Alles ging inderdaad zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:47 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Prima deal met About2break mooi snel kunnen afronden. Top! Ps2 werkt prima.![]()
[TK]PS2 + 9 Spellen
succes met je verbouwing trouwens verder about2break
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Met Meul uit dit topic [TK] Computer Meuk / El Cheapo een deal gemaakt over zijn Cardreader.
Had afgelopen week nog niets ontvangen, dus had er al ff een mailtje achteraan gestuurd.
Eerst had hij familie problemen waardoor hij vorige week maandag het niet op de post kon doen. ok, kan gebeuren... dinsdag dan maar. Vervolgens krijg ik vrijdag telefoon van Meul dat hij in het ziekenhuis lag/heeft gelegen. Het zou wat langer duren.
Nu stuur ik hem een mailje over hoe en wat.. (als je mij belt ben je weer beter daar ik aan neem )
[..]
zit z'n mailbox vol of is er meer aan de hand
ff afwachten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:49 schreef Conflict het volgende:
Hoi
Ik wil even nav [TK] 2 studenten fietsen + citybike melden dat de deal naar alle tevredenheid verlopen is. Na een mailtje dat hij een uurtje later kwam stond Martax bij me voor de deur met een aanhangertje en twee één fietsen.
quote:Met ¤ 75,- en de groetjes aan ElisaB waar fiets nr. 3 heen gaat is hij zojuist vertrokken richting een of ander boeren stinkdorp.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Want behalve de fiets heeft Martax ook keurig jouw groeten overgebracht.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:07 schreef martax het volgende:
![]()
Zal ik dan ook nog maar ff melden dat ik blij ben dat de fietsen bij zulke enthousiaste mensen terecht zijn gekomen. Nu weet ik zeker dat ze het goed krijgen bij hun nieuwe baasjes.
En netjes betaald zonder commentaar![]()
Joh, ga fietsenquote:
Het zou zomaar kunnen lovely MrA, maar ik heb oprecht en serieus geen hekel aan betalen. Alleen wanneer ik het te betalen bedrag onterecht vind (zoals ¤ 35 aan de ING voor een kopie van de jaaropgave hypotheekrente).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Adelante het volgende:
volgens mij is dat vrouwen eigen, dat ze betalen leuk vinden
pakket binnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wie heeft ondertussen al WEL wat ontvangen van Meul?
Verzoek in het verkeerde topic, maar toch geslotenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:55 schreef Dragonetti het volgende:
mag dicht: [TK] Qtek 9090 (MDA 3)
is verkocht!
thanx!!
Ik heb de TT aangepast. Als je wilt dat de mods zich bemoeien met je deal met matboy, dan moet je ff een mailtje sturen met alle gegevens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef saban het volgende:
Al 4 weken geleden geld overgemaakt op matboy's rekening, nog steeds niks ontvangen, reageert ook niet op mail.
PS: Kan een mod de TT veranderen van [GEZ] Moederbord naar [GEZ] Moederboerd .. de mensen denken dat ik op zoek ben naar een mobo met als merk Intel, dat is niet het geval.
beetje jammer idd.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef King_Nothing het volgende:
Mag ik hier ff kankeren op SadKingBilly? Deze grafhoer had interesse in een subwoofer van mij, ik dus dat ding naar Zwolle slepen waar we hadden afgesproken, komt die ransbal helemaal niet opdagen, belt ook niet even op ofzo. Reageert ook niet op mijn mailtje.
Wat een kontroeier.
Had ook een goede ervaring met Bart-Willem. Draytek 2200E is nu goed in gebruik !quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef vbmot het volgende:
Goeie ervaring met Bart-Willem uit [TK] Veel (vrij recente) hardware . Kleine vergissing eerst, maar dat heeft hij keurig opgelost door helemaal op en neer naar huis te fietsen om de goede adapter te halen
Er klopt iets helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef Muck het volgende:
Toen ik op het forum ging kijken waar ik het precies moest melden, zag ik tot mijn stomme verbazing dat ie het spel nogmaals heeft aangeboden! En niet 1 keer, maar wel een keer of 4!
Niet alleen onder de naam 1337ness, maar ook onder de naam Xtravical. Aangezien dat laatste zijn msn-naam is, concludeerde ik daaruit dat het een en dezelfde persoon is....
loopt hier ook zo'n oplichster rond wat mod-accountjes verkooptquote:
Wil je het mailtje op verschillende adressen ontvangen? Een keer lijkt me wel genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef 1337ness het volgende:
ElisaB, jij hebt mij geen mailtje gestuurd
ik jou daarintegen wel
Als je teruggemaild hebt, dan heb je mn mailtje toch ontvangen. Of ben ik nou gek gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:18 schreef 1337ness het volgende:
Gewoon mailen naar et adres waar ik je op terug heb gemailt
Owkee, maar wát moet ik je mailen dan? Ik heb je een mail gestuurd en daar heb je op geantwoord. Daarmee was het wel klaar wmb hoor (dwz: detulp050 heeft het verder met jou afgesproken).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef xtravical het volgende:
Gelieve mij even te mailen op mn hotmail adres elisa
Mwah, we wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef xtravical het volgende:
Mooi, dan is mijn naam bij deze gezuivert
Ik denk dat dit mijn laatste deal hier wel is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:24 schreef Het_Biertje het volgende:
maybe leuk om te vermelden wat er nu precies gebeurt is. Ook voor toekomstige klanten van xtravical.
Lijkt me niet dat je een dvdcase als WoW als pakket verstuurd, maar eerder in een bubbelenvelop voor 1,56.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:08 schreef ElisaB het volgende:
Als je als pakketje verzonden hebt, dan moet je een T&T-code hebben. Heb je die al nagegaan?
Ik reageer ook maar op wat Xtravical zegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:42 schreef Skv het volgende:
Lijkt me niet dat je een dvdcase als WoW als pakket verstuurd, maar eerder in een bubbelenvelop voor 1,56.
Dan heb je geen T&T..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef xtravical het volgende:
(...) en vervolgens de TPG die pakketjes laat verdwijnen
En netjes op tijd betaaldquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Rev- het volgende:
Goeie ervaring met Kamigot
[TK] JVC Autoradio met MP3 cd-speler
Ontvangen en hij werkt perfect, voor een mooie prijs!
Ja, okay sorry.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar op wat Xtravical zegt
[..]
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar op wat Xtravical zegt
[..]
detulp050 heeft het allemaal geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef schvvmert het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.![]()
is een en dezelfde persoon....quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.![]()
De deal met "dat mens" heb je zelf geaccepteerd, niet gaat zitten piepen nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef xtravical het volgende:
Damn.. ff serieus.. waarom doe ik deze moeite nog ?
dat mens heeft me godver 20 euro gegeven voor een spel dat er 40 kost.
Als je inderdaad ¤ 15,- in nieuwe CDs steekt is dat heel lovenswaardig. Er raakt inderdaad wel eens iets zoek bij TPG, dat erkennen ze zelf ook. Het is één van de redenen waarom op zaterdag geen pakketten meer afgeleverd worden, alleen nog maar standaardbrieven. Maar twee keer achter elkaar? Dat begint al aardig onwaarschijnlijk te worden.quote:Vervolgens gaat er wat mis en steek ik van die 20 euro 15 euro in nieuwe cd's, en als dank krijg ik et ene gekanker na et andere.
en het_biertje tyf een eind op met je vooroordelen
Lol, sorry elisaquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Laatste stuk van het geruzie verwijderd. Ga ff met mekaar op MSN of zo, maar niet hier.
En Xtravical, ik heb de naam van de user uit je post verwijderd, want het is niet wenselijk hier persoonlijke gegevens te posten en de naam van de user in kwestie is redelijk persoonlijk. Graag niet meer doen dus.
Zo!
Sorry voor de onderbreking, maar er klopt iets niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:54 schreef RonaldV het volgende:
Er raakt inderdaad wel eens iets zoek bij TPG, dat erkennen ze zelf ook. Het is één van de redenen waarom op zaterdag geen pakketten meer afgeleverd worden, alleen nog maar standaardbrieven.
nu het geld nogquote:Op maandag 20 juni 2005 13:46 schreef Shagya het volgende:
Prima deal met Opa [Tk] Computer Apparatuur
Pakket was er zeer snel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |