mischien zou ze door de ervaringen die ze bij jou opdoet helemaal loskomen? ik heb geen idee...quote:op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef mcintosh het volgende:
pfff, moet die eerste keus nu echt preuts zijn??
kan ze niet een beetje preuts zijn in het begin en dan los komen?? ik bedoel ja als ze preuts blijft dan kies ik de 2e....
zo niet dan de 1e....
kut poll
waarom lijkt jou dat nou wat leuker?? ben benieuwd waarom..quote:op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef wanabe het volgende:
met: géén ervaring, preuts,onhandig maagd
duzzz![]()
ehm, het lijkt mij niet echt prettig om dingen te horen zoals; mijn vorige vriendje deed altijd dit en dat en mijn buurman altijd zus en zo... ...quote:op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef kreeftje het volgende:
[..]
waarom lijkt jou dat nou wat leuker?? ben benieuwd waarom..
quote:met: géén ervaring, preuts,onhandig maagd
wat een flauwekul, ik heb genoeg exen maar heb ook liever een meid die niet zo ervaren is want daarvan weet je gewoon dat ze geen sletje is en dus langer bij je blijft. je kan ze altijd leren ja...quote:op woensdag 30 maart 2005 23:42 schreef fling het volgende:
uit bovenstaande posts blijkt dat het antwoord op deze vraag in grote mate afhankelijk is van de eigen ervaring... heeft dus weinig met de vrouw in kwestie te maken maar meer met de eigen onzekerheid.![]()
welke andere feministe (quote:op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef #ANONIEM het volgende:
wat een flauwekul, ik heb genoeg exen maar heb ook liever een meid die niet zo ervaren is want daarvan weet je gewoon dat ze geen sletje is en dus langer bij je blijft. je kan ze altijd leren ja...
ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen, sweetgirly. en ik ga het ook maar niet proberen.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef sweetgirly het volgende:
welke andere feministe () of wie, fraubitch misschien?, kopt hem erin.
bedtijd voor mij namelijk
quote:op donderdag 31 maart 2005 08:50 schreef ozzyat105 het volgende:
alsof die dingen belangrijk zijn bij de keuze van je as vriendin![]()
nee, zeg bah! een vrouw neuken die geen maagd meer is. jongen, jij zult wel altijd maagd blijven, want vreemd genoeg zijn er een stuk minder maagden die met jou naar bed zullen willen dan niet maagden... en jij vindt die niet maagden kennelijk vies. nou, succes met rukken dan.quote:op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef selang het volgende:
stomme vraag, een maagd natuurlijk.
van die geroutineerde sex met een uitgewoonde doos kun je altijd wel hebben, dat is niks speciaals en heeft geen enkele exclusiviteit.
bovendien vind ik het een smerig idee als een andere kerel met z'n vieze piemol in mijn vriendin heeft gezetengadver!
ik ben geen homo
omdat de andere bij iedereen zou gaan aansletten, en meestal een ego van 103 % heeftquote:op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef kreeftje het volgende:
[..]
waarom lijkt jou dat nou wat leuker?? ben benieuwd waarom..
quote:op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef ds4 het volgende:
wat ik mij afvraag: zijn er hier tussen de mannen die voor a kiezen ook mannen die wel eens een meisje hebben ontmaagd? want, ok, het is leuk voor de verandering. maar om nu te zeggen dat het een geweldige sexuele ervaring is... nee.
mgoed:quote:aap! je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
heb je zelf ook het idee dat je iets onzinnigs zegt of niet?quote:op zaterdag 2 april 2005 14:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat de andere bij iedereen zou gaan aansletten, en meestal een ego van 103 % heeft
dat het sneu overkomt ben ik met je eens, dat je het niet (meer) wilt kan ik begrijpen, maar ik zou niet weten wat er ranzig aan is.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:38 schreef aventura het volgende:
optie a is schattig, tot ongeveer pakweg je 20ste. daarna wordt het een beetje sneu, en daarna een tikje ranzig...
euhm ooit gehoord van kinderverkrachting?quote:op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat het sneu overkomt ben ik met je eens, dat je het niet (meer) wilt kan ik begrijpen, maar ik zou niet weten wat er ranzig aan is.
sommige vrouwen hebben moet ik zeggen wel een natuurtalent, maar over het algemeen geldt wel dat als je er de eerste keer al weinig kaas van hebt gegeten het ook niet beter wordquote:op zaterdag 2 april 2005 17:39 schreef poepsie het volgende:
iemand die onervaren is kan dat zo afgeleerd hebben en ineens super zijn.
ervaren is goed maar dat betekent niet dat diegene iedereen afneukt moet hebben.
boeh en bahquote:op zaterdag 2 april 2005 17:44 schreef tranceptor het volgende:
ik heb liever ervarenere dames omdat die minder van boeh en bah zijn.
dan weet jij meer dan ik....quote:op zaterdag 2 april 2005 15:55 schreef misterlovalova het volgende:
een jaartje opwarmen of gelijk spetteren.....................
m'n eerste vriendin was de maagd me huidige vriendin is de 2e pol keus. (met een paar exen niet heeeel veeel)
alleen de exen kunnen af en toe wel eens kloten........![]()
ik bedoel in de zin van dat die jongens die nu beweren liever een onervaren meiske willen, na hun 40ste nog naar 18-jarigen loeren...quote:op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat het sneu overkomt ben ik met je eens, dat je het niet (meer) wilt kan ik begrijpen, maar ik zou niet weten wat er ranzig aan is.
ok, je redeneerde vanuit de ervaren persoon om het zo te zeggen. had ik dat verkeerd begrepen en was ik blijkbaar ten onrechte op mijn gevoelige teentjes getrapt.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:38 schreef aventura het volgende:
optie a is schattig, tot ongeveer pakweg je 20ste. daarna wordt het een beetje sneu, en daarna een tikje ranzig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |