Maar natuurlijk vrouwe.quote:Op maandag 11 april 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, zijn er mensen die zouden willen helpen met organiseren?
quote:
Lievquote:Op maandag 11 april 2005 21:53 schreef djayzz het volgende:
Ik heb voor de grap is opgeteld hoeveel vieuws er waren in de afgelopen reeks van 32 topics: 277433 stuks!!!
en het aantal posts is 300*31 = 9300 + 181 = 9481 reacties!!!!
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?quote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even egotrippen:
Het is exact gegaan hoe ik dacht dat het gegaan zou zijn!
Ze ontdekten iets, maakten foto's, zagen dat een aantal Fok!kers begonnen te trippen, tilden het verhaal erg over de top, doken dat bos in, om vervolgens lekker op vakantie te gaan... ons allen in stress achterlatend.
Maar, jongens; het gaat niet alleen om die verdwijning. Fok! heeft iets ontdekt dat natuurlijk niet helemaal in de haak was; die waterwerkzaamheden: die waren al begonnen ruim vóórdat de persconferentie plaatsvond...
Ryan3/Stalie, ik heb het gesprek nog niet gehoord, maar ik ben ingetuned.
Nee, en volgens mij hoeft dat echt niet van te voren. Lijkt me logisch dat ze dat iets later doen, anders kunnen ze ook niets laten zien.quote:Op maandag 11 april 2005 21:54 schreef djayzz het volgende:
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?
Die is komende woensdag pasquote:Op maandag 11 april 2005 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Persconferentie? Die heb ik denk ik gemist.... was dat boeiend dan?
Makkelijk, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef djayzz het volgende:
Topic 34 zal over de 10000 gaan, kijken of we dat halen![]()
halen we wel, zeker als ryan3 en stallie strakkies weer mee gaan postenquote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef djayzz het volgende:
Topic 34 zal over de 10000 gaan, kijken of we dat halen![]()
Oke, ik dacht al even dat ik gek werd.quote:
het is nog bezig, ryan3 en stallie komen dalijk in de studioquote:Op maandag 11 april 2005 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik kon helaas niet luisteren naar FOK!Radio ..iemand toevallig getaped?
Hey RubberenRobbiequote:
Staat morgenmiddag vast al op actionradio.nlquote:Op maandag 11 april 2005 21:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik kon helaas niet luisteren naar FOK!Radio ..iemand toevallig getaped?
Uiteraardquote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Zebbie het volgende:
Afterparty -> Bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |