och best johquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gaan we nog een OP maken met daarin een inventarisatie van de singles, links naar fotoboeken / superdudes () profielen, MSN adressen enzomeer?
Oh heb ik er niet bij gezet. Moeten we maar even kijken. Beach krijgt moet de link van zijn superdude profiel wel doorgeven danquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gaan we nog een OP maken met daarin een inventarisatie van de singles, links naar fotoboeken / superdudes () profielen, MSN adressen enzomeer?
Speak for yourself pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:31 schreef Metro2005 het volgende:
hopeloze gevallen zijn we met z'n allen
trage slakquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[Centraal] Nog Steeds Single. Deel 7.
![]()
![]()
![]()
(ik was nog aan het bijlezen, is deel 7 alweer vol)
Om alles bij te lezen is wat veel nu. Print het uit en neem het mee naar bed, net zoals een boek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
* melismay meld zich... Moet nog even bijlezen, maar dan zal ik eens gezellig gaan meeposten
Printer is een beetje boel kapotquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Om alles bij te lezen is wat veel nu. Print het uit en neem het mee naar bed, net zoals een boek.
Vanaf nu gewoon meeposten.
Ik was even aan het patiencenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
trage slak
dit topic is een doorlopend gevecht met de F5 knop
Ik niet, de OP is al een hels karwei.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi wie gaat die straks allemaal verzamelen en ze in de op van deeltje 9 plakken!
Idem.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wacht nog even.
Is dit een onbedoelde kloon-verraad-post?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
naam : I.R.Baboon
status : single
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Drs P-liefhebber, politicoloog, mislukt voetballer
msn: alleen voor bevoorrechten
fotoboek : Fotoboek van I.R.Baboon
Dus dit is officieel 'Help! Ik zoek een partner"-reeks geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
JAquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus dit is officieel 'Help! Ik zoek een partner"-reeks geworden?
nee ... want die lijstjes weet iedereen die meeleest al gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zonde.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
t was al zo boeiendquote:
naam : Qyrozquote:
Van dat gemiddeld zou ik matig maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
naam : Qyroz
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Radiohead-liefhebber, geen politicoloog, gemiddeld voetballer
fotoboek : http://fotoboek.fok.nl/qyroz
dan is het nu officeel verworden tot slowchat !quote:
Ik vind het een prima idee, hoor, een fok-gedeelte waarin mensen zichzelf te grabbel gooien teneinde een stukje genegenheid te vinden. Ik mag graag in zulke topics lurken.quote:
Notquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
Zwemmen op je eerste date
done of niet done
Ideaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
hoezo zichzelf te grabbel gooien ? Achja daar heb ik het inttelect niet voor om dat te begrijpen vast !quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, hoor, een fok-gedeelte waarin mensen zichzelf te grabbel gooien teneinde een stukje genegenheid te vinden. Ik mag graag in zulke topics lurken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
naam : I.R.Baboon
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Drs P-liefhebber, politicoloog, mislukt voetballer
fotoboek : Fotoboek van I.R.Baboon
Je leven is mislukt, IR.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
En de reden dat ik hier post is dat ik ooit de potentie had om eeuwige maagd te blijven, maar dat dat allemaal niet gelukt is. Maar ja, ik vind mensen die dat wel zijn erg sympathiek.
leg eens uit waar het 'mis' ging ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
En de reden dat ik hier post is dat ik ooit de potentie had om eeuwige maagd te blijven, maar dat dat allemaal niet gelukt is. Maar ja, ik vind mensen die dat wel zijn erg sympathiek.
Hij ging in Amsterdam-Centrum wonen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leg eens uit waar het 'mis' ging ?
en that's the questionquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
nu vervallen tot win het en in het
'On va se baigner'quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer singles het probleem dat ze alle films uit de videotheek al hebben gezien?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!..
Ik verhuisde uit Friesland, kwam onder fatsoenlijke mensen, betrad het studentenleven, werd vaak dronken en belandde in een relatie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leg eens uit waar het 'mis' ging ?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!..
Wordt gezellig in dit topic.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
het grote voorbeeld anton heijboer is dood .. zijn 11 vrouwen zijn nou weer single
hmmm dat lukt mij nou niet .. ja dat dronken worden welquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik verhuisde uit Friesland, kwam onder fatsoenlijke mensen, betrad het studentenleven, werd vaak dronken en belandde in een relatie.
Die beginnen gewoon met elkaar een relatie. of gaan op zoek naar een nieuwe Anton.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
het grote voorbeeld anton heijboer is dood .. zijn 11 vrouwen zijn nou weer single
Ik ben er te oud voor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm dat lukt mij nou niet .. ja dat dronken worden wel
achja je kunt nogsteeds met een kotsende kever in het sc staan toch 14.gifquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben er te oud voor..
*gemiste kansen in leven ziet*
Ik wel, maar mijn studentenleven bestond uit elke dag tot 3:00 op FOK! zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook niet gestudeerd, zou het daar misgegaan zijn?
Nou ja, het helpt wel. Zeker mijn studentenvereniging (niet corporaal, dus eigenlijk alleen maar goedkoop zuipen) is een ontzettende bakermat voor relaties, one night stands en meer van dat soort dingen. En de drempel ligt voor m'n gevoel ook veel lager dan daarvoor (maar goed, ik bevind me zelden in discotheken, dus daar kan ik ook weinig over zeggen).quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wel, 3 jaar zelfs maar ik koos weer zo'n opleiding waarbij meisjes zo zeldzaam waren dat je een ratio van 1 op 500 hadquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
oei studentenverenigingen over eng gesproken ...daar lopen allemaal studenten rond die gedwongen lol hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt wel. Zeker mijn studentenvereniging (niet corporaal, dus eigenlijk alleen maar goedkoop zuipen) is een ontzettende bakermat voor relaties, one night stands en meer van dat soort dingen. En de drempel ligt voor m'n gevoel ook veel lager dan daarvoor (maar goed, ik bevind me zelden in discotheken, dus daar kan ik ook weinig over zeggen).
sla jezelf maar even op de borstquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het weekend toch weer als vrijgezel overleeft, yes nog immer vrijgezel ...
Beter dan mijn opleiding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wel, 3 jaar zelfs maar ik koos weer zo'n opleiding waarbij meisjes zo zeldzaam waren dat je een ratio van 1 op 500 had
Hier is het weekend nog niet over hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het weekend toch weer als vrijgezel overleeft, yes nog immer vrijgezel ...
Ligt geheel aan de situatie denk ik. Als je toevallig in Centerparcs zit, kan het denk ik wel, want dan heb je vaak niet echt veel andere potentiele date-locaties voorhanden... en dan na afloop wegens drukte een kleedhokje moeten delen omdat de rest bezet is...quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
Ja, met zulke vooroordelen kom je nergens, jongeman.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oei studentenverenigingen over eng gesproken ...daar lopen allemaal studenten rond die gedwongen lol hebben
quote:I want a girl with a mind like a diamond
I want a girl who knows what’s best
I want a girl with shoes that cut
And eyes that burn like cigarettes
I want a girl with the right allocations
Who’s fast, thorough, and sharp as a tack
She’s playing with her jewelry
She’s putting up her hair
She’s touring the facilities
And picking up the slack
I want a girl with a short skirt and a long jacket.
I want a girl who gets up early
I want a girl who stays up late
I want a girl with uninterrupted prosperity
Who uses a machete, to cut her red tape
With fingernails that shine like justice
And a voice that is dark like tainted glass
She is fast, thorough, and sharp as a tack
She’s touring the facilities and picking up the slack
I want a girl with a short skirt and a long, long jacket
I want a girl with smooth liquidation
I want a girl with the right dividends
At City Bank we will meet accidentally
We’ll start to talk when she borrows my pen
She wants a car with a cupholder armrest
She wants a car that will get her there
She’s changing her name
From Kitty to Karen
She’s trading her MG for a white Chrysler LeBaron
I want a girl with a short skirt and a long jacket
aha ok .. maar als ik zie wie er bij mijn opleiding in de studenten vereniging zittenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, met zulke vooroordelen kom je nergens, jongeman..
Er is bij mij (en de mijnen) absoluut geen sprake van gedwongenheid. Heb je geen zin om langs te komen dan ga je niet, heb je een jaar geen zin dan ga je een jaar niet. Niemand legt je iets in de weg, maar als je zin hebt om iets leuks te doen dan zal je daar erg snel metgezellen vinden.
Ik heb zo'n spierpijn van gister stappen (ja dan ga ik ook echt dansen, dansen en dansen) dat ik mijn hoofd hier verder niet ga vertonen in een gelegenheid. Ik denk wel dat ik het weekend single door ga komen of er moeten wel hele rare dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hier is het weekend nog niet over hoor.
Ik heb er inderdaad ergens wel spijt van dat ik nooit lid van een studentenvereniging ben geworden. Aangezien ik nog student ben zou het natuurlijk nog kunnen, maar dan zou ik van de zomer met allemaal 18-jarige meisjes ontgroend worden en ik weet niet of dat nou zo'n briljant plan is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt wel. Zeker mijn studentenvereniging (niet corporaal, dus eigenlijk alleen maar goedkoop zuipen) is een ontzettende bakermat voor relaties, one night stands en meer van dat soort dingen. En de drempel ligt voor m'n gevoel ook veel lager dan daarvoor (maar goed, ik bevind me zelden in discotheken, dus daar kan ik ook weinig over zeggen).
Je bent blijkbaar niet goed op de hoogte, want vorig jaar is er wel degelijk een oude maagdenmeet geweest. Schtoppel, Pheno en ik waren er o.a. daarnaast nog wat Fokker's die niet met naam en toenaam bij de oude maagden genoemd worden en die ik derhalve nog steeds chanteer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat was de eerste opzet van die meet. Oude maagden, verlegen mensen meet, maar later werd het gewoon een algehele R&P meet, maar de meeste waren wel singles.
Nou ja, ontgroenen en zo vind ik niks. Het principe staat me allereerst niet aan, en daarnaast is het een soort zinloze poppenkast.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ergens wel spijt van dat ik nooit lid van een studentenvereniging ben geworden. Aangezien ik nog student ben zou het natuurlijk nog kunnen, maar dan zou ik van de zomer met allemaal 18-jarige meisjes ontgroend worden en ik weet niet of dat nou zo'n briljant plan is.![]()
Nee joh, dat zie ik echt niet meer zitten. Daarvoor is het nu echt te laat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ontgroenen en zo vind ik niks. Het principe staat me allereerst niet aan, en daarnaast is het een soort zinloze poppenkast.
Maar goed, er zijn genoeg verenigingen waar niet ontgroend wordt, en je bent met 25 heus nog niet extreem oud voor een nieuw lid.
hehe bij ons was de korting net zo hoog als het lidmaatschap dus heb ik er vanafgezien !quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben ook lid geweest van een studentenvereniging maar dat was voornamelijk vanwege de korting die je kreeg op de dingen die je nodig had voor je studie![]()
zuipen deed ik met een groep uit mijn klas
Dat was dan een studievereniging, dat is iets anders en daar ben ik wel lid van. Op de universiteit bestaan er verder gelukkig geen klassen, dus daar mee gaan zuipen kan niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben ook lid geweest van een studentenvereniging maar dat was voornamelijk vanwege de korting die je kreeg op de dingen die je nodig had voor je studie![]()
hehe ik heb overal nog wel gelijk gestemde sloebers gevonden die geen bezwaar hebben tegen openbaar drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was dan een studievereniging, dat is iets anders en daar ben ik wel lid van. Op de universiteit bestaan er verder gelukkig geen klassen, dus daar mee gaan zuipen kan niet.![]()
Ik beweer ook niet dat ik nooit ga zuipen met mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe ik heb overal nog wel gelijk gestemde sloebers gevonden die geen bezwaar hebben tegen openbaar drinken
hehe ik heb op sensation white (toen het voor het eerst wit was 2001 ofzo) ook behoorlijk veel geknuffeldquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spierpijn van gister stappen (ja dan ga ik ook echt dansen, dansen en dansen) dat ik mijn hoofd hier verder niet ga vertonen in een gelegenheid. Ik denk wel dat ik het weekend single door ga komen of er moeten wel hele rare dingen gebeuren.
Er overkwam me gister toch wel iets opmerkelijks, iemand kreeg me serieusmaar ja tegen sommige vrouwelijke charmes is mijn betonnen muur ook niet bestand.
![]()
En het was nog niet eens door hoe ze keek ofzo, ze pakte op een gegeven heel lief mijn hand en keek me echt heel diep in mijn ogen aan. Ik word daar een behoorlijk endvan.
Overigens was ze al weer op de weg naar buiten (terwijl ik nog 3 uur doorstampte) voor ik bekomen was. En nee er is echt helemaal niets gebeurd ook, maar 'desondanks' een hele, hele toffe avond gehad.
Lid van m'n studievereniging ben ik ook, daar doe ik ook wel dingen voor, maar probleem is dat de meeste vrienden van m'n studie óf nog thuiswonen óf al samenwonen en zo, en dat je daar dus minder vaak wat mee kan drinken. En op dat soort momenten is een studentenvereniging ideaal. Niet eens om altijd daar te zijn (we zijn sowieso maar 2x per week open) maar wel omdat dat mensen zijn met wie je daar buiten om ook makkelijk wat af kan spreken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hm. Toen ik er was waren ze er nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
maar als je zin hebt om iets leuks te doen dan zal je daar erg snel metgezellen vinden.
Nee nouk, natuurlijk waren ze er toen niet. Je hebt me toch niet _ZO_ laag zitten.quote:
Ik zie mezelf niet als een hip iemand, but thanks anyway! Ik was wel weer ff toe aan een lekkere avond stampen al was het hardstyle (normaal niet echt mijn ding). Wel jammer dat ik mijn weakspot zo blootleg hier alleen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe ik heb op sensation white (toen het voor het eerst wit was 2001 ofzo) ook behoorlijk veel geknuffeld! zelfs ik als rockert
dus ik kan me wel voorstellen dat het daar iets minder moeilijk is als hip iemand !
tja op dat soort feestjes word ik normaliter wegkekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als een hip iemand, but thanks anyway! Ik was wel weer ff toe aan een lekkere avond stampen al was het hardstyle (normaal niet echt mijn ding). Wel jammer dat ik mijn weakspot zo blootleg hier alleen.
Ik ga overal in kameleon-houding, als er gedanst kan worden en stevig ook dan ben ik erbij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja op dat soort feestjes word ik normaliter wegkeken! laatst wou ik eens een breakcore feestje proberen maar toen kon ik jammer genoeg niet. Naja doe ik nog wel een keer
Dat valt haske mee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee nouk, natuurlijk waren ze er toen niet. Je hebt me toch niet _ZO_ laag zitten.
dansen is leuk werk iddquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga overal in kameleon-houding, als er gedanst kan worden en stevig ook dan ben ik erbij.
nouja ik vond de studentenvereniging opmerkingen nogwel nuttig ..vooral voor de wat jongere singles onder onsquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:01 schreef ThunderChild het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit nog wel es het laatste deeltje kon wezen . . .![]()
Ach d'r is toch ook niks meer te melden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:01 schreef ThunderChild het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit nog wel es het laatste deeltje kon wezen . . .![]()
De ouderen hebben daar niets aan. Ik ken wel meer mensen in mijn situatie: afgestudeerd werkloos/werkend op een plek waar je geen mensen/vrouwen tegenkomt. Etc.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ik vond de studentenvereniging opmerkingen nogwel nuttig ..vooral voor de wat jongere singles onder ons
quote:Zo laat, zo alleen; heb je dan niks van je moeder geleerd, dacht ik nog, voor een luttele seconde. Blijkbaar wel; dat bezorgdheid relatief is en overbezorgdheid onnodig. Moeders -zucht- wat dat betreft zitten we in hetzelfde bootje, varend naar onafhankelijkheid.
quote:Echter doe ik internationaal gerichte economie. Of het direct bij me past weet ik niet, het doel dat ik ermee voor ogen heb, is anderen woonachtig in vergelegen werelddelen te helpen overleven. En naast genegenheid komt kennis over het materiele daarbij goed van pas, denk ik.
Over mijn studie geschiedenis:quote:In ieder geval wens ik je een fijn weekend nog, en hoop ik je niet te bezorgd te hebben gemaakt door deze mail niet voor het noen aan je te hebben verstuurd, ik bedoel het
goed.
quote:Zo blijft dus ook nog genoeg over van elkaar om te ontdekken, bij een volgend digitaal treffen, of bij een volgende keer dat we schuin tegenover mekaar kunnen zitten, lachend om de grappige dingen uit de geschiedenis, vragen stellend bij andere gebeurtenissen in het verleden, onderwijl zelf geschiedenis schrijvend.
quote:het taalgebruik wijkt iets af van het normaal gesprokene, schrijvend naar een geschiedenis studerende dame, gaat dat op een of andere manier automatisch zo.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:22 schreef Nouk het volgende:
Die gast van Audrey zeg, wat een wahopige randdebiel, echt zo'n type dat apart, slim en mysterieus wil overkomen maar de plank echt volledig misslaat.
Ja nee, dat is dus zijn "speciale taalgebruik voor meisjes die geschiedenis studeren".quote:
Done!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Overigens, als hij had geschreven. "Neuken?" dan was het natuurlijk ook niet goed geweest.
Het is ook nóóit goed
Dat heb ik je eerder horen zeggen, Audrey.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
mijn eerste echte grote liefde
Hmm, ik denk dat ik die gast nog wel een bijlesje kan geven. Toegepast archaïsch taalgebruik of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja nee, dat is dus zijn "speciale taalgebruik voor meisjes die geschiedenis studeren".
(.)
Ja, maar ja, zou je date het leuk vinden als je een opstopping in de glijbaan maakt, en al die andere dingen die zo de moeite waard zijn in een subtropisch zwemparadijs?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je gaat zwemmen op een eerste date, dan lijkt het me wel fijner om naar een of ander subtropisch zwemding te gaan. Kun je tenminste praten en ben je niet gedwongen om baantjes te zwemmen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat heb ik je eerder horen zeggen, Audrey.
En ik ben ik hier als observer as participant.
Het liefst ga ik met m'n hoofd eerst naar beneden. Maar door mensen zoals jij durf ik dit dus niet.quote:
Ik vind noen en het bootje naar onafhankelijkheid het gaaftsquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi. Ik ben Audrey en single en nu zelfs I.R. zich in dit topic vertoont, durf ik ook. Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van mijn eerste echte grote liefde met wie het uitging afgelopen september.
Ik had gisteren sjans in de trein met een niet onappetijtelijke jongen, die mij vervolgens bij het uitstappen aansprak en zijn email adres gaf. Dus ik gisteravond een mailtje sturen en vanmorgen kreeg ik een mailtje terug. Dat moest ik van BB even hier posten als leermoment voor mensen die in zulke situaties belanden.
Bij deze, de hoogtepunten:
[..]
[..]
[..]
Over mijn studie geschiedenis:
[..]
[..]
Nouk heeft wat die mail betreft helemaal gelijk:
[..]
Ten eerste maak ik geen opstoppingen. En ten tweede prefereer ik samen bubbelen in het bubbelbad boven hijgend achter iemand aanzwemmen en geen normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar ja, zou je date het leuk vinden als je een opstopping in de glijbaan maakt, en al die andere dingen die zo de moeite waard zijn in een subtropisch zwemparadijs?
Welnee, dat hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het liefst ga ik met m'n hoofd eerst naar beneden. Maar door mensen zoals jij durf ik dit dus niet.
Dat hou ik nooit langer dan 10 seconden vol, mijn God, wat is dat saai.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En ten tweede prefereer ik samen bubbelen in het bubbelbad
He nee, dat vind ik zo truttig ende burgelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ten eerste maak ik geen opstoppingen. En ten tweede prefereer ik samen bubbelen in het bubbelbad boven hijgend achter iemand aanzwemmen en geen normaal gesprek kunnen voeren.
Ik vond er nooit zoveel aan. Maar goed, het is voor mij dan ook nauwelijks een uitdaging.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Overigens is het al een jaar of 10 geleden dat ik ook daadwerkelijk een opstopping heb gemaakt, dus het valt vast tegen nu, maar in m'n herinnering is het geweldig.
ja subtropisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je gaat zwemmen op een eerste date, dan lijkt het me wel fijner om naar een of ander subtropisch zwemding te gaan. Kun je tenminste praten en ben je niet gedwongen om baantjes te zwemmen.
Ik zou geen baantjes willen zwemmen op een date, denk ik. Tenzij ik afgesproken heb om baantjes te zwemmen natuurlijk, maar dan is het niet echt een date, dan is het een zwemafspraak.
Jij hebt het topic niet gelezen. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
mensen, in plaats van hier topics vol te lullen, zou je beter uitgaan of naar een datingsite surfen.
zal in ieder geval meer opbrengen dan je hier te beklagen.
En neem het gewoon allemaal niet te zwaar op, er zijn echt wel zwaardere problemen dan single zijn!
* Bosbeetle peinst over de kloof tussen rijk en arm .. maarja dat levert ook niks op zie audreyhepburns postquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
mensen, in plaats van hier topics vol te lullen, zou je beter uitgaan of naar een datingsite surfen.
zal in ieder geval meer opbrengen dan je hier te beklagen.
En neem het gewoon allemaal niet te zwaar op, er zijn echt wel zwaardere problemen dan single zijn!
Jij voelde een sterke behoefte om een open deur in te trappen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
Inderdaad en als gevolg daarvan komen er te veel kleine Afrikaantjes bij waardoor er voedseltekorten ontstaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mwa, in Afrika zijn ze mischien arm, maar er wordt tenminste wél geneukt
we komen los ... nou dat is dus ons probleem we komen pas los na 8 topics .. in echte mensen taal is dat na een date of 8quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit deel is overigens helemaal niet klagerig tot nu toe, integendeel, het is wel een grappig deel.![]()
Precies, ik begin nu bijvoorbeeld pas jouw charmes te ontdekken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we komen los ... nou dat is dus ons probleem we komen pas los na 8 topics .. in echte mensen taal is dat na een date of 8
ik zie er gewoon niet veel grappigs in, en aan thaleia, jawel, ik heb het wel gelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij voelde een sterke behoefte om een open deur in te trappen?
Dit deel is overigens helemaal niet klagerig tot nu toe, integendeel, het is wel een grappig deel.![]()
heb je nou nog niet door dat hier een schuw volkje huist ... 'wij' schuwe mensjes denken dat er ook een ander manier moet zijn oid..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef petitlapin het volgende:
Het lijkt me dat dat sommigen zich al neergelegd hebben met hun "oude maagd"-status. Zo zal je uiteraard ook maagd blijven tot de eeuwigheid der dagen.
ik heb best moeite moeten doen om aan een partner te geraken, zelfs met mijn maatje 36 en mijn blonde lokken, met hier te fokken geraak je écht niet verder.
je zal je moeten tonen aan de wereld, blauwtjes moeten durven lopen en daten!
Dat was even een intermezzo voortkomend uit een post van Audrey. Inmiddels gaat dat verder op het Onzinforum.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie er gewoon niet veel grappigs in, en aan thaleia, jawel, ik heb het wel gelezen.
Sorry, ik vind het echt flauw geslowchat over: waar af te spreken, het feit of je baantjes zal gaan zwemmen of naar een subtropisch zwembad gaan, what the fuck. De meerderheid zal hier toch wel meer dan 20 jaar zijn zeker.
nee, dit topic slaat volgens mij echt op niets meer.
Wat ben je toch altijd heerlijk positief petitlapin, je weet zelfs bijna mijn goede humeur te verpesten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef petitlapin het volgende:
Het lijkt me dat dat sommigen zich al neergelegd hebben met hun "oude maagd"-status. Zo zal je uiteraard ook maagd blijven tot de eeuwigheid der dagen.
het is wel een fijne uitlaatklep over de problemen waar je mee zit. Bovendien zit je met een hoop gelijkgestemden en kan je met elkaar bekijken waar de knelpunten liggen en wat je kan veranderen bij jezelf.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie er gewoon niet veel grappigs in, en aan thaleia, jawel, ik heb het wel gelezen.
Sorry, ik vind het echt flauw geslowchat over: waar af te spreken, het feit of je baantjes zal gaan zwemmen of naar een subtropisch zwembad gaan, what the fuck. De meerderheid zal hier toch wel meer dan 20 jaar zijn zeker.
nee, dit topic slaat volgens mij echt op niets meer.
ik heb best moeite moeten doen om aan een partner te geraken, zelfs met mijn maatje 36 en mijn blonde lokken, met hier te fokken geraak je écht niet verder.
je zal je moeten tonen aan de wereld, blauwtjes moeten durven lopen en daten!
juist al eindig ik met slap gelul meestal bij booskijkende meisjes/vrouwenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat praten over tropische zwembaden veel leuker dan dat gezeur over blauwtjes.
Nog sterker, ik ben in m'n leven veel verder gekomen met slap gelul dan met serieuze zoektochten. En bovendien is het veel onderhoudender.
Dat komt door dat accent van je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
juist al eindig ik met slap gelul meestal bij booskijkende meisjes/vrouwen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
juist al eindig ik met een slappe lul meestal met booskijkende meisjes/vrouwen
iddquote:
ik ben meestal écht wel positief ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
Wat ben je toch altijd heerlijk positief petitlapin, je weet zelfs bijna mijn goede humeur te verpesten.![]()
en hoe weet jij zo zeker dat iedereen hier een beetje achter zn computer blijft zitten tis 10 uur op zaterdag het uitgaansleven is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben meestal écht wel positief ...
maar als ik begin te merken dat mensen gewoon wegzakken in hun miserie en zich er dan maar bij neerleggen ... dat is gewoon gevaarlijk, straks ben je 55 en zit je nog in hetzelfde straatje.
ik ben zelf behoorlijk teruggetrokken, en ik ben veel met vriendinnen uitgeweest om toch maar iets van een sociaal leven te hebben en mensen te ontmoeten.... dat was écht een i'nspanning' voor mij, ik was dan ook nog verhuisd van frankrijk naar belgië tijdens mijn studies en nederlands was m'n tweede taal enz.... ik heb uiteindelijk wel zo mijn partner ontmoet
allemaal niet gemakkelijk, maar achter je pc'tje blijven zitten en wachten op godot, is wel het slechtste wat je kan doen ...
Briljant programma, één van die boeren had een warm opblaasbaar bad neergezet midden in een stal, om zogezegd een romantische avond te beleven met de twee overgebleven kandidaat-boerinnen. En vervolgens deed hij de onvergetelijke uitspraak: "Dat bad is bedoeld voor zieke koei'n"quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle schrijft zich vandaag nog in voor deel 2 van boer zoekt vrouw !
dan wens ik je een fijne avond !!!! veel succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en hoe weet jij zo zeker dat iedereen hier een beetje achter zn computer blijft zitten tis 10 uur op zaterdag het uitgaansleven is nog niet begonnen.
hehe om even aan je beeld te voldoenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan wens ik je een fijne avond !!!! veel succes![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Briljant programma, één van die boeren had een warm opblaasbaar bad neergezet midden in een stal, om zogezegd een romantische avond te beleven met de twee overgebleven kandidaat-boerinnen. En vervolgens deed hij de onvergetelijke uitspraak: "Dat bad is bedoeld voor zieke koei'n"
Idem.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het bier zal me prima smaken, en ik zal morgen nog single zijn. En ohja ik ga dus niet uit
proost Q !quote:
Misère lijkt me wat overdrijven klein konijntje, want ik lig niet in de goot. Maar inderdaad het zou best kunnen dat ik op mijn 55e in deze situatie zit. Heel goed mogelijk zelfs, maar dan heb ik tegen die tijd andere bezighedenwaarmee ik me vermaak. Mocht ik dan daadwerkelijk in de misère zitten dan ben ik er waarschijnlijk niet meer. Maar dat zien we dan wel weer en nee ik ben niet suïcidaal, mocht je dat uit de vorige zin denken op te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef petitlapin het volgende:
maar als ik begin te merken dat mensen gewoon wegzakken in hun miserie en zich er dan maar bij neerleggen ... dat is gewoon gevaarlijk, straks ben je 55 en zit je nog in hetzelfde straatje.
Inderdaad, ik zou meer nieuwe contacten moeten maken alvorens een vriendin te kunnen krijgen. Maar daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik heb genoeg geprobeerd en niets helpt, dus waarom zou ik nog vaker met mijn hoofd tegen de muur rennen? Ik doe er niets speciaals meer voor en ik zie wel of ik nog een vriendin krijg of niet. Ik wil het heel graag, maar als het niet lukt: dan maar niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef petitlapin het volgende:
ik ben zelf behoorlijk teruggetrokken, en ik ben veel met vriendinnen uitgeweest om toch maar iets van een sociaal leven te hebben en mensen te ontmoeten.... dat was écht een 'inspanning' voor mij,
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
als we deze nou even snel vol maken dan kan het volgende deeltje weer vol bittere berichten getypt worden
precies al dat vrolijke gedoe is nog nooit iemand verliefd door geworden !quote:
* Bosbeetle streelt croupouque's snor !quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Waarom worden we eigenlijk niet gewoon met z'n allen homofiel, lekkere binkies van me?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dan gaan we vanavond lekker gezellig met Audrey mee naar dat homofeest.![]()
Homo's vinden me wel tof. Ze zitten altijd aan me enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Waarom worden we eigenlijk niet gewoon met z'n allen homofiel, lekkere binkies van me?
voor de meeste dingen die je wil, moet je echter wel ietsl doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, ik zou meer nieuwe contacten moeten maken alvorens een vriendin te kunnen krijgen. Maar daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik heb genoeg geprobeerd en niets helpt, dus waarom zou ik nog vaker met mijn hoofd tegen de muur rennen? Ik doe er niets speciaals meer voor en ik zie wel of ik nog een vriendin krijg of niet. Ik wil het heel graag, maar als het niet lukt: dan maar niet.
Audrey is teveel afleiding, cold-turkey is the key.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dan gaan we vanavond lekker gezellig met Audrey mee naar dat homofeest.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor de meeste dingen die je wil, moet je echter wel ietsl doen.
luister naar mij: als je écht heel graag een vriendin wil, ga dan niet bij de pakken zitten. Zoek dan iets wat je wel graag doet ...
chatten, bij een politieke studentenvereniging gaan, vrijgezellenavonden, enz ...
Gooi je haar los Bosbeetle en maak me wild!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gooi je haar los Bosbeetle en maak me wild!![]()
en toch nog geen relatiequote:
Het glas is half vol! Dat is tenminste iets...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Homo's vinden me wel tof. Ze zitten altijd aan me enzo..
Ze moeten dood.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en toch nog geen relatieik snap vrouwen niet !
half vol spiritus !quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het glas is half vol! Dat is tenminste iets...
Zeker en dat heb ik ook gedaan in mijn leven. Vervolgens werd dat beloond, maar qua meisjes is het nog nooit beloond om het zo te zeggen. Het doet me te veel pijn om daar gericht naar te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor de meeste dingen die je wil, moet je echter wel ietsl doen.
Laat ik die eerste twee dingen nu doen, zonder enig succes. Ja heb wel eens wat internetdates gehad, maar die zijn uiteindelijk op niets uitgelopen (eentje was het mijn keuze, want zij wilde wel).quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
luister naar mij: als je écht heel graag een vriendin wil, ga dan niet bij de pakken zitten. Zoek dan iets wat je wel graag doet ...
chatten, bij een politieke studentenvereniging gaan, vrijgezellenavonden, enz ...
erm hier gaat iets mis volgensmij geloofde plato niet zozeer in het lot !quote:
Nee, maar Plato was een enorme eikel die ongelooflijk saaie boeken waar ik met geen mogelijkheid doorheen kon komen schreef, ik neem hem dan ook absoluut niet serieus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm hier gaat iets mis volgensmij geloofde plato niet zozeer in het lot !
Over tien jaar zit Turkijke bij de EU, wordt moeilijk hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef Croupouque het volgende:
Hee, maar we kunnen nu wel eindeloos gaan zeiken enzo. Maar over tien jaar zijn wij de grootste pooiers van de Europese Unie, let op mijn woorden.
Djeezes ... wat een taal ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik word ouder en mijn onervarenheid wordt een steeds raarder iets. Dus de kansen worden er niet groter op, maar ondertussen zou ik mezelf wel pijn moeten doen? Nee, daar heb ik geen zin meer in, het moet vanzelf gebeuren (zoals bij heel veel anderen), of anders niet. Dat zal ik heel erg vinden, maar blijkbaar is dat dan mijn lot.
En je kunt ongestoord kleine ventjes misbruiken in gesloten dorpsgemeenschappen. Wat een leven toch!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Djeezes ... wat een taal ...
je lot bepaal je zelf. En, als het je kan troosten, de meeste relaties worden gevormd in werkomstandigheden, en niet in de studententijd.
en dat onervarenheidsverhaal, tja ... dat zijn kopzorgen die voor niets nodig zijn, maar ik weet toch dat je daar niet in gelooft.
Dus ok, het wordt een celibatair leven voor jou ... wat zeg je van priester worden dan ? bijna niemand doet het nog, kansen om kardinaal, en misschien wel paus te worden zijn énorm groot. De beste doorgroeimogelijkheden vind je tegenwoordig bij de kerk. Aanbidding en succes bij jonge mensen ( dus ook meisjes) gegarandeerd![]()
tja maar hoe de fuck vorm je een relatie ik kom nooit verder dan 'goede gesprekken'quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Djeezes ... wat een taal ...
je lot bepaal je zelf. En, als het je kan troosten, de meeste relaties worden gevormd in werkomstandigheden, en niet in de studententijd.
En het was nog wel zo'n enige poging. Belachelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn enigste poging om een vrouw te zoenen werd met een klap in mn gezicht afgerond
volgens mij zijn dat of de popijopies die breezahkleding aanhebben en een breezerslet eruit pikken en daarmee direct gaan zoenen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
wel jammer dat anderen nog nooit aan mij duidelijk hebben kunnen maken hoe ze nou een vrouw 'versieren' dr zijn altijd van die mannen die aan het eind van de avond zoenend in een steeg staan... mijn enigste poging om een vrouw te zoenen werd met een klap in mn gezicht afgerond
alcohol maakt meer kapot enzo !
was ik nog vergeten, als ik single-man was, wist ik het welquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef nozem het volgende:
[..]
En je kunt ongestoord kleine ventjes misbruiken in gesloten dorpsgemeenschappen. Wat een leven toch!
zie voorgaande opmerking over de afwezigheid van talenknobbelquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:47 schreef nozem het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n enige poging. Belachelijk!
Hee man, wees juist blij dat je dat al hebt gedurfd!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
wel jammer dat anderen nog nooit aan mij duidelijk hebben kunnen maken hoe ze nou een vrouw 'versieren' dr zijn altijd van die mannen die aan het eind van de avond zoenend in een steeg staan... mijn enigste poging om een vrouw te zoenen werd met een klap in mn gezicht afgerond
alcohol maakt meer kapot enzo !
tja mij is letterlijk wel eens gezegd "jij probeert me iig niet in bed te praten" maar ze leggen nooit uit hoe dat dan wel moet !quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat of de popijopies die breezahkleding aanhebben en een breezerslet eruit pikken en daarmee direct gaan zoenen.
OF het zijn mensen die zolang op het meisje hebben ingepraat dat ze zoiets hadden van: als je nu je kop houdt ga ik met je mee
tja ik herriner het me vrijwel niet dus dan heb je er nog niks aan zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee man, wees juist blij dat je dat al hebt gedurfd!
Ik doe juist helemaal niks, omdat ik niet op mijn bek wil gaan.
dag G[r×8]quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 8...
Ga je ff een wedstrijdje kijken hebben ze al weer bijna een topic vol gepost.
In het Philips stadion viel (hoe verrassend) ook niks te scoren, gelukkig deed PSV dat wel.
Dadelijk maar eens het nachtleven in, wie weet wat dat in petto heeft...
Ik verwacht als morgenmiddag wakker word minstens een deel 10!![]()
Doei!![]()
ik ken datquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja mij is letterlijk wel eens gezegd "jij probeert me iig niet in bed te praten" maar ze leggen nooit uit hoe dat dan wel moet !
Ik heb er maar even een b van gemaakt. Wel consequent blijven natuurlijk, met de spelling.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef nozem het volgende:
[..]
En je kunt ongestoord kleine ventjes misbruiken in besloten dorpsgemeenschappen. Wat een leven toch!
Nee, maar in de studententijd wordt wel aangerommeld en wordt er een bepaalde basis gelegd die ik mis. Dan spreek ik niet alleen over seks, maar wel over het leren omgaan met relaties en vooral het beginnen van een relatie. Want dat weet ik echt niet: hoe begint een relatie?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
Nee, maar leuk is anders en ik voel weinig behoefte om na mijn 35e nog ontmaagd te worden. Ik hoor het me trouwens al zeggen tegen de vrouw waar dat dan mee moet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
en dat onervarenheidsverhaal, tja ... dat zijn kopzorgen die voor niets nodig zijn, maar ik weet toch dat je daar niet in gelooft.
Dat zou goed kunnen ja. Is misschien maar goed ook, want een leven met veel seks kan ik me toch niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
Dus ok, het wordt een celibatair leven voor jou ...
Nou, ik haak af hoor. Ik heb zometeen een date.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
nog 105 posts .. uurtje moet lukken !
Mijn laatste poging strandde in een 'ik ben niet toe aan een relatie'. Twee weken later had ze een vriend. 'Ja, dat soort dingen gebeuren'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn enigste poging om een vrouw te zoenen werd met een klap in mn gezicht afgerond
daar zoek ik ook al tijden naar ... maar niks !quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
daar moet een dieperliggende reden voor zijn. Wat weet ik niet precies, maar zo simpel op te lossen als jij stelt is het in ieder geval niet.
Blijf van mijn kuil af!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Jeetje jullie zijn allemaal wel een beetje zielig. wat een gejammer. Jullie lijken wel een stel Duitsers die kunnen ook zo zeuren!!
mooi hèquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Jeetje jullie zijn allemaal wel een beetje zielig. wat een gejammer. Jullie lijken wel een stel Duitsers die kunnen ook zo zeuren!!
Goeie R&P mod ben je hoor. Beetje je users denigreren. We zijn niet allemaal zo geweldig als jij bent.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Jij hebt echt geen flauw benul hoe opluchtend een avondje zwelgen in zelfmedelijden kan werken, om vervolgens weer de rest van de week de moed niet op te geven en de positiviteit zelve te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
quote:het spijt me vergeef me ik hou het voor gezien,
ik heb nu een ander we faxen tot ziens.
wat een ellende
-stuurbaard bakkebaard-
juist ja fok als klankbord om in het normale leven de negatieve gedachten niet op je omgeving te projecterenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw benul hoe opluchtend een avondje zwelgen in zelfmedelijden kan werken, om vervolgens weer de rest van de week de moed niet op te geven en de positiviteit zelve te zijn.
dat het simpel op te lossen is, zeg ik niet ... al was ik zoveel jonger, ik weet écht wel hoe het voelt, believe me. Voor sommige mensen is het een zware mentale strijd, terwijl anderen elke avond een andere griet aan het aflebberen zijn ... daar moet je nu eenmaal mee leven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik heb geen handicaps, ben niet lelijk en ben een slimme jongen, met goede vooruitzichten op een mooie carrière (al dan niet als kardinaal). Maar desondanks slaag ik er niet in een meisje te "krijgen" en daar moet een dieperliggende reden voor zijn. Wat weet ik niet precies, maar zo simpel op te lossen als jij stelt is het in ieder geval niet.
Je weet toch dat ze dan eigenlijk bedoelt "ik ben niet toe aan een relatie met jou, en dat zal ik ook nooit zijn", in een jammere poging om het 'subtiel' te brengenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn laatste poging strandde in een 'ik ben niet toe aan een relatie'. Twee weken later had ze een vriend. 'Ja, dat soort dingen gebeuren'..
En daarom moeten alle vrouwen dood.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze dan eigenlijk bedoelt "ik ben niet toe aan een relatie met jou, en dat zal ik ook nooit zijn", in een jammere poging om het 'subtiel' te brengen
maar waarom komt het voor de één zo aanflabberen. Ik heb nog nooit van iemand gehoord het was zo moeilijk om me voor haar te winnen het is altijd zo'n verhaal we zagen elkaar en toen .. hatseflats vingerknip hobbeldewoble .. relatiequote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat het simpel op te lossen is, zeg ik niet ... al was ik zoveel jonger, ik weet écht wel hoe het voelt, believe me. Voor sommige mensen is het een zware mentale strijd, terwijl anderen elke avond een andere griet aan het aflebberen zijn ... daar moet je nu eenmaal mee leven.
het feit dat je wééral zegt dat je denkt dat een vrouw je niet meer zal willen omdat je onervaren bent, vind ik echt jammer. Je 'schaamt' je voor iets, maar ik zeg je, zit daar écht niet mee in. Een meisje zal je dan gekozen hebben voor je looks en je persoonlijkheid, het feit dat je maagd bent, zal als ze het serieus meent echt geen belemmering zijn.
Dus nogmaals, simpel is het niet, maar als je niets onderneemt, is het gewoon hopeloos ...
D'r zitten vast ook goeie tussen, heb ik gehoord... statistisch gezien moeten er gewoon 1 of 2 goeie op de wereld bestaanquote:
is onzin, ik ken zo écht wel verhalen, meer dan ik op mijn hand kan tellen, en dat in mijn eigen vriendenkring.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar waarom komt het voor de één zo aanflabberen. Ik heb nog nooit van iemand gehoord het was zo moeilijk om me voor haar te winnen
Alsjeblieft niet. Stel je voor, alleen maar mannen..quote:
Exact, ik moet er mee leven. De één moet leven zonder benen, een tweede met een IQ van 70 en ik moet blijkbaar hier mee leven. Tuurlijk, het kan verkeren, maar ik zou niet meer weten hoe.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef petitlapin het volgende:
dat het simpel op te lossen is, zeg ik niet ... al was ik zoveel jonger, ik weet écht wel hoe het voelt, believe me. Voor sommige mensen is het een zware mentale strijd, terwijl anderen elke avond een andere griet aan het aflebberen zijn ... daar moet je nu eenmaal mee leven.
...
Yep, ik schaam me daarvoor. Maar zoals al vaker gezegd weet ik dat het maagdzijn geen oorzaak, maar een gevolg is. Een gevolg van het feit dat ik niet makkelijk contacten leg, al helemaal niet met meisjes (al gaat dat wel vooruit) en ik werkelijk geen idee heb hoe ik een relatie zou moeten beginnen. Ja met daten, maar hoogstwaarschijnlijk durf ik dan toch niks te doen. En dat bedoel ik ook met onervarenheid: ik weet gewoon niet hoe ik zoiets kan beginnen. Normaliter leer je dat min of meer spelenderwijs in de puberperiode, maar ik heb die ontwikkeling gemist. Dat zal ik dus in moeten halen en daar was mijn studententijd een ideale periode voor geweest. Maar ook dat heb ik weer voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef petitlapin het volgende:
het feit dat je wééral zegt dat je denkt dat een vrouw je niet meer zal willen omdat je onervaren bent, vind ik echt jammer. Je 'schaamt' je voor iets, maar ik zeg je, zit daar écht niet mee in. Een meisje zal je dan gekozen hebben voor je looks en je persoonlijkheid, het feit dat je maagd bent, zal als ze het serieus meent echt geen belemmering zijn.
haha ja als iemand mij om te beginnen maar niks vind .. dan geef ik op ! Dan geef ik haar gelijk en schud haar van me af en ga opzoek naar de volgende. Hoe wist jij zo zeker dat het wat zou kunnen worden terwijl hij je niks vond ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is onzin, ik ken zo écht wel verhalen, meer dan ik op mijn hand kan tellen, en dat in mijn eigen vriendenkring.
mijn huidige partner heeft ook lang moeten wachten ..., ik vond hem in den beginne maar niets.
Tuurlijk, maar jij snapt denk ik ook wel dat je op een gegeven moment de moed opgeeft.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is onzin, ik ken zo écht wel verhalen, meer dan ik op mijn hand kan tellen, en dat in mijn eigen vriendenkring.
mijn huidige partner heeft ook lang moeten wachten ..., ik vond hem in den beginne maar niets.
het grappige is dat jullie echt denken dat ervaren daters zo goed zijn in alles héquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Het punt is dat wij geen flauw benul hebben hoe dergelijke dingen gaan, dus hoe moet ik weten of anderen daar goed in zijn of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het grappige is dat jullie echt denken dat ervaren daters zo goed zijn in alles hé
nou wij komen niet eens op dat punt ! dat maakt ons op dat gebied dus duidelijk inferieur aan mensen die wel op dat punt komen !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het grappige is dat jullie echt denken dat ervaren daters zo goed zijn in alles hé
"ik heb nog nooit gedate, ik weet niet hoe het moet, dus het zal wel slecht gaan."
het lijkt alsof dat als je een relatie hebt gehad, je een goede versierder bent/interessante dates hebt en een echte god bent in bed
niets is echter minder waar.
één keer gezoend met een echte casanova, was echt niet mijn smaak ...
herken veel in je verhaal.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, ik moet er mee leven. De één moet leven zonder benen, een tweede met een IQ van 70 en ik moet blijkbaar hier mee leven. Tuurlijk, het kan verkeren, maar ik zou niet meer weten hoe.
[..]
Yep, ik schaam me daarvoor. Maar zoals al vaker gezegd weet ik dat het maagdzijn geen oorzaak, maar een gevolg is. Een gevolg van het feit dat ik niet makkelijk contacten leg, al helemaal niet met meisjes (al gaat dat wel vooruit) en ik werkelijk geen idee heb hoe ik een relatie zou moeten beginnen. Ja met daten, maar hoogstwaarschijnlijk durf ik dan toch niks te doen. En dat bedoel ik ook met onervarenheid: ik weet gewoon niet hoe ik zoiets kan beginnen. Normaliter leer je dat min of meer spelenderwijs in de puberperiode, maar ik heb die ontwikkeling gemist. Dat zal ik dus in moeten halen en daar was mijn studententijd een ideale periode voor geweest. Maar ook dat heb ik weer voorbij laten gaan.
Dus waarom zou het in de toekomst dan wel lukken?
De goede kant op. Maar goed, waar is die goede kant?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik denk dat petit lapin wel een punt heeft dat 'we' vastgeroest zitten. Maar 'we' weten niet eens welke kant we op moeten draaien (bij wijze van metafoor)
precies, aardiger doen , minder aardig doen, meer je eigen gang gaan, minder je eigen gang gaan, proberen een mysterieuze mailt te schrijven , een vrijblijvende pruts mail schrijvenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De goede kant op. Maar goed, waar is die goede kant?
ook niet want vrouwen zijn ook niet allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal een Fok-meisje als persoonlijke mentor toegewezen moeten krijgen.![]()
Ja, maar geen vrouwen van midden 20, die zijn doodvermoeiend en nep-sophisticated.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal een Fok-meisje als persoonlijke mentor toegewezen moeten krijgen.![]()
Flikker op, ik doe alles zoals het hoort en nog steeds wordt keer op keer mijn hart gebroken. Ik heb er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies, aardiger doen , minder aardig doen, meer je eigen gang gaan, minder je eigen gang gaan, proberen een mysterieuze mailt te schrijven , een vrijblijvende pruts mail schrijven
dr is geen toetsings methode behalve dat het me altijd bij de handen afknapt welke kant ik ook kies !
en als je - laat ons zeggen- met twee mensen naar bed bent gegaan, dan weet je er gewoon alles van of zo ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het punt is dat wij geen flauw benul hebben hoe dergelijke dingen gaan, dus hoe moet ik weten of anderen daar goed in zijn of niet?
ik heb anders best interesse in een vrouw van mid 20quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, maar geen vrouwen van midden 20, die zijn doodvermoeiend en nep-sophisticated.
Ja maar het grote verschil , tadaaaaa, ze komen wel tot een relatie !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en als je - laat ons zeggen- met twee mensen naar bed bent gegaan, dan weet je er gewoon alles van of zo .... Wat een onzin toch allemaal.
en als je op je dertigste al zes relaties hebt gehad, dan doe je toch ook wel iets verkeerd, lijkt me, want het loopt iedere keer weer op de klippen. Mag die zich dan ook niet inferieur voelen ?
Iedereen is ook zo verschillend, en heeft andere voorkeuren, zelfs de meest ervaren relatie-hebbers komen nog voor verrassingen te staan.
Misschien zou dat dan juist daarom een probaat geneesmiddel zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef nozem het volgende:
Ja, maar geen vrouwen van midden 20, die zijn doodvermoeiend en nep-sophisticated.
Man, nu voel ik mij ook zo superieurquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar het grote verschil , tadaaaaa, ze komen wel tot een relatie !
misschien nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Man, nu voel ik mij ook zo superieur
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nee, maar je weet wel iets. Als je al tig keer een auto bestuurd hebt ben je toch een stuk zelfverzekerder dan tijdens je eerste rijles. En dat is het punt: wij zijn nog niet eens bij die eerste rijles aanbeland, wij rijden nog steeds op onze fietsjes rond.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en als je - laat ons zeggen- met twee mensen naar bed bent gegaan, dan weet je er gewoon alles van of zo .... Wat een onzin toch allemaal.
Die heb jij toch al?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar het grote verschil , tadaaaaa, ze komen wel tot een relatie !
En hiervoor geldt: soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef petitlapin het volgende:
en als je op je dertigste al zes relaties hebt gehad, dan doe je toch ook wel iets verkeerd, lijkt me, want het loopt iedere keer weer op de klippen. Mag die zich dan ook niet inferieur voelen ?
Beter nooit seks gehad, dan 1 keer de sterren van de hemel geneukt te hebben en daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En hiervoor geldt: soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!
Ja, maar die mentor heeft juist een mannelijke mentor nodig.quote:
Oke, ik hou m'n mond al..quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar die mentor heeft juist een mannelijke mentor nodig.![]()
Wil jij het mentoraat van Guinevere niet op je nemen Nozem?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:32 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Oke, ik hou m'n mond al..![]()
Moeilijke!!
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Beter nooit seks gehad, dan 1 keer de sterren van de hemel geneukt te hebben en daarna nooit meer.
Zeg ik altijd maar.
Voor vrouwen is het natuurlijk anders, jullie hoeven niet te weten wat te doen, jullie hoeven alleen een 'aanbieding' te accepteren. (wat nou emancipatie ?)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok IR is de mentor van het groeje en dan gaan we nu allemaal koekhappen !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Mentor zijn lijkt me echt geweldig.
Ik zou nooit een mentor dulden die jonger is dan jezelf BB..quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ok IR is de mentor van het groeje en dan gaan we nu allemaal koekhappen !
Ik wel, en dat is het probleem. Twee keer met haar uitgeweest, het leek allemaal zo geweldig. En als je dan nog zo bedrogen wordt verlies je je vertrouwen wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik ben ook al jaren geen meid tegengekomen die EN interessant genoeg was om er 'achteraan' te gaan EN een realistisch 'target'.
Ja, ik heb onlangs ook weer eens zoiets gehad. Hartstikke goede eerste date gehad, maar daarna begon ze raar te doen en toen heb ik haar na een tijdje verteld dat ze op kon donderen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wel, en dat is het probleem. Twee keer met haar uitgeweest, het leek allemaal zo geweldig. En als je dan nog zo bedrogen wordt verlies je je vertrouwen wel..
hij is iig qua spraakgebruik een paar jaartjes ouder dan mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou nooit een mentor dulden die jonger is dan jezelf BB..
Ik dacht dat het perfect ging, maar ze wilde me niet. Maar in plaats van dat ze zeggen zei ze 'dat ze niet toe was aan een relatie'. Uiteraard had ze 2 weken later een vriend. Kankerhoer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs ook weer eens zoiets gehad. Hartstikke goede eerste date gehad, maar daarna begon ze raar te doen en toen heb ik haar na een tijdje verteld dat ze op kon donderen.
Bij mij maakte ze ineens een moeilijke periode in haar leven door, maar wel constant zeggen af te willen spreken. En dat gelieg haat ik, wees dan eerlijk!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het perfect ging, maar ze wilde me niet. Maar in plaats van dat ze zeggen zei ze 'dat ze niet toe was aan een relatie'. Uiteraard had ze 2 weken later een vriend. Kankerhoer..
Het is een vrouw. Die kunnen niet eerlijke zijn, die kunnen alleen maar liegen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij maakte ze ineens een moeilijke periode in haar leven door, maar wel constant zeggen af te willen spreken. En dat gelieg haat ik, wees dan eerlijk!
ik laat meestal gewoon niets meer van me horenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij maakte ze ineens een moeilijke periode in haar leven door, maar wel constant zeggen af te willen spreken. En dat gelieg haat ik, wees dan eerlijk!
wat is er mis met gewoon ff melden "sorry maar het word niks:"quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik laat meestal gewoon niets meer van me horen![]()
Hmmm.......wij liegen niet, wij omzeilen de waarheid gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Die kunnen niet eerlijke zijn, die kunnen alleen maar liegen..
heel irritant want jullie doen dat altijd zo dat op meerdere manieren het gat is op te vullenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Hmmm.......wij liegen niet, wij omzeilen de waarheid gewoon![]()
Dat vind ik ook a-sociaal (al ehb ik dat zelf ook wel eens gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik laat meestal gewoon niets meer van me horen![]()
dat is niet zo eenvoudig, is gewoon pijnlijk om dat te zeggen. Soms doe ik het wel hoor, maar als het écht niet klikt, wil ik er gewoon niet meer over praten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er mis met gewoon ff melden "sorry maar het word niks:"
omdat dat bot overkomt.....en dan doe je het liever subtieler, maar dat komt bij kerels nooit aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er mis met gewoon ff melden "sorry maar het word niks:"
dat is moeilijker dan gewoon niks doen en de man in zn sop gaar te laten koken zonder dat hij ooit te horen krijgt wat er nou aan de hand was ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is niet zo eenvoudig, is gewoon pijnlijk om dat te zeggen. Soms doe ik het wel hoor, maar als het écht niet klikt, wil ik er gewoon niet meer over praten.
maar ja, jij begrijpt dat niet hé, je hebt daar geen ervaring mee![]()
Bij jou liep dat idd een beetje vreemd ja....... maar dat meisje zat gewoon zelf in de knoop, denk ik, althans.....kan ook niet in haar rare hersenkronkels kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook a-sociaal (al ehb ik dat zelf ook wel eens gedaan), maar dat is dan in ieder geval een hint. Zeggen dat je wilt afspreken en vervolgens steeds smoesjes verzinnen is daarentegen volstrekt onbegrijpelijk.
Terwijl die date verdomme dus echt goed dging, we zijn in totaal 4 1/2e uur met elkaar opgetrokken en dat liep echt goed. En dat vond zij dus ook zei ze (die avond, maar ook later in een mailtje) en dan snap ik het niet meer.![]()
liever bot en duidelijk .. dan cryptisch en onbegrijpbaar !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
omdat dat bot overkomt.....en dan doe je het liever subtieler, maar dat komt bij kerels nooit aan
is ook zo, kzal het onthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
liever bot en duidelijk .. dan cryptisch en onbegrijpbaar !
Da's dus ook gewoon liegen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
Hmmm.......wij liegen niet, wij omzeilen de waarheid gewoon![]()
Helemaal mee eens. Wees duidelijk! Onduidelijkheid geeft alleen maar valse hoop.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
liever bot en duidelijk .. dan cryptisch en onbegrijpbaar !
dat hij dan nadenkt héquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is moeilijker dan gewoon niks doen en de man in zn sop gaar te laten koken zonder dat hij ooit te horen krijgt wat er nou aan de hand was ...
Mannen zijn geen vrouwen. Leer dat eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik als vrouw heb dat direct door, ik kan er ook niet aan doen dat mannen er zo'n probleem mee hebben ...
Gewoon bot. Doe mij maar bot. Bot is het beste.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef _Guinevere_ het volgende:
[..]
omdat dat bot overkomt.....en dan doe je het liever subtieler, maar dat komt bij kerels nooit aan
ohjawel hoor en toen vriendelijk doch dringend gemeld dat ik niks met haar wou. En dat als ze me op msn oid wou blijven spreken dat dat mocht maar dat ze verder niks moest verwachten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is niet zo eenvoudig, is gewoon pijnlijk om dat te zeggen. Soms doe ik het wel hoor, maar als het écht niet klikt, wil ik er gewoon niet meer over praten.
maar ja, jij begrijpt dat niet hé, je hebt daar geen ervaring mee![]()
WAW, ik dacht dat jij geen ervaring had met romantische dates...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohjawel hoor en toen vriendelijk doch dringend gemeld dat ik niks met haar wou. En dat als ze me op msn oid wou blijven spreken dat dat mocht maar dat ze verder niks moest verwachten.
en zelfs al een keer iemand verteld terwijl we arm in arm langs een gracht liepen (k had een beetje gemiscalculeerd dat mevrouw toen in tranen uit ging barsten maar ze wist wel waar ze aan toe was)
een gracht ... dus waarschijnlijk was 't hobbelen over een slecht onderhouden klinkerweg langs een soort open riool.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
WAW, ik dacht dat jij geen ervaring had met romantische dates...
arm in arm langs het water(...)
Ik dacht ook niet dat het een romantische date was .. maar zij dus wel !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
arm in arm langs het water, jammer dat mijn boyfriend in het buitenland is voor zijn werk, ik zou hem zo meeslepen naar de dichtstbijzijnde rivier, gracht of kanaal
Bij mij is het juist omgekeerd. Grachten en kanalen genoeg hier, maar om daar nou alleen te gaan lopen 's avonds laat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
arm in arm langs het water, jammer dat mijn boyfriend in het buitenland is voor zijn werk, ik zou hem zo meeslepen naar de dichtstbijzijnde rivier, gracht of kanaal
kan ook romantisch zijn, als het maar met de juiste persoon isquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
een gracht ... dus waarschijnlijk was 't hobbelen over een slecht onderhouden klinkerweg langs een soort open riool.
Dus je hebt al vrouwen afgewezen. Dat maakt je wel stoerder dan je aanvankelijk was natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohjawel hoor en toen vriendelijk doch dringend gemeld dat ik niks met haar wou. En dat als ze me op msn oid wou blijven spreken dat dat mocht maar dat ze verder niks moest verwachten.
en zelfs al een keer iemand verteld terwijl we arm in arm langs een gracht liepen (k had een beetje gemiscalculeerd dat mevrouw toen in tranen uit ging barsten maar ze wist wel waar ze aan toe was)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat het een romantische date was .. maar zij dus wel !
Ik heb er zelfs al twee afgewezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Dus je hebt al vrouwen afgewezen. Dat maakt je wel stoerder dan je aanvankelijk was natuurlijk.
...en dan snap ik dus echt niet waarom jij zo negatief doet. Blijkbaar heb je iets waar vrouwen op vallen, dat geeft toch hoop voor de toekomst? Al is er tot nu toe nog maar één iemand geweest die ooit voor je viel, dat betekent in ieder geval dat het ooit weer kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja, en dan al lopend tot de conclusie komen dat je aangekomen bent op het punt dat je niet meer hoeft op te passen voor enge mannen, maar dat je zelf de enge man in 't donker bent...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist omgekeerd. Grachten en kanalen genoeg hier, maar om daar nou alleen te gaan lopen 's avonds laat.![]()
je had ze gewoon plat moeten neuken en ze dan afwijzen, loserquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs al twee afgewezen.![]()
Ouwe schuinsmarcheerder!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs al twee afgewezen.![]()
Je krijgt nu eenmaal niet bij elke vrouw je pielemoos in een neukbare positie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je had ze gewoon plat moeten neuken en ze dan afwijzen, loser![]()
Probeert ie zich als een heer te gedragen, is 't weer niet goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja verdomme zeg, dan heb je eens een vrouw die wil, pers het bloed er dan gewoon verdomme naartoe, voor die ene keerquote:Op zondag 10 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Je krijgt nu eenmaal niet bij elke vrouw je pielemoos in een neukbare positie.
Nou, bij eentje was ik 18 en schatte ik de ernst van de situatie niet goed in (als ik toen geweten had wat ik nu weet had ik het wel gedaan). Eentje was in het najaar van 2004 en haar wilde ik dus echt niet. Vond haar niet aantrekkelijk en daarnaast zeurde ze aan mijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
elke vrouw wil gewoon als stront behandeld worden, dat is een vaststaand gegevenquote:Op zondag 10 april 2005 00:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Probeert ie zich als een heer te gedragen, is 't weer niet goed.
Jullie willen eigenlijk allemaal gewoon als sletten behandeld worden, niet ?
Helaas heb je daar als man niet zo veel invloed op als je zou willen.quote:Op zondag 10 april 2005 00:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja verdomme zeg, dan heb je eens een vrouw die wil, pers het bloed er dan gewoon verdomme naartoe, voor die ene keer![]()
... en elke vrouw zeurtquote:Op zondag 10 april 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, bij eentje was ik 18 en schatte ik de ernst van de situatie niet goed in (als ik toen geweten had wat ik nu weet had ik het wel gedaan). Eentje was in het najaar van 2004 en haar wilde ik dus echt niet. Vond haar niet aantrekkelijk en daarnaast zeurde ze aan mijn hoofd.
Eerst de 'aardige jongen' afwijzen en vervolgens maar zeiken dat die ranzige biker je als oud vuil behandeld.quote:Op zondag 10 april 2005 00:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
elke vrouw wil gewoon als stront behandeld worden, dat is een vaststaand gegeven![]()
Een lelijke EN zeurende vrouw is slechter voor de grootte van je pielemoos dan een sneeuwstorm op Antarctica.quote:
Ja, maar deze zeurde na een paar dates al dat het tijd werd dat ik af zou studeren en zou gaan werken. En als ik iets niet van plan ben dan is het dat wel. Voorlopig althans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |