och best johquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gaan we nog een OP maken met daarin een inventarisatie van de singles, links naar fotoboeken / superdudes () profielen, MSN adressen enzomeer?
Oh heb ik er niet bij gezet. Moeten we maar even kijken. Beach krijgt moet de link van zijn superdude profiel wel doorgeven danquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gaan we nog een OP maken met daarin een inventarisatie van de singles, links naar fotoboeken / superdudes () profielen, MSN adressen enzomeer?
Speak for yourself pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:31 schreef Metro2005 het volgende:
hopeloze gevallen zijn we met z'n allen
trage slakquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[Centraal] Nog Steeds Single. Deel 7.
![]()
![]()
![]()
(ik was nog aan het bijlezen, is deel 7 alweer vol)
Om alles bij te lezen is wat veel nu. Print het uit en neem het mee naar bed, net zoals een boek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
* melismay meld zich... Moet nog even bijlezen, maar dan zal ik eens gezellig gaan meeposten
Printer is een beetje boel kapotquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Om alles bij te lezen is wat veel nu. Print het uit en neem het mee naar bed, net zoals een boek.
Vanaf nu gewoon meeposten.
Ik was even aan het patiencenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
trage slak
dit topic is een doorlopend gevecht met de F5 knop
Ik niet, de OP is al een hels karwei.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi wie gaat die straks allemaal verzamelen en ze in de op van deeltje 9 plakken!
Idem.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wacht nog even.
Is dit een onbedoelde kloon-verraad-post?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
naam : I.R.Baboon
status : single
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Drs P-liefhebber, politicoloog, mislukt voetballer
msn: alleen voor bevoorrechten
fotoboek : Fotoboek van I.R.Baboon
Dus dit is officieel 'Help! Ik zoek een partner"-reeks geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
JAquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus dit is officieel 'Help! Ik zoek een partner"-reeks geworden?
nee ... want die lijstjes weet iedereen die meeleest al gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zonde.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
t was al zo boeiendquote:
naam : Qyrozquote:
Van dat gemiddeld zou ik matig maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
naam : Qyroz
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Radiohead-liefhebber, geen politicoloog, gemiddeld voetballer
fotoboek : http://fotoboek.fok.nl/qyroz
dan is het nu officeel verworden tot slowchat !quote:
Ik vind het een prima idee, hoor, een fok-gedeelte waarin mensen zichzelf te grabbel gooien teneinde een stukje genegenheid te vinden. Ik mag graag in zulke topics lurken.quote:
Notquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
Zwemmen op je eerste date
done of niet done
Ideaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
hoezo zichzelf te grabbel gooien ? Achja daar heb ik het inttelect niet voor om dat te begrijpen vast !quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een prima idee, hoor, een fok-gedeelte waarin mensen zichzelf te grabbel gooien teneinde een stukje genegenheid te vinden. Ik mag graag in zulke topics lurken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
naam : I.R.Baboon
profiel : jong, sprankelend, intelligent, Drs P-liefhebber, politicoloog, mislukt voetballer
fotoboek : Fotoboek van I.R.Baboon
Je leven is mislukt, IR.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
En de reden dat ik hier post is dat ik ooit de potentie had om eeuwige maagd te blijven, maar dat dat allemaal niet gelukt is. Maar ja, ik vind mensen die dat wel zijn erg sympathiek.
leg eens uit waar het 'mis' ging ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
En de reden dat ik hier post is dat ik ooit de potentie had om eeuwige maagd te blijven, maar dat dat allemaal niet gelukt is. Maar ja, ik vind mensen die dat wel zijn erg sympathiek.
Hij ging in Amsterdam-Centrum wonen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leg eens uit waar het 'mis' ging ?
en that's the questionquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
nu vervallen tot win het en in het
'On va se baigner'quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
done of niet done
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer singles het probleem dat ze alle films uit de videotheek al hebben gezien?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!..
Ik verhuisde uit Friesland, kwam onder fatsoenlijke mensen, betrad het studentenleven, werd vaak dronken en belandde in een relatie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leg eens uit waar het 'mis' ging ?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen videotheek in de buurt. Maar wel meer dan 100.000 posts op FOK!..
Wordt gezellig in dit topic.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
het grote voorbeeld anton heijboer is dood .. zijn 11 vrouwen zijn nou weer single
hmmm dat lukt mij nou niet .. ja dat dronken worden welquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik verhuisde uit Friesland, kwam onder fatsoenlijke mensen, betrad het studentenleven, werd vaak dronken en belandde in een relatie.
Die beginnen gewoon met elkaar een relatie. of gaan op zoek naar een nieuwe Anton.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
het grote voorbeeld anton heijboer is dood .. zijn 11 vrouwen zijn nou weer single
Ik ben er te oud voor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm dat lukt mij nou niet .. ja dat dronken worden wel
achja je kunt nogsteeds met een kotsende kever in het sc staan toch 14.gifquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben er te oud voor..
*gemiste kansen in leven ziet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |