Of niet natuurlijk, had 't zelfde...quote:Op maandag 11 april 2005 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz.. vond het begin vrij geacteerd klinken... Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ergens bij de Pit met mooi weerquote:Op maandag 11 april 2005 20:38 schreef Viperdesign het volgende:
Check.Waar wordt de afterparty gehouden ?
Gewoon dezequote:Op maandag 11 april 2005 20:39 schreef djayzz het volgende:
ff ander topic, met nummer 32 erbij gebruiken, deze afsluiten!!!
Dazz ook goeiquote:Op maandag 11 april 2005 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon dezeword wel aangepast straks door een modje ofzo
Ik ook; Lanzarote.quote:Op maandag 11 april 2005 20:39 schreef Caesu het volgende:
Ik zei in topic VI al dat ze op vakantie waren.
Alleen de bestemming had ik fout.
Jij bent de rede dat dit alles gestart isquote:Op maandag 11 april 2005 20:42 schreef iteejer het volgende:
Aanpassen komt straks wel, ga hier maar door
Amerongen is hier in de buurt....quote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook; Lanzarote.
Een camping in Amerongen is veel leuker, natuurlijk.
Oh ja, tuurlijk krijg ik de schuld weerquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Zebbie het volgende:
Jij bent de rede dat dit alles gestart is.
Wedden van niet.quote:Op maandag 11 april 2005 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, dit is dus het laaste deel
Mja, nu snel weer posten, Ryan 3 en Stali
quote:Op maandag 11 april 2005 20:44 schreef juiced het volgende:
Ok, dan zal dit allemaal wel een grap zijn, maar ik meende het!!!
Je neemt het sportief op!quote:Op maandag 11 april 2005 20:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Amerongen is hier in de buurt....
Ik print deze topics uit en laat ze ze opvreten![]()
Ga wegquote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef Lauwtjuh het volgende:
whahahahahahaha....alsdus...iedereen die overal heen gebeld heeft --->voor gekkkkkk<----
ER zal nog wel een paar topics nagepraat wordenquote:Op maandag 11 april 2005 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, dit is dus het laaste deel
Mja, nu snel weer posten, Ryan 3 en Stali
Ik hoorde anders wel jouw naam vallenquote:Op maandag 11 april 2005 20:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk krijg ik de schuld weer
Tja je kunt niet alles op voorhand weten natuurlijk. Mensen kunnen altijd lullen of de waarheid zeggen. Blijft gokken enzo. Gelukkig koos ik goedquote:Op maandag 11 april 2005 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is veel zorgwekkender dat mensen dit soort onzin ook nog hebben geloofd.
Juist!quote:Op maandag 11 april 2005 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
ER zal nog wel een paar topics nagepraat wordenEn afspraken maken voor de meet
Rrright... jij zeker? Ik ken geen grotere dierenliefhebber.quote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ga tegen dat beest blaffen alsie hier komt.
Of blazen.
300quote:Op maandag 11 april 2005 20:50 schreef djayzz het volgende:
Hoeveel reacties kunnen er per topic? * 32, volgens mij is dat aardig wat
Moet jij je niet op de radio concentrerenquote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef iteejer het volgende:
Ik ga tegen dat beest blaffen alsie hier komt.
Of blazen.
300*31=9300+83=9383quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
R. E. S. P. E. C. T voor ViperDesign!
en dit gaat over?quote:Op maandag 11 april 2005 20:54 schreef ikke_ook het volgende:
En de eerste prijs is voor : Geen pottenkijkers. Deel 25: The plot thickens
Grappig om te zien dat sommige mensen er niet tegen kunnen dat ze in een grap gestonken zijnquote:Op maandag 11 april 2005 20:58 schreef LSDsmurf het volgende:
Niets van geloven, allemaal fake.Ryan en Stali zitten opgesloten op een topsecret locatie en 2 mensen hebben hun plaats ingenomen. Die vervangers doen nu hun uiterste best om iedereen te doen geloven dat er niets aan de hand is en daar slagen ze blijkbaar goed in..
Dat was HansJansquote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En jij zag ze als zombies lopen in het bos? Of was dat iemand anders?
Het is een grap!quote:Op maandag 11 april 2005 21:04 schreef McKillem het volgende:
Ok volgens mij mis ik wat? Werk geweest vandaag enzo?
Wat is er gebeurt?
denk je datquote:Op maandag 11 april 2005 21:04 schreef livEliveD het volgende:
Wel cool dat ze zelf niet wisten dat het zo erg 'uit de hand' is gelopen
Dat beweren ze op de radioquote:Op maandag 11 april 2005 21:06 schreef djayzz het volgende:
denk je dat
Beetje flauw van je om te spotten met Viper's gestotter!quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Lauwtjuh het volgende:
VIPERRRRRRRRRRRRR
Je mag me morgen aanrakenquote:Op maandag 11 april 2005 21:02 schreef Tomaz het volgende:
WOOHOO!!!!
Ik zit bij TerroRobbie in de klas!
*trots is [afbeelding]
Dat gaan we uitzoekenquote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef srblackbird het volgende:
Waar is de AFTERPARTY ???
Bij The pitt uiteraardquote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef srblackbird het volgende:
Waar is de AFTERPARTY ???
dat betekend nou uit je dak gaan voor iemand en niet imiteren!!! Me Loves Viper!!quote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Beetje flauw van je om te spotten met Viper's gestotter!
Nee, dit is leuk.quote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef Tomaz het volgende:
Beetje flauw van je om te spotten met Viper's gestotter!
quote:
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
Nee ze hebben natuurlijk weer niks te maken met de dode vissen
rrrright
dan hebben we toch nog dingen uit te zoekenquote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!
Wacht ff, ik open er ff een topic over...quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef iteejer het volgende:
Update: Ryan3 en Stali en kuiken en blafbeest zijn wederom vermist, ze hadden hier al moeten zijn
Ja, leuk idee!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten te denken aan het regelen van een scoutingterrein/campingveld zodat er ook overnacht kan worden!!!
Niet zo mee zitten manquote:
Nope, centraal houdenquote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef Lynx666 het volgende:
Wacht ff, ik open er ff een topic over...
Trust No One!quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!
Tot nu toe is dat toch het enige uit het topic van Ryan3 wat niet waar bleek te zijnquote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
Nee ze hebben natuurlijk weer niks te maken met de dode vissen
rrrright
quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten te denken aan het regelen van een scoutingterrein/campingveld zodat er ook overnacht kan worden!!!
Daarom. Als er genoeg mensen zich aanmelden en een bijdrage willen doen móet er iets te regelen zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, leuk idee!
Er waren daar wel een aantal campings in de buurt, o.a. bij boeren. Niet zo duur lijkt me.
Nee. Volgende.quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef iteejer het volgende:
Update: Ryan3 en Stali en kuiken en blafbeest zijn wederom vermist, ze hadden hier al moeten zijn
Tip: ze bevinden zich vermoedelijk binnen een straal van 30km om Utrechtquote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wacht ff, ik open er ff een topic over...
Lekker doorzakken met een paar kratten bier. Gezellig.quote:Op maandag 11 april 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarom. Als er genoeg mensen zich aanmelden en een bijdrage willen doen móet er iets te regelen zijn.
Jongen... Snap dat nou, dit is gewoon een meesterlijk gecoordineerde cover-upquote:Op maandag 11 april 2005 21:23 schreef ASroma het volgende:
hahahaha het was dus een hoax, lol told you so! Waar is Dakkillah?? die was er toch zo van overtuigd dat er wat was! sorry maar degene die hier in geloofde gaan nu toch wel erg op een hun bek, hahaha en die figuren die serieus middagen achtereen zijn wezen zoeken hahaha tjonge jonge, grap van de eeuw!
Jij snapt hetquote:Op maandag 11 april 2005 21:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Lekker doorzakken met een paar kratten bier. Gezellig.
hahaha wat een sukkel die dit schrijftquote:Op maandag 11 april 2005 21:23 schreef ASroma het volgende:
hahahaha het was dus een hoax, lol told you so! Waar is Dakkillah?? die was er toch zo van overtuigd dat er wat was! sorry maar degene die hier in geloofde gaan nu toch wel erg op een hun bek, hahaha en die figuren die serieus middagen achtereen zijn wezen zoeken hahaha tjonge jonge, grap van de eeuw!
`quote:Op maandag 11 april 2005 21:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Lekker doorzakken met een paar kratten bier. Gezellig.
Nu moet het natuurlijk wel van de grond komen. En het kan best op korte termijn, als het moet zijn veel mensen beschikbaar heb ik gemerkt.quote:
idd, want wat als er echt wat gebeurt zou zijn? Kijk, ik vind het gewoon lol dat 2 mensen half Fok zo bezig hebben kunnen houden. Ik heb net zo hard meegedaan aan alle vermoedens en theorieen, maar gelukkig is het wel leuk om te weten dat mensen die dagelijks op Fok vertoeven en vervolgens ineens verdwijnen toch heel wat losmaken bij heel wat lezers.quote:Op maandag 11 april 2005 21:26 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
hahaha wat een sukkel die dit schrijftZe hadden een onschuldig grapje gepland waarbij ze op dinsdag naar de camping gingen uiteindelijk, niet wetende dat er hier mensen echt ongerust waren en die zoekacties zijn opzich niet voor niks geweest!
Ik ga mn best doen, maar kan het niet alleen opzetten hequote:Op maandag 11 april 2005 21:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nu moet het natuurlijk wel van de grond komen. En het kan best op korte termijn, als het moet zijn veel mensen beschikbaar heb ik gemerkt.
Ijzer, smeden, heet.quote:Op maandag 11 april 2005 21:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nu moet het natuurlijk wel van de grond komen. En het kan best op korte termijn, als het moet zijn veel mensen beschikbaar heb ik gemerkt.
jaaaa als als als als als als he Clown!quote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef RedBitch het volgende:
[..]
idd, want wat als er echt wat gebeurt zou zijn? Kijk, ik vind het gewoon lol dat 2 mensen half Fok zo bezig hebben kunnen houden. Ik heb net zo hard meegedaan aan alle vermoedens en theorieen, maar gelukkig is het wel leuk om te weten dat mensen die dagelijks op Fok vertoeven en vervolgens ineens verdwijnen toch heel wat losmaken bij heel wat lezers.![]()
'mei'quote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef DaMook het volgende:
Liefste pas over 2 weken, daarvoor kan ik geen vrij meer vragen(en ja ik werk ook in het weekend
) Dus over 3 weken ofzo
Net in maart dus.
Mail me eens: rvanpanhuis (@) xs4all (.) nl enzo.quote:Op maandag 11 april 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zou fijn zijn als we mooi weer hebben (althans: acceptabele temperatuur en droog).
Maar, zijn er mensen die zouden willen helpen met organiseren?
Nog een kwartiertje dus...quote:Op maandag 11 april 2005 21:39 schreef Nolius het volgende:
Ze zijn nu 9 kilometer van hier, zeggen ze net...
Zij hadden net gebeldquote:Op maandag 11 april 2005 21:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb het even gemist, maar hoe kan het nou zijn dat ze nu wel de telefoon opnemen, net in de uitzending ??
Ik ga het even anders doenquote:Op maandag 11 april 2005 21:39 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Mail me eens: rvanpanhuis (@) xs4all (.) nl enzo.
Maar natuurlijk vrouwe.quote:Op maandag 11 april 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, zijn er mensen die zouden willen helpen met organiseren?
quote:
Lievquote:Op maandag 11 april 2005 21:53 schreef djayzz het volgende:
Ik heb voor de grap is opgeteld hoeveel vieuws er waren in de afgelopen reeks van 32 topics: 277433 stuks!!!
en het aantal posts is 300*31 = 9300 + 181 = 9481 reacties!!!!
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?quote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even egotrippen:
Het is exact gegaan hoe ik dacht dat het gegaan zou zijn!
Ze ontdekten iets, maakten foto's, zagen dat een aantal Fok!kers begonnen te trippen, tilden het verhaal erg over de top, doken dat bos in, om vervolgens lekker op vakantie te gaan... ons allen in stress achterlatend.
Maar, jongens; het gaat niet alleen om die verdwijning. Fok! heeft iets ontdekt dat natuurlijk niet helemaal in de haak was; die waterwerkzaamheden: die waren al begonnen ruim vóórdat de persconferentie plaatsvond...
Ryan3/Stalie, ik heb het gesprek nog niet gehoord, maar ik ben ingetuned.
Nee, en volgens mij hoeft dat echt niet van te voren. Lijkt me logisch dat ze dat iets later doen, anders kunnen ze ook niets laten zien.quote:Op maandag 11 april 2005 21:54 schreef djayzz het volgende:
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?
Die is komende woensdag pasquote:Op maandag 11 april 2005 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?
Makkelijk, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef djayzz het volgende:
Topic 34 zal over de 10000 gaan, kijken of we dat halen![]()
halen we wel, zeker als ryan3 en stallie strakkies weer mee gaan postenquote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef djayzz het volgende:
Topic 34 zal over de 10000 gaan, kijken of we dat halen![]()
Oke, ik dacht al even dat ik gek werd.quote:
het is nog bezig, ryan3 en stallie komen dalijk in de studioquote:Op maandag 11 april 2005 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik kon helaas niet luisteren naar FOK!Radio ..iemand toevallig getaped?
Hey RubberenRobbiequote:
Staat morgenmiddag vast al op actionradio.nlquote:Op maandag 11 april 2005 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik kon helaas niet luisteren naar FOK!Radio ..iemand toevallig getaped?
Uiteraardquote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Zebbie het volgende:
Afterparty -> Bier?
World Domination!quote:Op maandag 11 april 2005 22:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hey RubberenRobbie. Wat ga je doen nu je beroemd bent?
.
* Zebbie Meldtquote:
Dan ben ik je rechterhand welquote:
Geweldig^O^quote:Op maandag 11 april 2005 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er met een clubje mee bezig! Hou jullie op de hoogte. Morgen even contact zoeken met de deskundigen.
Komt allemaal goed, die afterparty komt er!!!
quote:Op maandag 11 april 2005 22:07 schreef sigvard het volgende:
Ik vind dit wel een van de betere gebeurtenissen op Fok! trouwens.
Ik heb dan voornamelijk gelurkt, maar het was heel vaak gewoon spannend, het speculeren, de photo's van de spoorzoekers... de verslagen van het zoeken dat uiteindelijk leidde tot de vondst van de Pit... Me afvragen of er nou echt iets buitengewoons aan de hand is of niet... enz. enz.
En er is hier gewoon letterlijk Fok!geschiedenis geschreven.
Dit gaat vermoedelijk in het collectieve Fok!geheugen blijven hangen zoals de 'Lot'-affaire, de 'leuke/matige grap', 'frietje stoof' en 'de hond van Danny'.
Albertoquote:Op maandag 11 april 2005 22:07 schreef sigvard het volgende:
Ik vind dit wel een van de betere gebeurtenissen op Fok! trouwens.
Ik heb dan voornamelijk gelurkt, maar het was heel vaak gewoon spannend, het speculeren, de photo's van de spoorzoekers... de verslagen van het zoeken dat uiteindelijk leidde tot de vondst van de Pit... Me afvragen of er nou echt iets buitengewoons aan de hand is of niet... enz. enz.
En er is hier gewoon letterlijk Fok!geschiedenis geschreven.
Dit gaat vermoedelijk in het collectieve Fok!geheugen blijven hangen zoals de 'Lot'-affaire, de 'leuke/matige grap', 'frietje stoof' en 'de hond van Danny'.
En jij moest nog opgeveegd worden toch?quote:Op maandag 11 april 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Staat morgenmiddag vast al op actionradio.nl
Nee, dat voorrecht heb ik, want ik zit bij TerroRobbie in de klas. Kan 't niet vaak genoeg benadrukken, bij een beroemdheid in de klas zittenquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 20:39 schreef rickyB het volgende:
Wat ben je dan een fan van FOK! zeg...dat je 2 weken en 31 topics later nog niet door hebt dat je geintje een beetje uit de klauwen loopt.
Jij mag z'n linkerhand zijnquote:Op maandag 11 april 2005 22:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee, dat voorrecht heb ik, want ik zit bij TerroRobbie in de klas. Kan 't niet vaak genoeg benadrukken, bij een beroemdheid in de klas zitten![]()
Ze lezen nu ook hier mee hoorquote:Op maandag 11 april 2005 22:16 schreef Molluck het volgende:
ik vind die hond er eigenlijk lekkerder uitzien dan dat kuiken
Tenzij 'ie goed pizza's kan bakkenquote:Op maandag 11 april 2005 22:15 schreef Viperdesign het volgende:
Ze zijn uitgenodigd om de afterparty te betalen ja!
Dan geloven zij het niet meerquote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Vertel ze ook dat de media (SBS6) is ingelicht !
quote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Vertel ze ook dat de media (SBS6) is ingelicht !
Benzine declarerenquote:Op maandag 11 april 2005 22:25 schreef AMD64 het volgende:
900 kilometer met een motor afgelegd. Jemig
denk het wel, ff zoekenquote:Op maandag 11 april 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Sanne, hebbie nog eentje met Ollie erop?
Ze zitten er nu, gewoon ff luisterenquote:Op maandag 11 april 2005 22:25 schreef Cerby het volgende:
Heb net fok radio aanstaan, zijn die 2 fokkers al gevonden?
Of was t n 1april grap met verlengsnoer?
Hè wat jammerquote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
Hart van Nederland heeft het jammer genoeg niet opgenomen.
Ik meen 80 á 100 euro.quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef AMD64 het volgende:
Ja inderdaad.Wat mot die gast betaald hebben
Jij houdt je verdacht stilquote:Op maandag 11 april 2005 22:29 schreef iteejer het volgende:
Dienstmededeling: kan degene die een nieuw deel opent, er weer een echte openingspost voor zetten?
Jéémig zegquote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik meen 80 á 100 euro.
Exclusief de boetes van het CJIB.
Ze flitsen ook in het bos?quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef Viperdesign het volgende:
Exclusief de boetes van het CJIB
Ja, natuurlijk. Net zoals witte busjes zonder reclame tekst, mannen met blauwe helmen en machines die gif de grond in pompen.quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ze hebben zelf zelfs een SBS6 wagen gezien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |