Nee meer woensdag zo de 20stequote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Woensdag als in morgen Bloem?
quote:Kampioen tijdens een bekerwedstrijd?
[Bron: Lunatic News]
Kampioen worden terwijl je een bekerwedstrijd speelt, klinkt nogal vreemd. Toch is het theoretisch mogelijk dat PSV tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (woensdag 20 april) kampioen wordt. Op datzelfde moment speelt de enige overgebleven concurrent AZ namelijk een uitwedstrijd in de competitie tegen FC Utrecht. Een nederlaag van de Alkmaarders kán betekenen dat PSV tijdens de tweede helft van het bekerduel tegen Feyenoord kampioen wordt.
Dit bizarre scenario is natuurlijk afhankelijk van de uitslagen van komend weekend. Als PSV uit bij Willem II wint, AZ thuis van NAC verliest en de Klassieker in de Kuip in een gelijkspel eindigt, betekent een nederlaag van AZ in het duel met FC Utrecht dat de Eindhovenaren niet meer te achterhalen zijn (16 punten met nog 5 wedstrijden te gaan).
Aangezien FC Utrecht - AZ om 20h00 begint en Feyenoord - PSV om 20h45 kan PSV in de rust van het bekerduel kampioen worden.
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef Nikky het volgende:
PolarStars blijft ouwehoeren in onzin.
48 uur
Ach ze zijn stom daar.. ik heb gister om 12 uur een feli topic geopent voor iemand die jarig is van fok.. en hij is drie keer dicht gegooitquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Ik vond dit wel een geinige 'banmelding' eigenlijk:
[..]
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?
Ja ik las het vanochtend in de Spits!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt het over de 23e Bloem?
Terug denk ik gewoon...
Haha, dat zou bizar zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
Met Jen en een vriendin.. achteraf bleek t wel dat ze wist dat de hooi ook kwam..quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb zelf uiteraard ook zon kaartje...
Met wie ging jij dan
De laatste keer dat ik daar ben geweest, had ik nog geen haar op mijn piemel.quote:
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.quote:
Heb ik zondagnacht al live gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
Soms is het leuk om Golf te zien, of niet golfer? http://www.big-boys.com/articles/justdoit.html
In een dorp heel ver wegquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |