abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26188105
He jongens, hier de beruchte Schtoppel weer. Ach, ik ben nu ruim een jaar bezig flink aan mezelf te werken en het bevalt me goed. Ik weet gewoon dat het net als bij mij en die andere jongens puur aan jezelf ligt. We nemen te weinig actie, stappen niet op vrouwen af. Tja, en als je dan ook nog eens een keer niet van kroegen en discotheken houdt dan houdt het snel op. Dus moet ik een andere manier zien te vinden. Ik weet in ieder geval wel dat NIETS doen zoals enkele jongens hier doen helemaal niet werkt. Ik heb ook altijd de hoop gehad dat het vanzelf zou komen maar dat komt het niet. Of je moet net als Pheno verschrikkelijk veel geluk hebben.

Ik hoop voor het eind van het jaar weer op 75 kilo te staan. Dan zie ik er beter uit, kan leukere kleren dragen en hopelijk straal ik dat dan ook weer uit. Mensen die zich net bezig houden met vrouwen versieren willen altijd de trucs en technieken leren maar daar gaat het helemaal niet om. 90 % is innergame, de rest is techniek.
Gaap Goals rulezzz!
pi_26188151
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik weet gewoon dat het net als bij mij en die andere jongens puur aan jezelf ligt. We nemen te weinig actie, stappen niet op vrouwen af. Tja, en als je dan ook nog eens een keer niet van kroegen en discotheken houdt dan houdt het snel op. Dus moet ik een andere manier zien te vinden. Ik weet in ieder geval wel dat NIETS doen zoals enkele jongens hier doen helemaal niet werkt. Ik heb ook altijd de hoop gehad dat het vanzelf zou komen maar dat komt het niet. Of je moet net als Pheno verschrikkelijk veel geluk hebben.

Mensen die zich net bezig houden met vrouwen versieren willen altijd de trucs en technieken leren maar daar gaat het helemaal niet om. 90 % is innergame, de rest is techniek.
Het is toch wel drastisch dat het belangrijkste punt pas na 13 delen komt
Als vent gebeurt niets vanzelf, dat is een waarheid als een koe. Als je als vent niets doet om in contact te komen, te flirten, te netwerken, een opmerking laten vallen, oogcontact zoeken etc dan zal er ook geen meid op je afkomen (al helemaal niet als je ook nog eens geen zelfvertrouwen uitstraalt).
pi_26188175
Nee precies, daarom ben ik nu ook hard bezig daar verandering in te brengen. Ach, het schijnt nooit te laat te zijn dus. En ik ben gewoon blij dat een bepaalde Amerikaan heel veel voor me gedaan heeft met zijn producten. Heeft me zeker geholpen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_26188197
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat zeggen ze je alleen maar om je geen schop na te geven, wat ze in principe daarmee gevoelsmatig juist doen. Ze vinden je gewoon wel aardig, maar je maakt in dat opzicht geen enkele indruk. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan je houding, presentatie en aura van onzekerheid. Als je op die punten niet best scoort, heb je weinig kans iemand aan de haak te slaan.
[..]
Daar heb je gelijk in, het is zo makkelijk om deze standaard dingen te zeggen i.p.v. wat anders.
quote:
Ik woon inmiddels na 3 jaar kamers ook weer thuis for the time being. Op deze manier kan ik het nodige geld sparen om wellicht een huis te kopen of in elk geval mijn eigen spulletjes. Ik denk dat je altijd op jezelf moet hebben gewoond voor je met iemand gaat samenwonen, maar goed dat is mijn idee van zelfstandigheid.

Ik vind het toch wel een afknapper. Ik wil een meisje eerst leren kennen en niet meteen bij pa en ma op bezoek. Als ze nog thuiswoont ontkom je daar toch niet aan en je mist natuurlijk ook een deel gezamenlijke privacy bij je ouders. Ik kan me voorstellen dat een meisje daar bij mij ook zo over denkt. In zekere zin voel ik me er ook onprettig bij dat ik weer thuis woon en ga dat niet de daken schreeuwen, ik ben echter wel snel van plan een plekje voor mezelf te vinden.
Je hoeft ook niet bij elkaar af te spreken om elkaar beter te leren kennen lijkt mij.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:49:48 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26188199
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
En ik ben gewoon blij dat een bepaalde Amerikaan heel veel voor me gedaan heeft met zijn producten. Heeft me zeker geholpen.

Vertel!

Goed te horen dat je hard bezig bent jezelf goed op de rails te krijgen, M_Schtoppel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26188228
Ach, het is een lange reis en ik heb al meermalen het bijltje erbij neer willen gooien. Maar zoals een vriend zei, heb je wat beters te doen? Waarom zou je er niet mee doorgaan, je vindt het interessant genoeg dus.
Gaap Goals rulezzz!
pi_26188527
Om even over de stelling door te gaan...ik ga deze zomervakantie weer voor het eerst single op vakantie na 2001 Kzat altijd al tijdens veel meiden aan te spreken, maar nooit vreemdgegaan. Nu nog tikkeltje extra doen en ik heb een leuke tijd

Ik ga met 3 vrienden met de auto richting zuid-frankrijk trouwens.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26188547
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Om even over de stelling door te gaan...ik ga deze zomervakantie weer voor het eerst single op vakantie na 2001 Kzat altijd al tijdens veel meiden aan te spreken, maar nooit vreemdgegaan. Nu nog tikkeltje extra doen en ik heb een leuke tijd

Ik ga met 3 vrienden met de auto richting zuid-frankrijk trouwens.
Wat was de stelling?

ja ik ben lui, het is gvd te vroeg om te gaan spitten
  woensdag 13 april 2005 @ 09:22:08 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26188572
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:20 schreef Tranceptor het volgende:

Wat was de stelling?
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Okay, een vraagstelling dan: Hoe ga jij als single om met de zomervakantie?

Ga je als derde wiel aan de wagen mee met je gerelationeerde vrienden?
Ga je dit jaar toch maar weer mee met die vriend waar je eigenlijk geen zin in hebt of... met je familie... oh gruwel?
Of ga je alleen of ga je gewoon niet?
En heb je het dan naar je zin?

De 'zonnige' kant van het single zijn .
pi_26188580
Wat doe je als single op vakantie?

Overigens...als dit weer zo'n franse discussie met slowchat, flamen, etc. wordt...ben ik hier weg

edit: omg, 3 tegelijk
  woensdag 13 april 2005 @ 09:25:04 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26188609
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Overigens...als dit weer zo'n franse discussie met slowchat, flamen, etc. wordt...ben ik hier weg
Daarom heb ik gisteravond even een opruimslotje op het topic gezet.
Slowchat verwijder ik nu trouwens zonder het elke keer te vermelden. Maar ik moet zeggen dat dit deel aardig on topic en inhoudelijk verloopt.
Mijn complimenten en keep it up .
pi_26188615
Ik ga samen met een vriend gezellig op vakantie naar Italie, allebei single (waarschijnlijk) net als vorig jaar. Ik ga dus niet als derde wiel mee, aangezien we een dynamisch duo zijn. Met mijn familie ga ik echt noohooit op vakantie, al heel lang niet meer.

Ik heb het vorig jaar ook prima naar mijn zin gehad en we hebben de grootste lol gehad. Ik kijk er erg naar uit om weer op vakantie te gaan ( en dan vooral naar Italie wat voor mij de eerste keer is ), het is een van mijn beste vrienden (zoniet de beste) geworden sinds die vakantie. Voor die tijd kende ik hem redelijk, maar nog niet ZO goed. Uiteindelijk is het dus zo goed bevallen dat we nog een keer gaan.
pi_26188640
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
Over dat thuiswonen kan ik ook nog wel opmerking maken. Waarom zou dat een meisje afstoten
Je weet niet wat de achterliggende reden is dat iemand nog thuiswoont.
Nee, dat werd in het topic over thuiswonende studenten ook keer op keer gezegd en natuurlijk is het zo dat er allerlei redenen kunnen zijn, maar OVER HET ALGEMEEN zijn het toch wel bepaalde types die op hun vijfentwintigste nog thuiswonen en dat zijn OVER HET ALGEMEEN niet de types waar ik op val.

Vooroordelen, ja, zal best, maar wel vooroordelen die vermoedelijk veel mensen zullen hebben, dus ik denk dat het zeker niet in je voordeel werkt.
pi_26188669
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:26 schreef thaleia het volgende:

[..]

Nee, dat werd in het topic over thuiswonende studenten ook keer op keer gezegd en natuurlijk is het zo dat er allerlei redenen kunnen zijn, maar OVER HET ALGEMEEN zijn het toch wel bepaalde types die op hun vijfentwintigste nog thuiswonen en dat zijn OVER HET ALGEMEEN niet de types waar ik op val.

Vooroordelen, ja, zal best, maar wel vooroordelen die vermoedelijk veel mensen zullen hebben, dus ik denk dat het zeker niet in je voordeel werkt.
Ok dus daarom ben ik vrijgezel. Blij dat ik eindelijk een reden hebt.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:29:49 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26188681
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:26 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ben pas 23 dus ik heb nog 2 jaar
Ben trouwens wel druk bezig met een huissie dus dan komt vanzelf goed
Ik bedoelde ook alleen te zeggen dat je niet gelijk een vooroordeel moet hebben. De huizenmarkt is nou momenteel ook niet echt denderend en als je bv hebt samengewoont en je kan niet direct een huis vinden.....

Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die onwijze moederskindjes zijn ja
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26188699
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die onwijze moederskindjes zijn ja
Ik denk niet dat je het daar op kunt gooien.
pi_26188706
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
Ik bedoelde ook alleen te zeggen dat je niet gelijk een vooroordeel moet hebben. De huizenmarkt is nou momenteel ok niet echt denderend en als je bv hebt samengewoont en je kan niet direct een huis vinden.....
Dan regelen de types waar ik op val een kamer in een studentenhuis of woongroep, of logeren tijdelijk bij vrienden
pi_26188817
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:31 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dan regelen de types waar ik op val een kamer in een studentenhuis of woongroep, of logeren tijdelijk bij vrienden
Ik denk dat op het moment er meer mensen zijn die slim bij hun ouders gaan wonen om beter te kunnen sparen voor een onmogelijke huizenmarkt. Bij een studentenhuis, woongroep of vrienden ben je nog afhankelijk van vaak (ligt aan welke stad je dan woont natuurlijk) en kun je minder sparen.

Daarnaast moet je ook met anderen samenleven en ik denk dat er toch wel wat studenten zijn die echt behoefte hebben aan hun eigen plekje(zeker als ze wel op kamers hebben gezeten) en geen zin meer hebben te leven in de zooi van anderen. Ik hou er ook niet van om zo op vrienden te steunen dat ik tijdelijk bij ze ga wonen ofzo. Het is dus een kwestie van zelfstandigheid, althans voor mij, om nu weer bij mijn ouders te wonen hoe paradoxaal dat ook klinkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tranceptor op 13-04-2005 09:45:05 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 09:42:25 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26188864
quote:

[..]

Als ik eerlijk ben denk ik dat je bij deel 300 nog steeds hier post
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26188896
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat op het moment er meer mensen zijn die slim bij hun ouders gaan wonen om beter te kunnen sparen voor een onmogelijke huizenmarkt. Bij een studentenhuis, woongroep of vrienden ben je nog afhankelijk van vaak (ligt aan welke stad je dan woont natuurlijk) en kun je minder sparen.

Daarnaast moet je ook met anderen samenleven en ik denk dat er toch wel wat studenten zijn die echt behoefte hebben aan hun eigen plekje(zeker als ze wel op kamers hebben gezeten) en geen zin meer hebben te leven in de zooi van anderen. Het is dus een kwestie van zelfstandigheid, althans voor mij, om nu weer bij mijn ouders te wonen hoe paradoxaal dat ook klinkt.
Jaja, laten we niet de hele discussie uit dat thuiswonerstopic hier weer gaan herhalen, ik zeg alleen dat IK een andere instelling heb en over het algemeen niet val op mensen die bij hun ouders aankloppen omdat dat financieel handiger of om welke andere reden dan ook praktischer is, of omdat ze moederskindjes zijn, of om welke reden dan ook. Ik heb eigenlijk helemaal geen thuiswoners in mijn vriendenkring en dat is omdat dat over het algemeen toch hele andere types zijn dan ik. En als ik op mannen val, zijn dat over het algemeen toch mannen waar ik ook vrienden mee zou kunnen worden, mensen waar ik mee op 1 lijn zit. Met thuiswoners zit ik over het algemeen gewoon veel minder op 1 lijn, dus is de kans dat ik ze aantrekkelijk vind ook kleiner.

En ik zei dat ik dacht dat meer mensen er zo over denken, maar goed, dat zijn natuurlijk ook weer de mensen die ik ken en waar ik mee omga. Misschien dat er inderdaad wel heel veel thuiswonende, sparende mensen zijn die ook vallen op iemand die een soortgelijke instelling heeft en dus juist wel op thuiswoners vallen.
pi_26188897
quote:

[..]

In dat opzicht val je dus op mij

Ik vind het overigens niet raar als je nog thuiswoont als single op iets hogere leeftijd. Als je studie om de hoek ligt bijvoorbeeld. Ik kan het heel goed vinden met mn familie, ik studeer nu alleen af in Amsterdam, terwijl ik normaal nog thuis in Apeldoorn woonde. Ik moest dus wel, al vind ik het wel lekker op kamers te zitten.
pi_26188936
Face it: Als je 23 bent en je bent aan het sparen voor een huisje, soit. Maar als je achter in de 20 bent, je al lang en breed klaar bent met je studie en nog bij paps en mams woont terwijl je (ja, zelfs met de krappe woningmarkt..) al lang iets voor jezelf had kunnen vinden ben je in mijn ogen gewoon een nietsnut.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26188951
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat je bij deel 300 nog steeds hier post
Als ik eerlijk ben denk ik dat je je aangevallen/gefrustreerd voelt en dat lijkt me niet nodig. Als jij post dat je over het algemeen op blonde dames valt voel ik me ook niet geneigd in de verdediging te gaan schieten. Kortom, relax, man
pi_26188982
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:44 schreef thaleia het volgende:

[..]

Jaja, laten we niet de hele discussie uit dat thuiswonerstopic hier weer gaan herhalen, ik zeg alleen dat IK een andere instelling heb en over het algemeen niet val op mensen die bij hun ouders aankloppen omdat dat financieel handiger of om welke andere reden dan ook praktischer is, of omdat ze moederskindjes zijn, of om welke reden dan ook. Ik heb eigenlijk helemaal geen thuiswoners in mijn vriendenkring en dat is omdat dat over het algemeen toch hele andere types zijn dan ik. En als ik op mannen val, zijn dat over het algemeen toch mannen waar ik ook vrienden mee zou kunnen worden, mensen waar ik mee op 1 lijn zit. Met thuiswoners zit ik over het algemeen gewoon veel minder op 1 lijn, dus is de kans dat ik ze aantrekkelijk vind ook kleiner.

En ik zei dat ik dacht dat meer mensen er zo over denken, maar goed, dat zijn natuurlijk ook weer de mensen die ik ken en waar ik mee omga. Misschien dat er inderdaad wel heel veel thuiswonende, sparende mensen zijn die ook vallen op iemand die een soortgelijke instelling heeft en dus juist wel op thuiswoners vallen.
Je hebt een hoop vooroordelen die geen hout snijden. Ga jij maar lekker pseudo-zelfstandig ouwehoeren met je woonstichting etc, maar met een beetje mazzel heb ik over een jaar of anderhalf mijn eigen ingerichte toko. Bovendien geld voor mij dat het ook redelijk noodgedwongen was. Misschien is het een idee niet zo vooringenomen te zijn over mensen Thaleia. Ik val geenszins op onzelfstandige, sparende, thuiswonende mensen, maar gezien de huizenmarkt is dat een veel wijzer besluit dan die pseudo-zelfstandigheid van jou en je vrienden.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:49:41 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26188998
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef nozem het volgende:
Face it: Als je 23 bent en je bent aan het sparen voor een huisje, soit. Maar als je achter in de 20 bent, je al lang en breed klaar bent met je studie en nog bij paps en mams woont terwijl je (ja, zelfs met de krappe woningmarkt..) al lang iets voor jezelf had kunnen vinden ben je in mijn ogen gewoon een nietsnut.
wat is soit ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')