abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26184477
Och, ik heb een paar eeuwige vrijgezellen in mijn vriendenkring waar ik mezelf prima een week of langer mee kan vermaken, zonder kansloos op vrouwenjacht te gaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26184485
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen. En zodat zij die wel een relatie hebben in de zomervakantie met hun vriendin op vakantie kunnen.

En je merkt het toch elke keer weer. Iedereen die die zomer een relatie heeft en evt. met zijn vriendin op vakantie is geweest die zegt: het was wel leuk, maar... wel anders leuk. Ik heb met haar dit en dat gezien, en zus en zo gedaan....

...terwijl ik met jullie van 't voorjaar gewoon vet hard heb gelachen
Zo hebben wij altijd zo'n uitstapje in de herfst. Leuk om te zien dat de mannen die al jarenlang een vriendin hebben het vaak het bontst maken op die trip.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26184523
O mijn God, ik heb gewoon een heel deel gemist
Even bijlezen.
Tap tap tap
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:33:06 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184549
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
Och, ik heb een paar eeuwige vrijgezellen in mijn vriendenkring waar ik mezelf prima een week of langer mee kan vermaken, zonder kansloos op vrouwenjacht te gaan.
Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:34:16 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26184583
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen.
Wij gaan idd wel 1x per jaar, begin februari een weekend een huisje huren om dan sinterklaas te vieren. Zonder de vrouwen uiteraard. Maar goed, dat is geen zomervakantie, een gezamelijke zomervakantie doen we al 4 jaar niet meer. Terwijl het vroeger zo'n hechte groep was.

Relaties maken meer kapot dan je lief is.
For great justice!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:35:07 #106
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184608
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26184619
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:37:38 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184682
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:

Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaal .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:38:02 #109
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26184692
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:02 schreef nozem het volgende:
BHFH is getrouwd geweest en jij hebt gezoend, vuile slet!
Is hij getrouwd geweest ???

Zeg me asjeblieft dat je een geintje maakt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:39:35 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184731
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaal .
Ik had het over vakanties met een groep vrijgezelle mannen, niet over blonde vrouwen die alleen naar Italië gaan.
pi_26184772
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.

Maar zoals ik al zei, je zult me nu niet meer op Rhodos of Kos vinden. De testosteron druipt daar uit de kroegen en hotels..
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:42:27 #112
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26184818
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.
Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?

Ik bedoel, als er in ons groepje 4 van de 6 een relatie hebben en 1 ervan half een ontluikende relatie heeft, dan voelt die 6e persoon zich vaak ook niet zo geroepen om in het wilde weg vrouwen te gaan versieren... de groepsdynamiek is dan gewoon anders.

En bij alleen maar vrijgezellen speelt volgens mij vaak de "ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, maar ik wil iig niet afgaan voor mijn vrienden"-mentaliteit. Met als gevolg dat er niks gebeurt, terwijl iedereen respect zou hebben voor diegene die wel op zijn bek zou durven gaan...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26184823
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Is hij getrouwd geweest ???

Zeg me asjeblieft dat je een geintje maakt . . .
Het is een troebel verhaal. Hij had wat met een vrouwtje uit Thailand ofzo, die hem naderhand al zijn geld af heeft getroggeld. Maar ik denk nog steeds dat BHFH het best bewaarde geheim van FOK! is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:43:00 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184848
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.
Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.
pi_26184916
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?

Ik bedoel, als er in ons groepje 4 van de 6 een relatie hebben en 1 ervan half een ontluikende relatie heeft, dan voelt die 6e persoon zich vaak ook niet zo geroepen om in het wilde weg vrouwen te gaan versieren... de groepsdynamiek is dan gewoon anders.

En bij alleen maar vrijgezellen speelt volgens mij vaak de "ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, maar ik wil iig niet afgaan voor mijn vrienden"-mentaliteit. Met als gevolg dat er niks gebeurt, terwijl iedereen respect zou hebben voor diegene die wel op zijn bek zou durven gaan...
Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Ieder z'n meug.. ik ga hem niet bekritiseren.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:46:02 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184922
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:

Maar zoals ik al zei, je zult me nu niet meer op Rhodos of Kos vinden. De testosteron druipt daar uit de kroegen en hotels..
Ik bedank ook feestelijk voor deze vakantieoorden, die tijd ligt letterlijk achter me... en ver ook .
In mijn vroege 20ies waren plaatsen als Kos en Salou perfect in single tijden. Met een stel vriendinnen helemaal los gaan, leuke herinneringen. Maar ik moet er nu niet meer aan denken.

Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:47:06 #117
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184953
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Dat komt me redelijk bekend voor, zij het dat ik tegenwoordig niet vaak meer uitga. Maar die onverschilligheid van hem kan schijn zijn, kan best dat hij er binnenshuids wel mee zit.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:48:17 #118
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26184981
quote:

[..]

Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.
For great justice!
pi_26184989
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.
Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.

Maar het hele sfeertje eromheen... alles wat je op TV ziet is gewoon waar..
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:48:46 #120
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26185000
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?

Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen of ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
Redelijk. Met het vliegtuig ben ik al een paar jaar niet meer geweest, dus heb ik die rompslomp van "met wie moet ik nou weer" ook niet. Wel verblijf ik samen met een maat van me in het zomerhuisje van z'n ouders voor een week of wat langer, da's wel leuk en heb er ook altijd zin in . . .
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf .
Toscane lijkt me wel wat, Zuid Frankrijk ook wel maar in je ééntje ga je niet zo snel daarheen . . .
pi_26185043
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.
Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.

Hij vindt het allemaal wel best, en zoniet, dan speelt ie het verdomd goed.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:51:33 #122
67978 HenryHill
pi_26185070
quote:
Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Ik ken zelf ook zo iemand en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat je echt geen zin zou hebben in een goede pot sex of een leuke relatie - iig, ik vind het realistischer om aan te nemen dat hij zich ervoor schaamt geen vrouwen aan te trekken en daarom tegenover zijn vrienden het beeld projecteert van "ik heb het niet nodig".
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Goh... daar zal hij vrolijk van worden
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:51:36 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185071
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.

Maar het hele sfeertje eromheen... alles wat je op TV ziet is gewoon waar..
Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:52:23 #124
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26185095
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:

[..]

Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.

Yep, ik krijg bij die vriend van mij ook niet de indruk dat ie het erg vind. Hooguit dat de groep uit elkaar is gevallen, volgens mij is ie soms wel eenzaam, hij is ook de enige die nog thuis woont. Hij gaat nu veel met zn voetbalvrienden om. Dat thuiswonen kan niet gezond zijn. Niet op je 25e.
For great justice!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:53:23 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185117
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:

Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.
pi_26185149
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik ken zelf ook zo iemand en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat je echt geen zin zou hebben in een goede pot sex of een leuke relatie - iig, ik vind het realistischer om aan te nemen dat hij zich ervoor schaamt geen vrouwen aan te trekken en daarom tegenover zijn vrienden het beeld projecteert van "ik heb het niet nodig".
[..]

Hij trekt wel eens vrouwen aan, niet minder dan de meeste mannen, hij doet er alleen niks mee..

Homo is hij tevens niet, dat weet je gewoon bij sommige mensen.. misschien a-seksueel.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:56:24 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26185201
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef HenryHill het volgende:

En of!

Er is meer tussen hetero en aard'
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:56:50 #128
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26185217
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.
Ik praat er wel over, mijn vrienden verdienen het om te weten hoe ik denk. Er zijn er zelfs die hier ook meelezen. En dat vind ik niet erg. Want als ze weten hoe je denkt en voelt kunnen ze daar rekening mee houden.
For great justice!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:58:22 #129
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185268
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik praat er wel over, mijn vrienden verdienen het om te weten hoe ik denk. Er zijn er zelfs die hier ook meelezen. En dat vind ik niet erg. Want als ze weten hoe je denkt en voelt kunnen ze daar rekening mee houden.
Ik zal daar nooit over praten. Mocht ik daadwerkelijk nooit een vriendin krijgen dan ik neem mijn geheim dat ik dat heel erg vind mee mijn graf in.
pi_26185272
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.
Het moet allereerst heel erg klikken voor ik met iemand het bed induik, op fysiek en mentaal vlak. Daarbij komt nog dat zodra ik weet dat zij andere gevoelens bij een keertje sexen heeft dan ik (verliefdheid, hoop op meer etc..) ik er niet aan begin, been there, done that en het leverde behoorlijk veel shit op.. ("Ja maar waarom ging je dan wel met me naar bed?"... )
Een one-nightstand vind ik op zich prima, maar dan moeten er aan een boel voorwaarden voldaan worden, ik heb geen zin om naast iemand wakker te worden waar ik eigenlijk niks mee heb..
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:59:51 #131
67978 HenryHill
pi_26185308
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

En of!

Er is meer tussen hetero en aard'
Eh... ok. Ik moet er iig niet aan denken dat mijn vriendin net zo verlekkerd naar sommige andere vrouwen zou kijken als dat ik doe... Weet niet waarom; zolang het voor haar bij mannen blijft kan ik er mee omgaan, maar anders wordt het me te ingewikkeld

En tijd om te gaan pitten. Truste!
pi_26185319
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zal daar nooit over praten. Mocht ik daadwerkelijk nooit een vriendin krijgen dan ik neem mijn geheim dat ik dat heel erg vind mee mijn graf in.
Plato jongen, je ziet er goed uit zeg je, je bent slim en zit er later financieel warmpjes bij..

Het moet wel heel raar lopen wanneer jij geen leuke vrouw vindt.
  woensdag 13 april 2005 @ 00:03:10 #133
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26185384
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Gevalletje van overmacht. Maar wel een gevalletje met enorme gevolgen. Ik doe wat ik kan, goddammit, ik doe meer dan ik kan. En nog steeds stoot ik keer op keer op keer op keer mn kop. Wat doe ik fout? Ik hoor van iedereen 'je ziet er leuk uit', ik ben sociaal, heb heel veel (bezette) vrouwelijke vriendinnen, kan met iedereen opschieten, en vooral met vrouwen. Waar de fuck gaat het fout?
For great justice!
  woensdag 13 april 2005 @ 00:04:22 #134
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185420
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:

[..]

Plato jongen, je ziet er goed uit zeg je, je bent slim en zit er later financieel warmpjes bij..

Het moet wel heel raar lopen wanneer jij geen leuke vrouw vindt.
Rationeel gezien zie ik dat ook zo, maar ik moet eerst maar eens het bewijs daarvan zien. Soms geloof ik er niet meer in, maar soms ook wel. De laatste tijd gaat het redelijk goed met me en durf ik er weer in te geloven, maar dat kan morgen anders zijn.

Maar voordat ik er financieel warmpjes bijzit zijn we een jaar of tien verder en dan kom ik in de categorie gescheiden vrouwen met kinderen terecht en daar pas ik voor.

Maar goed, zo ver is het nog lanng niet en de kans dat het voor die tijd goed komt is rationeel gezien groot. Nu maar eens het bewijs ( liefst zo snel mogelijk ).
pi_26185520
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Rationeel gezien zie ik dat ook zo, maar ik moet eerst maar eens het bewijs daarvan zien. Soms geloof ik er niet meer in, maar soms ook wel. De laatste tijd gaat het redelijk goed met me en durf ik er weer in te geloven, maar dat kan morgen anders zijn.

Maar voordat ik er financieel warmpjes bijzit zijn we een jaar of tien verder en dan kom ik in de categorie gescheiden vrouwen met kinderen terecht en daar pas ik voor.

Maar goed, zo ver is het nog lanng niet en de kans dat het voor die tijd goed komt is rationeel gezien groot. Nu maar eens het bewijs ( liefst zo snel mogelijk ).
Goed even heel simpel gesteld. Als je moest kiezen tussen:

Oud worden samen met een gescheiden vrouw en haar en later ook jouw kinderen, aangenomen dat je gewoon harstikke verliefd op die vrouw bent.

of

Oud worden zonder partner

Zou je dan echt voor dat laatste kiezen?
  woensdag 13 april 2005 @ 00:09:55 #136
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26185530
Ik zou het wel weten. Ik verdom het om de rest van mijn leven alleen te blijven.
For great justice!
pi_26185609
Overigens wat betreft dat thuiswonen als je rond de 30 of ouder bent. Met alle respect voor RealZeus, maar ik denk dat dat je kansen sowieso tot bijna 0 reduceert.

Welke vrouw wil er nu een allang volwassen vent die nog bij zijn ouders woont?

Vrouwen?
  woensdag 13 april 2005 @ 00:14:00 #138
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185628
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef nozem het volgende:

[..]

Goed even heel simpel gesteld. Als je moest kiezen tussen:

Oud worden samen met een gescheiden vrouw en haar en later ook jouw kinderen, aangenomen dat je gewoon harstikke verliefd op die vrouw bent.

of

Oud worden zonder partner

Zou je dan echt voor dat laatste kiezen?
Dat weet ik inderdaad niet. Maar stel dat dat dan mijn eerste vriendin zou zijn, dan zou ik toch het gevoel hebben dat ze een papa met een goedgevulde portemonnee voor haar kinders zoekt. Dat zou ik denk ik toch niet willen. Ik zou het namelijk erg verdacht vinden als ik tot die tijd niet aantrekkelijk zou zijn en dan ineens wel. Zou me toch aan het denken zitten. Bovendien wil ik eerst nog samen reizen etc. (zeg maar de dingen die voor stelletjes heel normaal zijn en dan heb ik het niet over de bezoekjes aan haar moeder) en daar kan ik geen kinderen bij gebruiken.

Maar goed, alleen oud worden lijkt me afschuwelijk, maar toch zou het een moeilijke keuze zijn. Maar zo ver mag het helemaal niet komen, het moet gewoon binnen een paar jaar veranderen.
pi_26185745
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar goed, alleen oud worden lijkt me afschuwelijk, maar toch zou het een moeilijke keuze zijn. Maar zo ver mag het helemaal niet komen, het moet gewoon binnen een paar jaar veranderen.
Binnen een paar jaar, dat gaat je lukken. Och.. we zijn er allebei even ver vanaf op het moment.

Ondanks het feit dat ik meer ervaring heb, onze huidige situatie is exact hetzelde.
  woensdag 13 april 2005 @ 00:23:28 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185849
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Binnen een paar jaar, dat gaat je lukken. Och.. we zijn er allebei even ver vanaf op het moment.

Ondanks het feit dat ik meer ervaring heb, onze huidige situatie is exact hetzelde.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Goed, we zijn beiden late studenten, vrijgezel en er is op dit moment geen kandidate. Maar jij hebt natuurlijk wel een bepaalde voorsprong die je meer zekerheid geeft denk ik. Als jij een leuk meisje ontmoet zou je een poging wagen, terwijl dat bij mij te bezien valt.

Maar goed, dit wordt een eeuwige discussie zo, maar ik durf te wedden dat jij eerder een vriendin hebt dan ik.
pi_26185918
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Goed, we zijn beiden late studenten, vrijgezel en er is op dit moment geen kandidate. Maar jij hebt natuurlijk wel een bepaalde voorsprong die je meer zekerheid geeft denk ik. Als jij een leuk meisje ontmoet zou je een poging wagen, terwijl dat bij mij te bezien valt.

Maar goed, dit wordt een eeuwige discussie zo, maar ik durf te wedden dat jij eerder een vriendin hebt dan ik.
Och, ik ben vaak ook zo passief als de pest en ik ben 'kieskeurig' (daar begon dit hele gezeik toch mee?) en ik ontbeer ook een beetje die scoringsdrang. Ik kan af en toe echt genieten van complete 'baltsdansen' die er in de kroeg op worden gevoerd zonder dat ik zelf enige drang voel om mijn trucendoos voor de dag te halen.

Que sera, sera. Alles sal reg kom!
  woensdag 13 april 2005 @ 00:50:11 #142
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26186313
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Och, ik ben vaak ook zo passief als de pest en ik ben 'kieskeurig' (daar begon dit hele gezeik toch mee?)
Kieskeurig is inderdaad een punt. Een vriendin krijgen is immers voor bijna niemand een probleem, maar een leuke vriendin krijgen helaas wel.

Anyway, ik ga naar bed.
  woensdag 13 april 2005 @ 00:54:38 #143
48440 phizzie
{phízzzae}
pi_26186378
*Breaking News*

Dag allemaal, heb net met veel interesse het topic doorgelezen. Ben niet echt een fok!bezoeker, maar toch, omdat ik in het profiel pas (eeuwige vrijgezel) denk ik dat ik wel op een bepaalde manier mijn duitje in het zakje kan doen.

Zelf ben ik technisch altijd vrijgezel geweest. Ik tel dan sommige 'testritjes' van twee weken waarin je elkaar alleen tijdens het uitgaan en oppervlakkig aan de telefoonhangen 2x per week niet mee.
Onenightstands zijn eigenlijk voor mij passé. Ik zie weinig heil in het eenmalig in de koffer duiken alleen maar om je score op te krikken( ). Ook ik val in het segment hoog opgeleid, wat eigenlijk alleen maar problemen met zich meebrengt.
Allereerst wil ik een stelling poneren: Waarom helpen we elkaar niet in dit forum (man/vrouw) met hoe je een bepaalde move / toenadering goedkeurt of afwijst met de redenen daarbij. Zo kun je droog oefenen om de volgende keer in 'real life' niet weer direct dezelfde vrouw / man jouw te zien afwijzen.
Even over wat mijn motivatie is om de hele tijd zonder vrouw te zitten: Ik weet niet precies waarom ik zonder zit: alle mensen om me heen vinden het vreemd, gezien mijn veelzijdigheid en aardigheid. Ik help jan en alleman met alles dat los en vast zit. Kost mij tijd, maar levert aan de andere kant ook bevrediging: ik help andere mensen verder te komen in hun leven, fysiek of psychisch.
Tot op heden ben ik best wel blij vrijgezel, vooral omdat die weken uren en dagen van wegkwijnen van liefdesverdriet me redelijk bespaard zijn gebleven. Ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil, en kan juist in mijn eigen omgeving compleet mezelf zijn.
Veel tests en andere raadgevers wijzen me er op dat ik nog niet klaar ben om mezelf te binden. Dat kan wel zo zijn, maar waarom is er dan wel het verlangen om te binden? Of moet dat pure lust voorstellen? Zo, dat was stelling twee.
Dat brengt me op het volgende punt: wat is compleet? Ik weet niet of een mens compleet is zonder zijn wederhelft. Ik laat aan een ieder de keuze of dat een persoon van het zelfde danwel het andere geslacht is. Voor mezelf heb ik het duidelijk, ik ben hetero, en dus op zoek naar een vrouwtje. Ik heb het geprobeerd om eens op iets te vallen van het mannelijke geslacht, dat werkt niet.
Om het geheel niet een heel zielig tintje te geven: stelling 3:
Waarom is het zo dat je als man je als een complete idioot (lees kl**tzak) moet gedragen om snel aan een vrouw te komen, en heeft juist het tegenovergestelde: aardig zijn, attent zijn en klaar staan in de moeilijke uren het 'je bent als een broer voor me' effect, wat uitloopt op een langdurige frustratie. Of zoals in Sex and the city termen te spreken: Somebody who buys you nice gifts, and a hot and steamy fuckbuddy'. M.a.w.: waarom is het gedrag wat je verwacht dat een vrouw wil zien, juist dat wat geen vrouwen oplevert?

Ik ben benieuwd, misschien is het een beetje overkill..
zo gezegd, zo gedaan
  woensdag 13 april 2005 @ 01:17:55 #144
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26186633
quote:
Waarom is het zo dat je als man je als een complete idioot (lees kl**tzak) moet gedragen om snel aan een vrouw te komen, en heeft juist het tegenovergestelde: aardig zijn, attent zijn en klaar staan in de moeilijke uren het 'je bent als een broer voor me' effect, wat uitloopt op een langdurige frustratie. Of zoals in Sex and the city termen te spreken: Somebody who buys you nice gifts, and a hot and steamy fuckbuddy'. M.a.w.: waarom is het gedrag wat je verwacht dat een vrouw wil zien, juist dat wat geen vrouwen oplevert?
Ik denk niet dat het zo heel erg veel met het standaard antwoord te maken heeft dat vrouwen een "echte man" zoeken. Volgens mij zijn softe kerels gewoon veel voorspelbaarder dan hufters (die immers af en toe ook wel vriendelijk kunnen zijn) en houdt dat het een beetje spannend.

Oja, en welkom uiteraard
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 01:56:35 #145
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26187006
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:17 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk niet dat het zo heel erg veel met het standaard antwoord te maken heeft dat vrouwen een "echte man" zoeken. Volgens mij zijn softe kerels gewoon veel voorspelbaarder dan hufters (die immers af en toe ook wel vriendelijk kunnen zijn) en houdt dat het een beetje spannend.
Ook zoiets ja . . .

Ik heb het idee dat ik het maar moet laten en het gewoon bij één houden, want om in allerlei bochten te gaan wringen heb ik totaal geen zin in. Dan maar liever alleen . . .
pi_26187017
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:56 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ook zoiets ja . . .

Ik heb het idee dat ik het maar moet laten en het gewoon bij één houden, want om in allerlei bochten te gaan wringen heb ik totaal geen zin in. Dan maar liever alleen . . .
Om het met een cliché af te doen:
Het komt vanzelf
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 13 april 2005 @ 07:10:09 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26187661
quote:

[..]

herkenbaar.

Over de vakantie: Ik zit zelf ook nog een beetje in dubio. Mijn zusje heeft gevraagd of ik met haar en een klein vriendengroepje van haar mee wil gaan. Heel aardig maar dan voel ik me echt zo'n derde wiel aan de wagen. En mijn mijn ouders mee is ook zo wat (niet dat ik dat niet leuk vind maar toch )
Ik weet het nog niet. Misschien dat ik dat jaar gewoon niet wegga
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26187936
quote:

[..]

Herkenbaar.
Daarom is een one-night-stand ook niks voor mij. Ik wil soms wel dat het voor mij wel wat zou zijn, maar het is niet anders.
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik praat er ook niet over, behalve hier dan, maar heb je zelf niet zoiets dat ze waarschijnlijk wel weten dat je al eeuwig vrijgezel bent? Ik praat hier eigenlijk nooit met mijn ouders over, maar ik weet zeker dat ze wel weten dat ik nog nooit een vriendje hebt gehad.
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Gevalletje van overmacht. Maar wel een gevalletje met enorme gevolgen. Ik doe wat ik kan, goddammit, ik doe meer dan ik kan. En nog steeds stoot ik keer op keer op keer op keer mn kop. Wat doe ik fout? Ik hoor van iedereen 'je ziet er leuk uit', ik ben sociaal, heb heel veel (bezette) vrouwelijke vriendinnen, kan met iedereen opschieten, en vooral met vrouwen. Waar de fuck gaat het fout?
Die dingen die je nu opnoemt kan ik bijna dromen, ze zeggen bijna altijd hetzelfde. Leuk, lief, aardig, humoristisch en ga zo maar door, alleen is het toch niet genoeg of zo. Dus stoot ik mijn kop ook elke keer en zou ik ook niet weten waar het fout gaat.
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:12 schreef nozem het volgende:
Overigens wat betreft dat thuiswonen als je rond de 30 of ouder bent. Met alle respect voor RealZeus, maar ik denk dat dat je kansen sowieso tot bijna 0 reduceert.

Welke vrouw wil er nu een allang volwassen vent die nog bij zijn ouders woont?

Vrouwen?
Zal ik maar als enigste vrouw reageren? Ik heb geen idee hoe ik dat zou vinden, maar het gaat toch om de jongen en niet zijn ouders?

Op de post van Phizzie kom ik nog wel terug.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:35:43 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26188063
Over dat thuiswonen kan ik ook nog wel opmerking maken. Waarom zou dat een meisje afstoten
Je weet niet wat de achterliggende reden is dat iemand nog thuiswoont.
Bij mij is het er 2 keer bijna van gekomen dat ik ging samenwonen en dan ga je niet zelf op zoek naar een huis. Vandaar dat ik met mijn 23 jaar ook nog steeds (of moet ik zeggen: weer) thuiswoon
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26188073
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:17 schreef Sabrina1981 het volgende:

Die dingen die je nu opnoemt kan ik bijna dromen, ze zeggen bijna altijd hetzelfde. Leuk, lief, aardig, humoristisch en ga zo maar door, alleen is het toch niet genoeg of zo. Dus stoot ik mijn kop ook elke keer en zou ik ook niet weten waar het fout gaat.
Dat zeggen ze je alleen maar om je geen schop na te geven, wat ze in principe daarmee gevoelsmatig juist doen. Ze vinden je gewoon wel aardig, maar je maakt in dat opzicht geen enkele indruk. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan je houding, presentatie en aura van onzekerheid. Als je op die punten niet best scoort, heb je weinig kans iemand aan de haak te slaan.
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
Over dat thuiswonen kan ik ook nog wel opmerking maken. Waarom zou dat een meisje afstoten
Je weet niet wat de achterliggende reden is dat iemand nog thuiswoont.
Bij mij is het er 2 keer bijna van gekomen dat ik ging samenwonen en dan ga je niet zelf op zoek naar een huis. Vandaar dat ik met mijn 23 jaar ook nog steeds (of moet ik zeggen: weer) thuiswoon
Ik woon inmiddels na 3 jaar kamers ook weer thuis for the time being. Op deze manier kan ik het nodige geld sparen om wellicht een huis te kopen of in elk geval mijn eigen spulletjes. Ik denk dat je altijd op jezelf moet hebben gewoond voor je met iemand gaat samenwonen, maar goed dat is mijn idee van zelfstandigheid.

Ik vind het toch wel een afknapper. Ik wil een meisje eerst leren kennen en niet meteen bij pa en ma op bezoek. Als ze nog thuiswoont ontkom je daar toch niet aan en je mist natuurlijk ook een deel gezamenlijke privacy bij je ouders. Ik kan me voorstellen dat een meisje daar bij mij ook zo over denkt. In zekere zin voel ik me er ook onprettig bij dat ik weer thuis woon en ga dat niet de daken schreeuwen, ik ben echter wel snel van plan een plekje voor mezelf te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')