quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
Hahaha slaaptekort idd en die pizza's komen me ook bekend voor.
Zit nu op mijn werk te posten en het werk blijft liggen.....
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Vanavond in FOK! Radio. (20:00)quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.quote:Op maandag 11 april 2005 12:19 schreef kruimel_20 het volgende:
komt er vanavond op Fok!radio weer wat nieuws nolius?
Mja, voorlopig staan gesprekken met mensen die gisteren de pit vonden op het menu. En Yvonne gaat live datenquote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zullen vandaag wel "teruggevonden" worden. Vast in dat fok-radio.
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Nolius het volgende:
die gisteren de pit vonden op het menu
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterdquote:Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.
Ik ben er vanavondquote:Op maandag 11 april 2005 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterd.
Ga zeker luisteren.
Wow. Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, was het inschakelen van dat swatteam niet ietwat overdreven? tvp
gaat ie nog over of gelijk voicemail??quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Ik bel me suf naar dat kutnummer...
Was een tvpquote:
"De Pit" is gevonden, dat weet je hoop ik ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:29 schreef Mirage het volgende:
* Mirage kijkt om zich heen... nog steeds niets ?
Dus van die opnames van Viper komt ook niks meer terecht zeker?quote:
De gekleurde stippen zijn dus niet alleen bomen die gekapt moeten worden, maar wandelroutes. Ik weet niet of dat al bekend was geworden in een van de 30 draadjes, maar anders: bij dezequote:Heej Mariek,
Best leuk om (globaal) te lezen dat stephen king annex x-files annex blair witch verhaal. Allemaal spannend en zeker omdat het in mn achtertuin ligt (als ik die gehad zou hebben:).
Ow ja en in heel het bos staan paaltjes met verschillende kleuren verf en bomen met kleuren stippen om wandelroutes aan te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |