Gelukkig spreek ik niet uit ervaring, maar kan me wel enigszins voorstellen dat er leukere dingen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:05 schreef Noca het volgende:
Thx Hools!
Toffe ooms verliezen sucked! Hij heeft gelukkig geen pijn gehad, het was alleen nogal onverwacht...![]()
Da's lang voetbal kijken, dat is inclusief verlengingen en pingels tot een stand van 117-116?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat voetbal kijken.
Tot morgen
Hopelijk wordt ie minder lui dan zijn pappa en gaat hij, als ie ooit oud genoeg wordt om te fokken, niet net als zijn pappa, maar steeds onder het account van zijn mamma posten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn egt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Zegt ie tegen iedereen pappa ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn zegt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Morgen middag staat ie klaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
VoreG: Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Nominaties!
Ga je daar nog eens mee beginnen?
OK heeft m'n topic toch geholpenquote:
Subtiel gebrachtquote:
Moffen die verliezen is altijd leuk.quote:
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijkquote:
Inderdaad, Chelsea dat verliest, geweldig. Kahn en Ballack die zuur kijken, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |