Ok, doe ik Heitinga, de Jong en Maduro.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef RedGuy het volgende:
Kalou, Castelen en Van Persie natuurlijk.
Babel ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef cultheld het volgende:
Mascherano, Cavenaghi, Podolski, Robinho, Tevez, Torres en Marcelo zijn grandioos.
Ik ben niet uitgenodigd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef cultheld het volgende:
Mascherano, Cavenaghi, Podolski, Robinho, Tevez, Torres en Marcelo zijn grandioos.
Damm dat ziet er echt niet uit..... slecht hoorquote:
quote:
Heftige zooi.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
'Ze' nodigen ook alleen 'kenners' als Cultheld enzo uit.
Nee dan vrouwen...quote:
Nu weet ik nog niet waarvoor jij traintquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Wat een kutvoetbalavond zeg, wat zijn dat toch voor ontzettende randdebielen en waarom lukt het al die hufters om dat vuurwerk het stadion in te krijgen?
Hallo trouwens
Nee oke, wij zijn ook niet makkelijk.. maar somns vraag ik me echt af he waarom zijn jullie nou zo naief.. zien jullie sommige dingen nou echt niet ?quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Wat een kutvoetbalavond zeg, wat zijn dat toch voor ontzettende randdebielen en waarom lukt het al die hufters om dat vuurwerk het stadion in te krijgen?
Hallo trouwens
Bjorooquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:14 schreef Bjoro het volgende:
Hoi pipeloi...
ff een welterusten voor iedereen en tot morgen
* mail checkt * mail ontvangenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
'Ze' nodigen ook alleen 'kenners' als Cultheld enzo uit.
gaat je niks aan lieverdquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet waarvoor jij traint?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind mannen ook stom blumch, we schroeven gewoon den peniSCH eraf en doen de rest bij het grof vuil
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind mannen ook stom blumch, we schroeven gewoon den peniSCH eraf en doen de rest bij het grof vuil
Sommige mannen snappen subtiele hints niet, daar moet je gewoon eerlijk en direct tegen zijn. Wordt meestal gewaardeerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee oke, wij zijn ook niet makkelijk.. maar somns vraag ik me echt af he waarom zijn jullie nou zo naief.. zien jullie sommige dingen nou echt niet ?
Ik zou ook niet zonder kunnen hoormaar snap t soms gewoon nie
quote:
Oh je wilt nicht worden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik ben hier nog niet zo ervaren in
![]()
danst maarquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sommige mannen snappen subtiele hints niet, daar moet je gewoon eerlijk en direct tegen zijn. Wordt meestal gewaardeerd.
Ik heb toch gezegd dat Sandman een lompe boer isquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan zeg van ik voel me kut.. lijkt mij vrij duidelijk En hij zegt, ik ehb geen zin om te praten...
hmm dat is wel vrij hard ja... net ruzie gehad ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan zeg van ik voel me kut.. lijkt mij vrij duidelijk En hij zegt, ik ehb geen zin om te praten...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:30 schreef Spideyman het volgende:
en had ie nog uitgelegd waarom ie niet wilde praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |