Op 28 mei kocht ik via V&A het spel world of warcraft van 1337ness voor 20 euro in dit topic:
[tk] world of warcraftHij had die avond een feestje en zat nogal krap, dus ik heb het geld gelijk over gemaakt.
We hebben nog contact gehad via msn en dat verliep allemaal prima, hij zou het zo snel mogelijk op de post doen.
Toen ik na een week ofzo nog niks had, heb ik maar eens gevraagd hoe het zat. Toen zei hij dat hij mijn adres niet had, dat was ook zo, stom van ons allebei,
maar daar had hij makkelijk een mailtje over kunnen sturen oid.
Ik heb mijn adres doorgegeven, en wederom kreeg ik de belofte dat het zo snel mogelijk opgestuurd zou worden.
Na nog een tijdje, je raadt het al, nog steeds niks. Dus ik nam weer contact met hem op en zei dat ik het wél erg lang vond duren.
Hij zei dat ie het écht verstuurd heeft, maar het is inmiddels 14 juni, en ik heb nog niks binnen.
Het word me nu echt te gek, dus ik dacht: ik stuur maar eens mailtje naar een modje. En dat is, wat ik zojuist gedaan heb.
Toen ik op het forum ging kijken waar ik het precies moest melden, zag ik tot mijn stomme verbazing dat ie het spel nogmaals heeft aangeboden! En niet 1 keer, maar wel een keer of 4!
Niet alleen onder de naam 1337ness, maar ook onder de naam Xtravical. Aangezien dat laatste zijn msn-naam is, concludeerde ik daaruit dat het een en dezelfde persoon is....