Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
Zeg PaPyth, wordt er nog een keer zo'n poker toernooitje op bookmaker georganiseerd?
vorige hools volgens mij, maar k stel m vanvond nog wel een keerquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld Rubber, dit topic terug lezen of de vorige Hools?? Ik kijk thuis wel mag nu hier naar huis
Had je wel winst?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk ja
Al was de vorige editie niet super succesvol met 4 deelnemers![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Maar misschien is ze heel gezellig en gaan jullie nu de hele nacht bier drinken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Volgende week ergens? Je hebt toch tijd zatquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef Blumchen het volgende:
Nee dat dacht ik ookDan kan ik lekker gaan genieten van t lekkere weer.. en dan lekker op stage
wanneer zal ik komen koken
Ze kiezen ook altijd voor de meerderheidquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, ze pakken dus alleen de onderkant van de samenleving VBL'ers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |