quote:Beste Mede fokkers,
Na overleg hebben wij, jullie oh zo gewaardeerde r&p mods :') , besloten dat het
misschien tijd is om een nieuw centraal topic in het leven te roepen. Als
test welteverstaan.
Verleden jaar hebben we een reeks gehad over het (nog) niet hebben van
relaties. Er werd met veel animo in gepost, maar helaas verzandde deze reeks
in een eindeloze slowchat. Dat was niet de bedoeling en hoewel velen dit jammer
vinden hebben we daarom uiteindelijk de stekker uit die reeks getrokken.
Nu duikt er weer zo'n 'reeks' op: Single en selectief en ook hier blijkt weer dat
mensen behoefte hebben om hierover te praten. Deel drie is een feit en het
ziet er naar uit dat mensen er nog genoeg over kunnen zeggen. Om alles
overzichtelijk te houden hebben we besloten om zo'n nieuwe reeks een kans te geven:
(Nog steeds) Single.. Dit omdat we zien dat er daadwerkelijk mensen
zijn die echt hun ei hierover kwijt willen zonder al te veel op de loop te
gaan met het hele topic.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.
hihi tja het zelfvertrouwen verhaal .. zoovaak over gehad maarja er zijn nou eenmaal mensen die een minder zelfvertrouwen hebben [zwarte humor]mezelf heb ik trouwens nooit vertrouwd[/zwarte humor]quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zelfspot is oké, maar zwarte humor gaat een brug te ver. Daarmee toon je je ontbrekende zelfvertrouwen, en dat is nu net een van die dingen die je nodig hebt om aantrekkelijk(er) te zijn.
Haha dat is op MSN altijd zo grappig : [naam] je bent mijn Sgatjuh luv ya 4ever, wil je nooit meer kwijt. en 2 weken erna staat er een andere naam op de plaats waar eerst [naam] stondquote:Tranceptor:
En ieder normaal denkend mens denkt..nah wat zullen ze redden 2/3 maandjes...
of 'wat zijn ze schattig naief zo saampjes'
De stelletjes die het meest overdreven hun liefde voor elkaar tonen zijn meestal het minst ECHT gek op elkaar.
tja bij zoiets als leren .. maar je hele zelfbeeld veranderen is wel andere koek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:07 schreef runaway het volgende:
uhm zelfvertrouwen kun je wel degelijk leren hoor............
ik heb ooit een faalangstcursus gedaan, en zeker weten is dat goed voor je zelfvertrouwen!
hierom:quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:38 schreef Aventura het volgende:
Optie A is schattig, tot ongeveer pakweg je 20ste. Daarna wordt het een beetje sneu, en daarna een tikje ranzig...
ja je erbij neer leggen dat je zelfvertrouwen nul komma nul is is de makkelijkste weg he...........quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:
tja bij zoiets als leren .. maar je hele zelfbeeld veranderen is wel andere koek.
jup maar de wil is weg !quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:10 schreef runaway het volgende:
[..]
ja je erbij neer leggen dat je zelfvertrouwen nul komma nul is is de makkelijkste weg he...........
ik ben ervan overtuigd dat je je zelfbeeld wél kunt veranderen, waar een wil is is een weg
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb wel vertrouwen in mezelf, maar ook niet extreem veel. Vooral bij meiden laat ik het afweten. De opmerking over het zelfvertrouwen wordt vaak geplaatst door users hier op FoK! en door mensen in m'n omgeving.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi tja het zelfvertrouwen verhaal .. zoovaak over gehad maarja er zijn nou eenmaal mensen die een minder zelfvertrouwen hebben [zwarte humor]mezelf heb ik trouwens nooit vertrouwd[/zwarte humor]
maar even serieus dat is altijd zo makkelijk praten kweek meer zelfvertrouwen heb nognooit iemand horen zeggen hoe dat moet. En punt twee (ik heb er ooit een topic over geopend maar de zoek is er niet ) vind ik dat hele zelfverzekerd zijn maar een soort schijn gemoedstoestand
tsja dan weet je dus waar je aan moet werken...........quote:
Ik houd dus ook niet van dat overdreven gedoe, laat dat even duidelijk zijn. Het ging er meer om dat ik dat geluksgevoel wel weer eens zou willen ervaren.quote:En ieder normaal denkend mens denkt..nah wat zullen ze redden 2/3 maandjes...
of 'wat zijn ze schattig naief zo saampjes'
De stelletjes die het meest overdreven hun liefde voor elkaar tonen zijn meestal het minst ECHT gek op elkaar.
Misschien niet het belangrijkste, maar wel een onderdeel van de dingen die over het algemeen nodig zijn voor een relatie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef runaway het volgende:
[..]
tsja dan weet je dus waar je aan moet werken...........
maar zelfvertrouwen is toch niet het belangrijkste om een relatie te krijgen?
tja zelfvertrouwen is zoals ik zei een heel groot begrip met vele faceten en moeilijk gebieden waarin zelfvertrouwen arrogantie wordquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb wel vertrouwen in mezelf, maar ook niet extreem veel. Vooral bij meiden laat ik het afweten. De opmerking over het zelfvertrouwen wordt vaak geplaatst door users hier op FoK! en door mensen in m'n omgeving.
nee het belangrijkste aan een relatie krijgen is een partner vinden die wederzijdse liefde met je deeltquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef runaway het volgende:
[..]
tsja dan weet je dus waar je aan moet werken...........
maar zelfvertrouwen is toch niet het belangrijkste om een relatie te krijgen?
Precies en ik denk dat je dat een meisje niet eens kwalijk kan nemen, want het is op zijn zachst gezegd enigzins ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:14 schreef Soul79 het volgende:
Waarom IK denk dat vrouwen een 25-plusser die onervaren is in bed een beetje minder vinden: eeehm, tja dat denk ik gewoon. Zo'n jongen zal erg onzeker zijn, bang dat hij dingen fout doet (ik denk nu aan hoe ik me waarschijnlijk zal voelen).
Dat leidt tot gespannenheid en dat lijkt me niet bevorderlijk voor goede seks. Wellicht is dat er na een paar keertjes oefenen uit, maar dan moet ze daarvoor wel het geduld hebben. Sommigen zullen dat wel hebben, anderen niet.
van de andere kant, er gingen in het vorige topic wel meteen 2 meisjes tegenin...quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
Precies en ik denk dat je dat een meisje niet eens kwalijk kan nemen, want het is op zijn zachst gezegd enigzins ongebruikelijk.
Waar tegenin? Kan het even niet volgen ben ik bangquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:17 schreef runaway het volgende:
[..]
van de andere kant, er gingen in het vorige topic wel meteen 2 meisjes tegenin...
op deze post van soul 79quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar tegenin? Kan het even niet volgen ben ik bang![]()
quote:Ja tot hun 20e misschien. Maar tussen 20 - 25 wordt het al wat minder schattig en vanaf 25 wordt het langzaamaan toch een probleem denk ik
Ik zeg ook niet dat je maar gewoon zelfverzekerd moet overkomen en dat dan ineens alles goed is. Eigenlijk zei ik niets tegen jou persoonlijk, want je bent niet de enige die dat doet. Wat ik wel zeg is dat je je onzekerheid niet moet benadrukken want 1) dat maakt je onaantrekkelijk terwijl het 2) totaal geen nut heeft en je doet het waarschijnlijk omdat je denkt dat het wel nut heeft, wat imho een misvatting isquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja zelfvertrouwen is zoals ik zei een heel groot begrip met vele faceten en moeilijk gebieden waarin zelfvertrouwen arrogantie word
achja ik vind het maar een soort schijnbegrip wat infeite ten onrechte gebruikt woord de reactie van iemand op zn eigen zelfbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |