoort woonquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?
Twee jaar geleden ben ik met 2 stelletjes + 1 andere niet vrijgezel meegeweest, dat ging prima. Maar die andere vrijgezel kwam een dag later, dat vind ik toch best wel ernstig klote.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:55 schreef RealZeus het volgende:
Als ik mij,als die-hard single (namelijk mijn hele leven al) even mag bemoeien met de vakantie stelling:
Met een ander stel(dus als derde wiel) op vakantie zal ik never doen.Als we met een groep gaan probeer ik al te regelen dat we met een even aantal gaat.
Als niemand met mij op vakantie wil ga ik niet(zoals het afgelopen jaar).
Dit jaar ga ik ook niet,maar dat heeft er mee te maken dat mijn ouders en kleine broertje 3 weken naar Egypte gaan en ik dan het rijk alleen heb.(en omdat de huisdieren zichzelf niet kunnen uitlaten en eten geven.)
Hier zitten ze wel, tot in mijn huis aan toe. Maar dat helpt allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik me meer onder hoogopgeleide vrouwen gaan begeven. Maar goed, die zitten niet in deze uithoek van het land.
Dat wordt dus een hele relaxte vakantie!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:55 schreef RealZeus het volgende:
Dit jaar ga ik ook niet,maar dat heeft er mee te maken dat mijn ouders en kleine broertje 3 weken naar Egypte gaan en ik dan het rijk alleen heb.(en omdat de huisdieren zichzelf niet kunnen uitlaten en eten geven.)
Jaloers is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik twee weken vrij heb genomen heb ik geen concrete plannen om weg te gaan van de zomer. Dus waarschijnlijk wordt dat gewoon thuis zitten, af en toe bij vrienden langs en zo. En als het weer het toelaat misschien een keer hier naar het strand of zo, misschien in de zomer toch eens proberen meer voordeel te trekken uit het feit dat ik in Zandvoort woon
Woon jij op je 29e nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[...]
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zijn de meest kansloze vakanties, vrouwtechnisch gezien
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Daar zou ik echt stapeldol van worden.quote:
Die jullie iedere nacht wakker houden doordat ze flink tekeer gaan met in de stad opgerakelde jongens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef cyber_rebel het volgende:
Maja, wie weet blijken er ineens 3 vrijgezelle hollandse leuke dames in de kamer naast ons te zitten
Het lijkt me ook niet bevordelijk voor je kansen op een relatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Daar zou ik echt stapeldol van worden.
Ik heb genoeg mensen op dat soort vakanties zien gaan (oa mezelfquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Omdat er dan niemand is die het goede voorbeeld kan geven zeker?
Bijna al mijn vrienden (ik ben ook al weer bijna 27) hebben een relatie en gaan met hun vriendin/vrouw op vakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef HenryHill het volgende:
Om maar even aan te geven dat je het prima naar je zin kan hebben op vakantie zonder vriendin. Mits je maar met een groep kunt gaan. En daar zal 'm vaak de kneep zitten.
Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen. En zodat zij die wel een relatie hebben in de zomervakantie met hun vriendin op vakantie kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden (ik ben ook al weer bijna 27) hebben een relatie en gaan met hun vriendin/vrouw op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |