mischien zou ze door de ervaringen die ze bij jou opdoet helemaal loskomen? ik heb geen idee...quote:op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef mcintosh het volgende:
pfff, moet die eerste keus nu echt preuts zijn??
kan ze niet een beetje preuts zijn in het begin en dan los komen?? ik bedoel ja als ze preuts blijft dan kies ik de 2e....
zo niet dan de 1e....
kut poll
waarom lijkt jou dat nou wat leuker?? ben benieuwd waarom..quote:op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef wanabe het volgende:
met: géén ervaring, preuts,onhandig maagd
duzzz![]()
ehm, het lijkt mij niet echt prettig om dingen te horen zoals; mijn vorige vriendje deed altijd dit en dat en mijn buurman altijd zus en zo... ...quote:op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef kreeftje het volgende:
[..]
waarom lijkt jou dat nou wat leuker?? ben benieuwd waarom..
quote:met: géén ervaring, preuts,onhandig maagd
wat een flauwekul, ik heb genoeg exen maar heb ook liever een meid die niet zo ervaren is want daarvan weet je gewoon dat ze geen sletje is en dus langer bij je blijft. je kan ze altijd leren ja...quote:op woensdag 30 maart 2005 23:42 schreef fling het volgende:
uit bovenstaande posts blijkt dat het antwoord op deze vraag in grote mate afhankelijk is van de eigen ervaring... heeft dus weinig met de vrouw in kwestie te maken maar meer met de eigen onzekerheid.![]()
welke andere feministe (quote:op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef #ANONIEM het volgende:
wat een flauwekul, ik heb genoeg exen maar heb ook liever een meid die niet zo ervaren is want daarvan weet je gewoon dat ze geen sletje is en dus langer bij je blijft. je kan ze altijd leren ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |