dating.fok.nl?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:39 schreef srblackbird het volgende:
En daar is het idee geboren voor:
http://dating.fok.nl/![]()
![]()
Waarschijnlijk vanwege de scheve man/vrouw-verdeling...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:46 schreef faithlesz het volgende:
Waarom was het een flop?
toevallig/hopelijk meer mannen dan vrouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de schefe man/vrouw-verdeling...![]()
zie 2 topics terug, een post van mijquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:39 schreef srblackbird het volgende:
Kunnen we geen overzichtelijk lijstje maken ?
Man/ vrouw:
leeftijd:
hoelang single:
opzoek naar:
m, 20 , lang, leuk meisje
En daar is het idee geboren voor:
http://dating.fok.nl/![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
toevallig/hopelijk meer mannen dan vrouwen?![]()
![]()
* myxomatosekonijn verwacht eerder het tegenovergestelde![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Er waren een stuk of 20 mannen en 2 vrouwen (en dan ook nog van twijfelachtig allooi!)
Ik zou zeggen: voeg de in jouw ogen leukste Fokkers toe aan je msn en je hebt je eigen dating!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Echt waar?
En zoals ik al schreef...dat had ik dus niet verwacht
*Aai over bolletje geeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik ben een beetje narrig, ja.
Gooi jij eens een stelling op tafel Copycat, ik vind inspiratie geven aan de gewone leden namelijk een belangrijke taak van een moderatorquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:42 schreef Copycat het volgende:
KUCH
Gooi er een stelling in, werp een plan de campagne op...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
ik vind inspiratie geven aan de gewone leden namelijk een belangrijke taak van een moderator
Ik ben het volledig eens met deze stelling. Het is een positieve manier om het topic te laten bloeien, in tegenstelling tot het bevriezen van alle warmte en gezelligheid die in dit topic ontstaat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik vind inspiratie geven aan de gewone leden namelijk een belangrijke taak van een moderator
Ik heb altijd gelijk vakantie met mijn ouders, we gaan dan wel niet weg, maar we gaan wel dagtripjes maken. Vorig jaar ben ik voor het eerst dagjes alleen weggeweest. Is ook wel te doen, maar liever in gezelschap. Denk totaal anders dan de rest hierquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?
Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen en ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
Ikzelf ga in single vakantieperiodes naar mijn beste vriend in Italië of ik ga samen met hem op vakantie. En ik heb het altijd zeer goed naar mijn zin.
De 'zonnige' kant van het single zijn.
Bizar, ik stond namelijk net op het punt om daar ook over te beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?
Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen en ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
Ikzelf ga in single vakantieperiodes naar mijn beste vriend in Italië of ik ga samen met hem op vakantie. En ik heb het altijd zeer goed naar mijn zin.
De 'zonnige' kant van het single zijn.
Inderdaad eens met het laatste, de verhoudingen liggen wel scheef.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef cyber_rebel het volgende:
Stelling: De tijd is rijp om fok.dating.nl opnieuw leven in te blazen![]()
Zelf ben ik het er niet mee eens omdat er nauwelijks vrouwen aan mee zullen doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
Bizar, ik stond namelijk net op het punt om daar ook over te beginnen.![]()
Dat zijn de meest kansloze vakanties, vrouwtechnisch gezienquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef cyber_rebel het volgende:
Stelling: De tijd is rijp om fok.dating.nl opnieuw leven in te blazen![]()
Zelf ben ik het er niet mee eens omdat er nauwelijks vrouwen aan mee zullen doen.
Ik ga overigens op vakantie naar Turkije met 2 vrienden die allebei net zo min ervaring hebben met het vrouwelijke geslacht. Dus dat zal wel veel gepraat over vrouwen, wishfull thinking en uiteindelijk thuiskomen zonder resultaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |