Zo beter ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:allemaal spaties tussen de plaatjes, is iets minder mooi.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:allemaal spaties tussen de plaatjes, is iets minder mooi.
Alsof ik dat zelf niet kan was er al mee bezig hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Ik ga lekker even in de zon zitten dutten.
Het was weer leuk jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
B&W wat idd geweldig met al die Bosche bollen, dank voor de tip hier gisteren
Laat ons mee schrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Jeeh, Lucille, ondanks die eerste regel van die mail schrok ik toch
Nope, de ECHTE VBL-ers niet neequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Hebben jullie die mail niet gehad dan?
ivm kliekjesvorming?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nope, de ECHTE VBL-ers niet nee![]()
Uiteraard. Als er één van het 'kliekje' wordt gevraagd, willen ze allemaal.quote:
quote:Hallo,
Schrik niet van deze mail van een FA van FOK! Ik stuur je dit bericht naar aanleiding van een email die we gekregen hebben van Arjan van de IJssel, manager externe relaties van Voetbalzone.nl. Op die website zijn ze bezig met de verkiezing van grootste talent van dit moment, die geboren zijn op 01/04-1983 of later. Uit deze lijst worden door een select aantal gemachtigden een "Top 3" gekozen, zoals bij een Wereldvoetballer van het jaar verkiezing.
Niet de geregistreerde gebruikers van Voetbalzone.nl maar juist de kenners uit de voetbalwereld worden uitgenodigd hun stem uit te brengen. Hier zitten dus bekende namen tussen en het plan ontstont om ook een aantal users van de VBL-sectie op FOK! benaderen.
We hebben dus na wat overleg besloten om aan deze groep VBL users een uitnodiging door te sturen, die zit dus in deze mail. Ik hoop dat jullie dit ook een leuk idee vinden.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
---------- Forwarded message ----------
From: "voetbalzone.nl" <vzone@vzone.nl>
To: <a.vdijssel@voetbalzone.nl>
Date: Mon, 11 Apr 2005 12:19:01 +0200
Subject: Uitnodiging: Talent v/h Jaar
Geachte jpzegthallo,
Dit bericht is een automatische uitgave van Voetbalzone.nl en geeft u de mogelijkheid om uw stem uit te brengen in de verkiezing Talent v/h Jaar.
Voor de eerste keer organiseert Voetbalzone.nl de verkiezing Talent van het Jaar, waarin we op zoek gaan naar het grootste voetbaltalent op de mondiale voetbalvelden. Doe mee aan deze verkiezing en stem op de speler die volgens jou dé sterspeler wordt op het WK 2010 in Zuid-Afrika!
Het uitbrengen van uw stem is zeer simpel. Klik op de onderstaande link of plak deze in uw browser, kies uw nummer 1 t/m 3 en druk op de stemknop. Uw stem wordt automatisch opgenomen in onze database. U hebt tot 18 april 2005 de tijd om uw stem uit te brengen.
LINKJE
Vragen of opmerkingen? Neem contact op met Voetbalzone.nl via redaktie@voetbalzone.nl
Vriendelijke groet,
Voetbalzone.nl
http://www.voetbalzone.nl
We nemen voetbalzone overquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er één van het 'kliekje' wordt gevraagd, willen ze allemaal.
Ben wel benieuwd wie er als talent uit komt.
*haakt afquote:ontstont
Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
Zeg PaPyth, wordt er nog een keer zo'n poker toernooitje op bookmaker georganiseerd?
vorige hools volgens mij, maar k stel m vanvond nog wel een keerquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld Rubber, dit topic terug lezen of de vorige Hools?? Ik kijk thuis wel mag nu hier naar huis
Had je wel winst?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal eens een balletje opgooien, lijkt me wel weer eens leuk ja
Al was de vorige editie niet super succesvol met 4 deelnemers![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Maar misschien is ze heel gezellig en gaan jullie nu de hele nacht bier drinken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blijkt net dat een huisgenoot mee wil eten en een nieuwe scharrel heeft meegenomen. Godstering wat een lelijk mokkel![]()
Volgende week ergens? Je hebt toch tijd zatquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef Blumchen het volgende:
Nee dat dacht ik ookDan kan ik lekker gaan genieten van t lekkere weer.. en dan lekker op stage
wanneer zal ik komen koken
Ze kiezen ook altijd voor de meerderheidquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, ze pakken dus alleen de onderkant van de samenleving VBL'ers!
Nee meer woensdag zo de 20stequote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Woensdag als in morgen Bloem?
quote:Kampioen tijdens een bekerwedstrijd?
[Bron: Lunatic News]
Kampioen worden terwijl je een bekerwedstrijd speelt, klinkt nogal vreemd. Toch is het theoretisch mogelijk dat PSV tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (woensdag 20 april) kampioen wordt. Op datzelfde moment speelt de enige overgebleven concurrent AZ namelijk een uitwedstrijd in de competitie tegen FC Utrecht. Een nederlaag van de Alkmaarders kán betekenen dat PSV tijdens de tweede helft van het bekerduel tegen Feyenoord kampioen wordt.
Dit bizarre scenario is natuurlijk afhankelijk van de uitslagen van komend weekend. Als PSV uit bij Willem II wint, AZ thuis van NAC verliest en de Klassieker in de Kuip in een gelijkspel eindigt, betekent een nederlaag van AZ in het duel met FC Utrecht dat de Eindhovenaren niet meer te achterhalen zijn (16 punten met nog 5 wedstrijden te gaan).
Aangezien FC Utrecht - AZ om 20h00 begint en Feyenoord - PSV om 20h45 kan PSV in de rust van het bekerduel kampioen worden.
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef Nikky het volgende:
PolarStars blijft ouwehoeren in onzin.
48 uur
Ach ze zijn stom daar.. ik heb gister om 12 uur een feli topic geopent voor iemand die jarig is van fok.. en hij is drie keer dicht gegooitquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Ik vond dit wel een geinige 'banmelding' eigenlijk:
[..]
Wat is de bedoeling van dat subforum nou eigenlijk?
Ja ik las het vanochtend in de Spits!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt het over de 23e Bloem?
Terug denk ik gewoon...
Haha, dat zou bizar zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al ergens gepost was:
[..]
Met Jen en een vriendin.. achteraf bleek t wel dat ze wist dat de hooi ook kwam..quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb zelf uiteraard ook zon kaartje...
Met wie ging jij dan
De laatste keer dat ik daar ben geweest, had ik nog geen haar op mijn piemel.quote:
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.quote:
Heb ik zondagnacht al live gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
Soms is het leuk om Golf te zien, of niet golfer? http://www.big-boys.com/articles/justdoit.html
In een dorp heel ver wegquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tong we missen je. Waar woon je, dan kom ik het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |