Ja, okay sorry.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar op wat Xtravical zegt
[..]
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar op wat Xtravical zegt
[..]
detulp050 heeft het allemaal geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef schvvmert het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.![]()
is een en dezelfde persoon....quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoe zit 't eigenlijk met 1337ness dan? Die was ook vrolijk aan het meebieden in de WoW topics.![]()
De deal met "dat mens" heb je zelf geaccepteerd, niet gaat zitten piepen nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef xtravical het volgende:
Damn.. ff serieus.. waarom doe ik deze moeite nog ?
dat mens heeft me godver 20 euro gegeven voor een spel dat er 40 kost.
Als je inderdaad ¤ 15,- in nieuwe CDs steekt is dat heel lovenswaardig. Er raakt inderdaad wel eens iets zoek bij TPG, dat erkennen ze zelf ook. Het is één van de redenen waarom op zaterdag geen pakketten meer afgeleverd worden, alleen nog maar standaardbrieven. Maar twee keer achter elkaar? Dat begint al aardig onwaarschijnlijk te worden.quote:Vervolgens gaat er wat mis en steek ik van die 20 euro 15 euro in nieuwe cd's, en als dank krijg ik et ene gekanker na et andere.
en het_biertje tyf een eind op met je vooroordelen
Lol, sorry elisaquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Laatste stuk van het geruzie verwijderd. Ga ff met mekaar op MSN of zo, maar niet hier.
En Xtravical, ik heb de naam van de user uit je post verwijderd, want het is niet wenselijk hier persoonlijke gegevens te posten en de naam van de user in kwestie is redelijk persoonlijk. Graag niet meer doen dus.
Zo!
.
Sorry voor de onderbreking, maar er klopt iets niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:54 schreef RonaldV het volgende:
Er raakt inderdaad wel eens iets zoek bij TPG, dat erkennen ze zelf ook. Het is één van de redenen waarom op zaterdag geen pakketten meer afgeleverd worden, alleen nog maar standaardbrieven.
nu het geld nogquote:Op maandag 20 juni 2005 13:46 schreef Shagya het volgende:
Prima deal met Opa [Tk] Computer Apparatuur
Pakket was er zeer snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |