Gezien de huidige nieuwprijzen wil ik 7,50 bieden voor generals.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef DJJoris het volgende:
Ik heb hier te koop liggen:
Doom3
Command & Conquer Generals
Colin Mcrae2005
Alledrie nog nooit online mee gespeeld en in uitstekende staat, ze moeten weg omdat ik geen tijd meer heb om te gamen.
Ik zat te denken rond 15 euro per stuk excl verzendkosten.
Ik heb vandaag geen mail van je gehad.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef DJJoris het volgende:
ik heb je er vandaag nog over gemaild S1nn3rz, ik vertrouw mijn vader als hij zegt dat hij het heeft opgestuurd, ik zal er vandaag nog achteraan gaan.
Maar S1nn3rz alles komt dus in orde, nogmaals mijn excuses dat het zo laat is.
reden waarom ik het mijn vader liet opsturen was omdat ik helaas geen mogelijkheid had deze week om naar de postbus te gaan, vandaar.
Als het goed is ben je nu weer een beetje rijkerquote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef DJJoris het volgende:
en @Sc0rpi0n, ik zat te wachten juist op jouw mail dat je het had gestort en wou net een mail sturen van waar het bleef.
Hij is verkocht aan mijquote:Op maandag 6 juni 2005 20:11 schreef Koenijntje het volgende:
Is cmr 2005 er nou wel of niet? :s
Geld staat al op je rekeningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:58 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Absoluut, dat stond al een tijdje vast.
Naar welk mail adres heb je hem verstuurd dan zal ik daar vanmiddag naar kijken :-)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef Verbal het volgende:
Ik had jou een paar dagen geleden al een mailtje gestuurd over Doom III, maar nog niets gehoord. Heb je hem wel ontvangen?
V.
Het mailadres in je profielquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Naar welk mail adres heb je hem verstuurd dan zal ik daar vanmiddag naar kijken :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |