Zo beter ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:allemaal spaties tussen de plaatjes, is iets minder mooi.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:allemaal spaties tussen de plaatjes, is iets minder mooi.
Alsof ik dat zelf niet kan was er al mee bezig hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Ik ga lekker even in de zon zitten dutten.
Het was weer leuk jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
B&W wat idd geweldig met al die Bosche bollen, dank voor de tip hier gisteren
Laat ons mee schrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Jeeh, Lucille, ondanks die eerste regel van die mail schrok ik toch
Nope, de ECHTE VBL-ers niet neequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Hebben jullie die mail niet gehad dan?
ivm kliekjesvorming?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nope, de ECHTE VBL-ers niet nee![]()
Uiteraard. Als er één van het 'kliekje' wordt gevraagd, willen ze allemaal.quote:
quote:Hallo,
Schrik niet van deze mail van een FA van FOK! Ik stuur je dit bericht naar aanleiding van een email die we gekregen hebben van Arjan van de IJssel, manager externe relaties van Voetbalzone.nl. Op die website zijn ze bezig met de verkiezing van grootste talent van dit moment, die geboren zijn op 01/04-1983 of later. Uit deze lijst worden door een select aantal gemachtigden een "Top 3" gekozen, zoals bij een Wereldvoetballer van het jaar verkiezing.
Niet de geregistreerde gebruikers van Voetbalzone.nl maar juist de kenners uit de voetbalwereld worden uitgenodigd hun stem uit te brengen. Hier zitten dus bekende namen tussen en het plan ontstont om ook een aantal users van de VBL-sectie op FOK! benaderen.
We hebben dus na wat overleg besloten om aan deze groep VBL users een uitnodiging door te sturen, die zit dus in deze mail. Ik hoop dat jullie dit ook een leuk idee vinden.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
---------- Forwarded message ----------
From: "voetbalzone.nl" <vzone@vzone.nl>
To: <a.vdijssel@voetbalzone.nl>
Date: Mon, 11 Apr 2005 12:19:01 +0200
Subject: Uitnodiging: Talent v/h Jaar
Geachte jpzegthallo,
Dit bericht is een automatische uitgave van Voetbalzone.nl en geeft u de mogelijkheid om uw stem uit te brengen in de verkiezing Talent v/h Jaar.
Voor de eerste keer organiseert Voetbalzone.nl de verkiezing Talent van het Jaar, waarin we op zoek gaan naar het grootste voetbaltalent op de mondiale voetbalvelden. Doe mee aan deze verkiezing en stem op de speler die volgens jou dé sterspeler wordt op het WK 2010 in Zuid-Afrika!
Het uitbrengen van uw stem is zeer simpel. Klik op de onderstaande link of plak deze in uw browser, kies uw nummer 1 t/m 3 en druk op de stemknop. Uw stem wordt automatisch opgenomen in onze database. U hebt tot 18 april 2005 de tijd om uw stem uit te brengen.
LINKJE
Vragen of opmerkingen? Neem contact op met Voetbalzone.nl via redaktie@voetbalzone.nl
Vriendelijke groet,
Voetbalzone.nl
http://www.voetbalzone.nl
We nemen voetbalzone overquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er één van het 'kliekje' wordt gevraagd, willen ze allemaal.
Ben wel benieuwd wie er als talent uit komt.
*haakt afquote:ontstont
Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
Zeg PaPyth, wordt er nog een keer zo'n poker toernooitje op bookmaker georganiseerd?
vorige hools volgens mij, maar k stel m vanvond nog wel een keerquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld Rubber, dit topic terug lezen of de vorige Hools?? Ik kijk thuis wel mag nu hier naar huis
Had je wel winst?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk ja
Al was de vorige editie niet super succesvol met 4 deelnemers![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Maar misschien is ze heel gezellig en gaan jullie nu de hele nacht bier drinken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Volgende week ergens? Je hebt toch tijd zatquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef Blumchen het volgende:
Nee dat dacht ik ookDan kan ik lekker gaan genieten van t lekkere weer.. en dan lekker op stage
wanneer zal ik komen koken
Ze kiezen ook altijd voor de meerderheidquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, ze pakken dus alleen de onderkant van de samenleving VBL'ers!
Nee meer woensdag zo de 20stequote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Woensdag als in morgen Bloem?
quote:Kampioen tijdens een bekerwedstrijd?
[Bron: Lunatic News]
Kampioen worden terwijl je een bekerwedstrijd speelt, klinkt nogal vreemd. Toch is het theoretisch mogelijk dat PSV tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (woensdag 20 april) kampioen wordt. Op datzelfde moment speelt de enige overgebleven concurrent AZ namelijk een uitwedstrijd in de competitie tegen FC Utrecht. Een nederlaag van de Alkmaarders kán betekenen dat PSV tijdens de tweede helft van het bekerduel tegen Feyenoord kampioen wordt.
Dit bizarre scenario is natuurlijk afhankelijk van de uitslagen van komend weekend. Als PSV uit bij Willem II wint, AZ thuis van NAC verliest en de Klassieker in de Kuip in een gelijkspel eindigt, betekent een nederlaag van AZ in het duel met FC Utrecht dat de Eindhovenaren niet meer te achterhalen zijn (16 punten met nog 5 wedstrijden te gaan).
Aangezien FC Utrecht - AZ om 20h00 begint en Feyenoord - PSV om 20h45 kan PSV in de rust van het bekerduel kampioen worden.
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef Nikky het volgende:
PolarStars blijft ouwehoeren in onzin.
48 uur
Ach ze zijn stom daar.. ik heb gister om 12 uur een feli topic geopent voor iemand die jarig is van fok.. en hij is drie keer dicht gegooitquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Ik vond dit wel een geinige 'banmelding' eigenlijk:
[..]
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?
Ja ik las het vanochtend in de Spits!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt het over de 23e Bloem?
Terug denk ik gewoon...
Haha, dat zou bizar zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
Met Jen en een vriendin.. achteraf bleek t wel dat ze wist dat de hooi ook kwam..quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb zelf uiteraard ook zon kaartje...
Met wie ging jij dan
De laatste keer dat ik daar ben geweest, had ik nog geen haar op mijn piemel.quote:
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.quote:
Heb ik zondagnacht al live gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
Soms is het leuk om Golf te zien, of niet golfer? http://www.big-boys.com/articles/justdoit.html
In een dorp heel ver wegquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.
Ik kom bijna iedere week wel langs de torenspits van bi-ba-bommel.quote:
Vandaar al die fouten in de teksten en niet op waarheid gebaseerde stukkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef RedGuy het volgende:
Voetbalzone realiseert zich dat alleen Feyenoorders voetbalkenners zijn.
Goed zo voetbalzone!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaar al die fouten in de teksten en niet op waarheid gebaseerde stukken
Hahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond!
Zo dat was een dag teambuilding... en na 2 dagen stage lopen kent de hele afdeling me...
Ik was vandaag wat onhandig enzo....
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
[..]
HahaAltijd leuk als ze je zo leren kennen
Poedelprijs?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd... ik heb daardoor wel een mega paasei van 30 cm gekregen
lekker
Nee, hij zei dat hij de prijs gaf aan iemand die, die dag iets extra toevoegde... ik dusquote:
Waar had die kabouter zich verstopt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb Legolas gevonden!!!
We geven ze nog 5 jaar, als ze dan nog geen BVO hebben, stoten we ze af.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gooi die dijken maar plat, zijn we daar ook weer vanaf...
Nee, hoezo ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer mensen troubles met MSN?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer mensen troubles met MSN?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn avond is al geslaagd. Dione de Graaf was alle drie prominent in beeld
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef golfer het volgende:
Viel Bluezz en mij ook al op.
Ze leken wel groter dan normaal die van Bluezz.
Zou ze zwanger zijn?
Van Jan Joost?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel Bluezz en mij ook al op.
Ze leken wel groter dan normaal.
Zou ze zwanger zijn?
sterkte voor jullie beide ....quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook rare MSN.
Horen net dat Noca's oom is overleden vanochtend. Lymfeklierkanker. Het is voor ons allemaal nogal onverwacht. Klotenziekte ook
![]()
Of van Marco van cafe De Saloonquote:
Klein beetje domquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Sterkte, C en N (ik wist niet eens dat jullie iets hebben, is dat dom?)
Damm vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klein beetje dom![]()
Al meer dan 4 jaar gelukkig met elkaar
Pff bah, wat kun je dan ineens uit je doen zijn. 54 jaar![]()
Gelukkig spreek ik niet uit ervaring, maar kan me wel enigszins voorstellen dat er leukere dingen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:05 schreef Noca het volgende:
Thx Hools!
Toffe ooms verliezen sucked! Hij heeft gelukkig geen pijn gehad, het was alleen nogal onverwacht...![]()
Da's lang voetbal kijken, dat is inclusief verlengingen en pingels tot een stand van 117-116?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat voetbal kijken.
Tot morgen
Hopelijk wordt ie minder lui dan zijn pappa en gaat hij, als ie ooit oud genoeg wordt om te fokken, niet net als zijn pappa, maar steeds onder het account van zijn mamma posten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn egt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Zegt ie tegen iedereen pappa ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn zegt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Morgen middag staat ie klaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
VoreG: Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Nominaties!
Ga je daar nog eens mee beginnen?
OK heeft m'n topic toch geholpenquote:
Subtiel gebrachtquote:
Moffen die verliezen is altijd leuk.quote:
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijkquote:
Inderdaad, Chelsea dat verliest, geweldig. Kahn en Ballack die zuur kijken, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijk![]()
Hey we zijn het eens met elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad, Chelsea dat verliest, geweldig. Kahn en Ballack die zuur kijken, onbetaalbaar
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de mooiste
Als je elkaar overal tegenkomt mag dat ook wel eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens met elkaar
Maar goed kut wedstrijd is het wel....![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de mooiste
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je elkaar overal tegenkomt mag dat ook wel eens
Gelukkig verschillen we daarin welquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook weer zonou volgens mij zijn we over het algemeen wel met elkaar eens...
Behalve de juiste voetbalploegmaar goed dat zou ook wel erg eng zijn
Ik kan het plaatje van een huilende kahn met de medaille om zijn nek niet meer vinden. Dan zie je hem op het grote schermquote:
Me ... net binnen gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:41 schreef PyTh het volgende:
Sterkte Noca en clauwhee.
Heb nou ook een email van Lucille gehad, meer mensen die net ook die mail gehad hebben en straks nog niet hadden?
Klinkt goed ja!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
Geachte appelsientje,
Dit bericht is een automatische uitgave van Voetbalzone.nl en geeft u de mogelijkheid om uw stem uit te brengen in de verkiezing Talent v/h Jaar.
Klinkt toch mooi he ... Geachte appelsientje
Dus jij bent niet de contact persoon van voetbalzone?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
Hebben jullie ook iets meegekregen van die Voetbalzone "talent van het jaar verkiezing" ?Te amateuristisch voor woorden.
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
Hebben jullie ook iets meegekregen van die Voetbalzone "talent van het jaar verkiezing" ?Te amateuristisch voor woorden.
![]()
Het is zo'n vreemd systeem. Voetbalzone had beter kunnen kiezen voor het insturen van namen door mensen die voetbalzone benadert, in plaats van toppers als Collins John, Maduro en Vonlanthen op één lijst te zetten met Tevez, Mascherano en Robinho.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee hoorze zeggen het zelf... voetbal kenner
![]()
Lijkt me toch vrij duidelijk
Ok, doe ik Heitinga, de Jong en Maduro.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef RedGuy het volgende:
Kalou, Castelen en Van Persie natuurlijk.
Babel ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef cultheld het volgende:
Mascherano, Cavenaghi, Podolski, Robinho, Tevez, Torres en Marcelo zijn grandioos.
Ik ben niet uitgenodigd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef cultheld het volgende:
Mascherano, Cavenaghi, Podolski, Robinho, Tevez, Torres en Marcelo zijn grandioos.
Damm dat ziet er echt niet uit..... slecht hoorquote:
quote:
Heftige zooi.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
'Ze' nodigen ook alleen 'kenners' als Cultheld enzo uit.
Nee dan vrouwen...quote:
Nu weet ik nog niet waarvoor jij traintquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Wat een kutvoetbalavond zeg, wat zijn dat toch voor ontzettende randdebielen en waarom lukt het al die hufters om dat vuurwerk het stadion in te krijgen?
Hallo trouwens
Nee oke, wij zijn ook niet makkelijk.. maar somns vraag ik me echt af he waarom zijn jullie nou zo naief.. zien jullie sommige dingen nou echt niet ?quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Wat een kutvoetbalavond zeg, wat zijn dat toch voor ontzettende randdebielen en waarom lukt het al die hufters om dat vuurwerk het stadion in te krijgen?
Hallo trouwens
Bjorooquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:14 schreef Bjoro het volgende:
Hoi pipeloi...
ff een welterusten voor iedereen en tot morgen
* mail checkt * mail ontvangenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
'Ze' nodigen ook alleen 'kenners' als Cultheld enzo uit.
gaat je niks aan lieverdquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet waarvoor jij traint?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind mannen ook stom blumch, we schroeven gewoon den peniSCH eraf en doen de rest bij het grof vuil
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind mannen ook stom blumch, we schroeven gewoon den peniSCH eraf en doen de rest bij het grof vuil
Sommige mannen snappen subtiele hints niet, daar moet je gewoon eerlijk en direct tegen zijn. Wordt meestal gewaardeerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee oke, wij zijn ook niet makkelijk.. maar somns vraag ik me echt af he waarom zijn jullie nou zo naief.. zien jullie sommige dingen nou echt niet ?
Ik zou ook niet zonder kunnen hoormaar snap t soms gewoon nie
quote:
Oh je wilt nicht worden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik ben hier nog niet zo ervaren in
![]()
danst maarquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sommige mannen snappen subtiele hints niet, daar moet je gewoon eerlijk en direct tegen zijn. Wordt meestal gewaardeerd.
Ik heb toch gezegd dat Sandman een lompe boer isquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan zeg van ik voel me kut.. lijkt mij vrij duidelijk En hij zegt, ik ehb geen zin om te praten...
hmm dat is wel vrij hard ja... net ruzie gehad ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan zeg van ik voel me kut.. lijkt mij vrij duidelijk En hij zegt, ik ehb geen zin om te praten...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef Spideyman het volgende:
en had ie nog uitgelegd waarom ie niet wilde praten?
bij wijze van sprekenquote:
Houwe so, het moet een beetje exclusief blijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
neu ben echt te hetero om zoiets uit te proberen![]()
gelijk enzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hmm dat is wel vrij hard ja... net ruzie gehad ofzo?
en had ie nog uitgelegd waarom ie niet wilde praten?
Klinkt wel vaag idd. Hopen dat het eenmalig isquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen ruzie gehad.. Hij was aan het leren, en t irriteerde hem dat ik over mijn stage begon.. dat ik t best moelijk vind om weg te gaan enzo.. En ik snap het ook wel van hem hoor.. misschien zie ik het allemaal een beetje negatief enzo.. Maar dan hoef je toch neit gelijk zo te doen
.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, zulke momenten heb je wel eens Bloem. Moet je niet zo zwaar aan tillen. Morgen is alles weer oke.
Ik zou het geloof ik ook niet echt leukvinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendinnetje op Fok van dat soort privé info zou zetten, eerlijk gezegd...
Axeltje weer bezig geweest?quote:
Hij begon erg te huilen van chelseaquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Axel je weer eens flink bezig gehouden?
Die ijzeren staaf in je broek waarmee je probeerde SCH te imponeren hebben we maar in beslag genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef AirRaid het volgende:
zeg is dat fouilleren bij de deur nu echt nodg, het is niet alsof ik vuurwerk bij me heb![]()
Het voetbalverstand zit er al goed in, mooi. Hij houdt dus van attractief voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij begon erg te huilen van chelsea
dat was niet voor SCH maar voor Blumchenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ijzeren staaf in je broek waarmee je probeerde SCH te imponeren hebben we maar in beslag genomen.
Probeer het volgende keer gewoon met een rolletje King?
Qua attractief voetbal is hij onder een slecht gesternte geboren, maar gelukkig geloof ik niet in astrologie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voetbalverstand zit er al goed in, mooi. Hij houdt dus van attractief voetbal.
En ja hoor, deze door de wolgeverfde ervaren hool/voetbalkennerquote:Hey voetbalkenner![]()
Hadi k nog niet zo over nagedacht eigenlijk..quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, ik zou het niet zo op prijs stellen als mijn vriendinnetje op Fok van dat soort privé info zou zetten, eerlijk gezegd...
Maar sterkte bloem en slaap lekker!
* geeft grolSCH en neem zelf een Hoegaarden.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Schiggie, doe maar een heerlijke GrolSCH.
Prima reaktie van je.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:15 schreef Blumchen het volgende:
ik lees het ook nu pas Noca en Clauwheee.. heel erg veel sterkte..
en dan maak ik me druk om zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
pass mij nog een Alfaquote:Op woensdag 13 april 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
Dan pak ik zelf maar een GrolSCHje
lekkerquote:Op woensdag 13 april 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
lekker air, hier je Alfa biertje [afbeelding]
Oe lekker, je brengt me op een idee, voor het weekend danquote:
dan ben je er vast nog wel nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |