abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26184477
Och, ik heb een paar eeuwige vrijgezellen in mijn vriendenkring waar ik mezelf prima een week of langer mee kan vermaken, zonder kansloos op vrouwenjacht te gaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26184485
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen. En zodat zij die wel een relatie hebben in de zomervakantie met hun vriendin op vakantie kunnen.

En je merkt het toch elke keer weer. Iedereen die die zomer een relatie heeft en evt. met zijn vriendin op vakantie is geweest die zegt: het was wel leuk, maar... wel anders leuk. Ik heb met haar dit en dat gezien, en zus en zo gedaan....

...terwijl ik met jullie van 't voorjaar gewoon vet hard heb gelachen
Zo hebben wij altijd zo'n uitstapje in de herfst. Leuk om te zien dat de mannen die al jarenlang een vriendin hebben het vaak het bontst maken op die trip.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26184523
O mijn God, ik heb gewoon een heel deel gemist
Even bijlezen.
Tap tap tap
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:33:06 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184549
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
Och, ik heb een paar eeuwige vrijgezellen in mijn vriendenkring waar ik mezelf prima een week of langer mee kan vermaken, zonder kansloos op vrouwenjacht te gaan.
Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:34:16 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26184583
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nu proberen we het wel altijd zo te regelen dat we iig wat met 'de mannen onderling' gaan doen. Een keer in het voorjaar naar Center Parcs oid, gewoon om ff flink te geinen.
Wij gaan idd wel 1x per jaar, begin februari een weekend een huisje huren om dan sinterklaas te vieren. Zonder de vrouwen uiteraard. Maar goed, dat is geen zomervakantie, een gezamelijke zomervakantie doen we al 4 jaar niet meer. Terwijl het vroeger zo'n hechte groep was.

Relaties maken meer kapot dan je lief is.
For great justice!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:35:07 #106
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184608
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar is de kans niet juist groter op vakantie? En moet je dan dus niet juist kansrijk op vrouwenjacht gaan?
Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26184619
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:37:38 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184682
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:

Ik heb niet de indruk dat die kans op vakantie groter is, zeker niet in een vrijgezellenvakantie kan ik je verzekeren.
Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaal .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:38:02 #109
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26184692
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:02 schreef nozem het volgende:
BHFH is getrouwd geweest en jij hebt gezoend, vuile slet!
Is hij getrouwd geweest ???

Zeg me asjeblieft dat je een geintje maakt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:39:35 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184731
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mja, voor mij als blondine is dat in Italië natuurlijk een ander verhaal .
Ik had het over vakanties met een groep vrijgezelle mannen, niet over blonde vrouwen die alleen naar Italië gaan.
pi_26184772
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.

Maar zoals ik al zei, je zult me nu niet meer op Rhodos of Kos vinden. De testosteron druipt daar uit de kroegen en hotels..
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:42:27 #112
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26184818
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, sowieso, de mensen met wie ik dan ga zijn daar niet het type voor en daarnaast kan ik prima een week rondkijken in een of andere stad (strandvakanties in Spanje zijn toch niks voor mij...gruwel..) zonder aan 'scoren' te denken.
Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?

Ik bedoel, als er in ons groepje 4 van de 6 een relatie hebben en 1 ervan half een ontluikende relatie heeft, dan voelt die 6e persoon zich vaak ook niet zo geroepen om in het wilde weg vrouwen te gaan versieren... de groepsdynamiek is dan gewoon anders.

En bij alleen maar vrijgezellen speelt volgens mij vaak de "ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, maar ik wil iig niet afgaan voor mijn vrienden"-mentaliteit. Met als gevolg dat er niks gebeurt, terwijl iedereen respect zou hebben voor diegene die wel op zijn bek zou durven gaan...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26184823
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Is hij getrouwd geweest ???

Zeg me asjeblieft dat je een geintje maakt . . .
Het is een troebel verhaal. Hij had wat met een vrouwtje uit Thailand ofzo, die hem naderhand al zijn geld af heeft getroggeld. Maar ik denk nog steeds dat BHFH het best bewaarde geheim van FOK! is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:43:00 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184848
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt kun je overal kansen creeeren. Enkele beach-resorts daargelaten (ik ben er geweest, ik heb 'gescoord' maar ow wat wilde iedereen graag..) waar de kansen misschien iets groter zijn op een snelle wip.
Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.
pi_26184916
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hoppa. Zit het probleem niet hier bij de (bijna) eeuwig vrijgezellen?

Ik bedoel, als er in ons groepje 4 van de 6 een relatie hebben en 1 ervan half een ontluikende relatie heeft, dan voelt die 6e persoon zich vaak ook niet zo geroepen om in het wilde weg vrouwen te gaan versieren... de groepsdynamiek is dan gewoon anders.

En bij alleen maar vrijgezellen speelt volgens mij vaak de "ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, maar ik wil iig niet afgaan voor mijn vrienden"-mentaliteit. Met als gevolg dat er niks gebeurt, terwijl iedereen respect zou hebben voor diegene die wel op zijn bek zou durven gaan...
Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Ieder z'n meug.. ik ga hem niet bekritiseren.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:46:02 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26184922
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef nozem het volgende:

Maar zoals ik al zei, je zult me nu niet meer op Rhodos of Kos vinden. De testosteron druipt daar uit de kroegen en hotels..
Ik bedank ook feestelijk voor deze vakantieoorden, die tijd ligt letterlijk achter me... en ver ook .
In mijn vroege 20ies waren plaatsen als Kos en Salou perfect in single tijden. Met een stel vriendinnen helemaal los gaan, leuke herinneringen. Maar ik moet er nu niet meer aan denken.

Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:47:06 #117
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26184953
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die echt nooit een poging doen om een vrouw te versieren en het daar ook nooit over hebben. Een vriend uit mijn geboorteplaats is 25, heeft jaren terug een keer gezoend en verder ook niks. Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Dat komt me redelijk bekend voor, zij het dat ik tegenwoordig niet vaak meer uitga. Maar die onverschilligheid van hem kan schijn zijn, kan best dat hij er binnenshuids wel mee zit.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:48:17 #118
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26184981
quote:

[..]

Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.
For great justice!
pi_26184989
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar zelfs daar zou me dat niet lukken. De hoop op het voor elkaar krijgen van een one night stand heb ik al lang opgegeven. Dus het wordt toch wachten op een relatie vrees ik.
Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.

Maar het hele sfeertje eromheen... alles wat je op TV ziet is gewoon waar..
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:48:46 #120
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26185000
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?

Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen of ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?
Redelijk. Met het vliegtuig ben ik al een paar jaar niet meer geweest, dus heb ik die rompslomp van "met wie moet ik nou weer" ook niet. Wel verblijf ik samen met een maat van me in het zomerhuisje van z'n ouders voor een week of wat langer, da's wel leuk en heb er ook altijd zin in . . .
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Geef mij maar Toscane of zo. Dit jaar denken we Caribbean, ook niet verkeerd... en mooie mannen... voor zowel mijn vriend als mezelf .
Toscane lijkt me wel wat, Zuid Frankrijk ook wel maar in je ééntje ga je niet zo snel daarheen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26185043
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Klinkt PRECIES als de enige andere vrijgezel uit mijn vriendenclub. Maar die heeft zelfs nog nooit gezoend. Elke vrouw zegt dat ie er geweldig uit ziet, maar het boeit hem geen fuck. Zolang hij maar kan voetballen, darten en bier drinken in de kroeg.
Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.

Hij vindt het allemaal wel best, en zoniet, dan speelt ie het verdomd goed.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:51:33 #122
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26185070
quote:
Ik hoor hem nooit over vrouwen, hij gaat 2 keer per week op stap, al jarenlang en presteert nooit wat. Ziet er verder prima uit, maar hij doet er gewoon niks voor. Vrouwen die hem benaderen deinzen vaak terug voor zijn passieve en onverschillige houding, maar hij vermaakt zich prima..

Ik ken zelf ook zo iemand en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat je echt geen zin zou hebben in een goede pot sex of een leuke relatie - iig, ik vind het realistischer om aan te nemen dat hij zich ervoor schaamt geen vrouwen aan te trekken en daarom tegenover zijn vrienden het beeld projecteert van "ik heb het niet nodig".
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Copycat het volgende:
Goh... daar zal hij vrolijk van worden
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:51:36 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185071
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat is onzin. Je denkt veel te veel na, dat is het hem. Op het moment dat je in zo'n 'testosteron-kermis' terecht bent gekomen en laveloos op de dansvloer staat moet je gewoon niet denken maar doen, je zult er verbaasd van staan hoe makkelijk je 'scoort' als je je verstand even op nul kunt zetten.

Maar het hele sfeertje eromheen... alles wat je op TV ziet is gewoon waar..
Ik kan me er trouwens helemaal niets bij voorstellen: seks hebben met iemand die je niet kent. Dat is niet uit preutsheid of zo, maar het lijkt me gewoon raar. Dat is ook de reden dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest (al weet ik dat dit niet helemaal vergelijkbaar is), dat lijkt me helemaal niets, ondanks dat die behoefte er in zekere zin wel is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:52:23 #124
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26185095
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:

[..]

Idd. Naar PSV kijken, bierdrinken, stappen met zijn vrijgezelle maten die wel eens iets aan de haak slaan maar het ook allemaal niet uitmaakt en liever niet gebonden zijn.. Dat zijn de dingen die hij graag doet.

Yep, ik krijg bij die vriend van mij ook niet de indruk dat ie het erg vind. Hooguit dat de groep uit elkaar is gevallen, volgens mij is ie soms wel eenzaam, hij is ook de enige die nog thuis woont. Hij gaat nu veel met zn voetbalvrienden om. Dat thuiswonen kan niet gezond zijn. Niet op je 25e.
For great justice!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:53:23 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26185117
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:50 schreef nozem het volgende:

Ja, maar dat komt door schaamte. Ik praat daar zelf in het echt ook nooit over. Indien mensen zouden weten dat de soms wanhopige posts van Plato van mij afkomstig zijn zouden ze stijl achterover slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')