Hmm ik telde die die vroegtijdig op slot zijn gegaan en deze ook mee. Dan kom ik aardig dicht in de buurt...quote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, alle delen tot dusver exclusief dit deel en de delen die op slot werden gegooid (dus alleen volgeposte topics) staan we op: 260081
Erg!! Veelquote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, alle delen tot dusver exclusief dit deel en de delen die op slot werden gegooid (dus alleen volgeposte topics) staan we op: 260081
Ik kreeg even een rolberoerte toen het display van de rekenmachine wegviel, maar na een paar keer hard rammen was ie er weerquote:
Nee idd, alleen op de FP doet tie weleens news submit ofzo...quote:Op maandag 11 april 2005 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij kwam toch nooit op het forum verder?
quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
Jezus, we zijn echt mensen zonder leven.
And we're proud of it!quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
of mensen die niks te doen hebben op stage!quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
Ik zeg ook niet of het verkeerd isquote:
Heerlijk, die ontkenningsfasequote:Op maandag 11 april 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb WEL een leven *stampvoet*
Hoeveel uur nog voor FOKRadio?
*aftellen gaat*
Hoe zal ik het je vertellen zonder je te kwetsen?quote:Op maandag 11 april 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb WEL een leven *stampvoet*
Hoeveel uur nog voor FOKRadio?
*aftellen gaat*
Nee, die zijn nu toch al dood.quote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Boccaccio het volgende:
gaan we nog iets ondernemen om die ryan3 + aanhang te vinden?
quote:Op maandag 11 april 2005 13:06 schreef KixAss456 het volgende:
Nee idd, alleen op de FP doet tie weleens news submit ofzo...
Jij was toch slecht met cijfers?quote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
We zagen wel een kleine rooie zakdoek net onder die stapel stalen platen uitsteken bij de ingang van dat bos.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
We zagen wel een kleine rooie zakdoek net onder die stapel stalen platen uitsteken bij de ingang van dat bos.
Die had je er net zelf onder gestoptquote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Lynx666 het volgende:
Daar hebben ze rekenmachines voor uitgevondenquote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jij was toch slecht met cijfers?
Ohw, kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Echt?????????
FOTO
"Mijn project, wat doen jullie!"quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef Rolfxx het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Die had je er net zelf onder gestopt
Kon tochquote:
Ja hoor, ik ga met een opvallende rode zakdoek met een onmiskenbare Jack Russell geur enkele bossen in alvorens het object tussen de metalen platen te moffelen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Die had je er net zelf onder gestopt
Ramptoerisme is zóóó ... eh zóóó...quote:Op maandag 11 april 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Echt?????????
FOTO
Wat doen we hier dan al 30 topics lang?quote:
Okee, gaan we nu ook nog allemaal foto's plaatsen van onwillekeurige Jack Russels ?quote:
conclusie?quote:Op maandag 11 april 2005 13:21 schreef Lynx666 het volgende:
le·ven1 (het ~, ~s, ~s)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood
2 Een vermeende vermissing volgen op een internetforum
3 Naar aanleiding van 2 de bossen in gaan om het een en ander proberen op te helderen
Neuh niet allemaal..quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Okee, gaan we nu ook nog allemaal foto's plaatsen van onwillekeurige Jack Russels ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |