Spreek ik jou ook nog eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:30 schreef Tijn het volgende:
Dit is wel heeeul correct, zeg.
Ik ga over een uurtje ofzo naar een of ander flitsend correct feest voor homo's en aanverwante seksuele voorkeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond in 'ik kwijn weg want ik zit bij m'n ouders'.
*scheermesjes geeftquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En nog wel verplicht ook, er is weer vanalles kapot en ik moet het makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:"Goh..ghhhh..dus..ghhhhh...jij..ghhhhh..zit..ghhhh..op.ghhhhhh...hockey..."
Zelfs daar ben ik jaloers op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje ofzo naar een of ander flitsend correct feest voor homo's en aanverwante seksuele voorkeuren.
Práten tijdens een eerste date?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, als het een eerste date is, dan zou ik het echt wel leuk vinden om een beetje met de persoon in kwestie te kunnen praten en dat gaat echt niet tijdens het baantjes zwemmen.
En ik heb m'n vitamientjes weer op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben wel weer redelijk bijgeslapen.
Oh tijn, ik ben dinsdag in hilversum, kroegtechnisch!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie je liever in de kroeg, maar dat geldt voor iedereen
Ik moest een LP en een saxofoon komen brengen, dus ook verplicht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
En nog wel verplicht ook, er is weer vanalles kapot en ik moet het maken![]()
Gelukkig ben ik morgen weer op pad
Het is bij mij een beetje het nu-of-nooit-meer-vonnis voor homotenten en -feesten. De laatste keer dat ik in een homodisco was werden de vriendin met wie ik daar was en ik ontzettend lastig gevallen door een of andere halfgare Finse zakenman die ons eerst coke wou verkopen en ons vervolgens ging stalken en ons mee wou nemen naar zijn hotelkamer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zelfs daar ben ik jaloers op.
Dat is heel tof Eert! Ik zal eens kijken hoe laat ik dan vrij ben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh tijn, ik ben dinsdag in hilversum, kroegtechnisch!
Hai.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef matthijn99 het volgende:
[..]
Práten tijdens een eerste date?.
Hoi AH..
Ik ben nog nooit op een homofeest geweest. Maar ja, ik voel ook geen enorme drang daartoe.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is bij mij een beetje het nu-of-nooit-meer-vonnis voor homotenten en -feesten. De laatste keer dat ik in een homodisco was werden de vriendin met wie ik daar was en ik ontzettend lastig gevallen door een of andere halfgare Finse zakenman die ons eerst coke wou verkopen en ons vervolgens ging stalken en ons mee wou nemen naar zijn hotelkamer.
Ook al zo'n topper.
Ja, MSN'en is achterhaald.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef matthijn99 het volgende:
[..]
Práten tijdens een eerste date?.
Hoi AH..
Ach. Veel erger dan die Finse zakenman wordt het toch niet, en we gaan met z'n vieren en we zijn fabulous mooie vrouwen en het gaat allemaal leuk worden enzo. Vind ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een homofeest geweest. Maar ja, ik voel ook geen enorme drang daartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |