quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Iets dat op FOK! gebeurd dat zomaar op FOK!radio is. Is normaal nooit
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.quote:Op maandag 11 april 2005 12:30 schreef Nolius het volgende:
Hij wil zeggen dat jij voor jan lul naar Bergen op zoom bent gegaan
Ja, jullie hebben goed zoekwerk verricht!quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
EN gave foto's EN leuke topics en een heleboel vermaak voor heel, heel veel FOK!kers.quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Och, voor spoorzoeker spelen is wel leuk. Toch prettig dat "de Pit" uiteindelijk gevonden is.
quote:(12:32) reul_at_school: ik had net HvN aan de lijn
(12:32) reul_at_school: zij belden mij
(12:32) reul_at_school: heb hun info gegeven, ze klonken
(12:32) reul_at_school: geinteresseerd
(12:32) reul_at_school: over een uurtje hebben ze vergadering
(12:32) reul_at_school: daarna hoor ik meer
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.quote:Op maandag 11 april 2005 12:33 schreef Nolius het volgende:
En ik durf te wedden dat het ook nog gezellig was
We hebben dan ook helemaal niet lang op die ene open plek op dat heuveltje gestaanquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jawel, maar het was af en toe ook stressen. Waar kan het zijn? Waar gaan we nu heen? Etcetera.
bier en popcorn, iemandquote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Verse jus d'orange. Iemand?
Qua massa hysterie kan ik het wel begrijpen,en het was best grappig ookquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
Jup.quote:Op maandag 11 april 2005 12:36 schreef MrWilliams het volgende:
het blijkt dus te gaan om een proefinfiltratie op de "brabantse wal". Voor meer informatie, bel de persoon aangegeven op de eerste site en vraag wat ze daar op 13 april precies gaan doen.
Pardonquote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat HvN interessant vindt aan een stel forumbezoekers die een week hebben gezocht naar een grondwaterwinningssysteem.
xcuz_mequote:
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.quote:Op maandag 11 april 2005 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehehequote:
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...quote:
De PR afdeling nog wel .quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...
HvN houdt wel van een beetje sensatie. En als ze een item brengen over boer Henk en z'n gestolen kip dan moet dit ook wel kunnen inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat iets uitlekt voordat het bekend mag worden, een stel vermiste personen óf een pracht grap die ontzettend veel mensen zoveel dagen "vast " kan houden zijn beide misschien het vermelden waard.
Olliequote:Op maandag 11 april 2005 12:44 schreef leolinedance het volgende:
slaapverwekhond.
Wat betekent tvp?quote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef RigorMortis het volgende:
Deze keer maar geen tvp-tje.
TerugVindPost, post voor mensen die te lui zijn om bookmarks te gebruiken. Zorgt ervoor dat het topic in je MyAT komt te staan.quote:Op maandag 11 april 2005 12:35 schreef shady1983 het volgende:
Ik schaam me dood, maar ik vraag het toch: Wat is een TVP ??![]()
Als ze op de redactie mensen hebben rondlopen die kunnen nadenken dan doen ze er niets mee. Of ze moeten verder écht geen nieuws hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
FOK! heeft gisteren ook contact gehad met SBS6, en toen hadden ze geen interesse. Da's toch vreemd...
Ik weet wel al wat Ollie gaat zeggen...quote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef abcd-tje het volgende:
Met HvN erbij moeten ryan, stalie en ollie wel te voorschijn komen!
Ben heel benieuwd naar het verhaal van ryan en stalie wat ze daarop zullen zeggen!
Story continues ...
Misschien duiken ze wel op ín de uitzending van HvNquote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef abcd-tje het volgende:
Met HvN erbij moeten ryan, stalie en ollie wel te voorschijn komen!
Ben heel benieuwd naar het verhaal van ryan en stalie wat ze daarop zullen zeggen!
Story continues ...
Kan je geen Linedance houden bij The pitquote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet wel al wat Ollie gaat zeggen...
WOEF WOEF!
![]()
Ja hahahahahahaha.quote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien duiken ze wel op ín de uitzending van HvN
Of de volgende (of nummertje 32, 33 of 34quote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dit topic ook maar vanavond gebruiken voor FOK!radio?
Goed ideequote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Boccaccio het volgende:
gaan we nog iets ondernemen om die ryan3 + aanhang te vinden?
Een reeks in TRU, is dat wel eens voorgekomenquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat een paar briljante fok!kers het idee hadden opgevat om alle mensen in west-brabant wiens achternaam met een A begint op te bellen en te vragen of Amber (stali) thuis isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |