dat betekend nou uit je dak gaan voor iemand en niet imiteren!!! Me Loves Viper!!quote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Beetje flauw van je om te spotten met Viper's gestotter!
Nee, dit is leuk.quote:Op maandag 11 april 2005 21:09 schreef Tomaz het volgende:
Beetje flauw van je om te spotten met Viper's gestotter!
quote:
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
Nee ze hebben natuurlijk weer niks te maken met de dode vissen
rrrright
dan hebben we toch nog dingen uit te zoekenquote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!
Wacht ff, ik open er ff een topic over...quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef iteejer het volgende:
Update: Ryan3 en Stali en kuiken en blafbeest zijn wederom vermist, ze hadden hier al moeten zijn
Ja, leuk idee!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten te denken aan het regelen van een scoutingterrein/campingveld zodat er ook overnacht kan worden!!!
Niet zo mee zitten manquote:
Nope, centraal houdenquote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef Lynx666 het volgende:
Wacht ff, ik open er ff een topic over...
Trust No One!quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie weet wat ze nog meer de bodem inpompen daaro!
Tot nu toe is dat toch het enige uit het topic van Ryan3 wat niet waar bleek te zijnquote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
Nee ze hebben natuurlijk weer niks te maken met de dode vissen
rrrright
quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten te denken aan het regelen van een scoutingterrein/campingveld zodat er ook overnacht kan worden!!!

Daarom. Als er genoeg mensen zich aanmelden en een bijdrage willen doen móet er iets te regelen zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, leuk idee!
Er waren daar wel een aantal campings in de buurt, o.a. bij boeren. Niet zo duur lijkt me.
Nee. Volgende.quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef iteejer het volgende:
Update: Ryan3 en Stali en kuiken en blafbeest zijn wederom vermist, ze hadden hier al moeten zijn
Tip: ze bevinden zich vermoedelijk binnen een straal van 30km om Utrechtquote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wacht ff, ik open er ff een topic over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |