Ik hoef eens een keer geen tvp te zettenquote:Op maandag 11 april 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo ik had de lapo in het vorige topic.
Niet om het een of ander, maar jij hebt het gesprek uitgezonden en daarmee openbaar gemaakt, dus dittoquote:Op maandag 11 april 2005 05:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar pas wel op met het vermelden van persoonlijke gegevens hier...
Appels en peren, GEEN persoonsgegevens hier, klaar.quote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef sigidi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jij hebt het gesprek uitgezonden en daarmee openbaar gemaakt, dus ditto
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graagquote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zullen vandaag wel "teruggevonden" worden. Vast in dat fok-radio.
Nostradamus belde net collect vanuit de hemel. Die had 't daarover.quote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graag
Bedanktquote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nostradamus belde net collect vanuit de hemel. Die had 't daarover.
Pit is gevonden, zie foto's en het hek lag omquote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef vlad het volgende:
misschien heb ik iets gemist, maar hebben ze het gegraven gat ook gevonden gister? en is er ook gekeken of er mensen langskomen als er aan het hek wordt gerammeld?
* kijkt om zich heen...quote:Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb chronisch slaaptekort, leef een hele week op pizza en andere meuk, mn huis is een bende, graag
Jup, m'n foto's staan in http://log.server8.org/img/quote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
Pit is gevonden, zie foto's en het hek lag om
quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
Hahaha slaaptekort idd en die pizza's komen me ook bekend voor.
Zit nu op mijn werk te posten en het werk blijft liggen.....
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Vanavond in FOK! Radio. (20:00)quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef FabulousFabster het volgende:
ONTKNOPING PLEAZZZZZZZZ
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.quote:Op maandag 11 april 2005 12:19 schreef kruimel_20 het volgende:
komt er vanavond op Fok!radio weer wat nieuws nolius?
Mja, voorlopig staan gesprekken met mensen die gisteren de pit vonden op het menu. En Yvonne gaat live datenquote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zullen vandaag wel "teruggevonden" worden. Vast in dat fok-radio.
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Nolius het volgende:
die gisteren de pit vonden op het menu
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterdquote:Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Oh. Kun je geen filter op mn kutstem zetten ?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Ryan3 vanavond rond 20 uur z'n telefoon aan zet en Martijn (D.O.L.F.)/Nolius spontaan op dat tijdstip gaan bellen.
Ik ben er vanavondquote:Op maandag 11 april 2005 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben wel opgenomen, maar heb de pit niet gevonden dus ik word bij voorbaat al gefilterd.
Ga zeker luisteren.
Wow. Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, was het inschakelen van dat swatteam niet ietwat overdreven? tvp
gaat ie nog over of gelijk voicemail??quote:Op maandag 11 april 2005 12:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Ik bel me suf naar dat kutnummer...
Was een tvpquote:
"De Pit" is gevonden, dat weet je hoop ik ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:29 schreef Mirage het volgende:
* Mirage kijkt om zich heen... nog steeds niets ?
Dus van die opnames van Viper komt ook niks meer terecht zeker?quote:
De gekleurde stippen zijn dus niet alleen bomen die gekapt moeten worden, maar wandelroutes. Ik weet niet of dat al bekend was geworden in een van de 30 draadjes, maar anders: bij dezequote:Heej Mariek,
Best leuk om (globaal) te lezen dat stephen king annex x-files annex blair witch verhaal. Allemaal spannend en zeker omdat het in mn achtertuin ligt (als ik die gehad zou hebben:).
Ow ja en in heel het bos staan paaltjes met verschillende kleuren verf en bomen met kleuren stippen om wandelroutes aan te geven![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, gek hč? Iets dat op FOK! gebeurd dat zomaar op FOK!radio is. Is normaal nooit
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.quote:Op maandag 11 april 2005 12:30 schreef Nolius het volgende:
Hij wil zeggen dat jij voor jan lul naar Bergen op zoom bent gegaan
Ja, jullie hebben goed zoekwerk verricht!quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
EN gave foto's EN leuke topics en een heleboel vermaak voor heel, heel veel FOK!kers.quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
quote:(12:32) reul_at_school: ik had net HvN aan de lijn
(12:32) reul_at_school: zij belden mij
(12:32) reul_at_school: heb hun info gegeven, ze klonken
(12:32) reul_at_school: geinteresseerd
(12:32) reul_at_school: over een uurtje hebben ze vergadering
(12:32) reul_at_school: daarna hoor ik meer
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.quote:Op maandag 11 april 2005 12:33 schreef Nolius het volgende:
En ik durf te wedden dat het ook nog gezellig was
We hebben dan ook helemaal niet lang op die ene open plek op dat heuveltje gestaanquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.
bier en popcorn, iemandquote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Verse jus d'orange. Iemand?
Qua massa hysterie kan ik het wel begrijpen,en het was best grappig ookquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
Jup.quote:Op maandag 11 april 2005 12:36 schreef MrWilliams het volgende:
het blijkt dus te gaan om een proefinfiltratie op de "brabantse wal". Voor meer informatie, bel de persoon aangegeven op de eerste site en vraag wat ze daar op 13 april precies gaan doen.
Pardonquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
xcuz_mequote:
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.quote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehehequote:
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...quote:
De PR afdeling nog wel .quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...
HvN houdt wel van een beetje sensatie. En als ze een item brengen over boer Henk en z'n gestolen kip dan moet dit ook wel kunnen inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |