Ik hoef eens een keer geen tvp te zettenquote:Op maandag 11 april 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo ik had de lapo in het vorige topic.
Niet om het een of ander, maar jij hebt het gesprek uitgezonden en daarmee openbaar gemaakt, dus dittoquote:Op maandag 11 april 2005 05:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar pas wel op met het vermelden van persoonlijke gegevens hier...
Appels en peren, GEEN persoonsgegevens hier, klaar.quote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef sigidi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jij hebt het gesprek uitgezonden en daarmee openbaar gemaakt, dus ditto
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graagquote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zullen vandaag wel "teruggevonden" worden. Vast in dat fok-radio.
Nostradamus belde net collect vanuit de hemel. Die had 't daarover.quote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graag
Bedanktquote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nostradamus belde net collect vanuit de hemel. Die had 't daarover.
Pit is gevonden, zie foto's en het hek lag omquote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef vlad het volgende:
misschien heb ik iets gemist, maar hebben ze het gegraven gat ook gevonden gister? en is er ook gekeken of er mensen langskomen als er aan het hek wordt gerammeld?
* kijkt om zich heen...quote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graag
Jup, m'n foto's staan in http://log.server8.org/img/quote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
Pit is gevonden, zie foto's en het hek lag om
quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
Hahaha slaaptekort idd en die pizza's komen me ook bekend voor.
Zit nu op mijn werk te posten en het werk blijft liggen.....
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Vanavond in FOK! Radio. (20:00)quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.quote:Op maandag 11 april 2005 12:19 schreef kruimel_20 het volgende:
komt er vanavond op Fok!radio weer wat nieuws nolius?
Mja, voorlopig staan gesprekken met mensen die gisteren de pit vonden op het menu. En Yvonne gaat live datenquote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zullen vandaag wel "teruggevonden" worden. Vast in dat fok-radio.
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Nolius het volgende:
die gisteren de pit vonden op het menu
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterdquote:Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.
Ik ben er vanavondquote:Op maandag 11 april 2005 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterd.
Ga zeker luisteren.
Wow. Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, was het inschakelen van dat swatteam niet ietwat overdreven? tvp
gaat ie nog over of gelijk voicemail??quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Ik bel me suf naar dat kutnummer...
Was een tvpquote:
"De Pit" is gevonden, dat weet je hoop ik ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:29 schreef Mirage het volgende:
* Mirage kijkt om zich heen... nog steeds niets ?
Dus van die opnames van Viper komt ook niks meer terecht zeker?quote:
De gekleurde stippen zijn dus niet alleen bomen die gekapt moeten worden, maar wandelroutes. Ik weet niet of dat al bekend was geworden in een van de 30 draadjes, maar anders: bij dezequote:Heej Mariek,
Best leuk om (globaal) te lezen dat stephen king annex x-files annex blair witch verhaal. Allemaal spannend en zeker omdat het in mn achtertuin ligt (als ik die gehad zou hebben:).
Ow ja en in heel het bos staan paaltjes met verschillende kleuren verf en bomen met kleuren stippen om wandelroutes aan te geven![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, gek hč? Iets dat op FOK! gebeurd dat zomaar op FOK!radio is. Is normaal nooit
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.quote:Op maandag 11 april 2005 12:30 schreef Nolius het volgende:
Hij wil zeggen dat jij voor jan lul naar Bergen op zoom bent gegaan
Ja, jullie hebben goed zoekwerk verricht!quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
EN gave foto's EN leuke topics en een heleboel vermaak voor heel, heel veel FOK!kers.quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
quote:(12:32) reul_at_school: ik had net HvN aan de lijn
(12:32) reul_at_school: zij belden mij
(12:32) reul_at_school: heb hun info gegeven, ze klonken
(12:32) reul_at_school: geinteresseerd
(12:32) reul_at_school: over een uurtje hebben ze vergadering
(12:32) reul_at_school: daarna hoor ik meer
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.quote:Op maandag 11 april 2005 12:33 schreef Nolius het volgende:
En ik durf te wedden dat het ook nog gezellig was
We hebben dan ook helemaal niet lang op die ene open plek op dat heuveltje gestaanquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.
bier en popcorn, iemandquote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Verse jus d'orange. Iemand?
Qua massa hysterie kan ik het wel begrijpen,en het was best grappig ookquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
Jup.quote:Op maandag 11 april 2005 12:36 schreef MrWilliams het volgende:
het blijkt dus te gaan om een proefinfiltratie op de "brabantse wal". Voor meer informatie, bel de persoon aangegeven op de eerste site en vraag wat ze daar op 13 april precies gaan doen.
Pardonquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
xcuz_mequote:
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.quote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehehequote:
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...quote:
De PR afdeling nog wel .quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...
HvN houdt wel van een beetje sensatie. En als ze een item brengen over boer Henk en z'n gestolen kip dan moet dit ook wel kunnen inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.
Olliequote:Op maandag 11 april 2005 12:44 schreef leolinedance het volgende:
slaapverwekhond.
Wat betekent tvp?quote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef RigorMortis het volgende:
Deze keer maar geen tvp-tje.
TerugVindPost, post voor mensen die te lui zijn om bookmarks te gebruiken. Zorgt ervoor dat het topic in je MyAT komt te staan.quote:Op maandag 11 april 2005 12:35 schreef shady1983 het volgende:
Ik schaam me dood, maar ik vraag het toch: Wat is een TVP ??![]()
Als ze op de redactie mensen hebben rondlopen die kunnen nadenken dan doen ze er niets mee. Of ze moeten verder écht geen nieuws hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...
Ik weet wel al wat Ollie gaat zeggen...quote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef abcd-tje het volgende:
Met HvN erbij moeten ryan, stalie en ollie wel te voorschijn komen!
Ben heel benieuwd naar het verhaal van ryan en stalie wat ze daarop zullen zeggen!
Story continues ...
Misschien duiken ze wel op ķn de uitzending van HvNquote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef abcd-tje het volgende:
Met HvN erbij moeten ryan, stalie en ollie wel te voorschijn komen!
Ben heel benieuwd naar het verhaal van ryan en stalie wat ze daarop zullen zeggen!
Story continues ...
Kan je geen Linedance houden bij The pitquote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet wel al wat Ollie gaat zeggen...
WOEF WOEF!
![]()
Ja hahahahahahaha.quote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien duiken ze wel op ķn de uitzending van HvN
Of de volgende (of nummertje 32, 33 of 34quote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dit topic ook maar vanavond gebruiken voor FOK!radio?
Goed ideequote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Boccaccio het volgende:
gaan we nog iets ondernemen om die ryan3 + aanhang te vinden?
Een reeks in TRU, is dat wel eens voorgekomenquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat een paar briljante fok!kers het idee hadden opgevat om alle mensen in west-brabant wiens achternaam met een A begint op te bellen en te vragen of Amber (stali) thuis isquote:
Ja als presentatie duoquote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien duiken ze wel op ķn de uitzending van HvN
acherover zitten en radio luisterenquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Boccaccio het volgende:
*Triiiing*quote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof dat een paar briljante fok!kers het idee hadden opgevat om alle mensen in west-brabant wiens achternaam met een A begint op te bellen en te vragen of Amber (stali) thuis is.
Dat moet wel lukken, momentjequote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
iemand met een rekemachine bij de hand om alle views van 30 topics bij elkeer te ltellen?
pfff, je zit toch achter een computer?quote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
iemand met een rekemachine bij de hand om alle views van 30 topics bij elkeer te ltellen?
Sssssssssssssssssjtquote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Floxxx het volgende:
[..]
pfff, je zit toch achter een computer?![]()
![]()
Ik doe een gok. Gemiddeld iets van 12000, maar de laatste paar topics nog niet zoveel views. Dus (30x12000)-20000 ongeveer gok ik.quote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef yvonne het volgende:
Klinkt als een hele normale week, toch?quote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2005 13:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Klinkt als een hele normale week, toch?![]()
Op IRC schijnt hij RobH of Rob te heten, op het forum was het iets anders maar kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 11 april 2005 12:58 schreef sigidi het volgende:
maar robh was daar toch ook? al dan niet de echte..
T"is wat... HvN berichtte tijdje terug wel over twee vermiste goudvissen genaamd "joepie en joepie" van een invalide manquote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als ze op de redactie mensen hebben rondlopen die kunnen nadenken dan doen ze er niets mee. Of ze moeten verder écht geen nieuws hebben.
Je denkt toch niet dat er bij ons thuis nog gekookt werd hč, na die vermoeiende tocht langs wc's, bunkers en verlaten caravans?quote:Op maandag 11 april 2005 13:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Klinkt als een hele normale week, toch?![]()
Hij kwam toch nooit op het forum verder?quote:Op maandag 11 april 2005 13:03 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Op IRC schijnt hij RobH of Rob te heten, op het forum was het iets anders maar kan ik me niet meer herinneren.
Hmm ik telde die die vroegtijdig op slot zijn gegaan en deze ook mee. Dan kom ik aardig dicht in de buurt...quote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, alle delen tot dusver exclusief dit deel en de delen die op slot werden gegooid (dus alleen volgeposte topics) staan we op: 260081
Erg!! Veelquote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, alle delen tot dusver exclusief dit deel en de delen die op slot werden gegooid (dus alleen volgeposte topics) staan we op: 260081
Ik kreeg even een rolberoerte toen het display van de rekenmachine wegviel, maar na een paar keer hard rammen was ie er weerquote:
Nee idd, alleen op de FP doet tie weleens news submit ofzo...quote:Op maandag 11 april 2005 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij kwam toch nooit op het forum verder?
quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
Jezus, we zijn echt mensen zonder leven.
And we're proud of it!quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
of mensen die niks te doen hebben op stage!quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
Ik zeg ook niet of het verkeerd isquote:
Heerlijk, die ontkenningsfasequote:Op maandag 11 april 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb WEL een leven *stampvoet*
Hoeveel uur nog voor FOKRadio?
*aftellen gaat*
Hoe zal ik het je vertellen zonder je te kwetsen?quote:Op maandag 11 april 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb WEL een leven *stampvoet*
Hoeveel uur nog voor FOKRadio?
*aftellen gaat*
Nee, die zijn nu toch al dood.quote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Boccaccio het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:06 schreef KixAss456 het volgende:
Nee idd, alleen op de FP doet tie weleens news submit ofzo...
Jij was toch slecht met cijfers?quote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
We zagen wel een kleine rooie zakdoek net onder die stapel stalen platen uitsteken bij de ingang van dat bos.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
We zagen wel een kleine rooie zakdoek net onder die stapel stalen platen uitsteken bij de ingang van dat bos.
Die had je er net zelf onder gestoptquote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
Daar hebben ze rekenmachines voor uitgevondenquote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jij was toch slecht met cijfers?
Ohw, kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Echt?????????
FOTO
"Mijn project, wat doen jullie!"quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Die had je er net zelf onder gestopt
Kon tochquote:
Ja hoor, ik ga met een opvallende rode zakdoek met een onmiskenbare Jack Russell geur enkele bossen in alvorens het object tussen de metalen platen te moffelen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Die had je er net zelf onder gestopt
Ramptoerisme is zóóó ... eh zóóó...quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Echt?????????
FOTO
Wat doen we hier dan al 30 topics lang?quote:
Okee, gaan we nu ook nog allemaal foto's plaatsen van onwillekeurige Jack Russels ?quote:
conclusie?quote:Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef Lynx666 het volgende:
le·ven1 (het ~, ~s, ~s)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood
2 Een vermeende vermissing volgen op een internetforum
3 Naar aanleiding van 2 de bossen in gaan om het een en ander proberen op te helderen
Neuh niet allemaal..quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Okee, gaan we nu ook nog allemaal foto's plaatsen van onwillekeurige Jack Russels ?
![]()
Allemaal nu weten wat een bos is en wat bomen zijnquote:
Deze had ook een rode zakdoek omquote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Okee, gaan we nu ook nog allemaal foto's plaatsen van onwillekeurige Jack Russels ?
![]()
Je mag toch niet generaliseren op FOK! ????quote:Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan al 30 topics lang?
Een soort van collectieve bezigheidstherapie?quote:Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan al 30 topics lang?
nee, dan val ik terug in mijn miezerige zelf, en ga ik terug naar het ritueel tekenen van onzinnige dingen...quote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef abcd-tje het volgende:
Is er nog een leven na Ryan3, Stali en Ollie?
Goh, zou je denken ?quote:Op maandag 11 april 2005 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze had ook een rode zakdoek om.
Overigens zijn Ryan3 en Stali daarin niet erg origineel... google op red bandana
ooit was er een GeenLeven reeks in ONZquote:
bootje hurenquote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef abcd-tje het volgende:
Hmmm, toen ik mijn kat NA zonsondergang gisteravond uitliet op strand ... dacht ik bij de 2e
zandbank voor de kust iets vreemds te zien ...
Hmmm, wat nu???
Duikpak aan?
je kat uitlaten?quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef abcd-tje het volgende:
Hmmm, toen ik mijn kat NA zonsondergang gisteravond uitliet op strand ... dacht ik bij de 2e
zandbank voor de kust iets vreemds te zien ...
Hmmm, wat nu???
Duikpak aan?
Ik denk dat, mits dit geen grap is, Ollie er eerder zo uit ziet:quote:
M'n Ollie!!! Wat doe je?quote:Op maandag 11 april 2005 13:47 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik denk dat, mits dit geen grap is, Ollie er eerder zo uit ziet:
[afbeelding]
En dan te bedenken hoe Stali en Ryan er wel niet uit zullen zien.
quote:Op maandag 11 april 2005 13:47 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alvast de "Mummy RoadShow" van Discovey Channel inlichten???quote:Op maandag 11 april 2005 13:47 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, doe maarquote:Op maandag 11 april 2005 13:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Goh, zou je denken ?
Zo'n halsband met zakdoek is namelijk in iedere dierenzaak te koop.Mijn Jack Russel draagt er ook één. Zal ik zijn foto ook plaatsen, want dat heeft volgens jou nieuwswaarde ?
Ook vreemd dat dat bericht morgen gepost isquote:Op maandag 11 april 2005 13:51 schreef RigorMortis het volgende:
Is dit trouwens dezelfde Stali als de Stali op Fok!?
Viel me op dat ze in het gastenboek staat.
http://www.battleonline.nl/gerrald/gastenboek1/index.php
Samen met die geest op die foto wordt 't nu wel erg spooky!quote:Op maandag 11 april 2005 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ook vreemd dat dat bericht morgen gepost is
BerichtNr: 451quote:Op maandag 11 april 2005 13:51 schreef RigorMortis het volgende:
wanneer is dat gepost? Morgen lijkt me sterk. Heeft ze iets met de Universiteit van Amsterdam, of het Amsterdams Medisch Centrum?quote:Op maandag 11 april 2005 13:51 schreef RigorMortis het volgende:
het zou zomaar kunnen..quote:Op maandag 11 april 2005 13:51 schreef RigorMortis het volgende:
Rightquote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef Websmurf het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen..
naam is Amber, gepost vanaf 145.117.32.232 (aquila.amc.uva.nl)
Ja wellicht werkt/studeert ze daar?!quote:Op maandag 11 april 2005 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Grapjas van FOK!?
amc/uva is amsterdam.
Of ze zijn door de mannen met blauwe helmen het ziekenhuis ingeslagen !quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wellicht werkt/studeert ze daar?!
Bekijk de site eens, bekijk eens wie en wat er gepost wordt,quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wellicht werkt/studeert ze daar?!
Ja, en na 260.000 views komt niemand hier op het idee zich ergens op een megavage site die "opeens" gevonden wordt ergens iets als stali./amber te postenquote:Op maandag 11 april 2005 14:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die datum kan een fout zijn op de server. Als de host de datum van de server fout heeft staan komen data verkeerd uit (klassieke fout die optreedt bij winter > zomertijd...).
Stali / Amber.
Érg opvallend.
Ja, vanuit BoZ oid naar Amsterdamquote:Op maandag 11 april 2005 14:01 schreef RigorMortis het volgende:
Zou ze in het ziekenhuis liggen?
Precies.quote:Op maandag 11 april 2005 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en na 260.000 views komt niemand hier op het idee zich ergens op een megavage site die "opeens" gevonden wordt ergens iets als stali./amber te posten
Misschien is 't wel heel ernstig!quote:
En in elk gastenboek duikens ineens Stali's/Ambers op, wat een toeval!quote:Op maandag 11 april 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bekijk de site eens, bekijk eens wie en wat er gepost wordt,
en wat een plots toeval dat het "opeens" gevonden is
Spijt me zeer, maar; eigen schuld.quote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef ben.hahlen het volgende:
Gerrald is één of andere gozer die het verstandig vond om 's nachts op de snelweg te gaan lopen en is daarbij aangereden.
Net zo toevallig als dat er al 10 Ryan3's op IRC en op die pit weblog zijn geweest!quote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
En in elk gastenboek duikens ineens Stali's/Ambers op, wat een toeval!
Zou Stali dan een dubbele Fok-Account hebben?quote:Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef sigidi het volgende:
Die ip heeft iig een aantal malen hier gekeken...
145.117.32.232 (aquila.amc.uva.nl)
een kwartier geleden en vannochtend
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef sigidi het volgende:
De combinatie Stali/Amber geeft wel 100% aan dat "ze" ook FOK bezoekt. Zegt nog steeds niet veel.quote:Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef sigidi het volgende:
slim, doch nerdiequote:Op maandag 11 april 2005 14:14 schreef sigidi het volgende:
log van de server waar mijn icoontje staat..
Nope. Het kan iedere willekeurige users zijn die dit verhaal volgt.quote:Op maandag 11 april 2005 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De combinatie Stali/Amber geeft wel 100% aan dat "ze" ook FOK bezoekt. Zegt nog steeds niet veel.
omdat sommige mensen toch iets beter bekend zijn met hun echte naam.. vandaar ook dat zowel ryan als stali zich in de radiouitzending versprakenquote:Op maandag 11 april 2005 14:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nope. Het kan iedere willekeurige users zijn die dit verhaal volgt.
(Daarnaast; waarom zou je in godsnaam reageren onder de naam 'Stali' om er vervolgens 'Ambers' onder te zetten?)
Ja, dat begrijp ik. Maar ze typt als naam 'Stali' in en onder het bericht zet ze 'Amber'. In een gastenboek. Dat slaat nergens op.quote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef sigidi het volgende:
[..]
omdat sommige mensen toch iets beter bekend zijn met hun echte naam.. vandaar ook dat zowel ryan als stali zich in de radiouitzending verspraken
Nee, dat is idd een beetje vaag, zeg maar.quote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ze typt als naam 'Stali' in en onder het bericht zet ze 'Amber'. In een gastenboek. Dat slaat nergens op.
(Of ben ik nu onredelijk?)
't Is ook wel vaag als je je vriendin irl met haar nick aan gaat spreken, ik zie het al voor me: "Hé XcUZ_Me, wil je nog een colatje?"...quote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef sigidi het volgende:
[..]
omdat sommige mensen toch iets beter bekend zijn met hun echte naam.. vandaar ook dat zowel ryan als stali zich in de radiouitzending verspraken
Ja lekker!quote:Op maandag 11 april 2005 14:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is ook wel vaag als je je vriendin irl met haar nick aan gaat spreken, ik zie het al voor me: "Hé XcUZ_Me, wil je nog een colatje?"...
Te opvallend imho.quote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ze typt als naam 'Stali' in en onder het bericht zet ze 'Amber'. In een gastenboek. Dat slaat nergens op.
(Of ben ik nu onredelijk?)
En: waarom zou je op zo'n herdenkingsforum eerst je Fok-nick gebruiken en daarna je echte naam? Slaat nergens op natuurlijk.quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar waarom zou je überhaupt posten op een herdenkingsforum voor iemand die imho echt een bijzonder stupide actie heeft uitgehaald en het echt aan zichzelf heeft te danken...quote:Op maandag 11 april 2005 14:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En: waarom zou je op zo'n herdenkingsforum eerst je Fok-nick gebruiken en daarna je echte naam? Slaat nergens op natuurlijk.
Psiesquote:Op maandag 11 april 2005 14:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En: waarom zou je op zo'n herdenkingsforum eerst je Fok-nick gebruiken en daarna je echte naam? Slaat nergens op natuurlijk.
IP is NIET gelieerd aan ryan, stali noch klonen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef sigidi het volgende:
iig kijkt die persoon nog steeds mee en dan kan ik hem/haar gelijk even meegeven da ik het nogal ongepast vind om dat in een gastenboek te plaatsen van iemand die overleden is, tenzij het echt stali is.
en hun wifi laptop?quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
IP is NIET gelieerd aan ryan, stali noch klonen.
ollie heeft zwarte vlekken.quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef vuurwerkman het volgende:precies ollie :
Teef, JACK RUSSELL TERRIER, WIT-BRUIN, bruin op kop, vlek achterop rug en rond staart, bruine korte, halsband rood AMSTERDAM OOST
(Gevonden honden)
http://grieken.tweakdsl.nl/images/pit/hires/Ollieendodevis.jpg
Ook in amsterdam![]()
Rightquote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Yvonne weet er meer van, ze volgt het topic alleen om ons een beetje op het gereel te houden en zorgen dat we geen politie etc erbij halen. Is dat niet duidelijk jongens?
quote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Yvonne weet er meer van, ze volgt het topic alleen om ons een beetje op het gereel te houden en zorgen dat we geen politie etc erbij halen. Is dat niet duidelijk jongens?
Tuuk kan ik dat vanachter m'n pjoeterquote:Op maandag 11 april 2005 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
blabla, net alsof yvonne bepaald of je de bepaald of je de politie belt of niet. Een paar mensen hebben al gebeld.. Dus je stelling gaat niet op.. en bovendien issie niet echt origineel meer...![]()
Groot. Het lijkt me een goed moment voor Ryan3 om z'n telefoon aan te zetten.quote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef RigorMortis het volgende:
Hoe groot is de kans dat vanavond op FokRadio het hele verhaal onthuld wordt?
psst, nolius, neem dan ook skypeout, betaal je geen geld voor als het gesprek korter is dan 3 sec (Dus in jouw geval gaat hij nieteens over maar aleen voicemail, dus gratis) en houd je niet telkens de telefoonlijn bezetquote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Ik bel me suf naar dat kutnummer...
Ik vind dat we eerst de 50 topics moeten halen..quote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Groot. Het lijkt me een goed moment voor Ryan3 om z'n telefoon aan te zetten.
Meesterlijk hequote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right, opletten, burgemeester, politie, boswachter, SBS, alles is al door FOK!kers gebeld hoor.
Ik probeerde een heel klein beetje de boel in de hand te houden, er zijn topics geweest waar men echt van plan was wildvreemden lastig te gaan vallen ,quote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ze kan het niet doen, maar het is wel overduidelijk dat zij je probeert te ontmoedigen om iets anders te ondernemen als door het bos wandelen.
dierenasiels, onschuldige burgers, hondenverenigingen...quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef cygnusx het volgende:
fuck zeg, zodra deze vol is hebben we om die stomme put van de gemeente 9000 berichten geplaatst.!
Ik vind dat jij op de PiT meeting moet komenquote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst de 50 topics moeten halen..![]()
Dankzij ons, we verdienen ene lintje met zn allenquote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef grunge-metal het volgende:
[..]. Het heeft BoZ wel een stukje bekender gemaakt!
.
Je bedoelt die met terras, zon, fris, bier & wijn?quote:Op maandag 11 april 2005 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat jij op de PiT meeting moet komen
minimaalquote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef cygnusx het volgende:
fuck zeg, zodra deze vol is hebben we om die stomme put van de gemeente 9000 berichten geplaatst.!
Je vergeet het lekkere etenquote:Op maandag 11 april 2005 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bedoelt die met terras, zon, fris, bier & wijn?![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef cygnusx het volgende:
Maar niet in het dure Jagerslustquote:
http://depit.web-log.nlquote:Op maandag 11 april 2005 15:01 schreef Star-Lips het volgende:
iemand die nog ff een linkje heeft naar die weblog? thnq
En waarom zouden ze dan toelaten dat iedereen nu persoonlijke dingen van Ryan's en Ambers leven gaan zoeken?quote:Op maandag 11 april 2005 15:05 schreef leolinedance het volgende:
Tuurlijk zijn ze er gewoon, en lachen ze ons nu uit. Of ze zijn op vakantie ofzo. Denk je nu echt dat hun familie, vrienden, collega's ed. ze niet zouden missen? En als mensen langere tijd vermist zijn komen ze echt wel ergens in het nieuws/bij 'opsporing verzocht' of iets dergelijks. En aangezien hier ontzetten veel mensen posten/lurken zou iemand het dan echt wel merken.
Dat stelt me weer gerust. Maar als ik echt niets hoor voor volgende week maandag, dan ga ik toch weer verder met zoeken.quote:Op maandag 11 april 2005 15:05 schreef leolinedance het volgende:
Tuurlijk zijn ze er gewoon, en lachen ze ons nu uit. Of ze zijn op vakantie ofzo. Denk je nu echt dat hun familie, vrienden, collega's ed. ze niet zouden missen? En als mensen langere tijd vermist zijn komen ze echt wel ergens in het nieuws/bij 'opsporing verzocht' of iets dergelijks. En aangezien hier ontzetten veel mensen posten/lurken zou iemand het dan echt wel merken.
Verwerp eerst mijn argument maar eens....quote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan toelaten dat iedereen nu persoonlijke dingen van Ryan's en Ambers leven gaan zoeken?
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef RigorMortis het volgende:
Zouden we ooit nog wat van ze horen?
log.server8.org (log)quote:Op maandag 11 april 2005 15:01 schreef Star-Lips het volgende:
iemand die nog ff een linkje heeft naar die weblog? thnq
Beetje laat, maar heb eens gekeken op dat IP adres... Castrium ligt ook niet echt in omgeving BoZ meen ikquote:Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef sigidi het volgende:
Er valt niets te vinden, alles is zorgvuldig weggewerkt of bestaat niet.quote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan toelaten dat iedereen nu persoonlijke dingen van Ryan's en Ambers leven gaan zoeken?
Een beetje?quote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef SilverSpirit het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar ik had naar aanleiding van deze topicreeks TerraDesk gedownload, alleen ik weet niet hoe dit werkt. Dit is het topic wat ik heb geopend: Terradesk
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 11 april 2005 15:10 schreef OllieA het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat niet door die opsporingsploeg is gedaan...
HEY werdo, wake up, da's een HOAX!quote:Op maandag 11 april 2005 15:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Beetje laat, maar heb eens gekeken op dat IP adres... Castrium ligt ook niet echt in omgeving BoZ meen ik
IP-nummer: 146.117.32.232
etc
Uhhh nee dit is gewoon de universiteit van amsterdam waarbij de provider blijkbaar in castricum een kantoor heeft.quote:Op maandag 11 april 2005 15:09 schreef vlad het volgende:
Beetje laat, maar heb eens gekeken op dat IP adres... Castrium ligt ook niet echt in omgeving BoZ meen ik
\quote:Op maandag 11 april 2005 15:11 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
HEY werdo, wake up, da's een HOAX!
was da trouwens met da hoofd van jou?quote:
er is niets met da hoofd van mijquote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
was da trouwens met da hoofd van jou?
Is TerraDisk wel actueel of zijn dat al oude foto's?quote:Op maandag 11 april 2005 15:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Een beetje?
Ga eens naar www.vanuitdelucht.nl
Op Yvonnequote:Op maandag 11 april 2005 15:10 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Er valt niets te vinden, alles is zorgvuldig weggewerkt of bestaat niet.
Ryan en Amber zijn er misschien wel nooit geweest, misschien was het gewoon Yvonne, die al jaren geleden deze promo-campagne in gedachten had en zich op slinkse wijze heeft voorgedaan als Ryan en Amber/Stali/MCallas.? Alles is mogelijk op Fok en op Yvonne.
Oude bende.quote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef RigorMortis het volgende:
Is TerraDesk wel actueel of zijn dat al oude foto's?
Jaja, da's wel heel toevallig dan!quote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op Yvonne
hej, ik ben de ex van ryan jah
in kaboel is het nu wel kwart voor achtquote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is het al 20 uur?
Op welke zender komen ze?quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef vlad het volgende:
[..]
in kaboel is het nu wel kwart voor acht![]()
wat een spanning he?
'Ze'..?quote:
Gisteravond had ik daar indd een mooie complottheorie over bedacht waar je niet meer onder uit kon, ben um alleen ff kwijtquote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op Yvonne
hej, ik ben de ex van ryan jah
Als er bevredigende antwoorden gevonden zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wanneer is een topic vól?
Aan het begin van pagina 7, dus?quote:Op maandag 11 april 2005 15:18 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Als er bevredigende antwoorden gevonden zijn.
Neee, Hart van Nederland!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:18 schreef Rolfxx het volgende:
Nederland 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |