die vriend van me belde dat hij waarsch toch niet hoeft omdat hij van zijn broer oook een mp3 speler kon krijgen.. dus jij kan denk ik wel deze kopen.. mare moet je maar ff uitvechten met die andere fokkersquote:Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef Gajescheren het volgende:
doe mij er ook maar 1 voor 19 inclusief![]()
mrja ... dit is merk... uitbereidbaar... en heeft een line in voor opnemen van cds via bijv discmanquote:Op zondag 6 februari 2005 20:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga er geen ¤20 voor geven, dan haal ik er wel eentje van 128MB bij de Blokker voor 10¤ meer
Ik hoor het wel!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:32 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
die vriend van me belde dat hij waarsch toch niet hoeft omdat hij van zijn broer oook een mp3 speler kon krijgen.. dus jij kan denk ik wel deze kopen.. mare moet je maar ff uitvechten met die andere fokkers
![]()
maar zo te zien gaat ie naar jou aangezien jij hoogste bod hebt.. van die medefokkers..
let wel op ik weet dus niet voor 100% zeker of ik m kan verkopen .. omdat die vriend dr n iet 100% cker van is.. maar ik laat t in ieder geval vanavond nog hier horen
hij heeft definitief gezegd dat ie m niet hoeft, omdat hij er 1 van zn broer krijgt...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 20:39 schreef BYM het volgende:
Waar woon je trouwens madview ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |